Oud 08-08-2008, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Dus tja, ik ga me niets van dat verhaal aantrekken, ook al heeft die man 50 jaar ervaring
hahaha, ik ga mij er ook niks van aantrekken hoor! integendeel, jezus griebes, bevallen zonder mijne vent aan mijn zij? yeah right, hell no! zolang ie maar niet tussen mijn benen gaat staan kijken, hij moet naast mijn hoofd zitten en mijn hand vasthouden. stel je voor dat hij dat beeld nooit meer van zijn netvlies krijgt, hoe er zo'n bloederig klein wezentje uitgeperst komt - dat zou wat geven bij de seks! stel je voor, wil je je eens lekker uitleven daarbeneden en dan zie je ineens al dat bloed en slijm weer voor je dankje feestelijk!

Advertentie
Oud 08-08-2008, 18:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
stel je voor dat hij dat beeld nooit meer van zijn netvlies krijgt, hoe er zo'n bloederig klein wezentje uitgeperst komt - dat zou wat geven bij de seks! stel je voor, wil je je eens lekker uitleven daarbeneden en dan zie je ineens al dat bloed en slijm weer voor je dankje feestelijk!



Hallo zeg Ben je eropuit om mij nachtmerries te bezorgen?




__________________
Tsja
Oud 09-08-2008, 09:46
Verwijderd
sorry
Oud 09-08-2008, 10:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh t geeft niet hoor. Ik had er alleen nog niet zo specifiek over nagedacht...
__________________
Tsja
Oud 09-08-2008, 12:55
Verwijderd
ohwja: en niet doen zoals mijn nicht en de feitelijke bevalling filmen hé
zoiets is heel intiem en moet 'in dat moment' blijven, wil je niet vastleggen voor het nageslacht oid. ik zou het iig niet willen herbekijken, christus nee
Oud 09-08-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
ohwja: en niet doen zoals mijn nicht en de feitelijke bevalling filmen hé
zoiets is heel intiem en moet 'in dat moment' blijven, wil je niet vastleggen voor het nageslacht oid. ik zou het iig niet willen herbekijken, christus nee
Nee, idd, ik kan me ook niet voorstellen dat je ooit denkt;'Goh, laten we die video nog eens gezellig gaan bekijken met z'n allen!'.... Foto's van net na de bevalling zijn natuurlijk wel heel leuk, maar dat is iets anders natuurlijk Ik hoef trouwens ook die placenta niet te zien, denk ik, lijkt me vies

Babydromen, babydromen. Buh, 't is niet leuk om 's ochtends wakker te worden en dan net iets te laat te beseffen dat 't maar een droom was.
Oud 09-08-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Nee, idd, ik kan me ook niet voorstellen dat je ooit denkt;'Goh, laten we die video nog eens gezellig gaan bekijken met z'n allen!'.... Foto's van net na de bevalling zijn natuurlijk wel heel leuk, maar dat is iets anders natuurlijk Ik hoef trouwens ook die placenta niet te zien, denk ik, lijkt me vies

Babydromen, babydromen. Buh, 't is niet leuk om 's ochtends wakker te worden en dan net iets te laat te beseffen dat 't maar een droom was.
een foto van 't pasgeboren babietje op de borst van de mama, ja, da's idd nog wel mooi, dat moet kunnen

en ik ken het, babydromen laatst droomde ik dus op zo'n verschrikkelijk realistische manier dat ik hyperzwanger was, dikke buik, foto's van echo, vriend-aait-buik, you know, all those nice smile-on-face-things, en toen ik zielsgelukkig wakker werd en pas tien minuten later besefte dat ik het allemaal gedroomd had ... my god ... ik heb heel de nacht/dag gehuild
Oud 09-08-2008, 16:12
Verwijderd
Ik ben aan het inpakken voor mijn a.s. verhuizing. En ik heb zo'n vakjes dingen in mijn kast hangen waarin ik in elk vakje achterin wat o.a. babykleertjes, doekjes, babymonitor een een (nieuw) zwangerschapsshirt heb verborgen. Klinkt mischien raar... mijn jongste zusje is nu 9 dus mijn moeder is bepaalde dingen weg aan het doen/uitlenen/opbergen.

