Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2009, 09:04
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Sommige vrouwen worden ook juist mooier als ze zwanger zijn!
Advertentie
Oud 20-05-2009, 09:21
Verwijderd
Snoopy, wat zie je er ontzettend goed uit, je straalt helemaal. Mooi hoor
Oud 20-05-2009, 11:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jij ziet er zwanger minstens even leuk uit als niet-zwanger.

Citaat:
Snoopy, wat zie je er ontzettend goed uit, je straalt helemaal. Mooi hoor
Oei Wat een complimenten zeg

Dit vind ik ook trouwens:
Citaat:
Sommige vrouwen worden ook juist mooier als ze zwanger zijn!
Hoewel andere vrouwen er dan weer juist als een uitgewrongen vaatdoekje uit gaan zien (ghehe... en die dagen heb ik ook natuurlijk...)
__________________
Tsja
Oud 20-05-2009, 13:40
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Gefeliciteerd Leonoor!
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 20-05-2009, 19:38
Mara
Mara is offline
Superlaat (want dit topic gaat mij over 't algemeen niks aan ) maar gefeliciteerd Leonoor! De foto's zijn té lief <3
Oud 21-05-2009, 20:58
Verwijderd
Bedankt allemaal voor de felicitaties.

Je ziet inderdaad al een buikje, drukknoopje.
En de foto's van snoopy blijven leuk.

Hier vast één foto van Jinthe:
Oud 21-05-2009, 21:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat een mooi meisje geniet ervan Leonoor
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-05-2009, 21:38
Verwijderd
Wat een schatje zeg! En zo helemaal gaaf enzo, prachtig meisje! Oh ik krijg helemaal kriebels .
Oud 21-05-2009, 21:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oh Leonoor, wat is ze lief!!! Gefeliciteerd voor jullie, en geniet ervan! Voor je het weet zijn ze alweer 6 maanden

Slaapt ze een beetje of erg veel gebroken nachten? Goodluck anyhow
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 21-05-2009, 22:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh wat lief. <3

En misschien is het omdat ik het wil zien, maar ik vind dat ze op je lijkt, heel mooi.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-05-2009, 23:48
Verwijderd
Leonoor ontzettend gefeliciteerd met Jinthe!
En wat een ontzettend mooi meisje! (en nu al fotogeniek )

En snoopy, wat zie je er mooi stralend uit!
Oud 22-05-2009, 08:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Oeh, wat lief! Hebben, hebben, hebben
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-05-2009, 08:07
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Lief!!
Oud 22-05-2009, 19:27
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Leonoor, wat een prachtig meisje!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-05-2009, 22:01
Verwijderd
Wat een mooie dame Leonoor! Echt een juweeltje. Zal vast heel bijzonder zijn om dat kleine wonder EINDELIJK in je armen te kunnen houden.
Oud 23-05-2009, 12:02
Verwijderd
Van harte gefeliciteerd Leonoor! En Jinthe vind ik echt een mooie naam . Ik kom hier eigenlijk nooit, maar na het nieuws via via gehoord te hebben moest ik wel even komen kijken natuurlijk!
Oud 24-05-2009, 14:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Oeh, wat lief! Hebben, hebben, hebben
delen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-05-2009, 15:50
Verwijderd
BABY!!!!

lief!
Oud 24-05-2009, 17:03
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor!

En, ben ik nou de enige die alle ins en outs van de bevalling wil horen?
Oud 24-05-2009, 23:37
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik vind Snoopy nu ook verdacht stil! Volgens mij heeft ze al een paar dagen niks meer gepost hier....En die is nu 37.5 week als ik het goed heb...

*snel checken gaat of Snoopy wel in andere topics gepost heeft*
Oud 24-05-2009, 23:49
Verwijderd
Nog geen baby'tje daar hoor
Oud 24-05-2009, 23:55
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Nog geen baby'tje daar hoor
Ja zag net ook dat ze gisteren nog gepost heeft

Nog maximaal een maand dus
Oud 25-05-2009, 06:30
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Volgens mij heb ik vannacht gedroomd dat Snoopy een kindje had gekregen dat 'meeleven' begint wel rare vormen aan te nemen
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-05-2009, 07:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hihi, die zit er gewoon nog in hoor...

