Oud 22-02-2005, 08:00
JennyMindTricks
Avatar van JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
Ik wil er eigenlijk nog zoveel.
Een fret,
Ratten,
Franse bulldog,
Enzovoort
__________________
CoTN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2005, 02:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik zou graag zo'n micro-aapje willen. Tamarin.
Die zijn zo cool.



Maar dat zal wel niet mogen/kunnen.
Idem dito voor 'n stokstaartje.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 02:59
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-02-2005 @ 03:34 :
Ik zou graag zo'n micro-aapje willen. Tamarin.
Die zijn zo cool.

[afbeelding]

Maar dat zal wel niet mogen/kunnen.
Idem dito voor 'n stokstaartje.
[afbeelding]
ik ook!
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 03:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
DioS schreef op 23-02-2005 @ 03:59 :
ik ook!
Stokstaartjes zijn trouwens hetzelfde als meerkatten, mocht je je dat afvragen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 03:50
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik heb een cavia en de hamster van mijn broer woont hier ook al een tijdje, andere dieren hoef ik eigenlijk niet, maar als ik dan toch zou moeten kiezen, doe dan maar een poesje
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 03:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 23-02-2005 @ 04:50 :
Ik heb een cavia en de hamster van mijn broer woont hier ook al een tijdje, andere dieren hoef ik eigenlijk niet, maar als ik dan toch zou moeten kiezen, doe dan maar een poesje
Wat voor een?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 04:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-02-2005 @ 04:54 :
Wat voor een?
Een poesje die altijd kitten blijft
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 04:09
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 23-02-2005 @ 05:03 :
Een poesje die altijd kitten blijft
Schattig hoor
Maar ik bedoelde Manx of Siamees oid.

Ik heb nog nooit een huisdier gehad
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 09:40
JennyMindTricks
Avatar van JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-02-2005 @ 03:34 :
Ik zou graag zo'n micro-aapje willen. Tamarin.
Die zijn zo cool.

[afbeelding]

Maar dat zal wel niet mogen/kunnen.
Idem dito voor 'n stokstaartje.
[afbeelding]

Ah hoe leuk zijn die!
__________________
CoTN
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 09:56
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Ik zou graag een cavia willen, Maar ik heb vroeger 2 cavia's gehad en die gingen allebei dood aaan schurft ofzo.
Is het trouwens beter als je 1 cavia neemt of 2? En hoe zit dat met dat hok? Is zo'n algemeen dierenwinkelhok te klein voor een cavia of niet?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:52
welle
Avatar van welle
welle is offline
Ik wil heel graag een pony, maarja, dat gaat natuurlijk niet echt in de stad en ik heb het daar ook veel te druk voor.
Trouwens, zo'n afghaanse windhond die een uur vachtverzorging per dag nodig heeft, lijkt me ook wel vet . Maar daar zou ik vast na een tijdje anders over denken
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:48
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
honden
ik heb ze gehad maar we hadden te weinig tijd voor ze dus gingen ze weer weg
maar als ik de tijd zou hebben zou ik ze best graag weer willen hebben
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:48
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-02-2005 @ 05:09 :
Schattig hoor
Maar ik bedoelde Manx of Siamees oid.

Ik heb nog nooit een huisdier gehad
Een doodnormale huis- tuin- en keukenpoes
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 12:53
Verwijderd
Een Klein poesje (Neem ik later wel)
M'n vriend als huisdier
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 13:24
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
MoonFairy schreef op 26-02-2005 @ 10:56 :
Ik zou graag een cavia willen, Maar ik heb vroeger 2 cavia's gehad en die gingen allebei dood aaan schurft ofzo.
Is het trouwens beter als je 1 cavia neemt of 2? En hoe zit dat met dat hok? Is zo'n algemeen dierenwinkelhok te klein voor een cavia of niet?
Als een cavia schurft heeft, moet je daarmee naar de dierenarts want schurft is namelijk prima te behandelen. Onbehandeld gaan cavia's eraan dood, ja. Voordat je weer cavia's neemt, moet je je eerst even afvragen of jij/je ouders geld uit willen geven aan dierenartskosten? Want als een dier ziek is, moet je gewoon naar de dierenarts gaan.

