Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2009, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit niet?
Mijn ex en ik woonden ook vier uur uit elkaar van deur tot deur en we zagen elkaar elk weekend. Doordeweeks ging ik naar school en zag ik mijn vrienden, in het weekend zag ik hem, soms maar een dag, maar dus wel (bijna) elk weekend, drie jaar lang. Moet ik zeggen dat ik een OV had en mijn ex een OVjaarkaart dus geld was geen issue
(En ik was zelfs zo gek om soms eens doordeweeks langs te gaan... gewoon voor alleen een nachtje )
PM

Ennn gisteren hebben we de hele middag lieve smsjes gestuurd en heel lang gebeld en dat is wel lief. Hij is lief
Advertentie
Oud 03-06-2009, 10:06
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
was ik gisteravond nog zo blij met hem,
wordt ik doodongelukkig wakker na een, ik wil het best nachtmerrie noemen, over mijn ex. god, waarom teistert hij me na een jaar nog steeds, terwijl ik in zo'n fijne relatie zit? ik denk nog veel te veel aan hem, hij heeft me zo gigantisch gekwetst...
Oud 03-06-2009, 10:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline

Oeioeioei dat was leuk en nu ben ik as usual een beetje van slag. Maar ik moet duisent dingen doen en dan belt ook nog dat programma of ik weer mee wil doen, leukleuk maar drukdruk
Oud 03-06-2009, 11:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
bellen met hem is zo fijn.<3 maar zo duur hahahahaha
Als je skyped valt het toch wel mee?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-06-2009, 11:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bellen met hem is zo fijn.<3 maar zo duur hahahahaha
Vertel mij wat. De telefoonrekeningen zal ik absoluut niet missen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-06-2009, 12:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Vertel mij wat. De telefoonrekeningen zal ik absoluut niet missen
Ik kon met mijn ex alles bespreken in 10 minuten per dag...
__________________
Altijd nuchter
Oud 03-06-2009, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kon met mijn ex alles bespreken in 10 minuten per dag...
Niet als je elkaar maar eens per paar maanden ziet en die telefoongesprekken alles zijn wat je hebt... daarbij, 10 minuten per dag tikt ook al behoorlijk aan per maand!
Oud 03-06-2009, 14:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Niet als je elkaar maar eens per paar maanden ziet en die telefoongesprekken alles zijn wat je hebt... daarbij, 10 minuten per dag tikt ook al behoorlijk aan per maand!
Juist. Natuurlijk kan je binnen 10 minuten de dag doornemen, maar omdat je elkaar zo weinig ziet wil je het ook over andere dingen hebben. "Wat houdt jou nou zoal bezig?" of "Had je nog nagedacht over wat ik laatst zei". Het moest allemaal via de telefoon of msn
En inderdaad, 10 minuten naar het buitenland bellen per dag is best duur.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-06-2009, 14:53
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Nu ik gestopt ben met m'n studie heb ik zeeën van vrije tijd en zie ik hem vaker dan ik normaal zou kunnen... En ik vind het heel fijn dat dat kan en mogelijk is, maar ik ben nu op zoek naar een baantje en ik zie er echt enorm tegenop als ik hem straks alleen nog maar in het weekend kan zien... En straks geen OV meer, wat het allemaal ook nog lekker prijzig gaat maken... Hij woont ook niet bepaald om de hoek ofzo. Bluh, ik moet er nog maar niet teveel aan denken, en gewoon zoveel mogelijk genieten van de vele tijd die we nu nog samen hebben.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 03-06-2009, 15:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Als je skyped valt het toch wel mee?
skypen is echt ideaal! was t niet dat deze week mn harddisk kapot ging, en ik dus nu naar de bieb moet om aan school te werken - en ook geen skype dus.