Er is gewoon niet zoveel te zeggen...
__________________
Tsja
Oud 25-05-2009, 18:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuke foto

Vandaag op kraamvisite geweest bij m'n collega'tje waarvan het kindje in januari geboren werd met 27 weken nadat ze zware zwangerschapsvergiftiging had opgelopen. Kindje is nu dus bijna vijf maanden maar het ziet er echt meer uit als twee maanden (ze was begin april uitgerekend). Gaat wel onwijs goed en het is echt een heel lief en makkelijk kindje. Was leuk om zo even langs geweest te zijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-05-2009, 18:23
Verwijderd
Ik zat in de trein vandaag en er kwam in man in het zitje naast mij zitten en die had een campingbed op zijn rug, 4 tassen in zijn hand én een baby in een draagzak voor zijn buik. Ik stond helemaal perplex. De baby was superlief trouwens en die heeft de hele treinreis geen kick gegeven. ik kreeg kriebels.
En ik vind mannen die met babies op stap gaan ook helemaal te gek.
Oud 25-05-2009, 20:39
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor, wat een ontzettend lief meisje!
Oud 25-05-2009, 22:07
Verwijderd
Citaat:
En ik vind mannen die met babies op stap gaan ook helemaal te gek.
Ohjaaa ik ook! Ik post hier eigenlijk nooit, maar lees wel altijd. Leonoor, beetje laat, maar nog gefeliciteerd! Wat een prachtig kindje!

Ik had eerst nooit echt veel met kinderen, maar sinds kort raak ik helemaal vertederd als ik kleine kindjes zie. Geen idee hoe dat kan, zo uit het niets. Vet leuk dat mijn vriendje kindjes ook te gek vindt, en hij is ook zo leuk met ze aww.
Oud 26-05-2009, 08:27
Verwijderd
Biologische klok, Uuuf! Ik vond baby's vroeger ook niets (kleine kinderen dan weer wel, die vind ik grappig, maar baby's zijn suf ) en toen rond de 20, 21 kreeg ik opeens soms zo'n "hebben!" gevoel erbij Dan weet je dat het misgaat.
Oud 26-05-2009, 08:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb dat gevoel nog steeds niet...? Ik vind baby's helemaal niet leuk (nou ja, ándermans baby´s dan, mijn eigen vind ik al lief voordat ze uberhaupt geboren is... )
__________________
Tsja
Oud 26-05-2009, 09:33
Verwijderd
Ik vind ze ook niet leuk, kwijlerige huilgevallen, ik wil ze alleen soms hebben
Oud 26-05-2009, 12:17
Verwijderd
Ik heb dat gevoel ook nog steeds niet bij baby's, maar Jinthe vind ik natuurlijk wel heel lief! Je eigen kind is toch anders, die ga je ook begrijpen i.t.t. vreemde baby's, dan is het vaak een beetje gokken wat er aan de hand is. En dat vind ik zo leuk aan wat oudere kinderen; dat je er mee kunt communiceren. Maar kleine kinderen worden groot en dan kijk je soms vast ook weer met weemoed terug aan die babytijd...want ook die tijd kent erg leuke momenten...
Oud 26-05-2009, 13:08
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik vind zelf baby's best leuk, maar ik word altijd een beetje weggedreven door het overdreven enthousiaste gezever van alle dames die baby's omringen. Het gezever van die baby's vind ik prima.