Verder zijn cavia's groepsdieren en veel gelukkiger met z'n tweeën (of meer natuurlijk). Met twee zeugjes heb je het meeste kans dat het goed gaat, beertjes kunnen soms in de pubertijd heftig gaan vechten. Maar twee nestbroertjes samen gaat meestal wel goed. Natuurlijk kun je ook een gecastreerd beertje en een zeugje nemen, maar beertjes kunnen pas met +- 5 maanden gecastreerd worden en kunnen al met 4 weken vruchtbaar zijn. Zeugjes zijn soms ook al zo jong vruchtbaar (maar meestal vanaf een week of 6)

Voor de kooi gelden als minimum maten:
1 cavia: 80x50
2 cavia's: 100x50
(bij elke cavia erbij, tel je er 20cm bij op)

Meer dan twee beertjes samen is meestal niet aan te raden, dat wordt meestal vechten (tenzij je een héle grote kooi hebt).

Anders moet je even op dit forum kijken, dan kun je lezen wat er verder allemaal bij komt kijken:
http://www.degrotecavia.nl of http://forum.prexon.nl/degrotecavia/
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:46
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
ik wil een shih tzu!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:01
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
Een aap, een geitje en een ezel ben ik nu raar?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 18:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Een bearded dragon (NL: baardagame). Maar die moet je bijvoorbeeld levende wormpjes voeren, en dat vind ik dan weer heel vies en eng.






Dus verder zou ik wel een lief ratje willen hebben.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:24
Random Moron
Random Moron is offline


