Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2009, 23:50
Verwijderd
Haha, wooow wat een aandacht ineens. Ik ben dit echt niet gewend. Wel heel erg een Quis-actie om 'm dan ook weer uit het oog te verliezen en 'm nu vast nooit meer te zien, maar toch, dat was leuk.
Advertentie
Oud 06-05-2009, 07:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*knuf* Ik leef met je mee.

Ik wens je dat de wanhoop die je nu voelt snel verdampt en je hoop aan de horizon kan zien als de zon weer opkomt en de mist verdrijft.
Vast wel.. maar nu nog even niet.

Gisteravond inderdaad nog flink overgegeven. Daarna maar in bed gaan liggen en na een tijdje van pure vermoeidheid gewoon in slaap gevallen. Nu weer enigszins huilerig dus ik ga zometeen maar iets doen wat niets met hem te maken heeft.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-05-2009, 07:58
wup
wup is offline
Bah. Hij moest gister spelen op bevrijdingsfestival en ik ging niet kijken, maar dat podium stond aan de weg, dus hem hem wel gezien en gehoord. Heb het contact trouwens weer verbroken. Ga hem alleen maar missen als ik hem zie of spreek.. Shit.
Oud 06-05-2009, 08:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
sterkte @ grl..

Nou het was natuurlijk weer heel erg gezellig en hij was lief. En hij vond me mooi én sexy, en dat vond ik wel een groot compliment uit zijn mond.
Maar ik weet bij hem nog steeds niet of het nou om mij gaat, of dat hij gewoon even een meisje wil. Nouja vast allebei. Oww en de seks met hem is echt geweldig..
en nu wil ik 'm weer zien

Laatst gewijzigd op 06-05-2009 om 08:39.
Oud 06-05-2009, 09:26
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Nou echt te gek. Hij had -verrassend genoeg- niet op mijn laatste smsje gereageerd en toen ik het festivalterrein opliep stond hij bij een of andere achterlijke politieke stand . Ik schrok me echt wezenloos. Heel kort even gepraat en daarna verder gegaan maar was de rest van de dag en nu gewoon nog steeds van slag Echt wat is er mis met mij.
Oud 06-05-2009, 10:10
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@grl: veel sterkte... en 't komt wel goed met jou en de liefde wacht maar af

Op de een of andere manier trok ik gister mensen aan... allemaal mannen/jongens die me aanspraken en met hun levensverhaal of iets anders kwamen. Appart, maar wel interessant. Van een vriend weet ik niet meer of het een vriend is, dat is redelijk verwarrend. Maar daar komen we wel uit. En met mijn geliefde en mij gaat het goed, ik zie hem vanavond weer
__________________
To eu zèn
Oud 06-05-2009, 10:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dank je Myuuk Ben jij nog steeds met diegene van wie ik z'n naam kwijt ben van lang lang geleden?

En ST*R ook bedankt!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-05-2009, 11:16
Verwijderd
Ow grl wat kut... maar misschien wel beter toch? Niet dat dat het veel gemakkelijker maakt... maar zo herkenbaar, dat je lichaam helemaal overstuur is ook... gaat vanzelf over gelukkig

Citaat:
Ach, we weten van elkaar dat we elkaar heel erg leuk vinden, en daar houden we het op dit moment wel even bij. Maar het is meer dan genoeg, want nu kan het iig gezegd worden en dat is al veel meer dan twee jaar geleden. We boeken vooruitgang.

Hoe zit het nu met die vent van jou dan?
Nou mooi toch. Hier geldt eigenlijk hetzelfde, alleen dan niet zo platonisch Mja uhm, geloof dat het eigenlijk wel een beetje wat is, zij het dan (nog) niet officieel... huisgenoten hebben het iig wel door en ook de medesporters valt het op geloof ik (hoewel ze vanaf het begin dachten dat we wat hadden en toen waren we gewoon bevriend, dus misschien denken ze dat we nog steeds in de ontkenningsfase zitten ). En dit weekend dus aan die vriendin vertellen, ws. met alle drama van dien... Zie er wel tegenop, geen idee hoe ze gaat reageren - ze zag het aan de ene kant natuurlijk wel aankomen, maar ze zal het alsnog niet leuk vinden.