Dit spul is dus van mijn moeder en was uitgeleend aan een vriendin van mij, haar kindje is nu 3 dus ze heeft het vorig jaar terug gegeven, het is allemaal nog mooi en nieuw... dus ik heb besloten het te houden ipv het terug te geven aan mijn ouders. Ik vind het wel een beetje raar om dat (nu al) in huis te hebben, maar ook zonde om het weg te doen... er zitten mooie herinneringen aan en ik heb het dus om dezelfde reden in mijn kast liggen, als dat mijn moeder mijn kinderbed van 30 jaar oud nog in de kelder heeft staan; nu nog niet, maar later... later dan.

Wel grappig dat ik dat zo tegen kom want ik denk er verder niet aan, dat ik zulk soort spul in mijn kast heb maar.... nu, nuworden ze verplaatst van de donkerstje hoekjes van mmijn kast naar diep in een doos voor over nog een aantal jaar. Leuk, die herinneringen... ik zie mijn zusje nog rondlopen in dat ene vestje. *zucht*
Oud 09-08-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
een foto van 't pasgeboren babietje op de borst van de mama, ja, da's idd nog wel mooi, dat moet kunnen

en ik ken het, babydromen laatst droomde ik dus op zo'n verschrikkelijk realistische manier dat ik hyperzwanger was, dikke buik, foto's van echo, vriend-aait-buik, you know, all those nice smile-on-face-things, en toen ik zielsgelukkig wakker werd en pas tien minuten later besefte dat ik het allemaal gedroomd had ... my god ... ik heb heel de nacht/dag gehuild
Ik droomde vannacht dat ik echt 't liefste meisje ooit tegen me aan had liggen, ze was heel slaperig en aaide over haar eigen hoofd. Zo snoepig. Ik werd wakker en dacht meteen;'Ooch, ik ga meteen maar even bij d'r kijken!' ik dacht serieus even dat ze in de kamer ernaast lag, alleen toen bedacht ik me dat ik me helemaal niet kon voorstellen waar ze dan zou liggen... en toen pas bedacht ik me dat ze niet bestond. Raar
Oud 09-08-2008, 16:51
Verwijderd
:knufandijvie:
Oud 09-08-2008, 17:27
wup
wup is offline
@ andijvie: Wat apart. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik zwanger was, maar dat was 1 keer ofzo. Dit lijkt me wel heftig, vooral als het zo tegenvalt als je wakker wordt ( ik was wel opgelucht).
Oud 09-08-2008, 22:56
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Jeetje jullie zijn gewoon allemaal een stel broedse kippen! Ik heb nog nooit over zwanger zijn gedroomd
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 10-08-2008, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Jeetje jullie zijn gewoon allemaal een stel broedse kippen! Ik heb nog nooit over zwanger zijn gedroomd
Voor mij is het ook nieuw dat ik er zo ongelooflijk realistisch over droom

Misschien ben ik wel gewoon zwanger ofzo (Nee hoor )
Oud 10-08-2008, 05:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Andijvie: ik heb ook zo'n periode gehad. Ik droomde nooit dat ik al bevallen was, maar wel dat ik zwanger was. En dan ook superrealistisch. Gelukkig gaan die periodes ook weer over, maar als je er middenin zit kun je je niet voorstellen dat je nog jaren kunt wachten.

