Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2008, 16:57
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
lily, jij had het een poosje geleden toch over "hoe word ik mamma"?
Ik heb toch maar eens een stukje gekeken, echt TENENkrommend gewoon. Zo ongelooflijk nep opgezet allemaal en ze weet de normaalste dingen niet, (of dat is ook allemaal gespeeld om zoveel mogelijk informatie te kunnen verwerken in het programma ofzo).

Bij een cadeautje voor een pasgeboren baby: "waarom zou je kleertjes kopen, daar zijn ze toch nog helemaal niet mee bezig, of wel?" !?!

en over een kind van een ander: "Ooow, die is goed gelukt!"
Alsof et een caketje is ofzo...

twordt nu zo dom en belachelijk dat het grappig is
Inderdaad, nog altijd tenenkrommend (zoals ik toen al zei)
Maar ik kijk het toch, apart alle kennis die er voorbij komt weet ik allemaal al, maar toch moet ik lachen om het programma (wat je zegt, zo dom dat het grappig is). Ik denk dat het allemaal gespeeld is ja, maar het is ook om een beetje de boel op de hak te nemen het leven van de zwangere sterren in amsterdam ofzo even een huisje afrekenen van 1,5 miljoen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Advertentie
Oud 17-09-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan datie niet moet bukken? Dan zou het wel errug laag zijn...
Maarehm, wil hij echt nog lang wachten dan? wat vind jij ervan?
Oplevering van mijn huis is pas 3 Nov, dus dan kan ik het precies meten zijn haar raakt echt bijna het plafond. Mijn huis is 1.5 verdieping, de bvenste verdieping heeft dus schuine wanden/laag plafond en als je de trap op loopt moet hij zijn hoofd bukken. (Ik niet want ik ben maar 1.68) Verder niet erg, het is maar een slaapkamer en alle verdere woonruimte zit beneden. En het is gezellig.

Ik denk niet dat hij nog heel lang wil wachten oid. Zoals onze relatie nu gaat gaat mijn ex wel gelijk krijgen; die wou wedden dat ik volgend jaar OF verloofd, OF zwanger ben.
Zwanger zit er dan nog niet in. Ik denk/weet dat mijn vriend's timeline voor deze dingen wel ongeveer hetzelfde ligt als die van mij. We hebben allebei nog een jaar of twee/drie nodig om onze opleiding helemaal af te maken, maar willen ook niet laat (30+) aan kinderen beginnen. Je groeit er ook naar toe samen eigenlijk. Hij heeft ook wel gezegd dat hij niet te oud wil zijn want hij wil graag kunnen sporten enzo met ze. (Hij wil een heel basketbal-team aan kindjes, maar daar heb ik niet zo'n zin in )

Hij noemde me eergister nog mevrouw-*naam vriend*, dat soort dingetjes. Dus ja, precies weet ik het allemaal nog niet maar we denken er wel ongeveer hetzelfde over. Komt vanzelf!
Oud 19-09-2008, 23:39
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Ik denk dat het allemaal gespeeld is ja, maar het is ook om een beetje de boel op de hak te nemen het leven van de zwangere sterren in amsterdam ofzo even een huisje afrekenen van 1,5 miljoen
Ja, en dat ook nog even in een 10 minuten besluiten, in je eentje
Oud 19-09-2008, 23:41
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Oplevering van mijn huis is pas 3 Nov, dus dan kan ik het precies meten zijn haar raakt echt bijna het plafond. Mijn huis is 1.5 verdieping, de bvenste verdieping heeft dus schuine wanden/laag plafond en als je de trap op loopt moet hij zijn hoofd bukken. (Ik niet want ik ben maar 1.68) Verder niet erg, het is maar een slaapkamer en alle verdere woonruimte zit beneden. En het is gezellig.