Ik had bijvoorbeeld ook dat ik niet te veel bij het neefje van mijn ex in de buurt durfde te komen, want ik zou gelijk door 3-4 dames op mijn vingers gekeken worden. De keren dat ik alleen te maken had met baby's vond ik het altijd wel leuk.
__________________
Altijd nuchter
Oud 26-05-2009, 13:19
Alyssia
Alyssia is offline
Ik krijg er eind dit jaar/begin volgend jaar ook weer een nichtje of neefje bij... Ik vind baby's wel leuk, maar peuters en kleuters kunnen me mateloos irriteren...
Ik kan het iig niet laten om altijd even in de kinderwagen te loeren. Maar ik wacht gelieve nog een jaar of 8-10 voor ik aan kinderen begin.
Oud 26-05-2009, 16:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Verder zag ik net zo'n bizar bericht: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...wee_vaders.xml
Wat bizar Stiekem ook wel weer geniaal

Citaat:
@ drukknoopje: oeh, leuk! Je krijgt echt al een buikje

@ Roos: WOEF! [afbeelding]


En nog eentje met mij helemaal, alleen die is gedraaid. Snap er niks van, maar goed...
[afbeelding]
Wat een leuk shirtje <3
Die zou ik stiekem aan willen doen als niet-zwanger-zijnde om mijn ouders en vrienden een beetje op de kast te jagen
__________________
<):o)
Oud 26-05-2009, 17:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat een leuk shirtje <3
Die zou ik stiekem aan willen doen als niet-zwanger-zijnde om mijn ouders en vrienden een beetje op de kast te jagen
Jaaaaa, doen! (tis een buikband alleen, maar dat maakt het effect alleen maar leuker toch... ? )
__________________
Tsja
Oud 26-05-2009, 18:15
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wat ik niet zo goed snap (vooral @snoopy en Leonoor dan), waarom wil(de) je dan toch een kindje als je baby's niet zo leuk vindt/ 'het gevoel' niet hebt?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-05-2009, 18:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou ja, ik wil wel graag 'kinderen', ik vind ze wel leuk als ze wat ouder zijn En tsja, daarvoor moeten ze eerst door de babytijd heen Bovendien had ik al zo'n vermoeden dat ik de mijne wel leuk zou vinden.
__________________
Tsja
Oud 26-05-2009, 18:38
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik voel me vooralsnog een beetje genaaid door mijn biologische klok. Ik zie namelijk helemaal niet voor me dat ik (op korte termijn) daadwerkelijk kinderen zou willen baren en opvoeden, maar ik merk dat ik er de laatste tijd toch een beetje een preoccupatie mee heb. Dat ik reageer op kleine kinderen, inderdaad dat hebben-gevoel waar Morgan al aan refereert. En dat ik dit topic op de voet volg

@ Snoopy / Leonoor; wanneer veranderde voor jullie het gevoel "ik wil ooit kinderen" in "ik wil nu kinderen"? Dat lijkt me zo'n raar moment, zo'n gekke ingrijpende beslissing om te maken. Kan het me nog niet goed voorstellen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-05-2009, 19:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
@ Snoopy / Leonoor; wanneer veranderde voor jullie het gevoel "ik wil ooit kinderen" in "ik wil nu kinderen"? Dat lijkt me zo'n raar moment, zo'n gekke ingrijpende beslissing om te maken. Kan het me nog niet goed voorstellen.
Nou ja, dat is niet iets dat van de ene op de andere dag gebeurt natuurlijk... Dat gevoel hangt voor mij ook heel erg af van hoe je in je relatie zit. Ik had lichamelijk al een tijdje het gevoel dat ik graag zwanger wilde worden (vandaar het eerste zwanger worden topic) maar pas toen ik op een punt in mijn relatie zat dat het ook kon was het er écht. Lastig uitleggen hoor... Misschien kan Leonoor dat beter...?
__________________
Tsja
Oud 27-05-2009, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Wat ik niet zo goed snap (vooral @snoopy en Leonoor dan), waarom wil(de) je dan toch een kindje als je baby's niet zo leuk vindt/ 'het gevoel' niet hebt?
Wat snoopy zegt:
Citaat:
Nou ja, ik wil wel graag 'kinderen', ik vind ze wel leuk als ze wat ouder zijn En tsja, daarvoor moeten ze eerst door de babytijd heen Bovendien had ik al zo'n vermoeden dat ik de mijne wel leuk zou vinden.
En zoals ik al zei: je eigen kind is toch anders. En ik vind baby's ook niet vreselijk oid, ik heb alleen meer met oudere kinderen. Maar ik beleef Jinthe ook echt heel anders dan een 'normale' baby...bij Jinthe heb ik het gevoel dat ik haar begrijp (oké, soms is het een beetje gokken, maar regelmatig is het toch heel duidelijk), terwijl ik dat bij andere baby's zelden heb. Is natuurlijk ook logisch, maar dat maakt wel dat er een groot verschil zit tussen je eigen baby en de baby van iemand anders.

