Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2009, 16:45
Hachina
Hachina is offline
het kwam in me op
en toen moest ik het ff weten

vinden jongens meiden leuk..,die blond haar hebben?
meiden die mager zijn?
meiden die net als een slut zijn?
meiden die zelfverzekerd zijn?
of toch een verlegen meisje?

verder aanvullen

zeer benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2009, 17:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:27
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Citaat:
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
Geloof me maar, ik niet.
__________________
bjer
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:27
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Gewoon spontaan zelfverzekerend verzorgd uitziend meisje.
Niet te dik, niet te dun.

En zeker geen slut.
__________________
bjer
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
inderdaad, met wit geblondeerd haar en het liefst zo onzeker mogelijk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:33
Verwijderd
goedverzorgt eerlijk en betrouwbaar en zeker geen maatje anorexia
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 19:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alle jongens vinden hetzelfde leuk natuurlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 22:14
hardcore boy
hardcore boy is offline
het ligt aan de jongen zelf en naartuurlijk aan het meisje iedereen heeft een andere smaak dus dat is iets waar je nooit achter zal komen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 22:34
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
inderdaad, met wit geblondeerd haar en het liefst zo onzeker mogelijk
ben je nou serieus
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 23:22
bartieboy
bartieboy is offline
Citaat:
het kwam in me op
en toen moest ik het ff weten

vinden jongens meiden leuk..,die blond haar hebben?
meiden die mager zijn?
meiden die net als een slut zijn?
meiden die zelfverzekerd zijn?
of toch een verlegen meisje?

verder aanvullen

zeer benieuwd
nou even hier direct op reageren!

die blond haar hebben? --> ja dat vind ik wel leuk maar meisjes met bruin haar ofzo mogen er gerust zijn!
meiden die mager zijn? nee! zo heel dun dat je die botten zo ziet dat vind ik echt niks. dik natuurlijk ook niet maar mag wel wat vlees over de botten hebben XD
meiden die net als een slut zijn? nou als ze helemaal dichtslaat als je het gewoon over seks hebt ofzo vind ik niets maar toch ook niet iemand die echt een hoer is.
meiden die zelfverzekerd zijn? ja maar niet arrogant!
of toch een verlegen meisje? nee dat vind ik minder... als je constant weer inatief moet nemen... toch leuk als ze je gewoon aan kan spreken

mijn belangrijkste punten zijn:

1. uiterlijk: nouja sorry maar als iemand lelijk is in mijn ogen wil ik daar niet zo snel iets mee (ik merk dat ik sommige meisjes knap vind die andere jongens dus echt niet knap vinden!(niet al te lelijk maar toch ermee doorkunnen))
2. humor! een mooie lach is toch ongeveer het leukste in een relatie
3. iniatief nemen vind ik dus ook leuk, als ze gewoon zegt: hey wil je n keertje mee naar ....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 02:57
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm ik vind een meisje dat een beetje verlegen is erg fijn, aangezien ik dat zelf ook best wel ben. Dat wil niet zeggen dat ik niets durf maar ik ben wel een beetje aan de verlegen kant. Ik hecht niet heel erg veel waarde aan iemands uiterlijk, maar het is en blijft wel het punt waar je iemand op beoordeelt in het begin, als je die persoon tegenkomt. Ik let echter vooral op de uitstraling die iemand heeft ipv naar de rest van het lichaam meteen te kijken.

In iemands uitstraling kun je al heel veel zien qua hoe die persoon is. Even tussendoor @bartieboy. Grappig dat je denkt dat je kunt plannen op wie je verliefd wordt. Als je iemand die niet zo knap is zeg maar leert kennen en die persoon blijkt heel erg aardig te zijn, of juist niet, dan kun je niet plannen of jij echt verliefd gaat worden of niet. En als iemand meteen verliefd wordt, omdat die ander er mooi uitziet, is het naar mijn mening meer lust dan liefde. Geen persoonlijke aanval bart, maar dat bedoelde ik eigenlijk algemeen mijn mening daarover.

Een slet is een gigantische afknapper voor mij. Misschien voor (veel) andere jongens niet, maar voor mij wel. En wat blond haar betreft, dat speciaal mooi vinden is cliche. om het even bot uit te drukken, het type met blond haar en dikke tieten.. Ik heb niet perse een voorkeur daarvoor. ogen wel over het algemeen. Het liefst grote bruine ogen en een beetje een verlegen uitstraling.

Mager hoeft niet perse, hoewel ik liever het woord slank daar neer zou zetten dan mager. Hm en om dan ook meteen maar iets toe te voegen hieraan, is dat je bij een echt goede zoen niets merkt van hoe die ander eruit ziet, omdat je helemaal in elkaar opgaat. En daarvoor is een emotionele klik nodig en dat heeft niet te maken met uiterlijk imo.