Ik denk niet dat hij nog heel lang wil wachten oid. Zoals onze relatie nu gaat gaat mijn ex wel gelijk krijgen; die wou wedden dat ik volgend jaar OF verloofd, OF zwanger ben.
Zwanger zit er dan nog niet in. Ik denk/weet dat mijn vriend's timeline voor deze dingen wel ongeveer hetzelfde ligt als die van mij. We hebben allebei nog een jaar of twee/drie nodig om onze opleiding helemaal af te maken, maar willen ook niet laat (30+) aan kinderen beginnen. Je groeit er ook naar toe samen eigenlijk. Hij heeft ook wel gezegd dat hij niet te oud wil zijn want hij wil graag kunnen sporten enzo met ze. (Hij wil een heel basketbal-team aan kindjes, maar daar heb ik niet zo'n zin in )

Hij noemde me eergister nog mevrouw-*naam vriend*, dat soort dingetjes. Dus ja, precies weet ik het allemaal nog niet maar we denken er wel ongeveer hetzelfde over. Komt vanzelf!
Hm, gelukkig zitten jullie daarmee wel op een lijn dan
Oud 20-09-2008, 15:29
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Realiseer me de laatste tijd steeds meer: ik moet nog eerst maar eens zien dat ik samenwoon, voordat ik eigenlijk concreet over dit soort dingen na kan denken. Verdiep me meer uit interesse in dit onderwerp dan dat ik echt concreet plannetjes heb

Haha ja, dat besluit van dat huis, duidelijk in scene gezet Ook apart dat ze haar partner Pepijn niet in beeld neemt, krijg haast het idee dat ze alleenstaande moeder wordt
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-09-2008, 17:13
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Realiseer me de laatste tijd steeds meer: ik moet nog eerst maar eens zien dat ik samenwoon, voordat ik eigenlijk concreet over dit soort dingen na kan denken. Verdiep me meer uit interesse in dit onderwerp dan dat ik echt concreet plannetjes heb

Haha ja, dat besluit van dat huis, duidelijk in scene gezet Ook apart dat ze haar partner Pepijn niet in beeld neemt, krijg haast het idee dat ze alleenstaande moeder wordt
Je moet het ook gewoon allemaal op zn tijd doen..maart blijft toch leuk om erover te dromen en praten toch?

Ja, dat viel me ook op. Ik zag eerst de derde aflevering, en ik hoe me helemaal niet bezig met het priveleven van 'bekende' nederlanders dus ik begon al te denken of ze misschien bewust alleenstaand moeder werd, of zelfs een kind nam voor het programma.. nee dat laatste niet serieus hoor
Oud 20-09-2008, 19:09
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Je moet het ook gewoon allemaal op zn tijd doen..maart blijft toch leuk om erover te dromen en praten toch?

Ja, dat viel me ook op. Ik zag eerst de derde aflevering, en ik hoe me helemaal niet bezig met het priveleven van 'bekende' nederlanders dus ik begon al te denken of ze misschien bewust alleenstaand moeder werd, of zelfs een kind nam voor het programma.. nee dat laatste niet serieus hoor
Ja, precies alles op zn tijd, maar kijk er wel erg naar uit Lijkt me echt hartstikke leuk (vind dat inrichten ook zo super om te doen)

Haha, ze buit het gegeven in ieder geval heel erg uit Maar wel op een leuke manier (maar wel tegen het tenenkrommende aan) Maar bewust voor een programma zal ze het niet gedaan hebben Ja, ze heeft dus een partner. Pepijn heet hij, verder weet ik er niet veel over.

Wat foto's via google gevonden:

http://www.heleweekweekend.nl/imgcac...f8fbde706.jpeg

http://www.fotoleovogelzang.nl/previ...0Mart%20Visser
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 20-09-2008, 19:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik post hier niet echt heel vaak, maar heeft 1 van jullie soms dat je je eisprong kan voelen? Ik wel soms, een soort van steken in mn buik. Dat had ik dus gisteravond. (tis dag 15 van mn cyclus) En vanochtend ging het mis tijdens de seks.