Citaat:
@ Snoopy / Leonoor; wanneer veranderde voor jullie het gevoel "ik wil ooit kinderen" in "ik wil nu kinderen"? Dat lijkt me zo'n raar moment, zo'n gekke ingrijpende beslissing om te maken. Kan het me nog niet goed voorstellen.
Ook hierbij sluit ik me aan bij snoopy: het is een proces. Maar eigenlijk heb ik al jaren het gevoel "ik wil nu kinderen"... Alleen ben ik van mening dat, als het even kan, je kinderen krijgen samen met een partner 'moet' doen. Dat was in ieder geval wel wat ik wilde. Dus heb ik gewacht tot ik een relatie met iemand had die ik, behalve als mijn eigen partner, ook als vader van mijn kind(eren) zou willen hebben en vervolgens gewacht tot het moment dat ook hij het gevoel had "ik wil nu kinderen". Toen hebben we de beslissing genomen er voor te gaan. En vanaf dat moment speelt het natuurlijk nog veel meer en ben je er nog meer mee bezig...maar de echt grote verandering komt pas wanneer je kind er is...

En ja, met een baby ben je op de gekste tijden wakker...
Oud 27-05-2009, 06:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat snoopy zegt:

En zoals ik al zei: je eigen kind is toch anders. En ik vind baby's ook niet vreselijk oid, ik heb alleen meer met oudere kinderen. Maar ik beleef Jinthe ook echt heel anders dan een 'normale' baby...bij Jinthe heb ik het gevoel dat ik haar begrijp (oké, soms is het een beetje gokken, maar regelmatig is het toch heel duidelijk), terwijl ik dat bij andere baby's zelden heb. Is natuurlijk ook logisch, maar dat maakt wel dat er een groot verschil zit tussen je eigen baby en de baby van iemand anders.


Ook hierbij sluit ik me aan bij snoopy: het is een proces. Maar eigenlijk heb ik al jaren het gevoel "ik wil nu kinderen"... Alleen ben ik van mening dat, als het even kan, je kinderen krijgen samen met een partner 'moet' doen. Dat was in ieder geval wel wat ik wilde. Dus heb ik gewacht tot ik een relatie met iemand had die ik, behalve als mijn eigen partner, ook als vader van mijn kind(eren) zou willen hebben en vervolgens gewacht tot het moment dat ook hij het gevoel had "ik wil nu kinderen". Toen hebben we de beslissing genomen er voor te gaan. En vanaf dat moment speelt het natuurlijk nog veel meer en ben je er nog meer mee bezig...maar de echt grote verandering komt pas wanneer je kind er is...

En ja, met een baby ben je op de gekste tijden wakker...
Haha ik zag het al, gebroken nachten? Is t een beetje vol te houden?

