Oud 13-04-2005, 21:52
Verwijderd
Ik heb ism een aantal mensen van mijn school een enquête opgesteld met 58 vragen over jouw seksleven. Het zijn persoonlijke vragen, maar ach, als ik hier wel eens kom zie ik ergere dingen langskomen en iedereen hier is wel eerlijk en openminded over sex en verwanten dacht ik zo.

Zoals alle enquêtes is niets verplicht, behalve dat het van belang is dat je hem naar waarheid invult . We willen namelijk met deze enquête voor onszelf zien of al die onderzoeken in Nederland wel kloppen over sexualiteit. Bovendien moet zo'n onderzoek om de zoveel tijd herhaald worden aangezien wij steeds aan verandering onderhevig zijn, niet waar?

Wees niet bang dat je gegevens na het invullen zo goed als op de digitale straat komen te liggen, want het systeem wat erachter zit zorgt ervoor dat wij alleen de statistieken van de test kunnen zien. En dus niet de afzonderlijke formulieren. Wij zien alleen maar percentages.

De enquête is hier te vinden. lees de tekst erboven goed door, het gaat ook daar te vinden. lees de tekst erboven goed door, het gaat ook daar weer over privacy van je gegevens e.d. maar ook wat wij jouw te bieden hebben als tegenprestatie!

Alvast bedankt iedereen

ps: de enquête is bedoeld voor mensen van 12 t/m maximaal 22 jaar. Reacties als 'ik ben veel ouder dan 22' zijn dus niet echt zinvol
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 22:54
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
alstu
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 22:54
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Waarom is het 'nodig' om je naam in te vullen?!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 22:55
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Et voilá
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 22:56
Poesket
Poesket is offline
hoop dat je er wat mee kunt
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:00
tiq
Avatar van tiq
tiq is offline
ik mis een optie benen bij vraag 3...

en zwembad/kleedhokjes bij vraag 45

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 23:10.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 00:32
Bart2002
Bart2002 is offline
"We willen namelijk met deze enquête voor onszelf zien of al die onderzoeken in Nederland wel kloppen over sexualiteit. "

Dan moet je ipv deze clumsy enquete met iets veel beters komen.
Terug naar de tekentafel.
__________________
Gelukkig geen scholier meer...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 00:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
done.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 00:36
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
niet zinvol wat een leeftijdsdiscriminatie zeg
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 01:48
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
was wel leuk om te maken geeft weer een extra dimensie aan je zelfkennis.

goed evragen overigens
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 10:48
STP
Avatar van STP
STP is offline
I did it, leuk om te doen, zo sta je er nog eens goed bij stil
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 10:52
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik mis de optie 'anders' bij openbare plaatsen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 11:18
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
gedaan
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 13-04-2005 @ 22:54 :
Waarom is het 'nodig' om je naam in te vullen?!
Het is helemaal niet nodig. Alle velden in de enquête zijn optioneel. Als je zou willen, kon je een lege enquete insturen. Sinds dit geen effect heeft op de statistieken kan ik dat rustig zeggen.
Je naam is niet verplicht, maar het is alleen maar om je wat persoonlijker aan te kunnen spreken in de mail die je krijgt op het E-mailadres dat je invult. Ook deze is niet verplicht. Alleen als je de resultaten na afloop wilt kunnen zien is het wel handig.

Citaat:
Ik mis de optie 'anders' bij openbare plaatsen.
Ja, ten tijde van het maken van de enquête konden er niet meer dan 10 opties ingevuld worden. Dat is nu weliswaar verholpen en hier en daar waar het kon nog toegepast, maar aangezien inmiddels meer dan 250 mensen de enquête hebben ingevuld, kunnen we niet alles weer gaan veranderen. Als er geen plek tussen staat waar je ja op kunt zeggen, dan vul je dat gewoon niet in. Dat zal voor de statistieken niets uitmaken.

Citaat:
niet zinvol wat een leeftijdsdiscriminatie zeg
Haha, nee we willen slechts een beperkte doelgroep enqueteren. Daar is toch niets mis mee? Sorry voor je dat je niet net 2 jaar eerder geboren bent....

Verder: we hebben een ultimatum van 500 deelnemers gesteld voordat we de enquête beëindigen. We zijn al ruim over de helft met op het moment van schrijven 274 deelnemers!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 11:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die enquete zou je als vragen moeten stellen aan je vriend(in), om hem/haar sexueel wat beter te leren kennen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Alstublieft hoor. Wel jammer dat sommige antwoordmogelijkheden op vragen niet helemaal uitputtend waren, dat kan je idd oplossen door optie: anders (namelijk....) erbij te plakken
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:22
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Nou, dat was leuk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:38
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
acolyte schreef op 14-04-2005 @ 11:36 :
Het is helemaal niet nodig. Alle velden in de enquête zijn optioneel. Als je zou willen, kon je een lege enquete insturen. Sinds dit geen effect heeft op de statistieken kan ik dat rustig zeggen.
Je naam is niet verplicht, maar het is alleen maar om je wat persoonlijker aan te kunnen spreken in de mail die je krijgt op het E-mailadres dat je invult. Ook deze is niet verplicht. Alleen als je de resultaten na afloop wilt kunnen zien is het wel handig.
Jemig, sorry hoor. Ik zei toch ook: "nodig"?!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:40
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Done
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:01
Verwijderd
Tada.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:28
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
klaar

vraag me af wat de resultaten zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:20
Emoboy
Avatar van Emoboy
Emoboy is offline


ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten
__________________
hoempapa
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:48
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Done.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:52
Verwijderd
ik vind het geen goede enquête. heb een deel ingevuld, maar toch maar niet ingestuurd.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Emoboy schreef op 14-04-2005 @ 19:20 :


ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 23:22
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ingevuld hoor!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:26
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
ingevuld
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 14-04-2005 @ 19:52 :
ik vind het geen goede enquête. heb een deel ingevuld, maar toch maar niet ingestuurd.
Motiveer je beklaag.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 16:44
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
done
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:19
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 14-04-2005 @ 19:52 :
ik vind het geen goede enquête. heb een deel ingevuld, maar toch maar niet ingestuurd.
Zucht, als je geen argumenten geeft, zeg dan gewoon niks... Zitten wij ons een btje suf te bedenken op de vragen

De teller staat @ the moment op: 465
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 18:28
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
ook done
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:28
Verwijderd
Wijziging van adres, nieuwe site is hier te vinden.

We zitten inmiddels over de 500, 522 namelijk. We hebben besloten dit weekend nog door te gaan, aangezien dat altijd een drukkere periode op fora is dan doordeweeks. Bovendien staan de mannen nog steeds voor: 56% is man en 43% is vrouw. Doe daar wat aan vrouwen

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:26
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
done
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:40
A*
Avatar van A*
A* is offline
Gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 00:52
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
done
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:55
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
gedaan en hoe staat de 'score' nu?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:35
Tizzalicious
Avatar van Tizzalicious
Tizzalicious is offline
Ingevuld =)
__________________
Gezocht: Leuke jongens (m/v)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:37
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik zie alleen een submit knop. Weet niet of dat ding alleen IE compatible is, maar ik kan helemaal niets invullen...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:59
Verwijderd
4. Hoe vaak masturbeer je jezelf per week?
Ehm, jezélf masturberen? Masturbatie = zelfbevrediging, 'jezelf' erbij is nogal dubbel.
Optie bij vraag 5: in de wc. Wie gaat er nu masturberen ín de wc? In het wc hokje of op de wc
7. Gebruik je tijdens het masturberen ook fantasieën?
fantasieën gebruiken? In het Nederlands hebben wij een mooi werkwoord, 'fantaseren'
Bij vraag 9 staat er bij bijna alle dingen 'binnen' voor, dat slaat ook nergens op; je zegt 'binnen 2 minuten' of 'in 1-2 minuten'
Bij vraag 11: 'als je op dit moment geen sex hebt door geen relatie te hebben', wat een kromme zin
Bij vraag 12 en 14: 'geen een' is kleuterspreektaal. 'Geen' of 'Niet een'
Bij vraag 15 kun je kiezen uit 'aan gedacht en nóg niet gedaan' en 'niet aan gedacht, niet van plan te doen'. Mensen kunnen ook ergens aan denken zonder dat te willen doen.
Bij vraag 19: Wat bedoel je met 'gebruik je die'? Regelmatig gebruiken, op dit moment gebruiken, soms gebruiken?
Bij vraag 26: Mogen mensen alleen omdat ze bang zijn niet-scheren? En wat nu als ze het mooier vinden om niet te scheren?
Bij vraag 34 staat er een vraag bij de antwoordopties, dat is niet erg logisch, het is geen gesprek; daarbij zijn het 'naturistencampings', niet 'nudistencampings'
Bij vraag 35 vraag ik me af wat mannen moeten antwoorden... ze doen het helemaal niet of ze doen het helemaal wel maar mogen niet beschaafd op de foto?
Vraag 39 en 40: Hoe masturbeer je met iemand? Bedoel je masturberen waar iemand bij is?
Vraag 41 slaat nergens op, ik kán meer dan keer op een dag masturberen maar dat heeft niets met mijn libido te maken. En ja, libido, niet sexlustigheid. Hoe dan ook schrijf je in het Nederlands seks niet met een x.
Vraag 43: Kunnen mannen geen soa oplopen?
Vraag 45: wat een rare plaatsen... wie gaat er nu seks hebben in de kerk of de bieb? En kleedhokjes, zwembaden en bossen, volgens mij de populairste plaatsen voor openbare seks, staan er niet eens bij...?
Vraag 46: Iets vergeten doe je niet expres. Je houdt ook geen rekening met mensen die het wel eens echt vergeten zijn én wel eens bewust ondergoed achterwege hebben gelaten.
Vraag 48: Hier staat geen vraagteken achter; als het een stelling is, dien je te vragen 'Ben je het met deze stelling eens?'
Vraag 50: In een antwoord stop je geen spreuken zoals 'wees jezelf'; daarbij zijn er mensen die om andere redenen dan hunzelluf te zijn geen alcohol drinken.
Vraag 51: Hier herhaal je de inleiding van vraag 50. Denk je dat mensen die zo gauw al weer vergeten zijn?
Vraag 55: Je stelling gaat over 'ik hou er niet van als' (hoe dan ook horen er geen ontkenndende woorden in een stelling bij een enquete), twee antwoorden zeggen 'jahoor, ik hou er wel van als'. Het 'jahoor' is nogal tegenstrijdig met het ontkennen van de stelling.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:57
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-04-2005 @ 17:59 :
Blablabla..
Wow...
Had je niets beters te doen
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Lelle_* schreef op 18-04-2005 @ 18:57 :
Wow...
Had je niets beters te doen
nouja, ik was toch de vragen aan het beantwoorden, en ik had een betweterige bui
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:28
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Werkt ie bij jullie nog?
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 18-04-2005 @ 20:28 :
Werkt ie bij jullie nog?
ergens op 2/3 van het topic staat een nieuwe link, die werkt wel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-04-2005 @ 17:59 :
uitbarsting
Goh, soms kun je ook wel moeilijk doen zeg...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:50
Verwijderd
Bij deze is de enquête gesloten, iedereen die mee heeft gedaan: Hartstikke bedankt! Ook voor diegene die op- of aanmerkingen had wat betreft de enquête een bedankje, want ook wij hebben een lesje 'enquête maken' gehad .

