Oud 22-11-2005, 16:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Tigratjuh schreef op 22-11-2005 @ 13:51 :
Ik heb nu zo'n 5 maanden met mn vriend, en normaal weet ik altijd wel wat ik voor hem moet kopen, maar...nu komt kerst eraan en ik heb geen idee wat ik voor hem moet halen. Iemand een leuk idee?
Je kunt kiezen voor iets praktisch: een warme muts, sjaal of handschoenen. Of misschien iets grappigs met een kerstthema: kerstsok vullen met kleine cadeautjes.
Geef een mandje met massagespullen, dan heb jij er ook wat aan.
Advertentie
Oud 24-11-2005, 11:15
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Experiment schreef op 16-11-2005 @ 17:36 :
Als je lief/vriend(in)/familielid van een grapje houdt: www.adopteereenkip.nl

Eigenlijk heel leuk, je eigen kip volgen met de webcam en elke maand verse eieren
haha kvin t echt super komisch
ik denk dak voor mijn schoonfam zo'n adoptiekip ga doen, haha is echt iets voor hun lol
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 24-11-2005, 15:41
Verwijderd
Op www.truttigtegeltje.nl kan je zelf je tekst (max 80 tekens) op een tegel laten zetten. Heb het gedaan, het is echt geweldig mooi geworden, en het is niet duur. Had het maandag besteld, en vandaag al in huis (of gisteren zelfs, ben pas vandaag weer thuis gekomen)
Oud 28-11-2005, 14:17
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Mijn vriendje was jarig en sint komt er ook weer aan
en omdat ik voor zijn verjaardag geen tijd had iets te kopen geef ik hem iets "groters" met sinterklaas..
Ik ken hem nog niet zo lang maar nu heb ik echt het ultieme kado.
Een popcornmaker.
De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam toen rook het halve huis verbrand omdat hij popcorn wilde maken maar dat mislukt was.
We waren namelijk van plan film te kijken
Oud 28-11-2005, 14:48
Verwijderd
mijn vriend gaat waarschijnlijk ringen kopen voor ons..(uit de talloze hints begrepen)

Nu wilde ik em eigelijk een armband geven van dezelfde schakel als zn ketting.. maja door zn werk zou hij em overdag al nie om kunnen.. en verder draagt hij helemaal geen sieraden.
Dit idee valt du n beetje af..

iemand n ander idee? Tis trouwens onze eerste kerst samen..

xxx
Oud 28-11-2005, 18:20
Verwijderd
ik weet wat ik voor mn vriend ga kopen.

ik ga een cadeaubox maken voor em:
* K heb een boxer besteld met mijn foto dr op en n geinige text.
* Hij heeft de laatste tijd koken ontdekt, dus krijgt hij een kookboek.
* een massagespulletje owso
* een mooie kaart met n lieve boodschap
* nog een leuk iets wat ik nog moet bedenken.

Iemand tips voor datgene wat ik ngo moet bedenken??

thnx!
Oud 29-11-2005, 18:23
adoruler
adoruler is offline
Overmorgen is mijn vriendindusou dacht ik om naar een restaurant te gaan. dus heb effe gespaard want je kan nattuurlijk niet naar een snackbar gaan dus heb een itialiaan in Rotterdam gevonden (ze is zelf ook deels italiaans). Maar dat restaurant is nogal verweg en we moeten met de trein dus heb ik ook nog eens een luxe hotel geboekt erbij (met een beetje hulp van haar moeder, kon namelijk niet zelf boeken).
Ze kickt trouwens erg op romantische dingen (ik kan er zelf geen reet van ben echt totaal niet romantische maar toch)
Oud 02-12-2005, 08:59
viswijf
Avatar van viswijf
viswijf is offline
Wu ik weet echt nooit wat ik voor mn vriend of vrienden moet kopen ,, echt vreselijk
__________________
Kleine Woeste Slok <3
Oud 02-12-2005, 12:52
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb een leuke site ontdekt! Hier staan allemaal hebbedingetjes op! http://www.shop4fans.nl/
__________________
move your body next to me
Oud 02-12-2005, 21:44
roosj
roosj is offline
echt zo erg. ik vroeg wat hij van mij wilde voor sinterklaas/1 maand verkering. Nu is het er opuit gedraait dat hij mij een kettinkje heeft gegeven van veeeel te veek geld .. en dat ik geen cadootje meer voor hem weet. Het moet rond de 25-30 euro zijn, maar geen siraden of andere 'shit' ... Ik weet het echt niet meer..
Oud 03-12-2005, 10:03
Cait
Cait is offline
Hmm... een leuke dvd(box)? Cd? Een boek die hij steeds uit de bieb leent, of altijd zou willen hebben? Een (bord)spel, als ie ervan houdt, dan kun je er samen ook nog plezier aan beleven. Iets voor zn kamer, een klok of een gave (ingelijste) poster? Je kunt ook voor hem koken, of juist mee uit eten nemen. Een dagje weg, een treintoer... Hij verwacht trouwens heus niet dat jouw cadeau voor hem even duur zal zijn, het gaat erom dat je er juist over nagedacht hebt enzo.