Maar hm ja. Ik slaap de hele week al te weinig en doe ook al te weinig aan de studie, straks krijg ik mijn scriptie niet op tijd af om hem
Oud 06-05-2009, 11:51
Verwijderd
Ben nog steeds verliefd en alles <3
Oud 06-05-2009, 12:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom moet mij dit nou overkomen, echt.. Nouja, het is in ieder geval weer aan. En we pratenpratenpraten maar in de hoop dat het ook echt weer goed wordt. Maar ik vind het maar wat lastig. Wel, niet, wel, niet? En zo wel, hóe dan?

En ik maak me duizend zorgen om een goede vriend van wie ik uit het niets ineens niets meer hoor, en dit is allemaal zo niet hem. Zo maar eens een mailtje doen, maar ik denk dat ik daar toch niets op hoor.. Nja, heb ik in ieder geval laten blijken dat ik dr ben als hij me nodig heeft..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-05-2009, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Haha, wooow wat een aandacht ineens. Ik ben dit echt niet gewend. Wel heel erg een Quis-actie om 'm dan ook weer uit het oog te verliezen en 'm nu vast nooit meer te zien, maar toch, dat was leuk.
Yessss, we hebben wederzijdse vrienden/kennissen, dat geeft hoop!
Oud 06-05-2009, 14:48
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@grl: *knuf*, aw, wat kut! Zeker als je dan op zo ver van elkaar zit, dat praat vast niet lekker...
@Kitten: single is toch niet per se alleen? Je hebt geen partner, maar er zijn toch ook vrienden? Die zijn er misschien niet zo altijd voor je als een vriendin dat is, maar gezelschap kunnen ze je in elk geval geven .

OT: Lang leve dingen samen doen/ tegelijk vrij hebben ! Naar de vrijmarkt geweest, Koninginnedag gevierd, film gekeken, naar het openluchtmuseum geweest, samen verrrr gefietst, onze vakantie uitgezocht, gewinkeld en heel heel veel genoten . Nu vindt hij dat we verloofd zijn omdat ik een hartje op zijn vinger heb getekend, hihi. Hmm liefde en alles <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 06-05-2009, 15:15
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@grl: Ja ik ben nog steeds met dezelfde samen als lang geleden
__________________
To eu zèn
Oud 06-05-2009, 17:05
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
we hadden gisteren twee jaar verkering
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 06-05-2009, 17:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat echt heel goed Maandagavond kwam hij hierheen en vanmorgen is hij weer naar huis gegaan. Gisteren waren we allebei vrij en thuis en dat gebeurt echt nooit en was echt superfijn Normaal is er altijd wel een van ons aan het werk, ik doordeweek, hij in het weekend dus hebben we er echt van genoten. Samen in ons grote mensen-huisje Beetje geklust, alvast twee taarten gebakken en boodschappen gedaan voor m'n verjaardag, nog even de stad in geweest, naast hem wakker worden én naast hem gaan slapen, samen tv kijken op onze nieuwe bank <3

Ik vond dat hij er een beetje sip uitzag maar volgens hem was er niets aan de hand en hij wist ook niet hoe dat kwam maar het lag niet aan ons en daar ben ik blij om
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-05-2009, 19:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
*knuf voor Neko* en doe maar rustig aan met die pm hoor, heeft geen haast

m'n bui is weer over, dus het gaat weer prima <3 vreemd hoe m'n gevoel voor onze relatie zo afhangt van mijn stemmingen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-05-2009, 19:21
Verwijderd
Hmmm wat kan het ingewikkeld zijn soms.
Oud 07-05-2009, 09:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Godver, mijn lichaam probeert zichzelf binnenste buiten te keren lijkt het wel. Super misselijk en knallende koppijn.
Damn, sterkte meis *geeft chocolate chip cookies*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-05-2009, 10:39
Verwijderd
Nou. Niet zo goed hè.
Oud 07-05-2009, 11:19
Verwijderd
Vandaag is ie 5 weken en 1 dag weg. Het lijkt al veel langer. Ik ben het echt zat aan het worden
Oud 07-05-2009, 15:51
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Met vriendje gaat het goed ik ben alleen een beetje hypocriet, maar ik vind dat dat mag. En hij wil altijd naar huis en dan ben ik dronken en dan wil ik altijd nog wat drinken en na een week elke dag dat verhaal vond hij het niet meer zo leuk

