Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2009, 11:38
Verwijderd
Geez. Ben vanaf vanmorgen voor het eerst sinds woensdagochtend níet bij hem. Gisteravond zelfs nog gebleven. En dat sloeg nergens meer op, want we moesten allebei echt slapen. Maar heb me al die dagen geen moment verveeld: overdag alleen maar gezellig, 's avonds eindeloos liggen praten in bed. Zelfs gisteravond, terwijl we vandaag veel te veel moeten doen. Wat de fuck? Denkt hij er nou nooit over na? Ik snap echt helemaal niks van mannen. Hij claimt geen vrienden met vrouwen te kunnen zijn, maar wat maakt mij dat? Ik snap het niet!
Advertentie
Oud 29-06-2009, 11:58
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Prima! We hebben er nu één week opzitten en het bevalt erg goed.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 29-06-2009, 12:04
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Sterkte voor Sanne! Echt ongelooflijk rot nu je ook zo ver van familie en vrienden enzo zit . Hopelijk vind je een beetje afleiding!

OT: Jaaa hier nog steeds goed en we zijn nu echt een beetje goed aan het plannen voor onze vakantie (fietsen in Frankrijk ) en ik heb er zooooon zin in. Het doet me goed om te weten dat hij het net zo leuk vindt en vooral dat ik bijna vakantie heb = tijd!

En, edit: jeetje nummer 100! Ik word echt oud .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 29-06-2009, 12:29
Verwijderd
Gaat ie het ooit begrijpen en doen? Ik denk het niet.
Moet ik daar mee leren leven? Ik denk het wel.
Oud 29-06-2009, 12:38
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...tioneel+gebied

Hihi, voor de leuk. Ik heb overigens niet eens in de eerste gepost Dat had ik niet gedacht. In de tweede wel
Oud 29-06-2009, 13:05
wup
wup is offline
Sterkte @ Sanne! Wat naar zeg..

@ Freya: ja... ikdat was ook stom, maar zou het toch zo weer doen.

Vandaag hem een beetje gesproken en gelukkig voelen we ons er redelijk hetzelfde over. Geen zin in moeilijk doen, maar het was wel gezellig ( en geen spijt, beide niet). Ben benieuwd wanneer ik hem weer zie en hoe het dan is.
Oud 29-06-2009, 13:15
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...tioneel+gebied

Hihi, voor de leuk. Ik heb overigens niet eens in de eerste gepost Dat had ik niet gedacht. In de tweede wel
Ik heb wel in het 1e topic gereageerd zie ik met: ooooooooooh yeah! en: mmmmmmm *droomt weg

En nu 100 topics later ben ik nog steeds samen met dezelfde en ik ik heb zo'n geluk dat ik hem ben tegengekomen, dat we zo goed samen kunnen zijn... dat ik liefde ken
__________________
To eu zèn
Oud 29-06-2009, 14:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...tioneel+gebied

Hihi, voor de leuk. Ik heb overigens niet eens in de eerste gepost Dat had ik niet gedacht. In de tweede wel
Hm, ik was in het eerste topic verliefd. Als dat nu, 100 topics later, weer eens zou gebeuren zou het prettig zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-06-2009, 14:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
'geppie, oh so geppie'

kan dat nog steeds over dezelfde persoon zeggen <3

ik heb het volgehouden om in het vorig topic braaf m'n mond te houden, wou zien of dat kon. Er waren wat moeilijke momenten, maar gelukt
(ach ieder heeft zo doelen in het leven )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2009, 14:44
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik ben echt van de kaart door gisteren merk ik nu. Maar ik kan ook niet benoemen waardoor het komt. Ik heb niet echt spijt en ik voel me ook niet 'gebruikt' of wat dan ook. Het was eigenlijk gewoon een leuke avond. En natuurlijk zit hij nu in mijn hoofd maar dat is niet meer dan logisch. Ik kan er al meer afstand van nemen dan een half jaar terug. Even afwachten hoe het deze vakantie gaat met de verwerking, en als het dan een jaar na dato nog steeds niet beter is maar eens richting cognitieve gedragstherapie ofzeau.