Belangrijkste punten zijn, ook op volgorde

1. Het moet emotioneel goed klikken. Daarmee bedoel ik dat je met elkaar moet kunnen lachen maar ook met elkaar moet kunnen huilen. En je moet niet bang hoeven te zijn als je elkaar iets wil vertellen
2. Uitstraling (en dat is iets heel anders dan uiterlijk). Hoe ik precies moet uitleggen waarom ik dit zo belangrijk vind weet ik niet. Maar het geeft me een bepaald gevoel en dat is erg belangrijk imo.
3. Uiterlijk dan maar, omdat ik niet op andere punten kan komen zo gauw.

En qua gezicht de mooiste combinatie is imo donkerbruin haar en bruine ogen. Maar ook dan weer is uitstraling het belangrijkste. Hm, dat is waarschijnlijk ook omdat mijn vriendin die combinatie heeft en een erg mooie uitstraling heeft. =)

En uiterlijk is zwaar overrated imo, dankzij de media. \o/ Dat helpt de hele maatschappij al naar de knoppen met de media. Er moet eens wat meer aandacht worden besteed aan het karakter dat iemand heeft. Dat mensen elkaar eens helpen. Want als die persoon die jij zo mooi vindt ouder wordt, krijgt die ook rimpels, net als iedereen. Maar het karakter van iemand dat blijft. En dat is ook het deel waar je wat aan hebt.

En sorry voor de vage en lange post.. Tis bijna 4 uur. =p
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 10:37
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
Hm ik vind een meisje dat een beetje verlegen is erg fijn, aangezien ik dat zelf ook best wel ben. Dat wil niet zeggen dat ik niets durf maar ik ben wel een beetje aan de verlegen kant. Ik hecht niet heel erg veel waarde aan iemands uiterlijk, maar het is en blijft wel het punt waar je iemand op beoordeelt in het begin, als je die persoon tegenkomt. Ik let echter vooral op de uitstraling die iemand heeft ipv naar de rest van het lichaam meteen te kijken.

In iemands uitstraling kun je al heel veel zien qua hoe die persoon is. Even tussendoor @bartieboy. Grappig dat je denkt dat je kunt plannen op wie je verliefd wordt. Als je iemand die niet zo knap is zeg maar leert kennen en die persoon blijkt heel erg aardig te zijn, of juist niet, dan kun je niet plannen of jij echt verliefd gaat worden of niet. En als iemand meteen verliefd wordt, omdat die ander er mooi uitziet, is het naar mijn mening meer lust dan liefde. Geen persoonlijke aanval bart, maar dat bedoelde ik eigenlijk algemeen mijn mening daarover.

Een slet is een gigantische afknapper voor mij. Misschien voor (veel) andere jongens niet, maar voor mij wel. En wat blond haar betreft, dat speciaal mooi vinden is cliche. om het even bot uit te drukken, het type met blond haar en dikke tieten.. Ik heb niet perse een voorkeur daarvoor. ogen wel over het algemeen. Het liefst grote bruine ogen en een beetje een verlegen uitstraling.

Mager hoeft niet perse, hoewel ik liever het woord slank daar neer zou zetten dan mager. Hm en om dan ook meteen maar iets toe te voegen hieraan, is dat je bij een echt goede zoen niets merkt van hoe die ander eruit ziet, omdat je helemaal in elkaar opgaat. En daarvoor is een emotionele klik nodig en dat heeft niet te maken met uiterlijk imo.

Belangrijkste punten zijn, ook op volgorde

1. Het moet emotioneel goed klikken. Daarmee bedoel ik dat je met elkaar moet kunnen lachen maar ook met elkaar moet kunnen huilen. En je moet niet bang hoeven te zijn als je elkaar iets wil vertellen
2. Uitstraling (en dat is iets heel anders dan uiterlijk). Hoe ik precies moet uitleggen waarom ik dit zo belangrijk vind weet ik niet. Maar het geeft me een bepaald gevoel en dat is erg belangrijk imo.
3. Uiterlijk dan maar, omdat ik niet op andere punten kan komen zo gauw.

En qua gezicht de mooiste combinatie is imo donkerbruin haar en bruine ogen. Maar ook dan weer is uitstraling het belangrijkste. Hm, dat is waarschijnlijk ook omdat mijn vriendin die combinatie heeft en een erg mooie uitstraling heeft. =)

En uiterlijk is zwaar overrated imo, dankzij de media. \o/ Dat helpt de hele maatschappij al naar de knoppen met de media. Er moet eens wat meer aandacht worden besteed aan het karakter dat iemand heeft. Dat mensen elkaar eens helpen. Want als die persoon die jij zo mooi vindt ouder wordt, krijgt die ook rimpels, net als iedereen. Maar het karakter van iemand dat blijft. En dat is ook het deel waar je wat aan hebt.