(en misschien moet je ook geen jaren meer wachten. Je wilt het echt heel graag, volgens mij zijn jullie er klaar voor... Als alleen je studie je nog let zou ik zeggen dat daar wel een oplossing voor te vinden valt, maar goed... dat moet je zelf beslissen natuurlijk )
__________________
Tsja
Oud 10-08-2008, 10:36
Verwijderd
Ik heb er ook nog nooit over gedroomd hoor! Mja, ik droom over het algemeen niet (als in, herinner me niets) of gruwelijke nachtmerries.. dus tsja
Oud 10-08-2008, 11:52
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik droomde net dat ik 9 maanden zwanger was en ieder moment moest bevallen. Een vriendin van mij zat op hetzelfde punt en ik zat in haar huis daarop te wachten... Vaag.

Gefeliciteerd @ Dusjcrib!
Oud 10-08-2008, 12:16
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik dacht dat je haar eerst feliciteerde met een zwangerschap, maar nu zie ik het Gefeliciteerd ook!
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 10-08-2008, 13:35
Verwijderd
Haha Dankjulliewel dames!
Oud 10-08-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: ik heb ook zo'n periode gehad. Ik droomde nooit dat ik al bevallen was, maar wel dat ik zwanger was. En dan ook superrealistisch. Gelukkig gaan die periodes ook weer over, maar als je er middenin zit kun je je niet voorstellen dat je nog jaren kunt wachten.

(en misschien moet je ook geen jaren meer wachten. Je wilt het echt heel graag, volgens mij zijn jullie er klaar voor... Als alleen je studie je nog let zou ik zeggen dat daar wel een oplossing voor te vinden valt, maar goed... dat moet je zelf beslissen natuurlijk )
Ik wil in ieder geval m'n bachelor hebben voor we gaan proberen zwanger te worden, dat is als 't goed is over twee jaar (door studievertraging). Ik denk niet dat het voor mij verstandig is om baby en studie te combineren nu Mja, als ik in september weer flink ga studeren zal die drang wel even wat afnemen

En Dusjcrib: gefeliciteerd
Oud 10-08-2008, 15:39
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik wil in ieder geval m'n bachelor hebben voor we gaan proberen zwanger te worden, dat is als 't goed is over twee jaar (door studievertraging). Ik denk niet dat het voor mij verstandig is om baby en studie te combineren nu Mja, als ik in september weer flink ga studeren zal die drang wel even wat afnemen

En Dusjcrib: gefeliciteerd
Gefeliciteerd dusjrib
Het gaat hier weer
Zie het weer helemaal helder en het duurt gewoon jaren voordat de situatie dusdanig is dat het zal passen in mijn leventje. Ik vind het ook niet erg meer

Andijvie, ik zou echt gewoon gaan voor studie helemaal afgerond
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 10-08-2008, 19:27
Verwijderd
gelukkige verjaardag, dusj! (effe duidelijk erbij waarvoor de felicitaties zijn, om ervoor te zorgen dat over een week al die felicitaties niet ineens lijken te slaan op een zwangerschap, gezien de context van het topic, maar dus op een rood cijfertje onder een naam )
Oud 10-08-2008, 19:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
gefeliciteerd Dusjcrib!

verder heb ik niks zinnigs te zeggen over zwanger worden
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-08-2008, 21:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd dusjrib
Het gaat hier weer
Zie het weer helemaal helder en het duurt gewoon jaren voordat de situatie dusdanig is dat het zal passen in mijn leventje. Ik vind het ook niet erg meer

Andijvie, ik zou echt gewoon gaan voor studie helemaal afgerond

Fijn dat je je weer beter voelt! Vond het echt naar om te zien hoe je in de knoop zat...
En ik zou ook niet plannen om tijdens m'n studie zwanger te worden, maar in principe maakt het niet zo heel veel uit... Met werk komt het ook nooit uit en... naja. Ik ben iig blij dat ik wel al afgestudeerd ben

@Dusjcrib: van harte gefeliciteerd met je verjaardag
__________________
Tsja
Oud 11-08-2008, 13:39
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Fijn dat je je weer beter voelt! Vond het echt naar om te zien hoe je in de knoop zat...
En ik zou ook niet plannen om tijdens m'n studie zwanger te worden, maar in principe maakt het niet zo heel veel uit... Met werk komt het ook nooit uit en... naja. Ik ben iig blij dat ik wel al afgestudeerd ben