Pfff, stiekem was gisteren ook zo fijn en vertrouwd. Alle leuke insidegrappen, gedeelde herinneringen. Hoe snel we weer in 'vroeger' terugvallen en hoe vertrouwd alles aanvoelt, nog steeds na al die tijd, alsof we niet veranderd zijn in de tussentijd. Die blikken, die aanrakingen, echt weggaan
Oud 29-06-2009, 17:17
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hihi, heel stom misschien, maar het valt me meteen op in het eerste topic, op de eerste blz., dat Bartezz al een jaar lang een vriendinnetje had . Ik ken hem alleen van zijn berichtjes dat hij er wat op los date enz..

Kan het zijn dat we daar ook veel langer over zo'n topic deden? Want er zitten echt maanden tussen de eerste pagina en 5 pagina's verder .

@ Sanne: Ik zal je daar even over PM-en, niet dat het zo'n uitgebreid antwoord is, maar vind het niet zo netjes om dat hier te zeggen . Ik heb alleen nu geen tijd om nog te PM-en, en heb morgen een tentamen, dus het kan even duren! Mocht ik het vergeten (ik heb een geheugen als een zeef), PM me dan gewoon hoor .

@ Halflight: wat ontzettend jammer dat jullie wel die aantrekkingskracht hebben maar dat hij dan geen relatie wil. Ik heb dat ook eens gehad met een jongen. Uiteindelijk toch wel een relatie gehad en toen kreeg hij koudwatervrees...nu heb ik een vriendje die weet wat hij wil en dat zorgt toch voor meer rust . Hopelijk kom je ook gauw zo'n jongen tegen! Het lijkt me idd wel heel moeilijk in de zin van dat het vertrouwde tussen jullie nog steeds overheerst. Zo jammer ook, dat hij dan toch aan zijn principe blijft vasthouden in plaats van ervoor kiest om gewoon gelukkig met jou te zijn..mannen ook

Ot: Goed, hij belde net dat hij vrij kan nemen enkele weken, dus we kunnen naar Zuid-Spanje . Als het net zo leuk wordt als vorig jaar, ben ik een heel gelukkig meisje .
Oud 29-06-2009, 18:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
@ Sanne: Pfff wat onverwacht en klote , sterkte!

OT: Ik ben zo'n ongelooflijke stomme doos. Eerst sta ik te shaken en moet ik bijna kotsen van de zenuwen en een paar uur later duik ik doodleuk de bosjes in met hem (ook nog letterlijk ) Nu heb ik 36 muggenbulten, moet ik een morningafter halen en vind ik mezelf heel stom.


OT: Jahoe, vakantie! Het vriendje is lief en ik wil weer bij 'm zijn... Echt hé.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-06-2009, 18:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mwah gaat wel oke.
Heb het gewoon n vaag gevoel bij. Heb t idee dat er wat heeeel mis is en dat dat zichtbaar wordt als hij terug is.
Vandaag fotoos gemaakt van zijn huis waar we soort van samen gaan wonen. Als ik daar dan naar kijk.. kan ik me echt niet voorstellen dat ik dr moet wonen. Ik zie het ook echt als zijn huis, ondanks dat hij me bij alles betrekt. We gaan samen meubels uitzoeken enzo.
Weet dat t aan mij ligt.. want ik wil niet dat hij een bank koopt, welke een compromis is tussen onze smaken. Zijn huis.. zijn bank. Wat moet hij met een bank die hij niet helemaal topper de top vindt, als wij uit elkaar zouden gaan?
Stom dat ik er aan denk dat we uit elkaar gaan..

