Oud 22-03-2005, 20:48
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Is dit een alternatief voor waxen, of is dit iets wat écht af te raden is of zelfs niet mag?

Heb er wat haar. Ik kan er mee leven, maar ik heb het toch liever weg, of toch liever wat minder. Waxen zie ik nog niet echt zitten, vandaar alternatieven.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Oud 22-03-2005, 20:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Je kunt het ook harsen. Doet even pijn maar dan blijven die haren wel een paar weken weg en komen ze minder 'dik' terug.

Waarom zou je het eigenlijk weghalen? Borsthaar is juist mooi bij mannen
Oud 22-03-2005, 20:57
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Borsthaar gaat nog wel, maar het haar op de buik vind ik een grote no-no

En ja, harsen. Het grote probleem is eigenlijk dat het moeilijk is om aan dat materiaal te halen. Het ligt namelijk bij mij toch wel persoonlijk, en ik wil men ouders dat nu niet bepaald gaan uitleggen. Maar, als het echt niet anders kan zal ik de knoop wel eens moeten doorhakken. Maar toch, dit topic is dus om te vragen of het met scheren nog doenbaar is, en of dat het alleen maar erger maakt ofzo.

Bedankt!
__________________
Do you remember when we were transparent?
Oud 22-03-2005, 21:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Anathema schreef op 22-03-2005 @ 21:57 :
Borsthaar gaat nog wel, maar het haar op de buik vind ik een grote no-no

En ja, harsen. Het grote probleem is eigenlijk dat het moeilijk is om aan dat materiaal te halen. Het ligt namelijk bij mij toch wel persoonlijk, en ik wil men ouders dat nu niet bepaald gaan uitleggen. Maar, als het echt niet anders kan zal ik de knoop wel eens moeten doorhakken. Maar toch, dit topic is dus om te vragen of het met scheren nog doenbaar is, en of dat het alleen maar erger maakt ofzo.

Bedankt!
Mijn moeder zei altijd tegen me dat ik me niet moest scheren omdat de haren dan héél dik terug zouden komen, maar dat is niet echt waar (althans bij mij niet). Je moet het wel vaker scheren dan harsen (om de paar dagen) en je krijgt stoppels als je het dus niet optijd scheert.

Het is ook helemaal niet moeilijk om zelf te harsen. Je moet alleen wel tegen een beetje pijn kunnen, want echt fijn voelt het niet. De haartjes blijven een paar weken weg en komen minder dik terug dan ze waren...
Oud 22-03-2005, 21:11
-(L)-
Harsen idd
Oud 22-03-2005, 21:28
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline


__________________
Do you remember when we were transparent?
Oud 22-03-2005, 21:29
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 22-03-2005 @ 21:54 :

Waarom zou je het eigenlijk weghalen? Borsthaar is juist mooi bij mannen
haal maar weg....

en ben jij 10 trouwens??
Oud 22-03-2005, 21:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou he tniet scheren, omdat je dan harde stoppels krijgt, dat is lelijk en het voelt vreselijk.

Dus ik zou het een keer laten harsen. NIet zelf doen, want dat doet veel meer pijn. Let op: de 1e keer harsen doet het meest zeer, daarna krijg je steeds minder, en steeds dunnere haartjes dus dan is het een fluitje van een cent
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 22-03-2005, 21:52
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
harsen/waxen
anders krijg je stoppels, en dat is not done.
plus dat je bij waxen/harsen er niet zo vaak weer bij moet\
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 23-03-2005, 11:30
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Schijt.

