Oud 24-07-2009, 16:55
Verwijderd
Heel schattig! <3
Advertentie
Oud 09-08-2009, 14:01
Verwijderd
up

Zijn er nog ontwikkelingen?
Oud 09-08-2009, 14:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Een van mijn beste vriendinnetjes heeft net een kleintje gekregen. Een jongetje, en het is zo'n schatje! En zij gaat zo lief met hem om, echt alsof ze hem altijd al gehad heeft. <3
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-08-2009, 14:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben vorige week tante geworden.
Oud 09-08-2009, 17:18
Verwijderd
Citaat:
De schildering is af:

[afbeelding]


[afbeelding]
Ahhh Ik vind'm goed gelukt! Erg leuk
Oud 09-08-2009, 18:36
Verwijderd
Ik heb een paar dagen met tante en kids rondgerend en ik vind het toch wel héél geniaal Maar voor mezelf zit het er voorlopig nog niet in met nog geen 3 maand vriendje en nog 3 jaar studeren voor de boeg, dus ik ga wel sletten bij de mama's in m'n omgeving
Oud 09-08-2009, 20:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Grappig, Freyja, ik kwam op vakantie juist tot de conclusie dat ik kinderen (en babietjes) heel leuk vind, maar voorlopig toch nog niet. Heerlijk om even niet op te hoeven letten op wat de kinderhandjes allemaal doen (dat moet ik op mijn werk altijd al...), en de mensen naast ons in ons vakantiehuis waren zo gebonden aan het huisje voor de slaaptijden van hun baby, dat hoef ik voorlopig nog niet, hoor.
Maar dat neemt niet weg dat ik niet stond te zwijmelen in de Franse supermarkt met een baby in een maxicosi voor me in de rij.
Oud 10-08-2009, 08:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
up

Zijn er nog ontwikkelingen?
continu hier, ghehe!

Met Sarah is alles prima, ze groeit als kool (bijna 5,5 kg inmiddels!) en is heel lief en gezellig.
__________________
Tsja
Oud 10-08-2009, 10:30
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik ben tante geworden! En daarna ook gevraagd om peettante te worden. Ze is echt zo mooi, en al 8 pond . Ze is kerngezond en ze lijkt al zo wijs, hoewel ze pas een dag oud is..ze had al zoveel gezichtsuitdrukkingen en kon al een gigantische pruillip trekken die niet te weerstaan was . Ik verheug me zo op de komende tijd met haar, lekker met haar spelen en knuffelen . Dit is een goede oefening voor later .
Oud 10-08-2009, 15:29
Verwijderd
Alle verse tante's van harte gefeliciteerd!

En wat betreft ontwikkelingen, die zijn er inderdaad continu. En ik ben saai, want ik kan snoopy zo ongeveer quoten: met Jinthe is alles, op wat spugen na, ook prima, groeit ook goed (ze weegt inmiddels ruim 7 kg) en is, net als Sarah, heel lief en gezellig.
Oud 10-08-2009, 22:53
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Hmm tijdens de vakantie teveel krijsende kinderen meegemaakt geloof ik
even helemaal de balen van
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 11-08-2009, 08:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Alle verse tante's van harte gefeliciteerd!
Nou, dan quote ik jou nu
__________________
Tsja
Oud 12-08-2009, 09:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
@Arenda: Dank je!

Citaat:
Alle verse tante's van harte gefeliciteerd!
En hoe heten de kindjes? (we zijn nog steeds niet definitief uit de namen)

Hier zijn niet echt ontwikkelingen, alleen een buik die steeds meer in de weg gaat zitten.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-08-2009, 10:36
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
@Arenda: Dank je!



En hoe heten de kindjes? (we zijn nog steeds niet definitief uit de namen)

Hier zijn niet echt ontwikkelingen, alleen een buik die steeds meer in de weg gaat zitten.
Ik PM je wel even, tis een franse naam .
Oud 12-08-2009, 11:06
Verwijderd
Citaat:
(we zijn nog steeds niet definitief uit de namen)
Van wat voor soort namen houden jullie?