Ik vermoed dat ik meer aandacht van een vriend me heb ingebeeld door de hele week dronken zijn, maar het is wel een jongen waar ik een kleine zwak voor heb. Heb geloof ik een beetje foute opmerkingen gemaakt, maar dat zal allemaal wel en als dat echt zo is hoort mijn vriendje dat vanavond wel van hem
__________________
Don't worry, be happy
Oud 07-05-2009, 16:12
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd Daantje! En wat fijn hè, zo'n weekendje vrij .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-05-2009, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ow grl wat kut... maar misschien wel beter toch? Niet dat dat het veel gemakkelijker maakt... maar zo herkenbaar, dat je lichaam helemaal overstuur is ook... gaat vanzelf over gelukkig



Nou mooi toch. Hier geldt eigenlijk hetzelfde, alleen dan niet zo platonisch Mja uhm, geloof dat het eigenlijk wel een beetje wat is, zij het dan (nog) niet officieel... huisgenoten hebben het iig wel door en ook de medesporters valt het op geloof ik (hoewel ze vanaf het begin dachten dat we wat hadden en toen waren we gewoon bevriend, dus misschien denken ze dat we nog steeds in de ontkenningsfase zitten ). En dit weekend dus aan die vriendin vertellen, ws. met alle drama van dien... Zie er wel tegenop, geen idee hoe ze gaat reageren - ze zag het aan de ene kant natuurlijk wel aankomen, maar ze zal het alsnog niet leuk vinden.

Maar hm ja. Ik slaap de hele week al te weinig en doe ook al te weinig aan de studie, straks krijg ik mijn scriptie niet op tijd af om hem
Hmmm, tis niet echt platonisch, tis alleen dat hij 200 km verderop woont en we allebei niet echt de tijd hebben om elk weekend ofzo op en neer te gaan.

Maarrrrrrr zaterdag (L)
En het is fijn om te merken dat hij het snapt als ik me kut en puberaal voel.
Oud 07-05-2009, 19:00
Anna17J
Anna17J is offline
Hmm... ik voel me een beetje vreemd. Ik heb het dus eind maart uitgemaakt met mijn vriend, omdat we alleen via MSN contact hadden en we elkaar nooit meer zagen en zo. En hij vond het - nadat ik het had uitgemaakt - beter en weer wat vrijer en zo.
Maar vandaag ben ik achttien geworden en hij heeft me om zeven uur pas gefeliciteerd, terwijl hij me al vaker had gesproken vandaag, en hij heeft dat ook nog eens heel kortaf gedaan. Ik moet ook wel echt onthouden dat ik niet meer zoveel voor hem beteken, maar iets meer enthousiasme had naar mijn idee ook wel gekund.
Hij zei gewoon van: Gefeliciteerd
Zooo... volwassen xD
Maar nu ga ik even mijn schoonzus feliciteren.

En toen was hij weer weg.

Ik vind het gewoon een beetje jammer, ik had net wat meer enthousiasme verwacht, maar goed. Dat moest ik gewoon heel even hier kwijt Nu ga ik lekker met koekjes en thee televisie en film kijken!
Oud 07-05-2009, 19:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
om elk weekend ofzo op en neer te gaan.

:') [\puber]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-05-2009, 19:31
wup
wup is offline
@ grl, hoop dat in ieder geval je lichaam weer snel normaal doet..
@ Daantje: gefeliciteerd!

ot: kut. hij is vandaag jarig en shit, wat had ik dat graag met hem gevierd
Oud 07-05-2009, 19:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het was fijn gisteravond, wel weer ff nodig. Ja. En vanochtend lekker geknuffeld nog Hip.

M'n studie belooft eindelijk een beetje spannend te worden En vandaag weer een oud-klasgenoot gezien, ook wel leuk
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-05-2009, 20:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik had net met een goede vriendin van me uitgerekend dat het nog maar net een maand uit is... Het voelt als zoveel langer, maar toch ook niet.
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-05-2009, 22:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
dolllll op hem, zo fijn om weer samen te zijn.
we wonen tijdelijk even samen op mijn 10 vierkante meter en ik vind het heerlijk haha<3
over 2 weken heeft hij een nieuw huisje en ik pas er op zich prima bij maar dan wonen we dus echt samen en wil ik dat wel?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-05-2009, 23:14
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Vorige week een superleuke gast ontmoet, bijna perfect gewoon. Maar nou klikt het verdomme te goed tussen hem en een vriendin van me. Mag ik even jaloers zijn? :x

Kwam er nog een zielige singles meeting?
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 07-05-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, tis niet echt platonisch, tis alleen dat hij 200 km verderop woont en we allebei niet echt de tijd hebben om elk weekend ofzo op en neer te gaan.