Edit: Is er niet ergens een concert of een voorstelling waar hij heen zou willen? Misschien is dat ook wel leuk.

Laatst gewijzigd op 03-12-2005 om 10:05.
Oud 05-12-2005, 09:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wahahaha Heb van hem voor sinterklaas een namenboek gekregen
Gelukkig weet ik wat ie ermee bedoelt, maar het komt nogal vreemd over. De vriendin van m'n broertje vroeg ook meteen: 'krijgen jullie een kindje?'
__________________
Tsja
Oud 08-12-2005, 11:13
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Heej,
Weten jullie waar je ook-al-weer een jaaragenda met je eigen foto's kan laten maken? Het is nl. een kerstkadootje voor mijn vriend, omdat hij altijd alles vergeet
Ik dacht dat t bij de HEMA was, maar ik kon het niet vinden op de website!

Aelin x x x
__________________
Practice makes perfect..
Oud 08-12-2005, 14:40
-(L)-
Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuk/origineel cadeautje voor m'n beste vriend. Veel dingen die ik hier lees zijn best duur (zelf denk ik aan zo'n 10 euro uitgeven) en eerder geschikt voor je vriend dan voor je beste vriend. Iemand tips?
Oud 08-12-2005, 15:06
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 08-12-2005 @ 15:40 :
Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuk/origineel cadeautje voor m'n beste vriend. Veel dingen die ik hier lees zijn best duur (zelf denk ik aan zo'n 10 euro uitgeven) en eerder geschikt voor je vriend dan voor je beste vriend. Iemand tips?
Ter ere van wat..?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 08-12-2005, 16:07
-(L)-
Zn 22e verjaardag.
Oud 08-12-2005, 17:59
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 08-12-2005 @ 17:07 :
Zn 22e verjaardag.
Misschien iets nuttigs.. Iets wat hij kan gebruiken. Zit hij op kot?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 08-12-2005, 20:09
Yurgentje
Yurgentje is offline
orgineel ist nie maar een dvd oid
__________________
Halllow
Oud 09-12-2005, 13:16
-(L)-
Hmm.. Hij zit op kamers en plukt alle films die hij wil zien van internet. Niet echt een optie dus. Ik vind t maar lastig. Desnoods geef ik gewoon geld...
Oud 09-12-2005, 16:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind het altijd gek dat men niet weet wat ze moeten kopen voor hun vriend(in) of een ander iemand die hen dichtbij staat.
Het lijkt mij dat jij beter weet wat diegene leuk vindt of nodig heeft. En daarnaast is het krijgen van een cadeautje van jou al leuk.
Oud 11-12-2005, 20:08
roosj
roosj is offline
jaa ik heb wat gekocht en gegeven .. Het luchtje van David Beckham samen met een heel lief kaartje. Dit ben ik savonds nog naar school wezen brengen en ik heb het in zijn kluis gedaan. toen hij sochtends op school kwam was het een grooote verassing en hij was erg erg blij mee.. (ik zit al het hele weekend te snuiven bij het monstertje )
Oud 13-12-2005, 13:06
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Mijn vriend is 30december jarig en dan zitten we in een vakantiehuisje in Duitsland. Hij is een grote fan van U2 dus ik ben van plan om een boek over U2 (of van Bono) te kopen.
Hij heeft ook een paar keer gezegt dat hij m'n gitaar wil lenen omdat hij wil leren spelen. Ik heb 2 gitaren en hij krijgt er een van mij (ik doe er toch bijna niks mee), dan hoef ik alleen maar een standaard te kopen en eventueel een boek.
Ik weet alleen nog niet of ik die gitaar mee ga nemen op vakantie omdat alles is zijn auto moet en hij het dan al ziet..
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 14-12-2005, 12:19
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Voor degene met voetbal-vriendjes:

op de site van Kruidvat bieden ze een dvdbox aan over de geschiedenis van het voetbal, wereldwijd. Kost 29€ of zo. 't Is wel in het Engels. Dat is alvast wat mijn vriendje onder de kerstboom zal vinden. Klik Hier