En als je niets te doen hebt, dan vind je hier een hoop namen.
Oud 12-08-2009, 11:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Zoontje van mijn vriendin heeft Elias, wat je uitspreekt met de è.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-08-2009, 13:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
De 'mijne' heet Julian (op z'n Nederlands).
Oud 18-08-2009, 16:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Van wat voor soort namen houden jullie?
We hebben nogal een wensenlijstje. De volgende punten vinden we belangrijk:
-Je moet de naam niet hoeven spellen
-Graag een korte, Nederlandse naam (mag in geen geval Duits klinken)
-Niks wat begint of eindigt met een S (ivm achternaam)

Voor een meisje zijn we er inmiddels uit, ook de officiële namen, maar voor een jongen nog niet helemaal. Mijn man vindt één naam erg leuk, maar ik vind 'em redelijk, niet helemaal top.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 18-08-2009, 16:54
Verwijderd
Vind het lijstje wel meevallen, wij hadden in ieder geval meer eisen.

Maareh, Julian voldoet op zich aan die eisen. Tenzij dat niet kort is, dan natuurlijk niet. Andere die er aan voldoen, maar veel ervan zullen de revue vast gepasseerd zijn: Michiel, Jasper, Tim, Tom, Daniël, Alex, Luuk, Daan, Jesse, Mark, Wouter, Bram, Pim, Max, Nick, Teun, Koen/Coen, Rick, Robin, Jurre, Niek, Bart, Joep, Job, Casper, Willem, Jan, Twan, Pieter, Peter, Pepijn, Joost, Maarten, Victor, Leon, Florian, Loek, Dirk. Pff...meer inspiratie heb ik zo even niet...
Oud 18-08-2009, 17:10
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik bedoelde met 'kort' maximaal 2 lettergrepen, dus dan valt Julian inderdaad af. En het zijn misschien niet veel eisen, maar wel lastige (vind ik zelf al haha). Maar je hebt er al wel een heleboel verzonnen!

Edit: ook niets dat begint met een D of een B.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 18-08-2009, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Edit: ook niets dat begint met een D of een B.
Ja, gaan we nog meer eisen stellen.

Alle eisen zijn lastig.

Wij hadden trouwens soortgelijke eisen:
- geen te aparte naam, maar ook geen dertien in een dozijn;
- redelijk Nederlandse of in ieder geval Nederlands klinkende naam;
- schrijfwijze en uitspraak moeten direct duidelijk zijn;
- geen unisex naam;
- liefst twee of drie lettergrepen.

En ik had een voorkeur voor twee, maar drie mocht eventueel ook wel. Jinthe voldoet er niet helemaal aan (de schrijfwijze is niet voor iedereen direct duidelijk, denk ik), maar toch wel voor een groot deel.

Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 17:41.
Oud 18-08-2009, 17:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Vandaag een meet gehad met Leonoor en Thee Muts, was gezellig! Leonoor plaatst nog foto's van ons met onze dochters en Thee Muts met Jinthe, hier alvast een pic van Sarah bij Thee Muts op schoot!

__________________
Tsja
Oud 18-08-2009, 17:37
Verwijderd
Sarah en Jinthe (en snoopy en ik ):


En Jinthe, Thee Muts en de baby-in-de-buik van Thee Muts:

Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 17:44.
Oud 18-08-2009, 17:39
Verwijderd
Heeft Thee Muts een baby dan, Snoopy, of was ze er zomaar bij ?

Oh Leonoor, wat is Jinthe gegroeid!
Oud 18-08-2009, 18:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heeft Thee Muts een baby dan, Snoopy, of was ze er zomaar bij ?

Oh Leonoor, wat is Jinthe gegroeid!
Nou, was de bedoeling dat er nog meer mensen bij zouden zijn, dus het had gekund dat het zomaar was. Maar toevallig krijgt ze idd een baby
__________________
Tsja
Oud 18-08-2009, 18:49
Verwijderd
o wat een leuke fotoos!!
Ben ook al n maand in de stemming.. in de zin van: ik had eerst babybuien van n dag of 2 dagen en nu al een maand aaneengesloten.
Oud 18-08-2009, 18:59
wup
wup is offline
Ow, wat een te gekke meet! Leuke foto's ook Vind het leuk om de baby's zo een beetje te volgen