En sorry voor de vage en lange post.. Tis bijna 4 uur. =p


hahaha
ik vind jouw bericht zo sgatig
kweet niet waarom..,ik ben niet echt verlegen,
wel onzeker maar niet echt verlegen..,maar kvind het gewoon zo sgatig

Ik hoor altijd zovan..,dat jongens niet van magere meiden houden,
maar ik ben zelf harstikke dun(zelf mager)
en dan zijn er maar 2 jongens die zeggen,dat ze van magere meiden houden.
Maar dat is zeker een grapje.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 11:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
lieve schat alle mannen hebben een andere smaak, en op ieder potje past een deksel. (clichéééééé)
Sommige mannen vinden heel slank mooi, andere houden van een maatje meer, de een vind kleine borsten leuk waar een ander het liefst verzuipt tussen de tieten. Rood, blond, bruin zwart paars haar ook daar zijn wel liefhebbers van. Dat een stel vage forummers een verhaal ophangen wat zíj het liefst hebben is niet erg boeiend aangezien zij geen representatieve doorsnede zijn, dat is niemand namelijk.

(daargelaten dat de mééste (normale, whatever that means) mannen gewoon een gezonde dame (niet te dik en niet te dun) die een beetje leuk in elkaar zit prefereren)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 20:27
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
lieve schat alle mannen hebben een andere smaak, en op ieder potje past een deksel. (clichéééééé)
Sommige mannen vinden heel slank mooi, andere houden van een maatje meer, de een vind kleine borsten leuk waar een ander het liefst verzuipt tussen de tieten. Rood, blond, bruin zwart paars haar ook daar zijn wel liefhebbers van. Dat een stel vage forummers een verhaal ophangen wat zíj het liefst hebben is niet erg boeiend aangezien zij geen representatieve doorsnede zijn, dat is niemand namelijk.

(daargelaten dat de mééste (normale, whatever that means) mannen gewoon een gezonde dame (niet te dik en niet te dun) die een beetje leuk in elkaar zit prefereren)
precies, maar hoe vaak moeten we dit nog zeggen voor je het gelooft hachina?

Jij valt toch ook niet op precies dezelfde jongens als je vriendinnen? En verder gebeurt het ook nog es heel vaak dat je verliefd wordt op iemand die je helemaal niet zou omschrijven als de soort man waar je op valt. Er zijn zat mannen die zogenaamd dromen van blond en blauwe ogen maar uiteindelijk met een brunette in zee gaan. Alle soorten en maten vrouwen kunnen op hun eigen manier sexy zijn.

Probeer niet door alle jongens, en alle mensen ter wereld bewonderd te worden, dat heb je niet nodig.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Alle jongens vinden hetzelfde leuk natuurlijk
De meeste heteroseksuele mannen vallen op hetzelfde ja. Dat wil zeggen gewoon een lekker wijf. BMI rond de 22, dikke tieten, symmetrisch gezicht, goede heup:tailleverhouding, you know the drill.

Tenzij jij een andere seksuele voorkeur hebt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 22:55
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
dat is volgens mij helemaal niet waar, dat is alleen wat de meeste mannen heet vinden, zo zien de webcamsex vrouwen er allemaal uit. Maar dat is iets anders dan waar je op valt, dan waar je verliefd op wordt.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 00:05
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
zo zien de webcamsex vrouwen er allemaal uit.
oJa, hoe kom je daar nou weer bij?!!!
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 00:23
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2009, 00:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kazet, je verkloot mn sarcasme

En ik heb een grote voorkeur voor meisjes die goed kunnen spellen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
De meeste heteroseksuele mannen vallen op hetzelfde ja. Dat wil zeggen gewoon een lekker wijf. BMI rond de 22, dikke tieten, symmetrisch gezicht, goede heup:tailleverhouding, you know the drill.