Dus bedacht ik mij dat dat toch wel een tricky situatie was (nee, je meent het) dus ik heb een morning after pil gehaald. Ben ik nou gek als ik zeg dat ik die eigenlijk helemaal niet wou? Ik had echt kriebels in mn buik vanochtend, zo van: what if.... Oh, wat zou ik graag afwachten en kijken of het is *gelukt* Ik lees soms de posts van Andijvie en daar kan ik me vaak wel in vinden. Ik zou ook dol- en dolgraag een kindje willen, maar dat kan idd nog niet ivm studie enzo.

Dus mn gezond verstand wint het van mn gevoel en die pil zit erin. En nu weet ik niet goed of ik opgelucht/blij moet zijn of verdrietig. Meh

Edit: ik bedenk me net dat de meeste mensen aan de pil zijn. En dus helemaal geen eisprong voelen. (ik ben dus niet aan de pil --> medische redenen)
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-09-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Edit: ik bedenk me net dat de meeste mensen aan de pil zijn. En dus helemaal geen eisprong voelen. (ik ben dus niet aan de pil --> medische redenen)
Ik ben pas begin april weer begonnen met de pil, ik heb wel eens eerder de pil genomen maar een paar keer en meestal niet lang. Mijn cyclus is sowieso heel erg regelmatig en als ik goed oplet dan merk ik wel hoe dat gaat met de hormonen die stijgen en dalen, en zo ook de eisprong. Voelt net als een steek in je zij, en bij mij lag dat meestal rond de 13de dag. (Tot ik dus weer aan de pil ging)

Wel apart hoor, niet iedereen kan het ook echt voelen. Ik kwam er achter wat het was nadat ik tegen mijn baas stond te klagen over een steek in mijn zij. Zodoende begonnen we te praten over anticonceptie, en 'natuurlijke' anticonceptie. Vervolgens heb ik mijn cyclus een jaar bijgehouden, elke maand als ik iets merkte opgeschreven. (Zoals afscheiding, pijn, menstruatie... welke dag etc.)
Fascinerend, hoe je lichaam werkt!
Oud 20-09-2008, 19:45
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik ben geen vrouw, maar ik kan het vaak op verschillende manieren wel aan mijn vriendin merken wanneer ze een eisprong heeft. En als ik haar veel zien, heb ik zelfs vaak het gevoel dat ik meegolf op haar cyclus. Ik kan het dan niet intern merken bij haar, maar wel aan dingen zoals haar borsten en haar humeur (en wat onbewuste dingen). Nou heeft ze het nog nooit precies bijgehouden, of gemeten (je hebt een iets verhoogde temperatuur als je ovuleert), maar het klopt wel aardig.

Dit werkt trouwens ook bij ongesteldheid. Ik kan het meestal een paar uur eerder voorspellen dan zijzelf (als ik haar al die tijd heb gezien)
__________________
Altijd nuchter
Oud 20-09-2008, 20:06
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik ben geen vrouw, maar ik kan het vaak op verschillende manieren wel aan mijn vriendin merken wanneer ze een eisprong heeft. En als ik haar veel zien, heb ik zelfs vaak het gevoel dat ik meegolf op haar cyclus. Ik kan het dan niet intern merken bij haar, maar wel aan dingen zoals haar borsten en haar humeur (en wat onbewuste dingen). Nou heeft ze het nog nooit precies bijgehouden, of gemeten (je hebt een iets verhoogde temperatuur als je ovuleert), maar het klopt wel aardig.