en honden honden! veel honden! en een hangbuikzwijntje
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:11
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
ik heb mezelf al natuurlijk ;x
__________________
met je neus
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 22:19
Kauw
Kauw is offline
Hoiiz,
ik heb nu een nijntje (dwerg maar is niet zo klein..) en die is zwart en ong 3,5 jr oud en die is niet zo aanhankelijk (zit buiten met supergroot buitenhokje:-P) en ik had ooit wandelende takken mr als ik ze ging verschonen stonk het gewoon eng niet vies mr eng.. :-P en als ik ze weer terug moest zetten en ze bleven plakken en ik moest nr school werd ik opeens panisch voor ze zo'n beetje omdat ik ze niet wou mollen :-P.. en soms heb k kauwen. moet je alleen niooooooooooit!! houden ze worden dan helemaal gestoort voor geintereseerden kijk ff op: http://www.fixeer.nl/kauwen/waarom_kauwen.htm en bij links staat nog een supersite.. (die eerste) voor als je een eenzaam kauwie hebt.. :-D enne, voor de mensen die denken waar heeft ze ut over!? soort kraai maar slimmer en kleiner en met grijs.. meestal noemen mensen ze kraaien en vorig jr had k 4 weken een kraai mr uiteindelijk (had m gered uit een kinderboerderij) moest ie nr de vogelhospitaal omdat ie wat aan z'n pootje had door een kalf en heb verder (op vakantie) nog kort (1 dag) een eendje opgevangen mr k had t nog nooit gedaan en die beor zei ook niet wat k moest doen adners was k wel de hele n8 wakker gebleven en die was dus dood ... en had ook op vakantie gebaby-sit op een houtduifjong (liep mn kleine tentje in en er zat een randje dus haalde k m eruit en er liepen halfwilde katten, alle broertjes en zusjes lagen dood en half geplukt in de bosjes (katten zijn niet mn lievelingsdieren... ) mr toen gingen we weg... kwee niet nu en had thuis nog een spreeuw gevangen en die aan de dierenambulance gegeven (moest eigelijk nr school nr zag m toen dsu gestopt..) want vin spreeuwe niet zo leuk.. priegel!! en een duif (stads) die versuft over de weg liep mr hy mocht niet binnen dus volgende ochtend dood.... mr t lijkt nou wel alof k ze niet goed verzorg ofzow mr het is heel moeilijk!! (zegge ze ook bij vogelrampenfonds) en laatst in de tuin (paar x) sperwer (loert nr nijntje) en vuurgoudhaantje (zo'n priegel zenuw dingetje met geel ... Nou, lkkr lang bericht (zit illegaal eigelijk...) Doeiiii, Kauw! Anne mr PS.. nooit een wilt dier houden, t is zelfs illegaal... had trouwes ook nog een meerkoet gegrepen met lamme poot mr die ging schijte en liet m los... Doeidoeidoeidoei, Kauw!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Kauw schreef op 15-03-2005 @ 23:19 :
Hoiiz,
ik heb nu een nijntje (dwerg maar is niet zo klein..) en die is zwart en ong 3,5 jr oud en die is niet zo aanhankelijk (zit buiten met supergroot buitenhokje:-P) en ik had ooit wandelende takken mr als ik ze ging verschonen stonk het gewoon eng niet vies mr eng.. :-P en als ik ze weer terug moest zetten en ze bleven plakken en ik moest nr school werd ik opeens panisch voor ze zo'n beetje omdat ik ze niet wou mollen :-P.. en soms heb k kauwen. moet je alleen niooooooooooit!! houden ze worden dan helemaal gestoort voor geintereseerden kijk ff op: http://www.fixeer.nl/kauwen/waarom_kauwen.htm en bij links staat nog een supersite.. (die eerste) voor als je een eenzaam kauwie hebt.. :-D enne, voor de mensen die denken waar heeft ze ut over!? soort kraai maar slimmer en kleiner en met grijs.. meestal noemen mensen ze kraaien en vorig jr had k 4 weken een kraai mr uiteindelijk (had m gered uit een kinderboerderij) moest ie nr de vogelhospitaal omdat ie wat aan z'n pootje had door een kalf en heb verder (op vakantie) nog kort (1 dag) een eendje opgevangen mr k had t nog nooit gedaan en die beor zei ook niet wat k moest doen adners was k wel de hele n8 wakker gebleven en die was dus dood ... en had ook op vakantie gebaby-sit op een houtduifjong (liep mn kleine tentje in en er zat een randje dus haalde k m eruit en er liepen halfwilde katten, alle broertjes en zusjes lagen dood en half geplukt in de bosjes (katten zijn niet mn lievelingsdieren... ) mr toen gingen we weg... kwee niet nu en had thuis nog een spreeuw gevangen en die aan de dierenambulance gegeven (moest eigelijk nr school nr zag m toen dsu gestopt..) want vin spreeuwe niet zo leuk.. priegel!! en een duif (stads) die versuft over de weg liep mr hy mocht niet binnen dus volgende ochtend dood.... mr t lijkt nou wel alof k ze niet goed verzorg ofzow mr het is heel moeilijk!! (zegge ze ook bij vogelrampenfonds) en laatst in de tuin (paar x) sperwer (loert nr nijntje) en vuurgoudhaantje (zo'n priegel zenuw dingetje met geel ... Nou, lkkr lang bericht (zit illegaal eigelijk...) Doeiiii, Kauw! Anne mr PS.. nooit een wilt dier houden, t is zelfs illegaal... had trouwes ook nog een meerkoet gegrepen met lamme poot mr die ging schijte en liet m los... Doeidoeidoeidoei, Kauw!
OMG, ik kan dit amper lezen. Hoe oud ben jij, 12?!?!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-03-2005 @ 19:29 :
Een bearded dragon (NL: baardagame). Maar die moet je bijvoorbeeld levende wormpjes voeren, en dat vind ik dan weer heel vies en eng.