Maargoed.. eerste en tevens laatste keer samenwonen van mij was opzich wel een succes qua samenwonen. De relatie eindige gewoon zo kut.. en ik was alles kwijt..We hadden het samen opgebouwd en toen we uitelkaar gingen had ik een uitzet, maar geen huis.. Tijdje op n kamer gezeten met al mn troep. Nu heb ik sinds een jaartje of anderhalf een eigen huis en alles loopt lekker.
Dat geef ik ook niet op... maar als onze relatie al op zoon apart punt staat en ik ook nog es alles achter moetn laten om in dat dorp te gaan wonen..
Voelt gewoon niet lekker.. krijg t zo benauwd dan. Al weet ik dat ik altijd gewoon naar mn eigen huis kan, waar alles gewoon blijft staan en waar ik ook woon als hij op de base slaapt of op oef is.
Waar komen deze stomme gevoelens nou vandaan?
Serieus, ik lees alleen maar berichten van jou dat je twijfelt of hij doet raar etc. Samenwonen lijkt me in dat geval echt een heeel slecht plan. Ik zie dat alleen maar fout gaan. Nu lees ik dat je al een keer bent gaan samenwonen en het later uit ging. Leer je dan niet van je fouten?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-06-2009, 22:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hè af en toe dan gaat het serieus wel redelijk, dan kan ik het even vergeten of doet het tenminste niet de hele tijd pijn. Maar ik kan gewoon niet tegen het idee dat hij gewoon hier ook in de stad rondfietst en ineens met mensen die ik beter ken(de) dan hij afspreekt. Dat ik vandaag bij iemand ben waar hij morgen ook gaat zijn. Ik weet niet of ik het nou wel of niet geruststellend vind dat ik weet waar hij morgen uithangt. Het is gewoon vervelend dat hij ineens met allerlei mensen aan het omgaan is die eigenlijk mijn terrein zijn. Ga lekker met je eigen vrienden afspreken en niet ineens met mijn kennissen. Ik weet niet waarom ik dit zo vervelend vind. Misschien dat ik gewoon wil dat hij niet allerlei leuke dingen aan het doen is, maar dat hij gewoon niet weet wat hij moet doen en gaat denken wat hij nu allemaal mist. Want ook al doet het wat minder pijn, de dingen die ik het ergste ga missen worden nu juist erg. Gewoon dat lekker tegen elkaar aankruipen in bed en dat veilige gevoel, dat gevoel dat er iemand van je houdt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-06-2009, 22:55
Verwijderd
Whahahaha, mijn reactie:

Citaat:
Verliiiiieeeeeeeeffffd!!!! En het is zooooooo wederzijds
tralala, al 2 maanden


*goed, nu doen we weer normaal*
Ik hield van smilies toen, en ik ben nog steeds met dezelfde als vijf jaar geleden
Oud 30-06-2009, 00:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...tioneel+gebied

Hihi, voor de leuk. Ik heb overigens niet eens in de eerste gepost Dat had ik niet gedacht. In de tweede wel
Ik wel . Met 'kut'. Dat was zo ongeveer mijn standaard reactie.

Ontopic: ik heb nog steeds geen relationeel gebied, maar ik heb het afgelopen half jaar wel lekker de slettebak uitgehangen . Maar nu zit ik 6 weken bij mn moeder in Nederland, dus het zal wel 'lekker' rustig worden. Vanaf half augustus mag ik weer terug . En dan moet ik mn (inmiddels ex)huisgenoot maar weer eens proberen te verleiden, want god wat is die jongen heet.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 30-06-2009, 07:56
Verwijderd
Ja goed idee, laat ik maar weer eens zoiets kansloos smsen! Hij reageert uiteraard niet, dus weer fijn al het goede werk into pieces. En nou durf ik hem echt niet meer te bellen of hij vanavond mee wil.
Oud 30-06-2009, 08:32
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Vorige week leuke jongen ontmoet zondag een leuk berichtje gekregen en verder eigenlijk niet meer gesproken maar ik denk dat dat nog wel komt
Verder is het wel naar om random jongens tijdens het uitgaan te horen praten over een vriendin van me en dat zij makkelijk is
__________________
Addicts of communication..
Oud 30-06-2009, 10:53
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Grmlb, mannen. Te moeilijk ofzo.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 30-06-2009, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wel . Met 'kut'. Dat was zo ongeveer mijn standaard reactie.

Ontopic: ik heb nog steeds geen relationeel gebied, maar ik heb het afgelopen half jaar wel lekker de slettebak uitgehangen . Maar nu zit ik 6 weken bij mn moeder in Nederland, dus het zal wel 'lekker' rustig worden. Vanaf half augustus mag ik weer terug . En dan moet ik mn (inmiddels ex)huisgenoot maar weer eens proberen te verleiden, want god wat is die jongen heet.
Die viel mij ook op ja En ook Bartezz, die toen duidelijk nog iets had met die ex waar hij al 3 jaar niet overheen is