Dit werkt trouwens ook bij ongesteldheid. Ik kan het meestal een paar uur eerder voorspellen dan zijzelf (als ik haar al die tijd heb gezien)
ja op zich is dat best vreemd. Ik heb soms het idee dat mijn vriend mijn cyclus beter kent dan ikzelf. Vanochtend zei hij direct: Dit is foute boel. Je zit hoogstwaarschijnlijk in je vruchtbare periode. (terwijl ik hem niet van de steken in mn buik had verteld)
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-09-2008, 21:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ja op zich is dat best vreemd. Ik heb soms het idee dat mijn vriend mijn cyclus beter kent dan ikzelf. Vanochtend zei hij direct: Dit is foute boel. Je zit hoogstwaarschijnlijk in je vruchtbare periode. (terwijl ik hem niet van de steken in mn buik had verteld)
Tijdens seks is het herkennen van de periode veel makkelijker dan buiten seks om (of voor seks uit). Je kan bij seks het vaak merken aan bijv. vochtigheid, uithoudingsvermogen, strakheid van vagina en/of borsten, en nog wat andere dingen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 21-09-2008, 11:38
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ben ik nou gek als ik zeg dat ik die eigenlijk helemaal niet wou? Ik had echt kriebels in mn buik vanochtend, zo van: what if.... Oh, wat zou ik graag afwachten en kijken of het is *gelukt* Ik lees soms de posts van Andijvie en daar kan ik me vaak wel in vinden. Ik zou ook dol- en dolgraag een kindje willen, maar dat kan idd nog niet ivm studie enzo.
Ja, het is iets vreemds dat je gezonde verstand soms anders denkt dan je lichaam De afweging tussen rustig iets opbouwen of naar je lichaam luisteren en bekijken hoe het gaat lopen. Oftewel: de kern van dit topic. Je andere vraag vind ik persoonlijk meer iets voor seksualiteit of lichaam & gezondheid.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 21-09-2008, 12:34
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
ik post hier niet echt heel vaak, maar heeft 1 van jullie soms dat je je eisprong kan voelen? Ik wel soms, een soort van steken in mn buik. Dat had ik dus gisteravond. (tis dag 15 van mn cyclus) En vanochtend ging het mis tijdens de seks.

Dus bedacht ik mij dat dat toch wel een tricky situatie was (nee, je meent het) dus ik heb een morning after pil gehaald. Ben ik nou gek als ik zeg dat ik die eigenlijk helemaal niet wou? Ik had echt kriebels in mn buik vanochtend, zo van: what if.... Oh, wat zou ik graag afwachten en kijken of het is *gelukt* Ik lees soms de posts van Andijvie en daar kan ik me vaak wel in vinden. Ik zou ook dol- en dolgraag een kindje willen, maar dat kan idd nog niet ivm studie enzo.

Dus mn gezond verstand wint het van mn gevoel en die pil zit erin. En nu weet ik niet goed of ik opgelucht/blij moet zijn of verdrietig. Meh

Edit: ik bedenk me net dat de meeste mensen aan de pil zijn. En dus helemaal geen eisprong voelen. (ik ben dus niet aan de pil --> medische redenen)
Ik slik de pil niet en ik kan niet zeggen dat ik de eisprong zelf ooit bewust gevoeld heb. (heb ivm ziekte altijd steken en krampen in mijn buik dus geen idee wanneer et eitje gaat krampen of wanneer et mijn darmen zijn) Maar het kan best dat jij dat wel voelt natuurlijk.

Maar denk wel dat je een goede keuze hebt gemaakt, als je een kindje wilt moet je daar bewust voor kiezen, en niet overhaast denken van, laat et maar komen als het er is. Tenminste, als je die keuze hebt zoals bij jou nu.
Oud 21-09-2008, 13:04
Verwijderd
Sommige mensen kunnen hun eisprong inderdaad voelen, en dat komt meestal neer op een beetje kramp, ja. Dus het kan heel goed. Heb het zelf nog nooit gehad, maar goed, ben dan ook meestal aan de pil.
Oud 28-09-2008, 21:26
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
O Snoopy, ik heb over je gedroomd Ik kwam je tegen bij zwangerschapsgym, want ik was zwanger van een tweeling Ik werd echt met een groot WTF gevoel wakker
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 28-09-2008, 22:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb het soms, dan heb ik echt precies halverwege mijn cyclus pijn of wat meer links of wat meer rechts onderin mijn buik. En eisprong is de enige verklaring die ik kan geven
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-09-2008, 05:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
O Snoopy, ik heb over je gedroomd Ik kwam je tegen bij zwangerschapsgym, want ik was zwanger van een tweeling Ik werd echt met een groot WTF gevoel wakker
Hahaha, ge-wel-dig! :lol:
__________________
Tsja
Oud 29-09-2008, 09:39
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik weet niet hoe ik je zal moeten herkennen, maar we merken het wel hè
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 30-09-2008, 06:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe ik je zal moeten herkennen, maar we merken het wel hè