Maarrrrrrr zaterdag (L)
En het is fijn om te merken dat hij het snapt als ik me kut en puberaal voel.
Geforceerd platonisch dan Hier bootiecall
Oud 08-05-2009, 08:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Vorige week een superleuke gast ontmoet, bijna perfect gewoon. Maar nou klikt het verdomme te goed tussen hem en een vriendin van me. Mag ik even jaloers zijn? :x

Kwam er nog een zielige singles meeting?
Ja, ik zou ook wel jaloers zijn hoor.
Oud 08-05-2009, 08:23
wup
wup is offline
Citaat:
Ik had net met een goede vriendin van me uitgerekend dat het nog maar net een maand uit is... Het voelt als zoveel langer, maar toch ook niet.

volgens mij ga je best goed, of niet?
Oud 08-05-2009, 08:36
Verwijderd
@SA: Ik weet wel dat je dit wss al weet enzo, maarrrrr op en neer reizen is best te doen, toch? Ik heb een hele tijd een weekendrelatie gehad en dat ben je op een gegeven moment inderdaad wel beu maar als je elkaar leuk genoeg vindt houd je het best vol hoor! Succes ermee iig, ik gun het je zo

Ja hier gaat best goed als ik niet zo stress. Net zat hij zonder kleren, alleen met bril op, achter de computer en haren door de war en aaaawh kriebels rrr <3
Oud 08-05-2009, 09:05
Verwijderd
vannacht raakte ik ineens in paniek.
dit weekend heeft mijn vriendje een of ander toernooi met heel veel studenten en waar dat meisje die hem toen heeft gezoend ook bij zal zijn. dacht ineens, ohh dadelijk is hij dronken en gaat zij hem weer zoenen omdat ze hem leuk vindt.
dus smste ik hem: komt .... ook naar dat toernooi?
en toen stuurde hij: weet ik niet, hoezo?x
HOEZO?
argh
maar nu voel ik me schuldig dat ik dat heb gesmst, want ik had het hem toch vergeven, dan moet ik er ook niet op terugkomen!!!
verdomme
Oud 08-05-2009, 09:39
Verwijderd
Citaat:
vannacht raakte ik ineens in paniek.
dit weekend heeft mijn vriendje een of ander toernooi met heel veel studenten en waar dat meisje die hem toen heeft gezoend ook bij zal zijn. dacht ineens, ohh dadelijk is hij dronken en gaat zij hem weer zoenen omdat ze hem leuk vindt.
dus smste ik hem: komt .... ook naar dat toernooi?
en toen stuurde hij: weet ik niet, hoezo?x
HOEZO?
argh
maar nu voel ik me schuldig dat ik dat heb gesmst, want ik had het hem toch vergeven, dan moet ik er ook niet op terugkomen!!!
verdomme
oh sanne, ik zou dat ook hebben hoor. ik vind het helemaal niet vreemd. ergens knaagt het wel aan je, omdat hij je vertrouwen een keer heeft geschaad. helemaal nu je in finland zit, en je er geen controle over hebt ga je er over nadenken. maar hij is vet blij met je en hij had er zooooveel spijt van, dat doet hij echt niet nog een keer.
Oud 08-05-2009, 09:58
Verwijderd
@Qimm:
@ De rest: Ja, opzich zou het ook wel te doen zijn, maar het is gewoon vrij ingewikkeld allemaal. Moeilijk uitleggen. Maar zaterdag zien we elkaar weer en daar leef ik naar toe. Hoe het verder loopt, zien we wel. Het is inderdaad gedwongen platonisch, tot we elkaar weer zien
Oud 08-05-2009, 11:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Er was nog een ding waar ik het over wilde hebben, een ding. de rest waar we het over hebben gehad de afgelopen tijd gaat goed, boven verwachting zelfs. En nu blijkt na gisteren dat hij iets mist, hij weet niet wat, maar hij mist een gevoel. Hij heeft zich inderdaad de afgelopen tijd steeds meer afgesloten, was er over na aan het denken er een punt achter te zetten, blijkt het heel erg eng te vinden om te gaan samen wonen.
Dus nu gaan we niet samenwonen, hij gaat op zoek naar een eigen kamer. We willen elkaar allebei nog niet helemaal loslaten, dus wachten we af totdat hij zeker weet wat hij wil. Maar dus eigenlijk wachten totdat een van ons dapper genoeg is om de knoop door te hakken. Want hoe stoer ik ook zei dat ik er een punt achter ging zetten, ik kan het niet. Ik ga nu al kapot aan de gedachte, dus hou ik me maar vast aan dat kleine sprankje hoop.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 08-05-2009, 11:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Er was nog een ding waar ik het over wilde hebben, een ding. de rest waar we het over hebben gehad de afgelopen tijd gaat goed, boven verwachting zelfs. En nu blijkt na gisteren dat hij iets mist, hij weet niet wat, maar hij mist een gevoel. Hij heeft zich inderdaad de afgelopen tijd steeds meer afgesloten, was er over na aan het denken er een punt achter te zetten, blijkt het heel erg eng te vinden om te gaan samen wonen.