maar blijkbaar heeft de vodaphone UK iets heel leuks gekregen, dat je voor hetzelfde geld naar het buitenland kunt bellen dan naar het binnenland. i dont want to get my hopes up, maar dat klinkt wel heel tof.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-06-2009, 16:28
wup
wup is offline
Vind het leuk om lief te doen tegen mensen, haha. Net even kaartjes gekocht voor een jarige tante en de moeder van een vriending die vandaag haar eerste chemo gaat krijgen () Hoop zo dat het allemaal goed komt. Vriendinnetje zit er redelijk door, maar gelukkig is ze van zichzelf echt een enorm positief mens.
Morgen neem ik een goede vriendin mee te eten en de film voor dr verjaardag. Leuk leuk! ( maar niet weer zo dronken worden als vorige week)
Oud 03-06-2009, 17:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Hihi, wie weet wat er dan gebeurt Misschien dan wel met iemand mee naar huis? (of haal ik nu allemaal mensen door elkaar? )

OT: Toch wel hip dat vriendlief en ik onze eigen dingen kunnen doen terwijl we samen zijn, soort van. Er is wel hoop voor samenwonen! Ooit...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-06-2009, 20:07
Verwijderd
Ik vind dattie er niet gelukkig uit ziet, maar dar mag je niets van zeggen
Oud 03-06-2009, 20:54
Verwijderd
Soms denk ik wel es: laat het maar gewoon gebeuren, dan zijn we van het gezeik af.
En aan de andere kant denk ik: koester dit.
En dan denk ik weer: ik moet eerst nog ongelukkig getrouwd raken, een baby krijgen van iemand met bruine ogen en kapot gaan en ongelukkig worden tot op het bot. En hem dan weer tegenkomen en dat dan alles op zn plek valt.

En aan het eind van dit soort fantasien moet ik altijd smakelijk om mezelf lachen.
Oud 03-06-2009, 23:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Godverdomme..

Ik had aardig wat moeite gedaan om een date te krijgen met iemand die ik echt leuk vind, dat is voor mij vrij zeldzaam, die date is allemaal prima gegaan, ik had zelden zo'n goed gevoel over een date, maar ik hoorde iets van 2 weken niks daarna. Ik had haar uiteraard nog wel een sms gestuurd (24uurs regels blablabla..) en kreeg ook nog een leuke reactie daarop, waarop ik uiteraard een geweldig hilarische huppeldepup leuk humor eenden spontaan etc. sms terugstuurde maar daarna bleef het stil.

Nu was dat niet leuk, maar ook niet zo erg, maar vandaag kreeg ik een reactie van haar waarin ze haar excuses aanbood voor de late reactie, maar dat er sindsdien veel was gebeurd en dat ze nu weer terug is bij haar ex. Oude liefde is idd als kanker, echt weg gaat het nooit blijkbaar.
Dat ik niks hoorde was niet leuk, maar met een "niet-geïnteresseerd" kan ik best leven, dat is een kwestie van tijd ( lees: bier + 1 of 2 weken ), maar dit vind ik wel erg kut, ik heb eigenlijk geen echte kans gehad en ze is zooo leuk, met iemand als haar zou ik iets willen beginnen en zoals al gezegd is dat zeldzaam voor mij en nu zie ik het aan m'n neus voorbij gaan.

Afgelopen tijd was klote met een paar sterfgevallen en dit had ik ff nodig maar:
helaas... pindakaas ( dit stomme rijmpje laat me altijd ff glimlachen ).

Zo, dat was 'em even. Er zijn verder even geen luisterende oren wakker van mijn vrienden en ik moest het gewoon even kwijt. Misschien dat ik morgen nog even voor 100 mensen een presentatie moet houden en ik heb nog geen fuck uitgevoerd dus dat zal geinig worden. Ik ben nu half bezopen en kom er morgen achter dat mijn halve privéleven op internet staat..
bedankt voor het luisteren
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 04-06-2009, 00:14
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Op dit soort momenten is het kut om ver uit elkaar te wonen.
Ik had nu graag daar willen zijn.