Hier supergoed trouwens
Oud 30-06-2009, 12:52
Verwijderd
Bellen of niet bellen? Ik wil het allebei niet
Oud 30-06-2009, 13:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm vanavond eigenlijk date met de seks jongen, en ik had er helemaal zin in, maar nu gaat het ws niet door.. En nu zie ik m denk ik niet meer voordat ik weg ga, en dat vind ik stom.
Maargoed nu wel soort van vakantie en morgen hele dag vrij!
Oud 30-06-2009, 15:31
Verwijderd
Dus toen werd het maar smsen. En kreeg nog wat terug ook. Maar nou weet ik nog niet of ik hem vanavond zie of niet. Hij snapt het misschien niet, maar ik heb hem even heel hard nodig.
Oud 30-06-2009, 16:21
Quasimodo
Quasimodo is offline
Ik vind het maar moeilijk. Hij wil te snel, te veel, te vlug. En hij respecteert mijn grenzen wel, maar ik weet dat hij meer van mij wil en ik kan het hem nu niet geven. Het voelt goed en tegelijk ook niet. Ik vind hem echt leuk en hij mij ook, maar toch voelt het niet goed. Hij maakt me in de war, ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik ben bang dat het heel ongemakkelijk is als ik hem morgen weer zie.
Oud 30-06-2009, 18:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Meid, daar is 't voor, zo'n forum is hartstikke geduldig! Alleen... Gaat het ook wel es goed? Hoe lang is hij nog weg? Ben je wel zeker van alles? Het klinkt alsof jullie nog aardig wat goede gesprekken moeten voeren...

OT: Ook wel hip, de rest van de week zijn het vriendje en moi samen En ik heb een date gepland met een vriendin en een vriend van me ga ik ook binnenkort weer zien Allesch komt goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-06-2009, 18:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
MORGENMORGENMORGENMORGEN
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 30-06-2009, 18:51
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Zucht, wat een dag weer..
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 30-06-2009, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik naar dorp in streek die ik niet ken en een huisdier mee wil nemen die ik af en toe kan knuffelen enzo..
En nee.. ik denk niet dattie zich aangevallen voelt door een nog niet bestaand huisdier, maar hij doet gewoon lullig.

Als jullie genoeg van het gezeik hebben, hoor ik t wel

Ik snap je situatie echt helemaal, zelfde soort verhaal met een ex, samenwonen, break-up en nieuw vriendje. Ik vond het erg fijn dat ik mijn kat mee kon nemen, mjah toch een gevoel dat je niet helemaal alleen bent oid? (Alleen is mijn nieuwe vriend bij mij ingetrokken in mijn nieuwe stekkie)

Ik heb af en toe nog wel de neiging mijn eigen dingen te willen 'houden', hij stelde bv een gedeelde bankrekening voor en ik kreeg meteen wegren neigingen omdat het de vorige keer zo'n heisa was om exnaam/mijn naam van dingen af te halen en alles op te splitsen. Maar goed uiteindelijk moet je die angst toch aan de kant zetten als je verder met hem wilt, en als dat niet is wat je echt wil moet je er mss een punt achter zetten...
Oud 30-06-2009, 19:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vond het helemaal jammer dat de date met de seks jongen vanavond niet door zou gaan, belde hij dat hij toch kan, en toen had ik zoiets van, hm.. hoeft niet. Ik ben echt ingewikkeld haha. Maargoed, heb wel zin dus ik zie hem straks ws
Oud 30-06-2009, 20:18
Verwijderd
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. weird.

En daarnaast denk ik dat mijn vrienden, vriendinnen en ik elkaar kwijt zijn.
Oud 30-06-2009, 20:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja hoor, en nu zegt hij (een vriend) dat-ie me leuk vindt. Net nadat ik helemaal over 'm heen was. Goeie timing. Nou ja, waarschijnlijk moet ik er maar blij mee zijn ook dat-ie er niet eerder mee is gekomen want ik zie toch niet voor me dat we ooit een relatie zouden krijgen, zijn leven is niet het leven wat ik (op dit moment) wil..
En m'n ex blijft een zere plek. Elke keer dat ik meer dan een seconde bij hem stil sta, doet het pijn. Het zal wel overgaan. Ik ben op zich blij dat ik uit die relatie ben, maar mja.. toch.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-06-2009, 20:58
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Xentric: Natuurlijk moet je blijven posten hier! Dat kan erg fijn zijn en wij gaan echt niet zeggen dat je moet stoppen. Maar eerlijk gezegd krijg ik uit jouw berichten wel vaak het idee dat je (misschien mede doordat je vriend zover weg zit) niet echt het gevoel hebt dat je een fijne relatie hebt. Ik weet niet hoe je dat zelf ziet? En zeker als-ie dan niet echt aardig doet als jullie dan wel contact hebben, kan ik me voorstellen dat dat niet echt bemoedigend werkt. Het is natuurlijk sowieso beter om elkaar irl te zien, dan kan je veel beter contact maken enzo, zien wat iemand bedoelt. Nuja, ik hoop dat jullie/ jij eruit komen/komt!