[afbeelding]

[afbeelding]


Dus verder zou ik wel een lief ratje willen hebben.
Ik bedacht me precies hetzelfde toen ik de topictitel zag.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:21
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Severus schreef op 16-03-2005 @ 13:54 :
OMG, ik kan dit amper lezen. Hoe oud ben jij, 12?!?!
nee 13 :-P en wrom zou k dan 12 zyn en hou ben jij dan?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:25
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-03-2005 @ 16:32 :
Ik bedacht me precies hetzelfde toen ik de topictitel zag.
Nou, je hoeft echt niet alleen wormen te voeren hoor! mr ze vinden t wel lkkr, heb er niet zooo problemen mee al is ut wel kl*te toen 'k bevoorbeeld er een doormidden moest snijden met een veel te bot aardappelmesje :-P en schrok me ook dood toen 'k een paar als voorraad in een potje in de schuur liet staan, ze waren uitgedroogd en er zat een vlieg in mr k wou ze gaan voeren opeens; bzzzz, die vlieg mr dat verwachtte ik niet dus potje met aarde laten vallen, potje in 1000 scherven :-P.. en ik kijk ook voor pissebedden mr toen was er ook een spin van 5 cm ofzow die rende nr me toe mr mn vriendin gilde heel hard, en ik normaal niet mr omdat zij gilde moest ik ook gillen dus wij daarna lol, hy was wel erg behaard (die spin he!)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:33
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Kauw schreef op 20-03-2005 @ 15:25 :
Nou, je hoeft echt niet alleen wormen te voeren hoor! mr ze vinden t wel lkkr, heb er niet zooo problemen mee al is ut wel kl*te toen 'k bevoorbeeld er een doormidden moest snijden met een veel te bot aardappelmesje :-P en schrok me ook dood toen 'k een paar als voorraad in een potje in de schuur liet staan, ze waren uitgedroogd en er zat een vlieg in mr k wou ze gaan voeren opeens; bzzzz, die vlieg mr dat verwachtte ik niet dus potje met aarde laten vallen, potje in 1000 scherven :-P.. en ik kijk ook voor pissebedden mr toen was er ook een spin van 5 cm ofzow die rende nr me toe mr mn vriendin gilde heel hard, en ik normaal niet mr omdat zij gilde moest ik ook gillen dus wij daarna lol, hy was wel erg behaard (die spin he!)
Heeft het feit dat jij een spin hebt gezien en toen ging gillen iets met het topic te maken?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:56
Kauw
Kauw is offline
mm, nop mr dat vond k gewoon geinig :-P
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:59
Verwijderd
Geen. Anti-huisdieren
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:21
Kauw
Kauw is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 20-03-2005 @ 18:59 :
Geen. Anti-huisdieren
aha , wrom?? is voor mij niet mogeluk ben allergisch mr moet alles hebben omdat k eigeluk alleen nijntje heb mr vin reptiele en insekte niet zo leuk eigelijk.. en visse eigeluk ook nie zo mr ja beter iets dan neits he?! is myn mening dan...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:25
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
spinnie schreef op 06-03-2005 @ 18:01 :
Een aap, een geitje en een ezel ben ik nu raar?

no way...
ik wil later ook een ezel...en een newfoundlander (= supergave hond )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:34
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Ik wil een aap
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:40
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Babette schreef op 03-04-2005 @ 17:34 :
Ik wil een aap
je mag mijn broertje zo komen ophalen hoor!
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 06:49
Kathelijn
Avatar van Kathelijn
Kathelijn is offline
Een kat. Katten hebben uitstraling en een eigen karakter, dat vind ik zo mooi aan ze.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:38
Maarten84
Avatar van Maarten84
Maarten84 is offline
Ik zou wel een Saarloos Wolfshond willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 00:07
knir
Avatar van knir
knir is offline
een hond, 2 katten en een schaap.

maar het kan niet want ik heb een bovenwoning
__________________
i am not a nugget
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:03
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
laatst zijn jammer genoeg me 2 honden overleden
waren american staffordshire terrier en american pitbull terrier.