Vrijdag weer
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 04-06-2009, 01:26
Verwijderd
Ja jonge, wat is dit nou? Ik snap echt he-le-maal niks van zijn gedrag. En als ik niks hoor over zaterdag denk ik dat ik toch eens goed boos moet gaan worden.
Oud 04-06-2009, 06:43
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Godverdomme..

Ik had aardig wat moeite gedaan om een date te krijgen met iemand die ik echt leuk vind, dat is voor mij vrij zeldzaam, die date is allemaal prima gegaan, ik had zelden zo'n goed gevoel over een date, maar ik hoorde iets van 2 weken niks daarna. Ik had haar uiteraard nog wel een sms gestuurd (24uurs regels blablabla..) en kreeg ook nog een leuke reactie daarop, waarop ik uiteraard een geweldig hilarische huppeldepup leuk humor eenden spontaan etc. sms terugstuurde maar daarna bleef het stil.

Nu was dat niet leuk, maar ook niet zo erg, maar vandaag kreeg ik een reactie van haar waarin ze haar excuses aanbood voor de late reactie, maar dat er sindsdien veel was gebeurd en dat ze nu weer terug is bij haar ex. Oude liefde is idd als kanker, echt weg gaat het nooit blijkbaar.
Dat ik niks hoorde was niet leuk, maar met een "niet-geïnteresseerd" kan ik best leven, dat is een kwestie van tijd ( lees: bier + 1 of 2 weken ), maar dit vind ik wel erg kut, ik heb eigenlijk geen echte kans gehad en ze is zooo leuk, met iemand als haar zou ik iets willen beginnen en zoals al gezegd is dat zeldzaam voor mij en nu zie ik het aan m'n neus voorbij gaan.

Afgelopen tijd was klote met een paar sterfgevallen en dit had ik ff nodig maar:
helaas... pindakaas ( dit stomme rijmpje laat me altijd ff glimlachen ).

Zo, dat was 'em even. Er zijn verder even geen luisterende oren wakker van mijn vrienden en ik moest het gewoon even kwijt. Misschien dat ik morgen nog even voor 100 mensen een presentatie moet houden en ik heb nog geen fuck uitgevoerd dus dat zal geinig worden. Ik ben nu half bezopen en kom er morgen achter dat mijn halve privéleven op internet staat..
bedankt voor het luisteren
Sterkte er mee.

OT: Drukdrukdruk. Waarom dacht ik ook al weer vroeger dat ik geen sociaal leven had?
__________________
Altijd nuchter
Oud 04-06-2009, 07:02
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
^ Tijd voor wat dates?

OT: 't Gaat wel goed. Vandaag onverwacht bezoek van een vriendin die ik al heel lang niet gezien had. Vet leuk. Gezellig joh. Met 't vriendje gaat het ook goed Dus.
4 uur is wel heeeel erg veel zeg, maar dat je elkaar tot eind juli niet kunt zien is wel heel erg lang! je kunt mij niet vertellen dat je niet eventjes een dag vrij hebt allebei om elkaar te zien, want immers vroeg de trein pakken en de laatste trein savonds terug is ook te doen...

ot: ik heb niets te klagen aangezien ie net weg is naar 't werk, en ik daar zometeen ook heen moet.. voordeel van vrij veel samen hebben, hoewel het lekker is dat de studies nu uit elkaar gaan lopen .
Oud 04-06-2009, 07:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Volgens mij quote je de verkeerde?

OT: Met hem wakker worden blijft hip!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-06-2009, 07:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
OT: Met hem wakker worden blijft hip!
...ook al is het nog zo vroeg. En hm, ik was gewoon weer héél verliefd gister, zo fijn om dat weer zo te voelen . Volgende week kom ik bij hem om te helpen met de hond uitlaten enzo, nu maar hopen dat zijn broertje niet al te irritant is. Maar ik heb er wel zin in <3!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-06-2009, 08:34
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
^ Volgens mij quote je de verkeerde?