Maar goed, bedankt voor de raad! Ik weet waar ik aan toe ben.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Oud 23-03-2005, 11:33
Verwijderd
epileren kan ook nog... met een pincet met platte bek, huid straktrekken, met de haargroeirichting méé. Als het weinig haren zijn doet dat minder pijn dan harsen.
(maar wat mij betreft laat je 't gewoon zitten... kom je wel eens in een zwembad of een strand? De meeste jongens van jouw leeftijd hebben een streepje haar van hun navel naar beneden lopen, da's normaal)
Oud 23-03-2005, 12:21
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-03-2005 @ 12:33 :
epileren kan ook nog... met een pincet met platte bek, huid straktrekken, met de haargroeirichting méé. Als het weinig haren zijn doet dat minder pijn dan harsen.
(maar wat mij betreft laat je 't gewoon zitten... kom je wel eens in een zwembad of een strand? De meeste jongens van jouw leeftijd hebben een streepje haar van hun navel naar beneden lopen, da's normaal)
Ja, weet ik. Streepje is best ok. Maar ik heb wat meer. En dat vind ik niet echt mooi. Maar het is ook niet echt veel, zoals het nu is kan het er eigenlijk nog nét mee door. Mocht het nog meer worden, dan laat ik het wel harsen denk ik.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Oud 23-03-2005, 12:49
Verwijderd
Scheren kan best hoor, alleen moet je dat vaker herhalen dan harsen of epileren. Als het weinig haartjes zijn, kan je ze best epileren, doet geen pijn - als je de huid goed strak trekt en het haartje goed vastpakt - en het is lekker snel. Ik pluk altijd haartjes van de rug van mijn vriend
Oud 24-03-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-03-2005 @ 13:49 :
Ik pluk altijd haartjes van de rug van mijn vriend
Klinkt toch op de een of andere manier romantisch en grappig.

@ TS: Zelf heb ik het ook een tijdje geschoren toen ik jouw leeftijd had, maar het is gewoon niet meer te doen na een tijd.

Ze komen bij ons mannen wel langer en dikker terug, zeker op de buik/borst/gezicht. En de meeste vrouwen hebben er geen moeite mee. Daarnaast leer je vanzelf je lichaam te accepteren zoals het is, dus ook met haar op de buik/borst.

Kortom je moet het zelf weten, maar ik denk dat je er uit eindelijk mee stopt omdat het heel veel werk is en over het algemeen vrouwen er niet echt een probleem van maken.

Trouwens als je scheert ga je je weer druk maken over de stoppels hoogstwaarschijnlijk. Ik deed dat wel in ieder geval.
Oud 24-03-2005, 10:47
netram
Avatar van netram
netram is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 22-03-2005 @ 21:54 :
Je kunt het ook harsen. Doet even pijn maar dan blijven die haren wel een paar weken weg en komen ze minder 'dik' terug.

Waarom zou je het eigenlijk weghalen? Borsthaar is juist mooi bij mannen
heeft koen ook borsthaar?
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Oud 24-03-2005, 10:50
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
borst- en buikhaar!! laten staan! mooi! mannelijk!
__________________
ChIcHiNg!
Oud 24-03-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 24-03-2005 @ 11:50 :
borst- en buikhaar!! laten staan! mooi! mannelijk!
Oud 24-03-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 24-03-2005 @ 11:17 :

Ze komen bij ons mannen wel langer en dikker terug, zeker op de buik/borst/gezicht. En de meeste vrouwen hebben er geen moeite mee. Daarnaast leer je vanzelf je lichaam te accepteren zoals het is, dus ook met haar op de buik/borst.
ze komen niet dikker en langer terug door het scheren, ze komen dikker en langer terug doordat lichaamshaar bij mannen nu eenmaal dikker en langer wordt naarmate ze ouder worden.
Oud 24-03-2005, 21:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
netram schreef op 24-03-2005 @ 11:47 :
heeft koen ook borsthaar?
Gaat je niets aan
Oud 24-03-2005, 22:39
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-03-2005 @ 11:50 :
borst- en buikhaar!! laten staan! mooi! mannelijk!
Oud 25-03-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 24-03-2005 @ 13:19 :
ze komen niet dikker en langer terug door het scheren, ze komen dikker en langer terug doordat lichaamshaar bij mannen nu eenmaal dikker en langer wordt naarmate ze ouder worden.
true, maar als je het niet scheert duurt het vaak wel langer voordat ze dikker worden, maar uiteindelijk worden ze ook dik, daar heb je gelijk in.
Oud 25-03-2005, 10:55
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Haar op buik!
Haar op den borst!

