Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 09:01
Verwijderd
Jaaaa jong, gisteren best een moeilijk gesprek gehad. Hij bracht het allemaal ingewikkeld en moeilijk en blah en toen kreeg ik het meteen spaans benauwd. Drama queen. Maar het is niet zo ingewikkeld maar wel heel stom. Misschien maandag toch maar zijn kant op gaan... Baaaah, wat balen we hier beide ontzettend van zeg.
Advertentie
Oud 26-05-2009, 09:10
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Wij gingen altijd naar de Efteling met regen en dat is juist ideaal want dan is het heerlijk rustig Als het echt heel hard regent moet je gewoon de overdekte dingen doen (Droomvlucht, Fata Morgana, Vogelrock, Villa Volta, Carnaval Festival etc) en als het even droog is de open lucht dingen, komt helemaal goed

Ontopic: Ik had zo'n minikaartje van de Bruna naar hem gestuurd met zo'n beestje met hartjes in z'n ogen om hem succes te wensen met zijn tentamens en die had hij vanmorgen gekregen en hij vond het superleuk en dat smste hij, tof
Lol wat een vreemde redenatie, ik vind er echt niets aan aan de Efteling als het slecht weer is, dan is de hele sfeer van dat park anders. Ben 2 weken terug met mijn vriend geweest echt prachtig weer, en het was heerlijk rustig <3
Oud 26-05-2009, 11:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik droom over de dingen die ik echt zou moeten zeggen..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-05-2009, 12:42
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik ben blij en gelukkig met hem. <3

En ik heb iets leuks geregeld
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 26-05-2009, 13:01
Verwijderd
'weet je wat er zo door mn hoofd spookt, als je dit zo allemaal zegt? Dan zou ik willen dat je mn vriendinnetje was, dan konden we samen al jouw problemen es flink te lijf gaan.'

teringtyfus waarom zegt ie dat nou
Oud 26-05-2009, 13:10
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
'weet je wat er zo door mn hoofd spookt, als je dit zo allemaal zegt? Dan zou ik willen dat je mn vriendinnetje was, dan konden we samen al jouw problemen es flink te lijf gaan.'

teringtyfus waarom zegt ie dat nou
Omdat hij om je geeft en je wil helpen?

OT: Vrolijkheid is fijn, ook al doe je't alleen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 26-05-2009, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij om je geeft en je wil helpen?
maar niet fijn want moeilijke situatie en blabla ik wil niet hij wil dat niet niemand wil dat niet anyway bla.
Oud 26-05-2009, 14:03
Verwijderd
Jahaa, en dan natuurlijk weer binnen een dag wat laten horen. Maar ik heb nu al zin in vanavond
Oud 26-05-2009, 14:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Weekendje kamperen was hip, helemaal goed samen. Zo'n eigen tentje is toch wel leuk, soort klein eigen huisje. Samen koken, samen slapen, samen eten, samen lezen, samen samen samen. Ach ja. Alleen zijn is soms ook wel lekker
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-05-2009, 17:28
wup
wup is offline
Citaat:

OT: Vrolijkheid is fijn, ook al doe je't alleen.
Dit ja
Oud 26-05-2009, 18:15
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
jaa gaat goed, alleen verruineerd al dat skypen en msnen mn studietijd. nog 36 dagen en dan zie ik m.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 26-05-2009, 18:18
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Het was heerlijk dat hij hier was en nu wil ik gewoon dat hij hier altijd blijft .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-05-2009, 08:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lol wat een vreemde redenatie, ik vind er echt niets aan aan de Efteling als het slecht weer is, dan is de hele sfeer van dat park anders. Ben 2 weken terug met mijn vriend geweest echt prachtig weer, en het was heerlijk rustig <3
Nou ja, ik heb gewoon een grote hekel aan regen, maar gisteren konden we allebei en zou het nog niet zo druk zijn, dus we gingen gewoon. En we hebben super geluk gehad want het heeft bijna niet geregend, dus we hebben gewoon alles kunnen doen en er waren bijna nooit rijen en het was tof en ze is heel lief
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2009, 15:17
Verwijderd
Ik moest net hardop lachen om één van mijn liefste vriendinnetjes <3 Niet dat er nou iets zo ontzettend grappig was maar een beetje toch wel. We vonden elkaar al heel-erg-lief, maar de laatste tijd is dat gevoel steeds sterker en zitten we steeds meer op één lijn. We vonden het altijd al jammer dat we elkaar zo weinig zagen, want we hadden het gevoel dat we er meer uit zouden kunnen halen dan we deden. En sindsdien mailen we meer en smsen vaker en zien we elkaar ook meer. En het is fijn om vrienden te hebben tegen wie je kan zeggen dat je van ze houdt *glimlach niet van gezicht krijgt*
Oud 27-05-2009, 15:32
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben nog steeds van mening dat ik hem niet verdien maar hij vindt van wel
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-05-2009, 22:03
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik loop ontzettend terug te kijken op de afgelopen 2 maanden en ik merk eigenlijk hoe veel ontwikkeling ik in mijn zelfbeeld en houding heb doorgemaakt. Eigenlijk was het vorige weet maandag plotseling heel simpel; ik realiseerde me dat ik niet persé een vriendin of ouders nodig had in mijn dichtste cirkel van mensen. Ik kan het gewoon ook zelf en ik kan mijn hulp ook zoeken bij vrienden die tijd voor me hebben, en ik heb gewoon genoeg vrienden (zelfs 1 die dit leest).

Het doet me gewoon goed. Ik ben af van mijn oude angstaanvallen dat er van alles mis gaat, ik durf mee en ik voel me niet meer 'verantwoordelijk' voor en tegenover iedereen op deze wereld. Ik denk niet dat ik nu plotseling een compleet ander mens ben, maar ik weet wel dat ik -en ik hoop het ook- veel beter de toekomst te gemoed kan.

Maar het belangrijkste is misschien wel dat ik begin te realiseren hoe de mensen om mij heen zijn. Vriendschappen zijn niet eenrichtingsverkeer waarbij ik geef en de ander ontvangt. Niet iedereen laat je gaar koken in je eigen vet als het een keer moeilijk gaat. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik ook voor anderen iets betekend als ze niet mijn vriendin zijn.

Ook begint het geloof echt in te zakken dat ik gewoon leuk kan zijn voor anderen. Ergens heb ik wel geweten dat ik niet alleen maar een vervelende klier was die zijn hoofd in een papieren zak moet stoppen om leuk te zijn. Nu voel ik het ook echt en dat helpt mijn zelfvertrouwen enorm.

Wat de toekomst gaat brengen zie ik wel, en zo voel ik het ook echt. Het is heel fijn om me niet meer zorgen te maken over wat de directe toekomst gaat brengen. Ik kan het gewoon aan en als het niet zo loopt als ik het precies zou willen, dan komt het ook goed. Ik ben sociaal sterk genoeg om ergens anders een leven op te bouwen, zelfs als ik niet de baan kan vinden die ik wil.

Ik las net ook terug hoe ik me voelde toen het net uit was en ik weet dat die pijn slechts vervaagd is. Ik denk ook niet dat ik wil dat die pijn helemaal vervaagd is, omdat het me het laat voelen hoe fijn het is geweest. Het feit dat het over is, is echter ingezonken. Ik voel me sterk en gezond. De toekomst komt wel als ie komt. Nu hopen dat dat blijft
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-05-2009, 22:41
Verwijderd
Mijn lover is leuk, en ik heb net 5 euro van hem gewonnen omdat Barcelone heeft gewonnen yeah huhu Natuurlijk wil ik dat geld niet eens hebben, maar toch is het leuk.
Oud 28-05-2009, 01:08
Verwijderd
Lief vriendje <3
Oud 28-05-2009, 01:28
Verwijderd
Het gaat echt supergoed!
Oud 28-05-2009, 07:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik merk de laatste tijd dat zijn lakse houding me wat tegen gaat staan. Ik heb de neiging om hem een schop onder zijn kont te geven, maar aan de andere kant is hij zelf nu wel dingen aan het ondernemen die me dan wel weer heel erg trots op hem maken, dus ik kijk het maar aan. En daarnaast ben ik nog steeds wel heel erg verliefd op hem en maakt hij me altijd aan het lachen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-05-2009, 08:31
Verwijderd
Ja-a ik ben ook verliefd geloof ik
Oud 28-05-2009, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn lover is leuk, en ik heb net 5 euro van hem gewonnen omdat Barcelone heeft gewonnen yeah huhu Natuurlijk wil ik dat geld niet eens hebben, maar toch is het leuk.
Haha!: )
Oud 28-05-2009, 10:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja-a ik ben ook verliefd geloof ik