Mja, dat zat ik ook te denken: 'kennen wij elkaar überhaupt?'
__________________
Tsja
Oud 30-09-2008, 12:39
Verwijderd
Gefeliciteerd snoopy! (had ook wel in het andere topic kunnen zetten maar ik ging hier ook toevallig posten )

Mijn vriend ging "Ahhhh baby" doen toen hij in een restaurant van't weekend een lieve baby zag. Waarop ik heel bot zei "Heb jij wel eens een stinkende luier verschoond?" Lol. Ok dat was wel een beetje bot maar ik had echt iets van ohnee, ik durf nog niet! Voor dat hij ideen in zijn kop krijgt
Oud 30-09-2008, 13:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd snoopy! (had ook wel in het andere topic kunnen zetten maar ik ging hier ook toevallig posten )

Mijn vriend ging "Ahhhh baby" doen toen hij in een restaurant van't weekend een lieve baby zag. Waarop ik heel bot zei "Heb jij wel eens een stinkende luier verschoond?" Lol. Ok dat was wel een beetje bot maar ik had echt iets van ohnee, ik durf nog niet! Voor dat hij ideen in zijn kop krijgt
@ jouw verhaal enneh... dankje
__________________
Tsja
Oud 30-09-2008, 15:45
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Gefeliciteerd snoopy! (had ook wel in het andere topic kunnen zetten maar ik ging hier ook toevallig posten )

Mijn vriend ging "Ahhhh baby" doen toen hij in een restaurant van't weekend een lieve baby zag. Waarop ik heel bot zei "Heb jij wel eens een stinkende luier verschoond?" Lol. Ok dat was wel een beetje bot maar ik had echt iets van ohnee, ik durf nog niet! Voor dat hij ideen in zijn kop krijgt
hahaha

Gefeliciteerd Snoopy!!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 30-09-2008, 15:48
Verwijderd
Gefeliciteerd, snoopy! Ik zal voor jullie duimen dat het dit keer wel goed gaat!
Oud 30-09-2008, 15:50
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
zat me trouwens wel af te vragen hoe supervroeg je die test hebt gedaan
als je het om 7.40 al op het forum kunt posten
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 30-09-2008, 16:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
zat me trouwens wel af te vragen hoe supervroeg je die test hebt gedaan
als je het om 7.40 al op het forum kunt posten
Mja, gewoon meteen toen ik wakker werd...? Moest om 6.00 uur op vanochtend... Maar zelfs 7 uur had makkelijk gekund toch?
__________________
Tsja
Oud 30-09-2008, 16:19
Verwijderd
Zelfs 7.30u nog (en 7.35u ook trouwens ).
Oud 30-09-2008, 17:05
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mja, gewoon meteen toen ik wakker werd...? Moest om 6.00 uur op vanochtend... Maar zelfs 7 uur had makkelijk gekund toch?
De tijd van het posten maakt me niet uit t gaat me meer dat je om 6u de puf hebt om zo'n test te doen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 30-09-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
De tijd van het posten maakt me niet uit t gaat me meer dat je om 6u de puf hebt om zo'n test te doen
's Ochtends moet je tenminste veel plassen, ik vind het wel een logische tijd Behalve dan dat ik die paar keer dat ik een test heb gedaan echt teveel in spanning zat om te wachten tot de volgende morgen
Oud 30-09-2008, 17:59
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
dankje

Gefeliciteerd
Oud 30-09-2008, 18:06
Verwijderd
Oh, snoopy, gefeliciteerd!
Ik zal ook voor jullie duimen
Oud 30-09-2008, 19:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De tijd van het posten maakt me niet uit t gaat me meer dat je om 6u de puf hebt om zo'n test te doen
Mja, ze adviseren om t met ochtendurine te doen dus tsja... Had ook tot morgen kunnen wachten, maar dat wilde ik niet

En de puf... ik stond echt te stuiteren vanochtend hoor
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 06:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Aaaaah, test van vanochtend was weer positief! Ben nog wel een beetje bang, omdat het nog zo vroeg is...
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Mja, ze adviseren om t met ochtendurine te doen dus tsja...
't maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit, als je maar niet te veel drinkt voor het testen en maar een paar uur niet naar het toilet bent geweest.