@Dusjcrib: van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ja het gaat veel beter. Op dit moment past het gewoon niet in mijn leventje, ik zit nu in de afrondende fase van mijn studie en ik moet gewoon nog even doorzetten en dan ben ik er . Ik zie nu ook weer heel helder de positieve kanten van GEEN kinderen op dit moment en ik erger me weer lekker aan de irritante kindjes in de trein Samenwonen wil ik wel graag na mijn afstuderen en mijn vriend is ook enthousiast over dat plan gelukkig

Dit topic werkt ergens een beetje ambitieverlagend voor vrouwen vinden jullie niet?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 11-08-2008, 13:44
Verwijderd
Ambitieverlagend? Ik vind moeder worden een behoorlijke ambitie eigenlijk, wat anderen daar ook over zeggen!

Bedankt voor alle felicitaties allemaal
Oud 11-08-2008, 14:47
Verwijderd
Qua carriere ben ik toch niet zo ambitieus Ik wil graag werken, maar dat doe ik dan om fijn te kunnen leven, ik leef niet om te kunnen werken Mijn man vindt zijn werk erg leuk en hij werkt erg graag, dus we hebben geen problemen met dat hij minder wil werken en wil dat ik meer ga werken, of dat ik juist heel graag wil werken en hij wil dat ik thuis blijf. We sluiten elkaar wel aan wat dat betreft
Oud 11-08-2008, 15:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Maar zoals ik jullie van dit forum ken, zijn jullie slim en leergierig. Is/blijft het dan uitdagend om boekjes voor te lezen en fruithapjes klaar te maken? Ik ben niet zozeer ambitieus in het opzicht dat ik rijk wil worden, maar wel in het feit dat ik m'n grenzen wil verleggen/nieuwe dingen wil leren en het meeste uit mezelf wil halen.

Waarmee ik niet bedoel dat ik het moederschap geen nobele taak vind, ik kan me alleen niet voorstellen dat het een levensvervullende daginvulling is?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-08-2008, 15:36
Verwijderd
Ik wil er ook wel een beetje een balans in vinden; ik weet nu niet of ik wil werken als ik echt nog een klein kindje heb, dat zien we dan wel, maar af en toe even iets voor mezelf doen moet toch kunnen. Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn. (Mijn man heeft heel flexibel werk, dus hij kan ook best een keer een dag thuis blijven zodat ik iets kan gaan ondernemen ) Op den duur wil ik dan gaan werken, zeker als 't kindje naar school gaat. Dat lijkt me dan wel voldoende uitdaging.
(Overigens vind ik 't ook vrij uitdagend om de hele dag voor een klein kindje te zorgen, ik vind 't heerlijk om op mijn nichtje te passen en te ontdekken wat ze allemaal leert en doet, ontdekken hoe je haar het beste aan het lachen kan maken, hoe je haar het beste kan troosten. Daar leer ik echt veel van en dat geeft ook echt voldoening.)
Oud 11-08-2008, 15:48
Verwijderd
ik heb gisteren geprobeerd m'n neefje van 2,6 'polyurethaanschuim' te leren zeggen
ik verstopte mij achter een kartonnetje, en elke keer ik tevoorschijnsprong deed ik iets van "hoi!" of "piep!" of "kiekeboe!" of "heeeeej!" en hij deed mij elke keer zo leuk achterna, dat ik dacht ... "polyurethaanschuim!" - naja, dat ging dus niet.
poly! - poly!
urethaan! - taan!
schuim! - sjuim!


Oud 11-08-2008, 16:08
Verwijderd


*kuch* <3
Oud 11-08-2008, 16:14
Verwijderd
!