Fucking mannelijk

(haar op rug )
Oud 25-03-2005, 11:04
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 25-03-2005 @ 11:55 :
Haar op buik!
Haar op den borst!

Fucking mannelijk

(haar op rug )
Oud 25-03-2005, 11:10
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-03-2005 @ 11:50 :
borst- en buikhaar!! laten staan! mooi! mannelijk!

idd hoemkom je op t idee om t weg te halen..........

naja zal wel aan mij liggeb

wat scheren beteft, dat is pas nono, epileren/waxen/harsen kan wel, maar is idd, (in t begin) pijnlijk, en je buik is tamelijk gevoelig.....
Oud 25-03-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 25-03-2005 @ 11:28 :
true, maar als je het niet scheert duurt het vaak wel langer voordat ze dikker worden, maar uiteindelijk worden ze ook dik, daar heb je gelijk in.
Dat is niet waar. Van scheren worden ze niet dikker. Ze zijn dikker omdat de haartjes nog niet afgesleten zijn, in tegenstelling tot wanneer ze al een paar weken tegen je kleding aanschuren. Bovendien voelen ze harder aan als ze nog kort zijn, omdat ze niet zoveel mee buigen.

Overigens kan je ook best ontharingscreme gebruiken, werkt ook prima.
Oud 25-03-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Anathema schreef op 22-03-2005 @ 21:57 :
Borsthaar gaat nog wel, maar het haar op de buik vind ik een grote no-no

Omg, als je zo'n 'streepje' hebt dat vanaf je navel naar je schaamhaar loopt moet je het echt níet wegscheren of harsen hoor. Dat vinden vrouwen juist leuk
Oud 25-03-2005, 19:33
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-03-2005 @ 20:26 :
Omg, als je zo'n 'streepje' hebt dat vanaf je navel naar je schaamhaar loopt moet je het echt níet wegscheren of harsen hoor. Dat vinden vrouwen juist leuk
Ik vind dat echt onwijs sexy
Oud 26-03-2005, 07:56
aap777
aap777 is offline
Je zou het ook kunnen bleken, zodat ze veel minder opvallen...

Maar ik zou dat beetje haar gewoon laten zitten. De meeste chicks vinden het wel lekker.
Oud 26-03-2005, 08:55
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja zon buikhaarstreepje! aargh! *wordt gek*
iew, zn gladde bast waar je tegen aan ligt
__________________
ChIcHiNg!
Oud 26-03-2005, 14:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Liever geen borsthaar maar als je het noueenmaal hebt gewoon laten zitten. (vind ik)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-03-2005, 15:09
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik laat het lekker zitten, aan begin van zomer beetje bijknippen en voila.

Maar ik ben dan ook al heel oud en heb ECHT borsthaar he
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 31-03-2005, 07:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
scheren is echt niet aan te raden , rode bultjes, stoppeles op je buik zijn schrikwekender dan haar. overigens is beharing niet zo afstotelijk als je vaak hoort
maar goed harsen is ok, koop kant-en-klare harsstrips, je kan ook hars kopen wat je zelf moet opwarmen en aanbrengen enzo maar dat word echt n zooitje (overigens krijg je blauwe plekken als je t te lang laat zitten), kant en klaar is handiger. en vraag een vriendin ofzo te helpen dat gaat gewoon makkelijker. mijn vriend vond harsen niet bijzonder pijnlijk, ik wel.

maar wat ik zelf beter vind is creme. dan blijft t iets minder lang weg maar t is tenminste pijnloos. je hebt die bussen met zo'n 'mesloos scheermes' erbij(gewoon n plastiic spatel), die is prima. die stinkt tenminste niet zo bijzonder erg en werkt snel.
ook op mn vriend uitgeprobeert beviel prima en euhm dat spoel je gewoon weg onder de douche, geeft nauwelijks afval verder
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 31-03-2005, 10:21
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Buik- en borsthaar is moooi, als het niet een ondoordringbaar oerwoud is. En mocht er ook haar op de rug zitten, dat moet wel weg, da's lelijk.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 31-03-2005, 10:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Niets zo onmannelijk als een vent die zijn borsthaar afscheert/waxt whatever Moest mijn vriendje geen borsthaar hebben, ik zou het er nog opplakken, zo lekker vind ik het

