Oud 10-09-2012, 16:40
Massaro
Avatar van Massaro
Massaro is offline
Stomme vraag wellicht, maar ik vroeg me af vanaf wanneer, welke leeftijd, de dames eigenlijk bewust zijn dat ze een 'gat' tussen hun benen hebben.
Ik begon rond mijn 13e al met masturberen, maar hoe oud waren jullie dames toen jullie 'er' voorwerpen in begonnen te doen en wat deden jullie erin?
Associeerden jullie dat toen al met Sex?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 16:48
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gedacht, goh er zit een gat. Daar was ik me altijd al 'bewust' van.
De eerste keer dat ik mijn clitje ondekte was toen ik buiten op mijn moeder moest wachten en me verveelde, ging zitten/rondjes draaien op een amsterdammertje. Ik was toen denk ik een jaar of 6 ofzo. Ik associeerde dat niet met seks maar ik vond het wel een heel fijn gevoel.
Als kind heb ik nooit voorwerpen in mijn kut gestopt, ik vraag me af of er meisjes/kinderen zijn die dat wel doen?
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 16:53
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Hou oud ik was weer ik niet, maar was lagere school nog. Ik deed er eerst mijn vinger in en toen altijd een merkstift, want dat zat het lekkerst. Was spannend en raar, maar niet bewust seks.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 17:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Is voorwerpen erin doen standaard dan? Ik stop er alleen tampons in, en da's niet voor de lol. Volgens mij denk je (onterecht) dat ieder meisje voorwerpen in d'r kut zou stoppen, wat ook niet een bijster verstandig idee is.

En volgens mij wist ik altijd wel dat ik iets van baarmoeder had en een gat waar baby's uitkwamen, al dacht ik er in het begin nooit zo bewust over na/hield ik me er niet mee bezig.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 17:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik wist het altijd al want mijn moeder heeft me al vroeg verteld waar baby's vandaan komen en hoe. En heb er als kind nooit iets in gestopt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 20:01
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik begon op m'n tiende te vingeren, en op iets latere leeftijd begon ik er dingen in te stoppen, zoals deobus, borstel en een banaantje x)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 21:15
Verwijderd
Ik wist op vroege leeftijd al dat er een gat in was en toen ik begon met masturberen was rond mijn 14e denk ik.
En toen heb ik later heel lang een kaars gebruikt haha :$
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Van wie is de saairmoedermond? #1720
Verwijderd
500 27-09-2012 17:22
Films, TV & Radio Sinchronicity
Verwijderd
2 27-07-2006 19:29
Seksualiteit Wie heeft er ooit bedacht dat haar vies is???
freakieflower
59 11-07-2004 18:03
De Kantine Verkloot mijn Quote!
AlopiA
479 03-06-2003 16:59
Muziek gezocht! dirty songs!
HipHopSter
53 19-12-2002 10:55
De Kantine Ben je een lesbiene?
Type
40 10-11-2002 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.