Tenzij jij een andere seksuele voorkeur hebt natuurlijk.
Kut ik ben te mager en heb geen dikke tieten Daarom heb ik natuurlijk nooit sjans.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 00:37
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Kut ik ben te mager en heb geen dikke tieten Daarom heb ik natuurlijk nooit sjans.
Uiteraard heb je hier helemaal gelijk!
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 06:35
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
het kwam in me op
en toen moest ik het ff weten

vinden jongens meiden leuk..,die blond haar hebben?
meiden die mager zijn?
meiden die net als een slut zijn?
meiden die zelfverzekerd zijn?
of toch een verlegen meisje?

verder aanvullen

zeer benieuwd
Ik zal het ff op mezelf betrekken:

vinden jongens meiden leuk..,die blond haar hebben? Nee
meiden die mager zijn? Nee
meiden die net als een slut zijn? Nee
meiden die zelfverzekerd zijn? Nee
of toch een verlegen meisje? Nee

Gek? Nee hoor, ik heb niet zoveel met meisjes. Doe mij maar een jongen, niet te oud natuurlijk. Mager, tja, mager is niet erg, liever gewoon dun, niet teveel beharing natuurlijk, de leuter, tja, ik heb niets tegen wat kleiner natuurlijk, groter mag ook. Hij mag best verlegen zijn, de jongen dus hè, zelfverzekerd mag ook, maar dan meer op het gebied van z'n meningen. Een slet mag ook, zolang ik er geen last van heb. En hoewel ik niet zo hou van het nichterige, kan ik iemand best leuk vinden ook al is ie nichterig. Het hangt een beetje van de persoon af.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 10:46
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
precies, maar hoe vaak moeten we dit nog zeggen voor je het gelooft hachina?

Jij valt toch ook niet op precies dezelfde jongens als je vriendinnen? En verder gebeurt het ook nog es heel vaak dat je verliefd wordt op iemand die je helemaal niet zou omschrijven als de soort man waar je op valt. Er zijn zat mannen die zogenaamd dromen van blond en blauwe ogen maar uiteindelijk met een brunette in zee gaan. Alle soorten en maten vrouwen kunnen op hun eigen manier sexy zijn.

Probeer niet door alle jongens, en alle mensen ter wereld bewonderd te worden, dat heb je niet nodig.
oke mieschien heb je gelijk..,ik ga er niet meer naar vragen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Kut ik ben te mager en heb geen dikke tieten Daarom heb ik natuurlijk nooit sjans.
Dat impliceer ik natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 12:08
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
Kut ik ben te mager en heb geen dikke tieten Daarom heb ik natuurlijk nooit sjans.
sgatje,te dikke tieten zijn toch lelijk
en mager hipt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2009, 12:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dikke tieten zijn helemaal niet lelijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 12:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 12:21
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
Dikke tieten zijn helemaal niet lelijk
dan ga je toch meer eten
maar..,gewone niet te grote borsten..,zijn wel mooi
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 12:56
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
90-60-90, 75C, 1,80 meter, bodyfat tussen 15-18%, lang blond haar, IQ 130+, modegevoelig, minimaal afgeronde Master + baan, rijke familie, en het liefst ook nog een beetje gewillig en trouw.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
90-60-90, 75C, 1,80 meter, bodyfat tussen 15-18%, lang blond haar, IQ 130+, modegevoelig, minimaal afgeronde Master + baan, rijke familie, en het liefst ook nog een beetje gewillig en trouw.
omg
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:11
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
omg
ahum..¬¬
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 14:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
90-60-90, 75C, 1,80 meter, bodyfat tussen 15-18%, lang blond haar, IQ 130+, modegevoelig, minimaal afgeronde Master + baan, rijke familie, en het liefst ook nog een beetje gewillig en trouw.
Volgens mij zit je met 90-60-90 eerder op BH maat 70D
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ahum..¬¬
wat is er?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:28
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Volgens mij zit je met 90-60-90 eerder op BH maat 70D
Zolang ze maar perfect rond en stevig zijn. Tepel + tepelhof mag een diameter hebben van minimaal 16 en maximaal 28 milimeter.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:30
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
oJa, hoe kom je daar nou weer bij?!!!
advertenties gezien hebben en vergelijken met wat kn schetste.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 16:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jongens vinden meisjes leuk. En zelfs dat is niet zeker, want sommige jongens vinden ook andere jongens leuk. Kortom: maak je niet druk!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2009, 17:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Zolang ze maar perfect rond en stevig zijn. Tepel + tepelhof mag een diameter hebben van minimaal 16 en maximaal 28 milimeter.
whut, jij meet meisjes helemaal op? gezellig, zo'n meetlat in bed
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 17:17
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Zolang ze maar perfect rond en stevig zijn. Tepel + tepelhof mag een diameter hebben van minimaal 16 en maximaal 28 milimeter.
en voldoe je zelf ook zo precies aan de eisen van de ideale man?
in ieder geval post je lullige replies op een forum dus dat is al niet ideaal, maar uiterlijk gezien dan.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.