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-05-2009, 12:05
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja-a ik ben ook verliefd geloof ik
Weg te gaan!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 28-05-2009, 14:17
Verwijderd
Citaat:
nog 21 dagen en dan zie ik m.
Oud 28-05-2009, 14:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
meh ik dacht dat t voor mij nu ook 21 was, foutje.

gister een beetje een 'break-down'moment gehad. dat ik m toch wel heel erg mis en dat t nog zo verdomd lang duurt voor ik m weer zie. maar gelukkig was hij daar om me te troosten via skype. tis toch wel moeilijk af en toe.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-05-2009, 15:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mijn lover is leuk, en ik heb net 5 euro van hem gewonnen omdat Barcelone heeft gewonnen yeah huhu Natuurlijk wil ik dat geld niet eens hebben, maar toch is het leuk.
steeds als het uit is heb je binnen n week weer een nieuwe vriend, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt

ot; zijn nieuwe huis is leuk en is eigenlijk ook een beetje mijn huis en hij wil wel dat ik er bij kom wonen..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-05-2009, 18:22
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Eh hij vraagt me mee naar het feest van zijn vader waar alleen familie komt?

En verder zijn chicks van mijn school eindelijk leuk en kan ik nu gewoon chill met ze omgaan. En de week niet volplannen brengt leuke dingen met zich mee
Oud 28-05-2009, 18:25
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Misschien zondag met hem naar mijn ouders.. Hij vindt het leuk en gezellig en ik zit nu al te stressen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 28-05-2009, 19:25
Crimson
Crimson is offline
[QUOTE=Luna;29290854]steeds als het uit is heb je binnen n week weer een nieuwe vriend, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt
QUOTE]

Ik denk eerder: wonen er echt zoveel leuke jongens in Groningen, ik zie ze niet..
Oud 28-05-2009, 19:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij past eigenlijk helemaal niet bij me en is ook niet echt lief tegen me, maar toch vind ik m leuk en wil m weer zien. Vanavond/vannacht zie ik m ws bij t uitgaan en dan ook zn vrienden ontmoeten, spannnnend. En volgende week date met de lekkere jongen en ik weet niet of ik me schuldig moet voelen.
Oud 28-05-2009, 23:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem!
Oud 29-05-2009, 09:00
wup
wup is offline
Ik ben echt nog nooit zo dronken geworden als gister. Blijkbaar word ik er erg leuk van want ik was bijna bij een leuke man in bed beland. Gelukkig deed mijn verstand het nog en ben nu blij dat ik thuis ben.
Straks moet ik naar de tandarst en hoop dat mijn relatie met haar goed blijft, want volgens mij ben ik nog steeds dronken
Oud 29-05-2009, 09:13
Verwijderd
@ Kitten! fijn om te lezen dat het zo goed gaat

ot: Ik ben gestopt met stage en mijn opleiding en hij is er voor me. Hij rent niet weg en dat is tof Ennnnnn kleffe smsjes/mailtjes zijn stiekem wel leuk
Oud 29-05-2009, 09:35
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Zo dan. Toch fijn dat hij er voor je is Good luck!

OT: Hmm, we zijn wel goed samen, still. Hoewel je wel merkt dat hier en daar gewoonte en routine erin sluipt. Niet erg, maar ook niet spannend. Oh well.