<3 !!
Oud 11-08-2008, 16:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ik heb gisteren geprobeerd m'n neefje van 2,6 'polyurethaanschuim' te leren zeggen
ik verstopte mij achter een kartonnetje, en elke keer ik tevoorschijnsprong deed ik iets van "hoi!" of "piep!" of "kiekeboe!" of "heeeeej!" en hij deed mij elke keer zo leuk achterna, dat ik dacht ... "polyurethaanschuim!" - naja, dat ging dus niet.
poly! - poly!
urethaan! - taan!
schuim! - sjuim!


Ge moogt Peterke zo niet pesten met moeilijke woorden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-08-2008, 16:32
Verwijderd
hij vond het juist geweldig!!
hij heeft zich een kriek gelachen


't is trouwens zo'n clever bazeke hé, ze hadden naar de openingsceremonie van de Olympische Spelen gekeken, maar hij was zo maar met een half oog aan 't kijken geweest blijkbaar - ze hadden allemaal de indruk dat hij het niet zo geweldig interessant vond ofzo, dat hij met zijn gedachten toch ergens anders zat.
even later komen Kristof en ik ook bij ons moeke en vake aan, en toen hebben ze die ceremonie opnieuw opgezet, omdat wij gene tv hebben en dat dus gemist hadden. en Peterke was ondertussen wa wakker aan 't worden, en hij was heel de tijd aan 't vertellen wat hij zag en wat er ging komen! "titi kijken!" (hij noemt zichzelf Titi ) echt geweldig, 't begon dan met da vuurwerk dat rond de buitenkant van dat stadion ging, en hij: "trein!" en toen kwam die zonnewijzer, en hij: "klokje!" en toen begon hij te vragen: "kikitje zinge?" (kindje zingen dus ) - en ja, toen kwam dat meisje met dat rode jurkje zingen hé en toen ze al dansend en rollend op dat gigantisch papier kwamen verven, deed hij vrolijk mee zo rollebollen over het tapijt
Oud 11-08-2008, 16:33
zomer
zomer is offline
De laatste jaren krijg ik steeds sterker het gevoel dat ik juist helemaal geen kinderen wil. Leuk en aardig voor een (mid)dagje, maar volgens mij ben ik gewoon te onrustig om zelf moeder te worden. Ik heb ook helemaal niet de gevoelens die ik hier lees, dat ik het uitdagend vind om een kindje iets te leren. Ja, wel voor even, maar 24/7? Zoals dat filmpje van Andijvie, ik zou echt te ongeduldig zijn om dag in, dag uit daar energie in te steken. Het is een beetje alsof je een puppy opvoedt, met het verschil dat een hond na 8 maanden meestal wel opgevoed én uitgepuberd is

Kinderen van een jaar of 3 vinden mij vaak wel heel leuk en ik hen ook wel, voor even. Ik vind het ook niet moeilijk om in hun belevingswereld mee te gaan, voor even. Maar het gevoel dat ik dat niet voor altijd voor mezelf wil, wordt steeds sterker. Terwijl ik rond mijn 20e wel een tijdje een sterke koetsjiewoetsjie-zorg-later-wil-ik-ook fase had.
Oud 11-08-2008, 21:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar zoals ik jullie van dit forum ken, zijn jullie slim en leergierig. Is/blijft het dan uitdagend om boekjes voor te lezen en fruithapjes klaar te maken? Ik ben niet zozeer ambitieus in het opzicht dat ik rijk wil worden, maar wel in het feit dat ik m'n grenzen wil verleggen/nieuwe dingen wil leren en het meeste uit mezelf wil halen.

Waarmee ik niet bedoel dat ik het moederschap geen nobele taak vind, ik kan me alleen niet voorstellen dat het een levensvervullende daginvulling is?