En zo veel werk is zo'n test doen toch niet? Wat voor puf moet je daar nou voor hebben; plassen moet je toch en zo'n dingetje in de plas steken is ook het werkt niet...?
Oud 01-10-2008, 07:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
't maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit, als je maar niet te veel drinkt voor het testen en maar een paar uur niet naar het toilet bent geweest.
Klopt, maar omdat ik nog écht heel erg vroeg ben is t wel beter. De kans op een positief resultaat is gewoon groter met ochtendurine. En als je al 5 weken zwanger bent maakt t niet meer zoveel uit idd...
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 08:16
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
't maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit, als je maar niet te veel drinkt voor het testen en maar een paar uur niet naar het toilet bent geweest.

En zo veel werk is zo'n test doen toch niet? Wat voor puf moet je daar nou voor hebben; plassen moet je toch en zo'n dingetje in de plas steken is ook het werkt niet...?
Hmm ja inderdaad. Het leek mij onbewust ergens iets wat je samen met je partner doet en dan lijkt me 6u wel heel vroeg, maar idd als hij ook 6u opstaat dan valt het allemaal wel mee
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 01-10-2008, 09:12
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
wat een nutteloze discussie
Oud 01-10-2008, 10:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hmm ja inderdaad. Het leek mij onbewust ergens iets wat je samen met je partner doet en dan lijkt me 6u wel heel vroeg, maar idd als hij ook 6u opstaat dan valt het allemaal wel mee
Hij was ook wakker ja
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 10:15
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hij was ook wakker ja
gezellig
Was het een duidelijk streepje?

Even in de stijl van dit topic: hoe gaan jullie het aanpakken? Heb jij een baan of heeft je vriend een goede baan? Hoe zie je dat voor je?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)

Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 11:10.
Oud 01-10-2008, 11:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat het een duidelijk streepje?
Mijn God .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-10-2008, 11:11
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mijn God .
valt totaal niet op dat ik me verveel
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 01-10-2008, 11:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Kan wel een foto plaatsen

En we hebben allebei een baan ja. Ik werk op dit moment 3 dagen in ons bedrijf, 1 dag per week volg ik een opleiding (inclusief het studeren daarvoor) en 1 dag besteed ik aan het opzetten van mijn eigen bedrijfje. Mijn vriend werkt 5 dagen per week. Hij wil sowieso vanaf 2009 nog maar 32 uur per week werken (dat komt voor hem eerder neer op 3/3,5 dag dan 4 dagen). Ik zou 3 dagen per week willen werken. Ook vinden we het een goed idee als het kind een aantal dagen per week naar de kinderopvang gaat (we hebben nog niet echt besloten hoeveel dagen, als het maar niet 4 of 5 dagen per week is).

Nou, zo dus
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Kan wel een foto plaatsen
Mijn moeder heeft nog een foto van haar laatste test (die van mijn jongste zusje dus) Is wel leuk om in zo'n babyboek te plakken!

OT: Ik had vanochtend een relatie-crisis, ik alleen maar, hij niet, en het was ook alleen maar in mijn hoofd. Het komt allemaal zo vreselijk dichtbij ineens, ik heb vanochtend voor het eerst met mijn vriend gewerkt en dat ging goed... we vinden het fijn en ik denk ook dat het best zal lukken.