Mijn zus is ook (weer) zwanger. Ben helemaal blij. Vorige keer kreeg ze een miskraam, dus hoop dat het allemaal goed komt deze keer. Ze is zelf helemaal blij en positief. Morgen maar even langs om te horen hoe het allemaal gaat Ze belde me op vakantie op,omdat ze het niet meer voor haar kon houden haha. Heb dr dus nog niet weer gezien.
Zal mijn 4e tante-zeggertje worden en de eerste van deze zus
Oud 18-08-2009, 19:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
gefeliciteerd wup
__________________
Tsja
Oud 18-08-2009, 21:11
Crimson
Crimson is offline
Thee Muts zwanger?!
Oud 18-08-2009, 21:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, 24 weken
__________________
Tsja
Oud 18-08-2009, 22:18
Verwijderd
Wat leuk!
Oud 18-08-2009, 22:45
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Thee Muts zwanger?!
Gefeliciteerd Thee Muts! Wup ook gefeliciteerd; (weer) tante worden is echt leuk.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-08-2009, 00:31
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Wat een dotjes <3 Ik heb ook echt kriebels, dus ik hoop echt dat binnenkort iemand die ik goed ken een baby krijgt
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-08-2009, 07:38
Verwijderd
Oh dus Soullar wordt papa? Wat leuk
Oud 26-08-2009, 18:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was. Ik werd helemaal gestresst wakker vanochtend, toch erg fijn om dan te constateren dat je gedroomd hebt. Nee, voorlopig is mijn leven prima zo.

Hoe gaat het met de babietjes?
Oud 26-08-2009, 19:50
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Wat een prachtige kindjes zijn Sarah en Jinthe! Ik word er helemaal vrolijk van
Oud 27-08-2009, 10:24
wup
wup is offline
Bedankt Snoopy en drukknoopje

Gister even naar mijn broer geweest. Zijn zoontje is nu 7 maanden. Echt leuk om te zien hoe snel zo'n kind zich ontwikkeld. Hij staat al en het liefst met 1 hand los. En toen ik binnenkwam lag hij een kwartier helemaal dubbel <3 awwww gek kind
Oud 29-08-2009, 23:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was. Ik werd helemaal gestresst wakker vanochtend, toch erg fijn om dan te constateren dat je gedroomd hebt. Nee, voorlopig is mijn leven prima zo.

Hoe gaat het met de babietjes?
Ik heb dat ook een keer gehad, vond het doodeng. Ik slik op dit moment medicijnen die je niet mag gebruiken als je zwanger bent en werk met radioactiviteit dus was helemaal panisch toen ik wakker werd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-08-2009, 18:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Nieuwe buikenfoto's (van vandaag):



__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 30-08-2009, 21:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
He drukknoopje, wat gaat dat snel bij jou! Mooie foto's

woezel en pip ook leuk (zoiets heet het toch?)
Snoopy, Leonoor, Theemuts, leuke foto's, maar dat wisten jullie al dat ik dat vond
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 30-08-2009, 23:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Jeej wat een flinke buik! Wanneer ben je uitgerekend? Nu ben ik er helemaal van overtuigd dat ik mijn zij of buik niet ga laten tatoeeren...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-08-2009, 14:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik moet nog iets minder dan drie weken. En men zegt dat ik nog een heel bescheiden buikje heb, hij staat nogal pontificaal op de foto. Maar tatoeëren lijkt me idd geen goed idee. De baby zit heel erg hoog waardoor het misschien ook anders lijkt. Mijn ribben zijn daardoor nogal beurs geworden en het soms al zeer doet als je er van de buitenkant aankomt. Ook komen mijn longen soms serieus in de verdrukking en wordt ik er gewoon benauwd van, tot de baby weer besluit te draaien, dan is het meteen over. Dus van mij mag-ie zakken!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 31-08-2009, 15:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind je buik ook best meevallen, hoor! Mijn buik was veeel groter volgens mij
__________________
Tsja
Oud 31-08-2009, 18:07
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb er ook niet echt verstand van, maar hij lijkt heul groot
@ Snoopy en Leonoor: even nieuwsgierig... hoe is jullie buik nu? Krimpt ie vanzelf weer terug nadat de baby eruit is of moeten jullie flink gaan sporten? (jeej, dit klinkt zo stom )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-08-2009, 18:55
Verwijderd
Groeit lekker door, drukknoopje. Maar valt volgens mij inderdaad mee als je al 37 weken zwanger bent.