OT: Met hem wakker worden blijft hip!
Ik quote idd de verkeerde

Het was voor secret agent
Oud 04-06-2009, 09:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
nee is niks geworden.
jammer!
gister hem weer gezien en het was leuk volgens mij ga ik m wel steeds leuker vinden.. nog gevraagd wat ie van mij vindt maar met dat antwoord kan ik ook echt helemaal niks.
vanavond date met de lekkere jongen en ben benieuwd, maar volgens mij ga ik me niet schuldig voelen
Oud 04-06-2009, 11:08
wup
wup is offline
Citaat:
^ Hihi, wie weet wat er dan gebeurt Misschien dan wel met iemand mee naar huis? (of haal ik nu allemaal mensen door elkaar? )

haha, nee dat was ik idd. Zou inderdaad wel leuk zijn , want ben wel weer toe aan een beetje spanning en sensatie. Saaie boel zo. Maar zal wel niets worden, want die vriendin heeft vanacht geen oog dicht gedaan... uitgaan zal het wel niet worden dan.

Ik weet niet waarom, maar ik heb het vermoeden dat de ouwe een nieuwe vlam heeft en dat bevalt me niets...

@ RHCP_NAC : kut zeg!
Oud 04-06-2009, 11:46
Verwijderd
Citaat:
4 uur is wel heeeel erg veel zeg, maar dat je elkaar tot eind juli niet kunt zien is wel heel erg lang! je kunt mij niet vertellen dat je niet eventjes een dag vrij hebt allebei om elkaar te zien, want immers vroeg de trein pakken en de laatste trein savonds terug is ook te doen...
Nou, we hebben vaak genoeg allebei een dag vrij, dat is het punt niet. Maar hij zit in een goedlopende coverband waar hij drie tot vier optredens in het weekend mee heeft, en ik heb in mijn vrije tijd ook genoeg hobby's waar gewoon veel tijd in gaat (moet) zitten. Dus als we dan een dag samen vrij hebben, heb ik 's avonds vergadering waar ik bij moet zijn, of hij een optreden waar hij vanaf drie uur mee bezig is. Dus nee, het komt bijna niet voor dat we allebei een dag vrij hebben, allebei niks gepland hebben en dus een dag naar elkaar toe kunnen gaan.
Oud 04-06-2009, 12:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
...ook al is het nog zo vroeg. En hm, ik was gewoon weer héél verliefd gister, zo fijn om dat weer zo te voelen .
Idd, ook al is het nog zo vroeg...

Citaat:
haha, nee dat was ik idd. Zou inderdaad wel leuk zijn , want ben wel weer toe aan een beetje spanning en sensatie. Saaie boel zo. Maar zal wel niets worden, want die vriendin heeft vanacht geen oog dicht gedaan... uitgaan zal het wel niet worden dan.

Ik weet niet waarom, maar ik heb het vermoeden dat de ouwe een nieuwe vlam heeft en dat bevalt me niets...
HA! Ik onthoud wel dingen Ghehe, soms is wat spanning en sensatie nooit weg! En die vriendin giet je gewoon vol, komt vast goed Tis bijna weekend, dan kan je ook uitgaan.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-06-2009, 14:32
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ooomg ik word gek van mezelf. Ik wil 101 dingen tegelijk doen met iedereen, maar het is zo druk met alles nu buiten mijn sociale leven om dat ik er niet aan toe kom. Dus ik MOET en ZAL mij focussen op school, anders haat ik mezelf straks maar ik wil iets héél anders - hem .
Oud 04-06-2009, 14:34
Verwijderd
Heuj hele morgen in bed liggen Maar moet volgende week zijn familie ontmoeten, oef! Dat wordt me nog wat. En ik ben de eerste die hij ooit mee naar huis neemt, hmm
Oud 04-06-2009, 15:57
Verwijderd
^ Hihi, verliefde Freya