Als het je echt stoort, knip het dan wat bij?
Oud 01-04-2005, 15:23
Dark Red
Avatar van Dark Red
Dark Red is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-03-2005 @ 11:50 :
borst- en buikhaar!! laten staan! mooi! mannelijk!
__________________
Het Is Mijn Vriend...Maar Ook Mijn Vijand
Oud 06-10-2006, 12:11
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 25-03-2005 @ 12:10 :
idd hoemkom je op t idee om t weg te halen..........
Ik snap het best wel hoor. Mannen worden tegenwoordig helemaal opgefokt door al die nieuwe shit als cremepjes/scrubgels. Kijk goede verzorging is heel belangrijk, maar ik heb het idee dat het een beetje doorgeschoten is. En daarbij, hoe vaak zie jij een foto van een mannelijk model of een filmster of wat dan ook, waarbij ze borst/buikhaar hebben? Mannen zijn net zo goed onzeker als vrouwen over hun lichaam. Maar dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat er dus veel meer eisen worden gesteld aan 'de nieuwe' man. Of dat vrouwen nu meer durven te eisen ofzo.

Ikzelf heb ook behoorlijk wat borst/buikhaar, en ben zo gek geweest om het te scheren, maar dat doe ik ook niet meer. Het probleem is namelijk dat je niet alleen je buik kan scheren, want dan ziet het er niet uit! Helemaal als je ook haren op je benen hebt. Dan is het ineens glad..glad...glad...bos borsthaar Of alleen beenhaar.
Oud 06-10-2006, 12:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Op een echte man groeien haren. Alleen kleine jongetjes zijn glad.

Niet zeuren, je bent goed zoals je bent. Dat maakt jou uniek.
Oud 06-10-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 06-10-2006 @ 13:11 :
Ik snap het best wel hoor. Mannen worden tegenwoordig helemaal opgefokt door al die nieuwe shit als cremepjes/scrubgels. Kijk goede verzorging is heel belangrijk, maar ik heb het idee dat het een beetje doorgeschoten is. En daarbij, hoe vaak zie jij een foto van een mannelijk model of een filmster of wat dan ook, waarbij ze borst/buikhaar hebben? Mannen zijn net zo goed onzeker als vrouwen over hun lichaam. Maar dat heeft denk ik ook te maken met het feit dat er dus veel meer eisen worden gesteld aan 'de nieuwe' man. Of dat vrouwen nu meer durven te eisen ofzo.

Ikzelf heb ook behoorlijk wat borst/buikhaar, en ben zo gek geweest om het te scheren, maar dat doe ik ook niet meer. Het probleem is namelijk dat je niet alleen je buik kan scheren, want dan ziet het er niet uit! Helemaal als je ook haren op je benen hebt. Dan is het ineens glad..glad...glad...bos borsthaar Of alleen beenhaar.
Vriend, dit is een topic van april 2005.
Oud 06-10-2006, 12:36
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 13:20 :
Vriend, dit is een topic van april 2005.
Maar gelukkig hebben we nog wel even zijn mening kunnen lezen!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Oksels scheren?
Verwijderd
54 04-09-2016 05:40
Seksualiteit hoe willen meiden schaamhaar bij jongens zien
nickmetpik
33 04-06-2013 14:41
Lifestyle Buik & Borsthaar
Sv3nie
12 04-05-2011 16:40
Lichaam & Gezondheid wel/geen borsthaar?
klootie
38 23-06-2007 10:56
Lifestyle Scheren en niet scheren (en haargroei)
Rabbi Daniel
48 20-08-2003 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.