OT: Zucht. Ik wil vakantie! Hem op msn spreken is suf en saai en ik wil hem gewoon zienvoelenhorenknuffelenzoenenaanrakenweetikveel. Maar ik mag niet klagen, want morgen .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 30-06-2009, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Die viel mij ook op ja En ook Bartezz, die toen duidelijk nog iets had met die ex waar hij al 3 jaar niet overheen is
hou is op
Oud 01-07-2009, 08:11
Verwijderd
Citaat:
MORGENMORGENMORGENMORGEN
veel plezier vandaag

ot: verdriet is omgeslagen in boosheid en daar is makkelijker mee om te gaan op dit moment. ben keihard aan het genieten van mijn laatste dagen, verdriet komt later wel. hij kan de pot op
Oud 01-07-2009, 08:45
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het gaat echt heel goed. mijn scharrel maar toch ook wel goede vriend van de afgelopen 3 jaar (on&off) hebben een maand geleden besloten om ervoor te gaan en het is echt heel erg fijn! maaaaaaaarrr

ik ga in september naar Brussel 5 maanden lang en nu is dat natuurlijk niet heel ver weg maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. ik wil daar gewoon mijn leventje opbouwen, ik ga daar wonen en wil daar mijn sociale leven. als ik heen en weer reis tussen NL of mijn vriendje bij mij komt ga ik toch niet 100% voor Brussel en ik wil echt voorkomen dat ik twee leventjes ga leiden... dan vraag ik me af of het beter is om elkaar 2 keer in de maand te zien of om hem misschien maar 1 keer in 5 maanden te zien ofzo.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 01-07-2009, 09:03
Verwijderd
Citaat:
het gaat echt heel goed. mijn scharrel maar toch ook wel goede vriend van de afgelopen 3 jaar (on&off) hebben een maand geleden besloten om ervoor te gaan en het is echt heel erg fijn! maaaaaaaarrr

ik ga in september naar Brussel 5 maanden lang en nu is dat natuurlijk niet heel ver weg maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. ik wil daar gewoon mijn leventje opbouwen, ik ga daar wonen en wil daar mijn sociale leven. als ik heen en weer reis tussen NL of mijn vriendje bij mij komt ga ik toch niet 100% voor Brussel en ik wil echt voorkomen dat ik twee leventjes ga leiden... dan vraag ik me af of het beter is om elkaar 2 keer in de maand te zien of om hem misschien maar 1 keer in 5 maanden te zien ofzo.
Weet niet waar je woont, maar een vriendin van mij heeft een half jaar in Leuven gestudeerd. Haar vriend studeerde in Tilburg oid, wat wel af te reizen is, dus hij kwam met enige regelmaat daar, maar zij is volgens mij maar een keer teruggeweest naar Nederland en dat was toen haar oma erg ziek was. Als het niet te ver reizen is, kan jouw vriend misschien vooral jouw kant op komen, zodat jij daar echt kan wonen? Evt. draag je wat bij aan zijn reiskosten, omdat jij anders zelf zou hebben gereisd? 1x in de 5 maanden is vaak best zwaar voor de relatie geloof ik.

OT: Oh jee volgende weekend ga ik al op vakantie! Waar ik superveel zin in heb, maar ik had zo graag nog een paar weken gewoon de tijd gehad om niks te doen behalve rond te hangen met mijn vrienden en vriendje. En oef, die zie ik dus ook 5 weken niet... wat op zich ruimschoots te doen is, maar omdat we nog maar zo kort iets hebben, vind ik het best eng. Ik maak me na een paar dagen geen contact al druk of ie me nog wel leuk vindt, wordt leuk met 3 of 4 weken geen contact
Oud 01-07-2009, 09:07
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Argh.... De laatste tijd kan ik me zo verschrikkelijk aan hem ergeren. Ik snap zelf ook niet meer waar het aan ligt, maar we zitten elkaar soms de hele dag alleen maar af te snauwen. Ik heb niet het idee dat ik iets verkeerd heb gedaan, hoewel ik best gestrest ben vanwege mijn studie momenteel. En hij kan zich dan echt gedragen alsof ik een klein kind ben en daar kan ik niet tegen.