OT: Lang leve crushes op je vrienden. Twijfelde ik eerst nog wat er nou was tussen ons, nu vraag ik me ernstig af of hij me zelfs nog wel als vriend ziet. Watskeburt? En bij gebrek aan een paar andere vrienden die in het buitenland zitten is het nu wel dubbel kut dat hij zo ontzettend niet geïnteresseerd is lijkt ineens
Oud 04-06-2009, 17:20
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Nou, we hebben vaak genoeg allebei een dag vrij, dat is het punt niet. Maar hij zit in een goedlopende coverband waar hij drie tot vier optredens in het weekend mee heeft, en ik heb in mijn vrije tijd ook genoeg hobby's waar gewoon veel tijd in gaat (moet) zitten. Dus als we dan een dag samen vrij hebben, heb ik 's avonds vergadering waar ik bij moet zijn, of hij een optreden waar hij vanaf drie uur mee bezig is. Dus nee, het komt bijna niet voor dat we allebei een dag vrij hebben, allebei niks gepland hebben en dus een dag naar elkaar toe kunnen gaan.
Is het dan niet een kwestie van prioriteiten stellen? Dan maar een keertje een vergadering afzeggen of een concert missen (hoewel dat laatste mss lastiger is). Ja ik ken de situatie niet maar ik kan me niet voorstellen dat je altijd overal bij moet zijn..
Oud 04-06-2009, 18:06
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Is het dan niet een kwestie van prioriteiten stellen? Dan maar een keertje een vergadering afzeggen of een concert missen (hoewel dat laatste mss lastiger is). Ja ik ken de situatie niet maar ik kan me niet voorstellen dat je altijd overal bij moet zijn..
My thoughts exactly
Oud 04-06-2009, 18:38
Verwijderd
ik ben net mijn eerste en enige liefde toevallig tegengekomen op straat, we zijn wat gaan drinken en zij is echt het enige meisje dat me altijd een beetje in de war brengt
Oud 04-06-2009, 19:04
Verwijderd
hoezo kan je niet kwaad worden als iemand zich zo fors verslaapt? tenzij hij een slaapstoornis heeft o'f iemand drugs in z'n drankje had gedaan, vind ik het echt belachelijk... Niet dat je er ruzie om moet maken, maar je mag er best geïrriteerd/boos van worden..
Oud 04-06-2009, 19:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hij deed het niet expres. En daarbij slaapt hij heeeeeeeel vast. Dat soort dingen gebeuren wel eens. Ik vond het niet leuk, maar ik ga er niet boos om worden. En hij deed het niet expres.
Oud 04-06-2009, 19:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hij deed het niet expres. En daarbij slaapt hij heeeeeeeel vast. Dat soort dingen gebeuren wel eens. Ik vond het niet leuk, maar ik ga er niet boos om worden. En hij deed het niet expres.
Bij mijn ex gebeurde zulke dingen ook wel eens. Ik had meestal dezelfde instelling als jij maar ik vond het toch altijd wel bijzonder irritant dat-ie zich voor werk dan weer nooit versliep
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-06-2009, 20:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen dagen en weekend was fijn. Het is tof om naast hem wakker te worden, te ontbijten, gaan werken en 's avonds thuis te komen en dat hij er dan weer is én weer naast hem in slaap te vallen. Hij vond het ook tof en daar ben ik blij mee Hoop dat ie vaker komt. Zo'n huisje samen is veel leuker dan alleen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-06-2009, 21:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ik ben net mijn eerste en enige liefde toevallig tegengekomen op straat, we zijn wat gaan drinken en zij is echt het enige meisje dat me altijd een beetje in de war brengt
denk je echt dat er maar 1 meisje bestaat dat jou kan raken?