In totaal hebben 574 mensen de enquête afgelegd. Lang niet iedereen heeft een E-mailadres ingevuld, dus niet iedereen zal de resultaten kunnen bekijken. We gaan nu heel hard bezig met alle mailtjes de deur uit te werken. Deze zal niet met je eigen formulier verstuurd worden (goed nadenken wat je ook alweer had ingevuld dus) maar wel op geslacht. Iedereen krijgt twee links in zijn of haar mailtje: de resultaten van de keuzes van de mannen én van de vrouwen.
Geef ons even de tijd om alles in orde te maken en voor morgenavond heeft iedereen de statistieken in huis .
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
acolyte schreef op 18-04-2005 @ 20:42 :
Goh, soms kun je ook wel moeilijk doen zeg...
je vroeg om argumenten waarom het zo'n slechte enquete was, toch?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 16:47
Verwijderd
Door een fout met het mailscript zijn veel mensen plots verwijderd uit de database, maar gelukkig hadden we de statistieken nog wel opgeslagen. Deze zijn dan ook vanaf nu te bekijken op de onderstaande adressen. Iedereen die nog wel in de database zat, heeft nu of straks toch nog een mailtje in de bus. Dit zijn er zo'n 300 van de 575 en hoofdzakelijk man. Onze oprechte excuses daarvoor.

Nog even over de enquête zelf: sommigen zal het misschien opvallen dat bij de ene vraag het percentage maagden anders is dan bij andere vragen en dat sommige vrouwen een penis blijken te hebben. Dit ligt dus aan het verkeerd of oneerlijk invullen van de enquête, niet aan de gegevens. Wij denken daarom dat je sommige antwoorden maar met een korreltje zout moet nemen.
Daarnaast lijkt de groep van '20 jaar' bij alle groepen verreweg het grootst. Hier zit echter een oude groep bij in. In het begin van de enquête had je de keuze bij leeftijd van 12 tot 20 jaar en ouder. Er kwamen nogal wat reacties dat mensen dat te krap vonden, dus hebben we het later veranderd naar 12 t/m 22. Hierbij is de groep van 20 jaar samengevallen met de mensen die '20 jaar of ouder' hebben ingevuld. Sinds we niet meer kunnen achterhalen hoe oud deze mensen dan wel waren, hebben we maar besloten deze mensen onder 20 jaar te schuiven.

Iedereen die mee heeft gedaan aan het onderzoek: hartstikke bedankt dat je mee hebt willen doen aan deze toch wel persoonlijke vragenlijst. We waarderen het enorm dat je (hopelijk dan maar) zo eerlijk en open bent geweest. Nogmaals willen wij benadrukken dat wij op geen enkele wijze de individuele formulieren hebben kunnen bekijken of zullen kunnen bekijken. Dat is dan ook de reden dat je eigen formulier niet meegestuurd kan worden. Helaas zul je dus nog bij sommige vragen goed moeten nadenken wat je ook alweer had ingevuld.
Ook degenen die commentaar hebben gegeven op de enquête op diverse fora en (later) ook in het formulier: bedankt!! Wij hebben een lesje 'enquête maken' gehad. Dit kan ons helpen bij eventuele toekomstige onderzoeken die we moeten of willen houden.

Resultaten Vrouwen (259 deelneemsters)
Resultaten Mannen (316 deelnemers)
Samengevoegde resultaten (575 deelnemers)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.