Laatst gewijzigd op 01-03-2009 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 18:41
Verwijderd
Jongens jongens, hyperbool, ironie, etcetera etcetera!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 19:26
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
en voldoe je zelf ook zo precies aan de eisen van de ideale man?
Ik weet het niet. De ideale man is voor iedere vrouw weer anders.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 19:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
:')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 20:08
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik val, qua uiterlijk op (dit wilt overigens niet zeggen dat ik meisjes die er anders uitzien gelijk lelijk vind of diskwalificeer als relatiemateriaal):

- Borderline annorexia
- Flinke tieten
- Flinke kont (ziet iemand het probleem al?)
- Bruine krullen
- Blauwe of zwarte ogen

Qua innerlijk:

- Extreem slim
- Onderdanig, moet geen feministische zeikbitches hebben, maar ook geen mak lammetje dat ja en amen knikt
- Zelfverzekerd (kijk daar komen de paradoxes weer)

--

kortom ik heb het maar moeilijk
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 21:02
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Ooooo, ik heb dan uiteraard ook wel een 'soort lijstje' van wat ik aantrekkelijk vind:
-Uiterlijk ongeveer conform onderstaande afbeelding
Spoiler

-Verder minimaal 1.87m (ik ben zelf namelijk 1.84m) -Student geneeskunde, rechten of... (zeker geen wetenschapper, labonderzoeker etc.)-Niet jaloers. (dus wel iemand die een ‘open relatie’ wil)-Geen drugsgebruiker, roker of alcholist (eigenlijk geen enkele verslaving!)-Communicatieve vaardig en absoluut geen (agressief) haantjesgedrag. (zeker geen maatschappelijk uitschot, dat ‘straat’ (ofzo) spreekt) -Modebewust – Etc, etc.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 01:35
Verwijderd
Citaat:
sgatig

Citaat:
sgatig

Citaat:
sgatje,


En jongens houden natuurlijk alleen van meiden die batsen, heh, duh!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 06:27
Verwijderd
Citaat:
90-60-90, 75C, 1,80 meter, bodyfat tussen 15-18%, lang blond haar, IQ 130+, modegevoelig, minimaal afgeronde Master + baan, rijke familie, en het liefst ook nog een beetje gewillig en trouw.
Ik ken chicks die hieraan voldoen en ze zouden je allemaal in nog geen honderd jaar doen. Hoewel ik niet precies weet wat de diameter van hun tepelhof is, dus misschien zou jij ze ook niet willen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 10:54
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik ken chicks die hieraan voldoen en ze zouden je allemaal in nog geen honderd jaar doen.
De enige reden dat ik kan bedenken waarom niet, is dat ze geen honderd jaar worden.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 15:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik val, qua uiterlijk op (dit wilt overigens niet zeggen dat ik meisjes die er anders uitzien gelijk lelijk vind of diskwalificeer als relatiemateriaal):

- Borderline annorexia
- Flinke tieten
- Flinke kont (ziet iemand het probleem al?)
- Bruine krullen
- Blauwe of zwarte ogen

Qua innerlijk:

- Extreem slim
- Onderdanig, moet geen feministische zeikbitches hebben, maar ook geen mak lammetje dat ja en amen knikt
- Zelfverzekerd (kijk daar komen de paradoxes weer)

--

kortom ik heb het maar moeilijk
borderline anorexia? als in borderline persoonlijkheidsstoornis of als in volgens de officiele termen heb je geen anorexia maar je bent wel te veel bezig met eten en "help ik ben/word dik" gevoelens? Klinkt hoe dan ook niet echt gezellig.

en onderdanig en geen mak lammetje gaat niet samen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 15:31
BlackTiger
BlackTiger is offline
Ik val in principe alleen op wat langere meiden met blond haar en blauwe ogen
Niet té dun en niet dik, dus gewoon een normale bouw... en zelfverzekerd, maar niet arrogant ofzo!
Maarjah,, ik heb al 9 maanden zo'n vriendin dus ik ben niet meer op zoek naar deze meid
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 16:07
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Gewoon spontaan zelfverzekerend verzorgd uitziend meisje.
Niet te dik, niet te dun.

En zeker geen slut.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 16:15
Terreur Teef
Terreur Teef is offline
iedere jongen houd van sex dus als je een beetje goed bent maakt het niet uit of je mager dun of dik bent ,,,,,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk aan meisjes ?
xxanoniempjexx
27 31-05-2015 07:35
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 19:24
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk aan een meisje?
Koekieex
42 29-06-2013 08:51
Wegwijzen & Voorstellen wat vinden jongens leuk aan meiden?
Vivonia
2 30-09-2012 16:50
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 20:49
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.