ot: scriptiestress zorgt ervoor dat ik de komende maand niet zo veel ontspannen momenten met hem zal hebben maar daar komen we wel doorheen. Nog steeds dolverliefd dus primaaa
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-06-2009, 22:30
niña
Avatar van niña
niña is offline
Om weer mijn ene post te maken: mijn vriend is de beste <3 Wat we ook doen, het werkt en gaat samen en is fijn en nou ja, het is vreemd te bedenken dat er een tijd was dat ik hem helemaal niet kende, terwijl we nu zoveel delen :zwijmel:
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 04-06-2009, 22:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben nog aan het twijfelen of ik meega naar dat optreden van hem, heb eigenlijk geen zin om op een feestje te zijn waar ik alleen de bandleden ken en waar we dan ook nog eens blijven slapen. Hmmm, maar hij keek wel zo lief toen hij vroeg of ik meeging... Maar ik ga niet besluit ik net, want ik heb geen zin. Een avondje alleen met m'n nieuwe boeken is heerlijker
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-06-2009, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Is het dan niet een kwestie van prioriteiten stellen? Dan maar een keertje een vergadering afzeggen of een concert missen (hoewel dat laatste mss lastiger is). Ja ik ken de situatie niet maar ik kan me niet voorstellen dat je altijd overal bij moet zijn..
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Moeilijk uitleggen, maar het zit wat dat betreft vrij ingewikkeld...
Oud 05-06-2009, 09:39
Verwijderd
Citaat:
denk je echt dat er maar 1 meisje bestaat dat jou kan raken?

ot: scriptiestress zorgt ervoor dat ik de komende maand niet zo veel ontspannen momenten met hem zal hebben maar daar komen we wel doorheen. Nog steeds dolverliefd dus primaaa
uiteraard niet, maar het is wel het enige meisje wie het tot dusver gelukt is
Oud 05-06-2009, 09:48
wup
wup is offline
Avondje met vriendin gister was erg leuk En ik een andere vriendin aan het overtuigen dat ze met mij moet gaan samenwonen. Heerlijk om plannen te maken waar geen kerels in voor komen
Oud 05-06-2009, 10:31
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
En toen werd ik weer alleen wakker. Nog anderhalve week...
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 05-06-2009, 10:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Heuj hele morgen in bed liggen Maar moet volgende week zijn familie ontmoeten, oef! Dat wordt me nog wat. En ik ben de eerste die hij ooit mee naar huis neemt, hmm
Klinkt allemaal errug leuk! Verliefde Freya idd

OT: Gisteren weer geZumba'd met een vriendinnetje, was gezellig. Blijft wel leuk, dat hopsen Vanavond met schoonmoeders en -zusje naar Dirty Dancing
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-06-2009, 11:25
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Nog twee weken! Hopelijk
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 05-06-2009, 13:51
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Zo fijn dat hij gewoon heel relaxed doet over het feit dat ik een andere studie ga doen. Iedereen roept:'vind je dat niet zonde dan?' en hij zorgt ervoor dat ik me dat veel minder aantrek.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-06-2009, 14:15
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
heerlijk, zo liefde
Oud 05-06-2009, 16:45
Verwijderd
Oh jezus, wat is hij leuk. Binnenkort zijn ouders ontmoeten. Zijn zus heb ik al gezien, en die was echt heel erg leuk Vannacht kwam hij me opzoeken in de stad, en heeft hij met mijn vrienden gepraat die hem in eerste instantie niet zo leuk vonden terwijl ze hem niet eens kenden. Sinds vannacht zijn die allemaal om, en vinden ze hem ineens heel tof haha. Tot net in bed gelegen, en hij is zo leuk en lief woww
Oud 05-06-2009, 18:08
Verwijderd
Raargh ik hou echt van m maar af en toe doet ie zo moeilijk. Ik haat schuldgevoel
Oud 05-06-2009, 18:21
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
<333333
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.