En hij is chagrijnig omdat ik nog niet wil samenwonen, terwijl ik weet dat hij onverantwoordelijk is, nooit zijn rekeningen op tijd betaald, nooit uit zichzelf ook maar iets huishoudelijks doet. Na twee mislukte studies maar in een callcenter is gaan werken en nu wel wil studeren, maar absoluut geen enkele moeite neemt om zich daarvoor in te schrijven, of om te leren voor de toelatingstest die hij nog moet doen, terwijl ik al meerdere keren heb lopen pushen dat die mensen waarschijnlijk op vakantie zijn/gaan en dat je daarvoor een afspraak moet maken. Vervolgens krijg ik de schuld dat hij geen afspraak heeft gemaakt, omdat hij de verantwoordelijkheid voor het gaan studeren bij mij neergelegd heeft, maar ik twee weken geleden heb besloten me er niet meer mee te bemoeien. Als hij echt zo graag wil studeren dan kan hij dat zelf wel regelen.

Ik vraag me echt af hoe lang we dit zo nog volhouden, want ik begin me er behoorlijk klote bij te voelen
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 01-07-2009, 09:24
Verwijderd
@Sanne: Goed meisje! Het is een naaistreek van hem op deze manier, je verdient beter. FIjn om te horen dat je de laatste dagen toch kunt genieten

@Tuttebel: Veel plezier

ot: Ja goedddd! Afgelopen weekend zijn meoder ontmoet (die heel duidelijk nog helemaal vol zat met verhalen over zijn vader, die overigens vandaag naar huis komt ), en ze keek mij aan, ze keek hem aan, knikte en mompelde in zichzelf: ' Ja, leuk!' En zijn zus vindt me aardig, wat best een uitzondering is. Meestal vindt ze zijn vriendinnetjes niet leuk. En mijn ouders zijn stiekem ook best wle relaxed.
Ennnnn afgelopen weekend heb ik hem vet veel gezien en we hebben goed gepraat en verliefd gedaan en het is zo fijn dat het niet meer stiekem hoeft of zo, en komend weekend zie ik hem weer heel veeeeeeeel!
Ennnnnnnnnnn ik ga in juli een week naar hem toe en daar heb ik vet zin in. Hoeraaaaa

Hmmm, gisteren ook nog terras gezeten met ex en soortvanvriendin. Met hem was het ontzettend gezellig en hij is schattig alssie verliefd is Haar heb ik een schop onder haar kont verkocht, ik hoop dattie aankomt.
Oud 01-07-2009, 10:23
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het gaat goed, hij is lief en ik ben lief. en het is al een jaar, gaat nog beter nu ik weer mn eigen plek heb, ook al mis ik het nietmoetenpraktischetelefoontjesdoen als je samenwoont.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 01-07-2009, 13:06
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
verdomme, het was veel te leuk gister
Oud 01-07-2009, 13:35
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Mijn vriendje is leuk, wij samen zijn nog leuker.
En we hadden een bbq voor zijn ouders georganiseerd en dat was echt een goed gelukte verrassing.
Klote dat ik dit weekend een druk weekend heb waardoor ik alleen zaterdagavond en zondag tijd heb.
Oud 01-07-2009, 14:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ igfy: hmmm, fijn is dat! Klinkt alsof jij de volwassene moet zijn in die relatie... Heb je het al wel es met hem over gehad op die manier? Of zet je het hier neer om het gewoon even kwijt te zijn en lekker te klagen? (ook altijd leuk hier )

OT: Oké, hyves van exlief had ik beter niet kunnen checken... Blijft raar. Als ik de signalen goed begrijp, woont hij samen, terwijl hij daar toen fel op tegen was (niet dat ik wilde samenwonen, maar hij was toen al dik in de 20, toch een leeftijd waarop je daarover gaat nadenken, dacht ik). Pffff... And we 're moving on!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-07-2009, 15:17
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
@igfy: lijkt me inderdaad moeilijk, maar heb je wel eens aan hem geprobeerd uit te leggen om welke redenen je niet met hem wil samenwonen? En dat je het juist aantrekkelijk vind als iemand de dingen in zijn eigen dingen regelt in plaats van er maar bij laat hangen?