Dus nu gaan we niet samenwonen, hij gaat op zoek naar een eigen kamer. We willen elkaar allebei nog niet helemaal loslaten, dus wachten we af totdat hij zeker weet wat hij wil. Maar dus eigenlijk wachten totdat een van ons dapper genoeg is om de knoop door te hakken. Want hoe stoer ik ook zei dat ik er een punt achter ging zetten, ik kan het niet. Ik ga nu al kapot aan de gedachte, dus hou ik me maar vast aan dat kleine sprankje hoop.
Misschien heel hard, maar je kan het misschien beter nu doen dan beiden aan blijven kloten met gevoelens en twijfels en wachten tot de bom een keer écht barst en er niets meer te redden valt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-05-2009, 11:35
Verwijderd
De laatste weken is het ineens weer een hot item. En dat terwijl het toch bijna een jaar geleden is. Toen zou ik er heel blij mee geweest zijn als er zoals nu over gepraat wordt. Maar nu word ik er eigenlijk alleen maar weer boos en verdrietig van. Want ik ben nog steeds fucked up terwijl hij nergens last van heeft.
Oud 08-05-2009, 11:39
Verwijderd
Op relationeel gebied voel ik me nog steeds als een irrationele, naïve puber.
Oud 08-05-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Er was nog een ding waar ik het over wilde hebben, een ding. de rest waar we het over hebben gehad de afgelopen tijd gaat goed, boven verwachting zelfs. En nu blijkt na gisteren dat hij iets mist, hij weet niet wat, maar hij mist een gevoel. Hij heeft zich inderdaad de afgelopen tijd steeds meer afgesloten, was er over na aan het denken er een punt achter te zetten, blijkt het heel erg eng te vinden om te gaan samen wonen.
Dus nu gaan we niet samenwonen, hij gaat op zoek naar een eigen kamer. We willen elkaar allebei nog niet helemaal loslaten, dus wachten we af totdat hij zeker weet wat hij wil. Maar dus eigenlijk wachten totdat een van ons dapper genoeg is om de knoop door te hakken. Want hoe stoer ik ook zei dat ik er een punt achter ging zetten, ik kan het niet. Ik ga nu al kapot aan de gedachte, dus hou ik me maar vast aan dat kleine sprankje hoop.
Ah getver, wat een sukkel Hij klinkt teveel als mijn ex, of wat jullie hebben ofzo... telkens dat getwijfel en dat er telkens iets scheef zit, of zoiets. Ik denk dat dat deels ook is omdát het uit is geweest (iig bij ons, maar bij jullie misschien ook), je raakt een beetje het vertrouwen in de relatie kwijt en blijft maar twijfelen, en zelfs als je dan weer úit elkaar gaat blijf je alsnog twijfelen of dat nou wel weer een goed plan was... heel kut en heel moeilijk om uit te komen, 't is ons niet gelukt. Maar stiekem heb ik het idee dat je dan op een gegeven moment ook allebei maar moet zeggen van, nou oke, ik weet het allemaal niet, en ik weet niet wat ik wil, maar ik ga het gewoon dóen, want we kunnen niet blíjven twijfelen.
Alleen geloof ik tegenwoordig niet meer zo dat de meeste mensen dat wel kunnen, iig op onze leeftijd, zijn altijd van die hopeloze idealisten die denken dat als het niet continu helemaal goed voelt, het ook eigenlijk niet goed is

/bitter

Overigens ben ik helemaal niet zo bitter op het moment, wat is het vreselijk leuk om te liggen vozen en lachen en begeerd te worden
Oud 08-05-2009, 12:03
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister begon heel gezellig met vriendinnen, maar later werd ik te dronken en ruzie met beste vriendin..Miss toch echt maar minder drinken.. Nog dronken de seks jongen gesmst, en hij smste zowaar terug!
Wil wel weer eens iemand echt leuk vinden.
Oud 08-05-2009, 12:12
wup
wup is offline
Citaat:
Gister begon heel gezellig met vriendinnen, maar later werd ik te dronken en ruzie met beste vriendin..Miss toch echt maar minder drinken.. Nog dronken de seks jongen gesmst, en hij smste zowaar terug!
Wil wel weer eens iemand echt leuk vinden.
Ruilen dan maar? Ik wil hem niet leuk vinden, maar wil wel aandacht van iemand.