Andere typische winter/kerstkadootjes:
Fleece-dekentje
Kersepitkussentje
Gekke pantoffels
Oud 15-12-2005, 20:33
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 09-12-2005 @ 17:32 :
Ik vind het altijd gek dat men niet weet wat ze moeten kopen voor hun vriend(in) of een ander iemand die hen dichtbij staat.
Het lijkt mij dat jij beter weet wat diegene leuk vindt of nodig heeft. En daarnaast is het krijgen van een cadeautje van jou al leuk.
Ik weet het ook vaak niet. Dit omdat ik graag iets orgineels wil geven. En wat is er mis met anderen om hulp vragen? Andere mensen kunnen je soms op ideeën brengen. Ik ben door dit topic op het idee gekomen van een foto af laten drukken op canvas (hij heeft voor zijn verjaardag twee van onze trouwfoto's op canvas gekregen en hij vond het erg leuk ).

Ik heb ze niet bij de site uit het vorige topic besteld, maar bij www.digidoek.nl. Ze hebben daar btw nog meer dingen waar je een foto op af kunt laten drukken.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 20:35.
Oud 18-12-2005, 12:33
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-12-2005 @ 21:33 :
Ik weet het ook vaak niet. Dit omdat ik graag iets orgineels wil geven. En wat is er mis met anderen om hulp vragen? Andere mensen kunnen je soms op ideeën brengen. Ik ben door dit topic op het idee gekomen van een foto af laten drukken op canvas (hij heeft voor zijn verjaardag twee van onze trouwfoto's op canvas gekregen en hij vond het erg leuk ).
Er is niks mis met hulp vragen. Maar naar mijn idee/mening is het vaak vanzelfsprekend dat je weet wat hij/zij leuk vindt om te krijgen, het hoeft niet altijd per se origineel te zijn. Soms kan iets functioneels of iets liefs als een kaartje al genoeg zijn.
Het is wel leuk om ideeën uit te wisselen.
Oud 18-12-2005, 18:19
Verwijderd
Het hoeft nier per se orgineel te zijn, maar het is natuurlijk wel leuk. En aan kaartjes hecht de man die ik hier heb absoluut geen waarde... (Een kaartje met bv. een gedichtje er op dan weer wel, maar dat is dan om het gedichtje. ) Iets functioneels geef ik ook 'zo vaak', maar dat vind ik niet altijd leuk. Leuke of lieve kleine dingentjes komen soms tussendoor in me op en die voer ik dan op het moment dat ze van toepassing zijn uit (chocoladeletters en -pepernoten halen voor sinterklaasavond (vierden we verder niet), badspul voor het moment dat onze badkamer af is, enz.), maar voor zijn verjaardag wil ik dan iets anders.
Oud 19-12-2005, 09:29
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
mijn vriend is volgende maand jarig, en nu wil ik graag een nachtje, weekendje weg.
een tijdje terug heb ik van iemand gehoord, dat ze in een hotel in in nederland hadden geslapen waar alles inclusive was. (eten, drinken, facaliteiten etc.)
weet hier misschien iemand een all inclusive hotel in nederland?
ik kan het namelijk niet vinden op internet.
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Oud 19-12-2005, 09:54
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
ahum...