Toch vind ik het eng, samen werken bijna elke ochtend... ook al zie ik hem nauwelijks in de tijd dat we aan het werk zijn. En dan ook het samenwonen en alles en dat hij ons ZO serieus neemt en zoveel van me houd. Ik had vanochtend ineens zo'n paniek gevoel, en ideeen van wat als ik single was, of wat als hij het allemaal niet meent. Hmmm, gevoel is nu gelukkig wel weer over. Ik denk dat het ook te maken heeft met de stress met dit huis kopen en alles, alles is spannend en nieuw en ik kan niet zo goed tegen verandering... doorgaans word ik er gewoon overstuur van. ik denk dat dat het een beetje is, en helemaal na het "AHhhhh baby" verhaal zat het mij gewoon hoog. Het gaat allemaal gewoon zo goed, (ik zit ergens in mijn hoofd gewoon te wachten tot het fout gaat... dat moet immers wel naar vorige ervaring.... ) Toch nog superblij en verliefd. Hmmm! *blaat* : schaap:

edit: zolang hij nou maar niet echt over baby's gaat beginnen binnenkort! Want dit topic is leuk, maar zo leuk nog niet!
Oud 01-10-2008, 14:15
Verwijderd
Ik lees net dat CailinCoilleach vader is geworden Ze is op 17 september geboren
Oud 01-10-2008, 14:32
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik lees net dat CailinCoilleach vader is geworden Ze is op 17 september geboren
Wauw, leuk

Waar lees je dat?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 01-10-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Wauw, leuk

Waar lees je dat?
Hij houdt een weblog bij en daar stond het in
Oud 01-10-2008, 15:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hij houdt een weblog bij en daar stond het in
Oh wat superleuk, een meisje dus
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 01-10-2008, 18:30
Verwijderd
Cool! Gefeliciteerd CailinCoilleach!
Oud 03-10-2008, 09:43
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Kan wel een foto plaatsen

En we hebben allebei een baan ja. Ik werk op dit moment 3 dagen in ons bedrijf, 1 dag per week volg ik een opleiding (inclusief het studeren daarvoor) en 1 dag besteed ik aan het opzetten van mijn eigen bedrijfje. Mijn vriend werkt 5 dagen per week. Hij wil sowieso vanaf 2009 nog maar 32 uur per week werken (dat komt voor hem eerder neer op 3/3,5 dag dan 4 dagen). Ik zou 3 dagen per week willen werken. Ook vinden we het een goed idee als het kind een aantal dagen per week naar de kinderopvang gaat (we hebben nog niet echt besloten hoeveel dagen, als het maar niet 4 of 5 dagen per week is).

Nou, zo dus
Zoiets ziet ons ideale beeld er inderdaad ook uit. Ene bijvoorbeeld ma, di, wo werken, de ander ma, wo, vr. Zodat het kind maar 2 dagen naar opvang moet en je ook zelfs nog een dag samen, tegelijk vrij hebt En als het financieel een beetje moeilijk zit kan een van de twee nog een of twee dagen meer gaan werken. Maar 5 dagen in een opvang lijkt me echt een beetje veel van het goede inderdaad. Al kan ik me best voorstellen dat het bij sommige kinderen goed gaat, maar het lijkt me dat je zoveel dingen niet meekrijgt van wat hij/zij meemaakt, vertellen ze allemaal al aan de naschoolse opvang want daarna is er niet meer zoveel tijd of isie al moe doordatie hele dag omringt was door veel andere kinderen..Misschien overdrijf ik dat effect wel hoor, maar zo'n gevoel heb ik altijd over kids die 5 dagen in de week naar voor en naschoolse opvang gaan of een hele dag naar dagopvang..
Oud 03-10-2008, 10:05
Verwijderd
Ik begin zelf ineens carrierekriebels te krijgen
Ik hoop zo dat ik echt leuk en interessant werk kan vinden voor 4 dagen in de week en dat mijn man ook 4 dagen kan werken zodat we in de weekenden lekker thuis zijn met z'n allen en dat hij één dag thuis is met de kinderen en ik ook één dag. Dus 3 dagen kinderopvang dan. Moet kunnen, toch?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 22:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Seksualiteit Is een meisje erg vruchtbaar ongeveer een week vóór haar menstruatie..
Laudate Dominum
5 17-01-2004 14:03
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.