Geen idee of ik het wel eens gepost had, maar mijn buik met 13, met 35, met 40 en met 41 weken:



metallica: Na de geboorte 'schrok' ik wel...de baby is er uit, dus dat scheelt natuurlijk wel, maar het is dan een soort 'drilpudding'. Niet echt heel charmant. Dat trekt gedeeltelijk vanzelf weg, een deel vrij snel een deel duurt wat langer (schijnt), maar om het echt weer strak te krijgen zul je, denk ik, toch wel moeten gaan sporten...en net zo straks als ervoor wordt het, denk ik, nooit meer. Op dit moment heb ik nog een buikje...maar ja, er zit ook nog steeds een kilo of 8 aan en die moet toch ergens zitten.

HaWaHaai: Met Jinthe gaat het goed. Ze groeit lekker en is het merendeel van de tijd een heel vrolijk en tevreden meisje. 't is alleen een beetje zoeken met voeding, want ze spuugt nogal veel...

Laatst gewijzigd op 31-08-2009 om 19:03.
Oud 31-08-2009, 23:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG wat geweldig allemaal! hooh, ik denk dat ik na mijn bachelors eerst kindjes krijg en daarna pas een masters doe ofzo En Snoopy, wat heeft Sarah een hoop haar!
Oud 01-09-2009, 11:31
Verwijderd
Een kind en studeren is niet aan te raden, hoor... Ik ben in ieder geval heel blij dat ik nu niet meer studeer, kan ik als ik thuis ben tenminste mijn volledige aandacht op Jinthe richten. Lijkt me vreselijk als ik dan nog huiswerk moest maken en moest leren ed... Zou ik trouwens ook niet altijd tijd/mogelijkheid voor hebben...en dan is Jinthe nog een behoorlijk makkelijk kind...met een huilbaby of een kindje dat bv. erge krampjes heeft of ziek is of een handicap heeft oid (wat je natuurlijk nooit hoopt, maar vooraf niet kunt weten), lijkt me dat echt helemaal onmogelijk...

Laatst gewijzigd op 01-09-2009 om 13:47.
Oud 02-09-2009, 09:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ metallica: mijn buik is in principe wel weer 'normaal'. Het is minder gespierd, maar dat is ook logisch. Ik heb in de zwangerschap natuurlijk geen buikspieroefeningen mogen doen. Wel vind ik het gek dat ik sommige broeken niet meer aan kan. Ik ben weer helemaal op mijn oude gewicht (was ik al heel snel, maar ik was ook niet echt veel aangekomen), maar het is net of mijn bekken breder is geworden. Niet zozeer mijn heupen (daar zit nog steeds niet veel ) maar echt mijn bekken. Op zich ook wel logisch: er is een baby door gekomen. En mijn bekken was heel smal. Ik weet eigenlijk niet of dat weer teruggroeit of niet, maar het maakt me niet echt uit. Een maatje groter is wel prima eigenlijk.


Oh ja: dat je buik na de geboorte echt zo'n losse flubber is vond ik ook echt tegenvallen idd. Had me er wel op voorbereid, maar toch. M'n broertje zei ook op de dag van de bevalling (!!): 'Waarom ben je nog zo dik? De baby is er toch uit?!'
__________________
Tsja
Oud 02-09-2009, 12:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
M'n broertje zei ook op de dag van de bevalling (!!): 'Waarom ben je nog zo dik? De baby is er toch uit?!'
Wat een tact hebben mannen soms toch! Ik hoor mijn man dat ook zo zeggen.
Gisteravond ging ik iets later slapen dan hij en hij lag precies middenin het bed, dus moest-ie van mij opschuiven, toen zei hij ook zoiets als: doe niet zo moeilijk, er past nog wel een olifant naast! En bedankt...
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 02-09-2009, 13:43
Verwijderd
Nee, ik ben zelf geen vader, maar om deze topic te sluiten een foto van mij en mijn nichtje:



Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.