Ik denk als je vriendje echt heel graag de relatie naar een next level wil tillen, hij best vatbaar is voor jouw commentaar op hem en de redenen waarom je twijfelt. Zo'n schop onder de kont doet soms wonderen.

@Xentric: Sjongejonge zeg. Wat vreselijk als je zelf eindeloos twijfels hebt en je lief is te ver weg om het er normaal pver te kunnen hebben. In plaats van msnnen heeft het misschien zin alle dingen waarmee je zit eens op papier te zetten, het een paar dagen te laten liggen en, als je er nog achter staat het over te typen en te emailen. Mijn ervaring met msn is dat je altijd heel snel stom contact met elkaar hebt als je allebei ontevreden bent, en dus alles wat iemand tegen je zegt op een andere manier interpreteerd dan het bedoeld is.

Het lijkt me dat je, ook al wil je geen ellende voor de komende anderhalve maand dat hij nog op zending is, je toch wel het een en ander moet uitspreken om uberhaupt nog op elkaar te kunen blijven wachten zonder al te veel stress. In een brief/email kun je rustig je gevoelens uitleggen zonder dat hij meteen op zijn teentjes getrapt is en een vewijt naar je hoofd slingerd waarop jij misschien weer kribbig reageert. Brieven hebben mij altijd heel goed geholpen om mijn gevoelens te ventileren en duidelijker te krijgen. Je kan dan ook nog altijd beslissen het niet te versturen, maar hebt dan wel een soort houvast voor jezelf waarop je kan terug grijpen als hij straks weer in nederland is, en je door die vreugde misschien weer alle dingen vergeet waar je het over had willen hebben.


OT: Gisteren stonden er ineens een ladyshave en mijn blondhaar shampoo in zijn douche. Eigenlijk is het sinds de 'pauze' die ik ingelast had alleen maar heel leuk geweest! Hij is lief en attent en we hebben het heerlijk. Op deze manier hoop ik dat we nog héél lang geen relatie zullen hebben, alhoewel hij over een aankomend etentje van hem en zijn vrienden van vroeger zei: Ik neem je gewoon mee, Jantien neemt immers ook gewoon haar vriend mee, terwijl we dat niet hadden afgesproken.
__________________
hieperdepiepp!
Oud 01-07-2009, 15:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik snap niet dat je zelf niet ziet dat deze relatie gedoemd is te mislukken, of je moet er van houden jezelf constant te pijnigen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-07-2009, 15:44
Verwijderd
Mja beetje jammer als hij idd iets van posttraumatische stressstoornis heeft oid, maar met die knul is inderdaad niet fatsoenlijk te communiceren blijkbaar
Oud 01-07-2009, 15:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
@Xentric: Ik ben het met Luna en Freyja eens ja. Blijkbaar valt er niet nromaal met hem te praten en te communiceren en als je iets zegt wat hem niet aanstaat heb je ruzie.

Je moet ook en misschien wel vooral aan jezelf denken, want ik kan me niet voorstellen dat je hier gelukkig van wordt. Het lijkt me erg lastig om in zo'n situatie te zitten, maar je moet het ook durven (al dan niet tijdelijk) los te laten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-07-2009, 18:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We gaan samenwonen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-07-2009, 19:02
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Vogelvrij: leuk!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 01-07-2009, 19:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Primaprima :hartje:
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-07-2009, 20:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wel weer wat beter. Maandag belde hij me op toen ik nog amper klaar was met werken, of ik mee wilde naar de bouwmarkt. Daar moest hij heen en hij dacht aangezien ik bouwmarkten zo leuk vond, dat ik wel mee zou willen. Ja alsof ik daar dan zelf niet heen zou kunnen Maargoed, sindsdien zijn we weer continue samen omdat zijn trap in de verf zit en hij niet thuis kan slapen. Aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant ben ik wel bang dat hij straks meteen weer flipt. Maar vrijdag en zaterdag ben ik van plan om hem niet te zien. Stom ingewikkeld gedoe.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.