En we hebben het serieus gehad over samenwonen, maar dat schuiven we nog even voor ons uit. Hoewel het me aan de ene kant wel een raar gevoel gaf Maar goed. Allesch komt goed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-05-2009, 09:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
[QUOTE=Crimson;29292312]
Citaat:
steeds als het uit is heb je binnen n week weer een nieuwe vriend, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt
QUOTE]

Ik denk eerder: wonen er echt zoveel leuke jongens in Groningen, ik zie ze niet..
dat vroeg ik me ook al af want in utrecht of amsterdam zijn ze ook niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-05-2009, 10:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
@ Kitten! fijn om te lezen dat het zo goed gaat

ot: Ik ben gestopt met stage en mijn opleiding en hij is er voor me. Hij rent niet weg en dat is tof Ennnnnn kleffe smsjes/mailtjes zijn stiekem wel leuk
Liek wtf! Hoezo ben je gestopt, als ik vragen mag?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 29-05-2009, 11:49
Verwijderd
Ik heb hem de hele week bijna niet gezien e ndat is kut .
Oud 29-05-2009, 12:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik voel me verdomd onzeker, omdat ik echt niet kan inschatten hoe het nu zal gaan en dat is verdomd irritant Kon ik die "we zien het wel" gedachte, ook maar eens voelen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 29-05-2009, 12:08
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik voel me verdomd onzeker, omdat ik echt niet kan inschatten hoe het nu zal gaan en dat is verdomd irritant Kon ik die "we zien het wel" gedachte, ook maar eens voelen...
*beetje 'we zien het wel' geeft*
__________________
Altijd nuchter
Oud 29-05-2009, 13:07
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Vanmiddag is hij er weer!!! <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 29-05-2009, 13:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister hem tegen gekomen met uitgaan en was beetje drama maar uiteindelijk weer gezellig. Hij heeft nog wel iets goed te maken, al ziet hij dat niet echt zo geloof ik.
Vanavond uit met beste vriendinnetje
Oud 29-05-2009, 14:25
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Beter dan de laatste periode... Het einde van zijn thesis komt eindelijk in zicht, dus ik hoop dat hij dan wat meer tijd voor me kan vrijmaken (ook al wonen we dus samen).
Oud 29-05-2009, 14:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Superkut. Gister was ik met vrienden naar een feest en dat was in het begin heel leuk, maar daarna voelde ik me heel alleen terwijl iedereen plezier maakte. Toen ben ik op de wc moest ik een beetje huilen, omdat ik me echt naar voelde. Daarna heb ik nog wel fijn een uur met een vriend gepraat en gemexed met onbekenden en daardoor voelde ik me wel beter. Maar ik toen ik daarna thuis was barstte ik echt in tranen uit en heb ik echt snikkend door het huis gelopen en ben ik huilend in slaap gevallen (leuk, wakker worden met dikke oogleden, charmant! ).

Ik voel me nog steeds naar. Eigenlijk voel ik me best vaak alleen, terwijl ik wel veel mensen om me heen heb. Misschien komt het omdat ik rustig en bescheiden ben als ik ergens over praat en anderen vaak niet. Ook heb ik het idee dat ik teveel aan anderen denk. Veel met hun verhalen en activiteiten bezig, terwijl ik veel meer over mezelf moet praten... En anderen te weinig aan mij denken. Gelukkig zagen twee vriendinnetje vanochtend wel dat het niet zo goed met me ging en dat vond ik wel fijn. Toen zeiden ze dat ik maar lekker moet bijkomen die weekend en van het familieuitje moet genieten morgen. Nou, daar heb ik dus al helemáál geen zin in. Die familie van mij is ook maar semi-gezellig en al m'n nichten hebben hun vriendje mee en ik ben weer eens alleen. Léuke gesprekken zullen dat morgen worden...
Oud 29-05-2009, 20:12
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Hm ik weet niet. Hij kan soms zó vreselijk ongeinteresseerd zijn in de dingen die gebeuren in mijn leven en dan vooral op de momenten dat ik juist goed met hem wil praten.
En dan in combinatie met het weer waardoor hij 's avonds gaat skateboarden en mij helemaal vergeet pff. Maar het zal wel weer loslopen.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.