Morgen verder op trouwjurken jacht voor vriendin, maar heb eerlijk gezegd geen zin Ben al dat gezeur over huizen kopen, trouwen en kindjes krijgen een beetje zat. Staat te ver van me af nu.
Oud 08-05-2009, 12:54
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@ Freyja: al aan je vriendin gezegd wat er speelt? Succes anders

OT: Woon nu twee weken samen met 'beste' vriendin (gevaarlijk woord) en dat bevalt erg goed. We wonen in een appartement met een gigantische woonkamer en twee kleine slaapkamertjes dus je woont wel echt heel erg samen. Maar we vullen elkaar goed aan en het is gewoon heel erg gezellig. Nog geen ergernissen kunnen bespeuren, behalve een paar dingen waar ik me ook hiervoor wel eens aan stoorde maar dat is zeer overkomelijk.

En sinds ik mijn ex heb gezien droom ik dus echt de meest vreselijke dingen over hem. Misschien moet ik toch maar overgaan op de aanschaf van een dromenvanger. Gisteren wel met een vriendin hard uit geweest met veel mannelijke aandacht dus opzich voel ik me nog wel oké onder het feit dat hij ook gewoon niks meer van zich heeft laten horen. Laffe zak
Oud 08-05-2009, 15:49
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Op dit moment had ik een wederhelft ontzettend goed kunnen gebruiken. Al was het maar omdat ik mezelf een half persoon voel. Nooit ergens helemaal voor gegaan, altijd vertrouwd op talenten die er al waren... en dan in die stituatie beslissen of ik mijn studie moet verwisselen voor een andere, of dat dat laf is en weer een bewijs voor bovenstaande.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 08-05-2009, 15:58
Verwijderd
heel fijn gebeld en in plaats van drie dagen komt hij ineens zes dagen naar me toe, want hij vond drie te kort

pff ik maak me altijd VEEL te druk om van alles en het feit dat we op dit moment ver van elkaar verwijderd zijn, helpt daar niet echt aan mee. maar als we dit doorstaan, dan weet ik zeker dat we héél lang samen blijven.
Oud 08-05-2009, 20:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ wup en indigo: Bedankt voor de felicitaties

Gisteren was fijn. Werd 's ochtends wakker gesmst door m'n broertje, die is al jaren met stip nummer 1 om me te feliciteren. Op m'n werk al m'n collega's en ik had appeltaart voor ze gebakken en dat vonden ze wel tof. Verder veel smsjes, krabbels en een paar mailtjes en telefoontjes. M'n moeder zou verjaardag komen vieren en m'n vriend en zijn ouders ook. Een vriend van me stond onverwacht ook nog op de stoep en het was gezellig Ik merk wel dat m'n schoonouders dichter in de buurt zitten en ik daar steeds meer mee krijg. Zij lopen relaxter in m'n huis rond dan m'n moeder lijkt het wel. De vader van m'n vriend komt binnen en snaait gelijk m'n laatste paaseitjes weg en m'n moeder kijkt echt zo van 'uh, wie is dat' want ze had alleen zijn moeder wel eens ontmoet Naja, het was gezellig en ik vond het wel grappig zo Goed verwend ook, plantjes voor in de tuin en voor in huis en een theepakket dus helemaal prima
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-05-2009, 20:48
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ja, goed. Hij laat me voelen dat ik geliefd ben. <3
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 08-05-2009, 22:43
Verwijderd
Ik heb zowaar een normaal gesprek met mijn ex gevoerd. Komende woensdag hebben we afgesproken, ben benieuwd, maar het voelt goed om weer contact te hebben. Nu maar hopen dat het een beetje normaal gaat

Edit: Ik hoor net dat ik woensdag van vier tot tien moet werken. Helaasch. Jammer wel, maar we zie t volgende keer wel.

Laatst gewijzigd op 09-05-2009 om 09:03.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.