heb m'n ex voor haar verjaardag een zilveren ring gegeven ( ik weet 't, ik ben niej zo creatief in 't bedenken van cadeau's ) en verder heeft ze nog een chocolade champagne fles gekregen
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Oud 19-12-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ui schreef op 19-12-2005 @ 10:29 :
mijn vriend is volgende maand jarig, en nu wil ik graag een nachtje, weekendje weg.
een tijdje terug heb ik van iemand gehoord, dat ze in een hotel in in nederland hadden geslapen waar alles inclusive was. (eten, drinken, facaliteiten etc.)
weet hier misschien iemand een all inclusive hotel in nederland?
ik kan het namelijk niet vinden op internet.
www.weekendjeweg.nl
www.nachtjeweg.nl

succes!
Oud 20-12-2005, 09:07
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-12-2005 @ 18:47 :
www.weekendjeweg.nl
www.nachtjeweg.nl

succes!
daar heb ik ook al opgekeken, en daar staat helaas niks all inclusive. maar in ieder geval bedankt!
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Oud 20-12-2005, 10:01
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
roosj schreef op 11-12-2005 @ 21:08 :
jaa ik heb wat gekocht en gegeven .. Het luchtje van David Beckham samen met een heel lief kaartje. Dit ben ik savonds nog naar school wezen brengen en ik heb het in zijn kluis gedaan. toen hij sochtends op school kwam was het een grooote verassing en hij was erg erg blij mee.. (ik zit al het hele weekend te snuiven bij het monstertje )
Ik heb dat luchtje dit weekend ook gekocht

Nu ben ik nog een sjaal aan het breien voor hem, lekker ouderwets Hopelijk vindt hij het leuk... Ik vond het in ieder geval een leuk idee
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 21-12-2005, 21:04
lill girl
lill girl is offline
Citaat:
Aelin schreef op 08-12-2005 @ 12:13 :
Heej,
Weten jullie waar je ook-al-weer een jaaragenda met je eigen foto's kan laten maken? Het is nl. een kerstkadootje voor mijn vriend, omdat hij altijd alles vergeet
Ik dacht dat t bij de HEMA was, maar ik kon het niet vinden op de website!

Aelin x x x
Bij de kruidvat kun je dat.


Voor nieuwjaar ben ik van plan mijn vriendinnen een klein cadeautje te geven gewoon een klein cadeautje omdat ze er gewoon altijd voor me zijn dus iemand een idee, het moet niet te duur zijn we zijn met een groep van 7 dus... ik had zelf het idee ze allemaal een klein boeddha beeldje te geven ik heb ze een tijd terug gezien bij de xenos 50 cent per stuk ofzo...weet iemand waar ik die (zoiets) misschien kan vinden??
Oud 22-12-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
lill girl schreef op 21-12-2005 @ 22:04 :
Bij de kruidvat kun je dat.


Voor nieuwjaar ben ik van plan mijn vriendinnen een klein cadeautje te geven gewoon een klein cadeautje omdat ze er gewoon altijd voor me zijn dus iemand een idee, het moet niet te duur zijn we zijn met een groep van 7 dus... ik had zelf het idee ze allemaal een klein boeddha beeldje te geven ik heb ze een tijd terug gezien bij de xenos 50 cent per stuk ofzo...weet iemand waar ik die (zoiets) misschien kan vinden??
Je zegt zelf al Xenos, al moet je goed zoeken, want denk dat ze die landelijk niet meer hebben (wij kunnen ze niet bestellen iig), en probeer anders de bazaar, de new-age winkel, een wereldwinkel. Is het wel duurder, maar ja
Oud 23-12-2005, 12:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik wilde voor mijn vriend iets liefs voor kerst kopen, dit is onze eerste kerst samen, dus ik geef hem het volgende:
ik heb een rode kussensloop gekocht en daarop heb ik geschreven:
Lieve .......
Ik wil voor altijd bij je zijn
Zelfs in je dromen

Liefs ......

verder heb ik er wat sterretjes op getekend.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 23-12-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-12-2005 @ 10:22 :
Je zegt zelf al Xenos, al moet je goed zoeken, want denk dat ze die landelijk niet meer hebben (wij kunnen ze niet bestellen iig), en probeer anders de bazaar, de new-age winkel, een wereldwinkel. Is het wel duurder, maar ja
oh, wij hebben de beeldjes weer wel, 79 cent, bij Xenos dus. Even bellen als je het zeker wilt weten hee
Oud 24-12-2005, 20:24
watermeloentje
watermeloentje is offline
Citaat:
ik wilde voor mijn vriend iets liefs voor kerst kopen, dit is onze eerste kerst samen, dus ik geef hem het volgende:
ik heb een rode kussensloop gekocht en daarop heb ik geschreven:
Lieve .......
Ik wil voor altijd bij je zijn
Zelfs in je dromen

Liefs ......