Ik denk dat het voor mij ook te maken zal hebben met een bepaalde rust in mijn leven. Ik ben nu nog heel erg zoekende; weet niet wat ik wil worden en welke kant ik op wil. Daar moet ik eerst wat meer uitkomen.
Met mijn vriend heb ik wel dat idee dat ik 'ooit' kinderen met hem wil, maar als hij het opeens 'nu' zou willen, zou ik wel een flinke paniekaanval krijgen .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-05-2009, 08:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Met mijn vriend heb ik wel dat idee dat ik 'ooit' kinderen met hem wil, maar als hij het opeens 'nu' zou willen, zou ik wel een flinke paniekaanval krijgen .
Mja, zonder heel erg 'bla' te klinken: dat had ik ook op m'n 23e
__________________
Tsja
Oud 27-05-2009, 17:29
wup
wup is offline
Ik heb de laatste tijd ook best wel het 'hebben' gevoel. Zag vandaag het dochtertje (bijna 2 geloof ik)van een klasgenoot. Werd er bijna jaloers van
Oud 28-05-2009, 11:50
Verwijderd
Maar Leonoor en Snoopy, jullie geven aan dat jullie beide mannen ook dat moment hadden van ik wil nu kinderen. Hoe oud zijn jullie mannen en hoe gingen zij daar mee om? Dat lijkt mij namelijk heel erg moeilijk. Mijn vriend wil bijvoorbeeld de komende tien jaar absoluut geen kinderen, hij wil eerst werken, carriere maken, reizen met mij etc. Dat snap ik wel, maar stel dat we over 10 jaar wel eens kinderen gaan proberen te krijgen, ik vind mezelf dan best wel oud en de kans bestaat dat het lastiger wordt (vanwege de leeftijd) om kinderen te krijgen. Ik heb ook geen zin om heel moeilijk te doen om uiteindelijk een baby te krijgen en dan zoals mijn moeder er eentje op d'r 34e en eentje op d'r 40e. Dat wil ik dus niet.
Ik zou het liefst morgen met de pil stoppen (niet uitsluiten om maar meteen babies te krijgen, maar heb meerdere redenen) en het wel zien allemaal. Maarja.

Damn, dat ik hier overna denk.
Oud 28-05-2009, 12:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Mushu: Nou ja, bij ons is dat natuurlijk een beetje gek gegaan. In eerste instantie zijn we niet heel bewust voor een baby 'gegaan'. We zijn gewoon nogal onvoorzichtig geweest met in ons achterhoofd het idee dat daar best wel eens een zwangerschap van zou kunnen komen en dat we daar dan absoluut blij mee zouden zijn. Maar goed, dat is natuurlijk wel minder 'eng' dan echt de beslissing nemen.
Tijdens die zwangerschap kwam bij ons allebei het besef dat we veel te blij waren met het feit dat ik zwanger was en dat we, mocht het misgaan, wél ervoor wilden gaan. We hebben dit dus al uitgesproken voordat het ook daadwerkelijk misging, wat ik achteraf gezien heel fijn vond. Maar goed, dan bén je dus al zwanger, dus dan is het wel anders denk ik...
__________________
Tsja
Oud 28-05-2009, 13:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een collega van mij is zwanger en al sinds het begin erg ziek hierdoor. Na 12 weken is ze dan ook gestopt met werken. Vandaag kwam ze voor het eerst sinds drie weken weer een ochtendje op school, maar eigenlijk was dat al te veel. Het lijkt me echt heel zwaar om zo zwanger te zijn...
Oud 28-05-2009, 13:10
Verwijderd
Mn zus is ook echt heel naar zwanger. Bij de eerste had ze al vrij snel bekkeninstabiliteit en nu zit ze ook al sinds week 13 thuis te niksen. Ze kan amper zelf de trap op, laat staan dr kind optillen, uit bad komen, boodschappen tillen of schoonmaken of wat dan ook. Na de eerste dacht ze 'erger dan dit kan het niet worden' en dat werd het dus wel. Hopelijk is de bevalling wel minder traumatisch dan de eerste keer..
Als ik naar mn nichtje kijk dan wil ik echt nú een kind. Maar als ik kijk naar hoe mn zus zwanger was/is en hoe de bevalling verliep... ik hoop dat dat niet in de genen zit!
Oud 28-05-2009, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend wil bijvoorbeeld de komende tien jaar absoluut geen kinderen, hij wil eerst werken, carriere maken, reizen met mij etc.
Je kunt helemaal niet voorspellen of je in de komende tien jaar op geen enkel moment kinderen zult willen. In vijf jaar kan er - ook in zijn hoofd en houding - héél veel veranderd zijn, zonder dat hij dat nu beseft.
Oud 28-05-2009, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Je kunt helemaal niet voorspellen of je in de komende tien jaar op geen enkel moment kinderen zult willen. In vijf jaar kan er - ook in zijn hoofd en houding - héél veel veranderd zijn, zonder dat hij dat nu beseft.
Nee, dat weet ik ook wel, maar hij zegt dat hij dat wel weet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.