Maareh... t kan toch allebei? Dat is tenminste wel hoe ik het zie. Ik wil maximaal 2 dagen thuis zitten met die kleine, en voor de rest wil ik werken hoor! En dan idd niet om geld te verdienen, maar om mezelf te ontwikkelen en om mensen tegen te komen die niet koeren over baby's
__________________
Tsja
Oud 11-08-2008, 22:42
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Maareh... t kan toch allebei? Dat is tenminste wel hoe ik het zie. Ik wil maximaal 2 dagen thuis zitten met die kleine, en voor de rest wil ik werken hoor! En dan idd niet om geld te verdienen, maar om mezelf te ontwikkelen en om mensen tegen te komen die niet koeren over baby's
Nee ok ik had het ook meer over fulltime moederen/een 'klein baantje' hebben... vind niet dat je perse 40+ uur per week hoeft te werken. Maar dat laatste is ook wel mijn belangrijke argument ja, ben bang dat mijn wereld anders héél klein wordt .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-08-2008, 12:57
Verwijderd
Ik wil trouwens ook geen 'klein baantje', maar gewoon leuk werk. Misschien niet als ik echt nog een baby thuis heb, maar zéker wel als 't kindje wat ouder is. Ik hoef geen toppositie in een of ander bedrijf, maar gewoon leuk, uitdagend werk waar je kan blijven leren
Oud 12-08-2008, 13:09
wup
wup is offline
Baby's, heel leuk, maar ik ben voorlopig weer genezen van kinderwensen. Zit ongeveer 24 uur met mijn nichtjes van 4 en 6 en ik word gek. Wat een aandacht vragen ze zeg! Pff..
Oud 12-08-2008, 21:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...
__________________
Tsja
Oud 12-08-2008, 21:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh hier staat al wat er is gebeurd... wat ontzettend erg voor jullie. Heel heel heel veel sterkte!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-08-2008, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...
Neeee... dat meen je toch niet? Een miskraam? Oh meiske toch.. Morgen nog even afwachten natuurlijk, ik ga heel erg voor je duimen en aan je denken. Gelukkig is je vriend inmiddels wel weer terug, je moet er toch niet aan denken alleen in onzekerheid te zitten nou. Sterkte, heel veel sterkte!
Oud 12-08-2008, 21:30
Verwijderd
Ik bedoelde de opmerking "ik vind een kind opvoeden ook een hele ambitie" ook niet in de zin dat dat dan het enige is wat je doet.. maar Lilything noemde kinderen krijgen "ambitieverlagend" en dat denk ik niet. Voor mij persoonlijk gaat dat in ieder geval niet op. Kinderen zijn altijd al onderdeel geweest van mijn ambitie, daarnaast wil ik nog andere dingen bereiken maar dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
Oud 12-08-2008, 21:50
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
@ snoopy. Wat erg meid! Ik duim ook voor je! Heel veel sterkte!
Oud 12-08-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...
Wat vreselijk Ik zal ook duimen voor jullie. Heel veel sterkte morgen.
Oud 12-08-2008, 21:54
wup
wup is offline
@ snoopy. Wat naar. Ik was helemaal aan het meeleven met je, dus ik scrik er gewoon van. Heel veel stertke * geeft knuffel*
Oud 12-08-2008, 22:04
Verwijderd
Ik ben er helemaal een beetje sip van vanavond, moet ik zeggen.
Oud 12-08-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...
Ahhhhh wat kut meid, stertke.
Oud 12-08-2008, 22:38
Verwijderd
Sterkte.
Oud 12-08-2008, 22:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...

Ooooh wat verschrikkelijk heel erg veel sterkte voor jullie allebei!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-08-2008, 23:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Tis vanochtend misgegaan Morgen nog wel de echo voor de zekerheid, maar het ziet er niet best uit...
Ah nee toch! Heel veel sterkte, en ik duim voor je dat alles alsnog goed komt! Wat moet je hier vreselijk van balen zeg....

Ook hier zijn deze week problemen geweest, ik kreeg plotseling oefenweeen die omzette in rugweeen, zonder medicatie gelukkig vanzelf weer gestopt. Nu even een paar daagjes vrij om bij te komen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #5
Verwijderd
498 14-01-2009 10:36
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 23:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 22:04
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 20:54
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 22:29
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.