verder heb ik er wat sterretjes op getekend
Hoe heb je dat gedaan? Met gewone viltstift of met speciaal transferpapier of dergelijke?
Oud 25-12-2005, 17:05
Storm
Storm is offline
Citaat:
watermeloentje schreef op 24-12-2005 @ 21:24 :
Hoe heb je dat gedaan? Met gewone viltstift of met speciaal transferpapier of dergelijke?
Er bestaan ook textielstiften. Als je netjes kunt schrijven zou ik het daarmee doen...blijft vaak mooier dan van dat opstrijkpapier als het gewassen wordt (en dat wordt een sloop toch vrij regelmatig).
__________________
Leonoor
Oud 28-12-2005, 15:00
NIRV
Avatar van NIRV
NIRV is offline
M'n vriend wordt volgende week woensdag 18 en dat is best wel iets speciaals maar ik weet niet zeker wat ik ervoor zou kopen..

Ik ga er dan alleszins al mee uit eten (op mijn kosten) vind hij wel leuk want hij is ook wel een romantisch type'ke.
En dan hele dag heb ik voor hem dan zo gewoon gezellig samen dinge doen, beetje specialer..

Jullie misschien een idee voor een 18er?
__________________
Come As You Are
Oud 28-12-2005, 19:23
Nyawa
Iemand een cadeauidee voor een vriendin die naar Curaçao gaat emigreren?
Oud 30-12-2005, 16:21
NIRV
Avatar van NIRV
NIRV is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 28-12-2005 @ 20:23 :
Iemand een cadeauidee voor een vriendin die naar Curaçao gaat emigreren?
Is het een hele goede vriendin?
Dan kan je een soort 'plakboek' ofzo maken..
__________________
Come As You Are
Oud 30-12-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 28-12-2005 @ 20:23 :
Iemand een cadeauidee voor een vriendin die naar Curaçao gaat emigreren?
Een plakboek idd. En/of een 'Nederland-pakket' (een overlevingspakket voor een Nederlander in een ander land oid - met drop, stroopwafels, hopjes, klompen, enz.).
Oud 04-01-2006, 11:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-12-2005 @ 18:08 :
Een plakboek idd. En/of een 'Nederland-pakket' (een overlevingspakket voor een Nederlander in een ander land oid - met drop, stroopwafels, hopjes, klompen, enz.).
dat vind ik wel zo'n cool idee!!
Mijn vriendje gaat niet emigreren (gelukkig niet!) maar moet voor een aantal weken voor zn werk naar Amerika, wel grappig om zoiets mee te geven!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-01-2006, 17:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 28-12-2005 @ 20:23 :
Iemand een cadeauidee voor een vriendin die naar Curaçao gaat emigreren?
Ik hoorde laatst op de radio een idee wat ik zelf wel grappig vond. Als anti-heimwee cadeau een ingelijste foto van Balkenede.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-01-2006, 13:14
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Mijn vriend is binnenkort jarig (hij wordt 23), dus ik ben me al suf aan het brainstormen over een mooi cadeau. Hij wil graag een badjas hebben en die wil ik hem wel geven, maar niet zonder er iets leuks mee te doen. Ik ben van plan om een tekst of foto achterop te laten drukken, maar heb geen idee waar/hoe ik dat voor elkaar krijg. Heb het vorige topic al doorgespit op zoek naar een handige site daarvoor, maar die kan ik niet vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Kan natuurlijk zelf een tekst op van dat "strijkpapier" ( ) drukken en dat erop strijken, maar ben bang dat het dan niet zo mooi wordt.

Een ander idee is een soort foto-collage; heb op www.canvascompany.nl een erg mooie gezien, maar dat is wel duuur. Voor het doek ben je, voor het kleinste formaat, al iets van €40,- kwijt en als je er dan een collage van wil laten maken nog weer €30,-. Nou kan ik ook zelf wel aan het knutselen gaan, maar dan wordt het natuurlijk niet zo mooi (neem ik aan ). Dus weer: bestaat er een site of iets dergelijks waar hetzelfde idee goedkoper gerealiseerd kan worden?

Andere ideeen/suggesties voor een leuk cadeau zijn natuurlijk ook van harte welkom.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 09-01-2006, 10:17
Verwijderd
Ik zou het er op laten borduren (dan moet je vaak wel ook in die winkel de badjas kopen)...dat blijft veel langer mooi. Op strijken lijkt me niet zo'n goed idee, omdat een badjas over het algemeen van badstof (of fleeche) is en dat wordt nooit mooi.