en zou toch wel weer zoeen willen hebben.
of een american bull terrier, bullmastiff. iets in die richting
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 06:21
Verwijderd
ik wil weer (een) kat(ten), maar huisdieren zijn verboden in mijn huidige mansion
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 12:32
thelaurockz
thelaurockz is offline
Ik heb nu muizen, ook heel leuk Maar ik zou ook nog wel een berghond van de maremmen willen hebben en een tijger of een zwarte panter.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 14:37
hermelien1989
hermelien1989 is offline
heb nu al 3 bearded collies:

de buitenste 2 lijken op die van mij

en ik heb 2 schildpadjes
en 1 valkparkiet
en heel veel vissen

en wil later graag een haflinger (pony) of een heel actieve pony
en een border collie:
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 22:23
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik heb al 2 katten en nu de cavia van m n neefje om op te passen.
ben echt helemaal gek van de cavia,dus zit er sterk over te denken om er ook 1 te nemen
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 10:28
Kim18
Avatar van Kim18
Kim18 is offline
Nog een lief katje erbij ... (Ik heb er al eentje)
__________________
So just get up, stand up, move on, I've got something to say
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:57
M-Bas
Avatar van M-Bas
M-Bas is offline


en dat ie dan op je schoyuder blijft enzo ooh man wat cool zeg
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:17
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Heel veel katten en een husky die honden zijn ZOOO mooi
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wil later graag een Bull terrier, Pitbull terrier of een staffordshire terrier hebben.
Of gewoon alle drie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 14:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik zou dolgraag poezen willen hebben! Und, die komen er ook zéér zeker zodra ik uit huis ben
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik zou later graag een Duitse dog wil hebben, wel jammer dat ze niet zo heel erg oud worden:



Ook zou ik later wel andalusier willen van het barokke type:

En een ijslandertje:


En een grijze roodstaart lijkt me ook wel heel erg leuk. Tsja maar dat geldt ook voor geiten, ezels etc.

Heb nu zelf een KWPN-paard, een dwergpapegaai, russische dwerghamster en 2 golden retrievers en een paar kooikarpers.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:49
MB
Avatar van MB
MB is offline
Als ik later een mooi eigen huis heb en ene groot stuk grond, dan wil ik graag 2 dobermannen. Dat zijn echt de mooiste honden die er zijn en ze luisteren perfect en zijn helemaal niet vals.

__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 17:17
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-11-2003 @ 13:35 :
Ik wil zelf heel graag een fret hebben maar die schijnen je halve huis te slopen en veel ruimte nodig te hebben enzo. Ik kan dat beestje dat op dit moment allemaal niet bieden dus dan vind ik het zielig om nu een fret te nemen maar ik zou het wel graag willen.

Weet je, fretten zijn hele leuke huisdieren en het valt best mee met het slopen van je huis. Mijn beste vriendin heeft twee fretten en het zijn hele leuke beestjes.

Maar on-topic. Ik zou best een hond willen. Heb nu twee katten en ze zijn echt suuuuper lief, maar een hond erbij lijkt me ook geweldig.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 16-05-2005 @ 19:49 :
Als ik later een mooi eigen huis heb en ene groot stuk grond, dan wil ik graag 2 dobermannen. Dat zijn echt de mooiste honden die er zijn en ze luisteren perfect en zijn helemaal niet vals.

[afbeelding]
Jammer dat couperen niet meer mag, ziet er niet uit zo'n dobbermann met hangoren en lange staart... vind ik...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:06
*Miss-Cow*
*Miss-Cow* is offline
Ik wil graag een hond erbij
Maar dat kan niet en mag niet,
want we hebben een kat, en die heeft het niet zo met honden,
en jah.. we hebben ook al 2 cavia's en een hamster... jah en vissies...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905
Hazel
500 05-02-2014 14:20
Lifestyle cu2-vragenlijst
crook
41 22-06-2005 18:02
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 11:02
Software & Hardware foutje in html code
Evelientjuh
16 16-07-2003 08:13
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.