Dat laten drukken op zo'n doek is echt . Ik heb het laten doen bij http://www.digidoek.nl/ en ben er erg tevreden over. Ik geloof alleen niet dat je daar collages kunt laten maken (dan zul je dat zelf moeten doen - maar zo iets als ze bij Canvas Company doen kun je vast zelf ook wel - en anders vraag je bij bv. Digidoek of ze dat voor je kunnen doen oid?). Het is idd vrij prijzig, maar ook leuk en origineel.
Oud 13-01-2006, 12:55
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

Ik heb al een tijd lang (ca maand) contact gehad met een leuk meisje via msn en over een aantal dagen zien we elkaar voor het eerst in het echt, hebben elkaar wel al via cam en fotos enzo gezien
Ik wil haar graag een klein cadeautje geven, hebben jullie tips?

Groetjes Tim
Oud 13-01-2006, 15:27
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 13-01-2006 @ 13:55 :
Hoi

Ik heb al een tijd lang (ca maand) contact gehad met een leuk meisje via msn en over een aantal dagen zien we elkaar voor het eerst in het echt, hebben elkaar wel al via cam en fotos enzo gezien
Ik wil haar graag een klein cadeautje geven, hebben jullie tips?

Groetjes Tim
Wat voor meisje is het en waar houdt ze van? Je kan natuurlijk een leuke bloem voor haar halen (een zonnebloem ofzo, die vind ik zelf altijd wel mooi ), maar als ze daar helemaal niet van houdt is dat minder leuk. Ga eens langs een cadeauwinkel en kijk of ze daar iets kleins hebben dat je haar kunt geven; een paar leuke kaarsjes, een ring, armbandje of kettinkje (misschien wel een beetje té voor een eerste ontmoeting, maar elk meisje vindt sieraden leuk ), een mooie kaart met een leuke tekst, iets lekkers dat jullie samen op kunnen eten enzovoorts.

Waarschijnlijk vindt ze toch alles wel leuk, al is het alleen maar omdat jij het speciaal voor haar hebt gekocht. Vind het een leuk idee in ieder geval! Veel plezier!
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 18-01-2006, 18:47
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
goede vriendin van me is over enkele weken jarig, en aangezien ze gewoon VEEL te druk is met school en allerlei andere dingen heb ik besloten met dr uit eten te gaan, daarna naar het theater.

alleen beetje jammer dat alles al zo lang van te voren vol zit
Oud 18-01-2006, 22:45
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Lynn schreef op 13-01-2006 @ 16:27 :
Wat voor meisje is het en waar houdt ze van? Je kan natuurlijk een leuke bloem voor haar halen (een zonnebloem ofzo, die vind ik zelf altijd wel mooi ), maar als ze daar helemaal niet van houdt is dat minder leuk. Ga eens langs een cadeauwinkel en kijk of ze daar iets kleins hebben dat je haar kunt geven; een paar leuke kaarsjes, een ring, armbandje of kettinkje (misschien wel een beetje té voor een eerste ontmoeting, maar elk meisje vindt sieraden leuk ), een mooie kaart met een leuke tekst, iets lekkers dat jullie samen op kunnen eten enzovoorts.

Waarschijnlijk vindt ze toch alles wel leuk, al is het alleen maar omdat jij het speciaal voor haar hebt gekocht. Vind het een leuk idee in ieder geval! Veel plezier!
Ik zou in elk geval geen van dit alles doen! Misschien het eten, maar de rest.. Als je haar nog niet kent komt dat veel te opdringerig en overdreven over (bij mij tenminste...) Misschien een klein kaartje ofzo, wat gaan jullie doen als je elkaar ziet? Ik denk dat je daar dan wel iets op kunt bedenken.
Veel plezier!
__________________
Lief zijn!
Oud 20-01-2006, 21:02
Verwijderd
Ik ben op zoek naar lieve, kleine, eventueel grappige cadeautjes...gewoon iets dat leuk is om iemand zomaar te geven.

Ik snap dat het ook leuk is als ik zo iets zelf bedenk, dat doe ik over het algemeen ook, maar op dit moment ben ik even 'leeg'.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.