Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 22:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jongejongejonge ik was net even helemaal overstuur, dat was naar zeg. Echt, denk aan leuke dingen... doe leuke dingen.. positieve gedachten.. pfff.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 01-07-2009, 22:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou gister naar het strand, en het bleek maar weer eens dat het ook nuchter super gezellig is. Zelfs zo gezellig dat ik weer veel aan hem denk.. Maar ook wel kut, want zag dus echt toevallig vannochtend in zn agenda dat hij vanavond weer een date heeft op het strand.. en ik weet wel dat ie anderen date, en dat is niet zo erg, ik doe het ook, maar echt de dag erna, en precies hetzelfde het idee dat hij dan vanavond ook zo leuk en lief tegen haar doet als gister tegen mij, is gewoon niet zo chill. Hopelijk is ze heel lelijk en is het heel ongezellig (maar vast niet). Hij was ook helemaal jaloers toen ik een date had, en dat vond ie echt niet leuk, en dan date meneer er zelf ook rustig op los. En het zou allemaal niet zo erg zijn als het alleen om de seks ging, maar er is gewoon meer (ook van zijn kant geloof ik). Nouja genoeg gezeurd.
Vanavond met vriendinnetjes afgesproken die ik niet zo vaak zag, en het was echt leuk, wil ze vaker zien! En bijna op vakantie
Oud 02-07-2009, 03:10
Verwijderd
Pff ik ben duidelijk niet dronken genoeg geworden. Want kreeg dat nog iets te goed mee. Hij kan ook echt geen nee zeggen. Wat is het toch met die meisjes? Moet ik hem als ervaringsdeskundige nou echt nog gaan vertellen dat je niet gelukkig van rotzooien met bezette mensen wordt? Klein kind!

En ik doe hem wat als hij nu ineens vrijdag en/of zaterdag gaat afzeggen, vergeten, oid
Oud 02-07-2009, 08:21
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
*zwaait vanaf wolkjes* Hoi mensjes. Ze heeft gister meegedaan met D&D. Heel spontaan werd ze door de anderen uitgenodigd en het was leuk
__________________
Altijd nuchter
Oud 02-07-2009, 08:58
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Xentric: Nah, 't klinkt mij niet goed in de oren allemaal. Een vriendin van me heeft een vriend die ook 5 maanden op uitzending is geweest, eigenlijk heb ik vrijwel nooit iets negatiefs gehoord behalve dan dat ze elkaar miste en dat sommige dingen toch wel moeilijk waren (afstand, geen knuffel kunnen geven wanneer nodig) Natuurlijk zijn alle koppels anders en als er sprake is van PTSS spelen er weer andere dingen, maar... Nah, ik weet niet, het klinkt nogal hopeloos. Lastig heur... En dan moet je nog anderhalve maand 'uitzitten'... Sterkte meis...

Citaat:
We gaan samenwonen
Wat ongelofelijk leuk Gefeli!

OT: Gisteren was fijn, lekker huiselijk enzo We zijn fijn samen. Maar damn, pole fitness was wel een zweterige bedoening...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-07-2009, 10:39
Verwijderd
Nu ik hem weer heb gezien ben ik nog gekker op hem geworden en ik zie de toekomst met hem zonnig tegemoet
Oud 02-07-2009, 14:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hihi, die twee daagjes weg zijn was wel goed, want het gaf een enorme bevestiging van hoe dol we wel niet zijn op elkaar Echt erg, ik had nooit heimwee als ik wegging, zelfs niet toen ik kind was, maar sinds ik hem ken toch echt wel.... Het is echt een schatje
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-07-2009, 23:30
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Tot het besluit gekomen dat ik hem ga loslaten . Eindelijk, en nu echt. Weg ermee.

En vanavond teruggegaan naar mijn oude school want diplomauitreiking van een aantal jaarlagen onder me en het was echt erg leuk om allemaal oude leerlingen en docenten te zien, heb echt een toptijd daar gehad . Enn dit weekend afscheidsfeest van vriendin en dat wordt ongetwijfeld een groot wild feest dus respect voor de vakantie en consorten
Oud 02-07-2009, 23:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ben feliefd man.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 03-07-2009, 00:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Oh chill, zo'n telefoongesprek! Alles ging goed en nu is het stom en dan kan ik niet slapen terwijl ik morgen tentamen heb. Ik moet ook gewoon eens niet over kleine dingetjes blijven denken. Maargoed. Ik weet dat het stom is om zo onzeker te doen over bepaalde personen, maar hij moet niet gaan overwegen om er dan maar niet meer bij te vertellen dat ze er ook was/waren. Yeah, dan heb je een goede relatie! Maar toen was het ineens een grapje volgens hem en toen was ik niet meer vrolijk.
Nu wil ik hem terugbellen en sorry zeggen en dat alles weer goed is, maar ik vind dat hij ook fout zat, dus dat ik helemaal niet hoef te bellen...
__________________
Don't worry, be happy
Oud 03-07-2009, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Tot het besluit gekomen dat ik hem ga loslaten . Eindelijk, en nu echt. Weg ermee.
good for you

ot: dramatische avond, afscheidsfeestje gehad met mijn geweldige finse vrienden en ik ga ze ZO missen.
+ besefte dat ik de 'waarheid' van de breaking up niet echt onder ogen heb gezien, maar dat k morgen weer back to reality ga, wat een beetje eng is.
Oud 03-07-2009, 05:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij wil het universum mij wat vertellen. Dat er toch nog leuke jongens zijn En dat ze met mij flirten is natuurlijk een toffe bonus
__________________
<):o)
Oud 03-07-2009, 08:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Tentamen gehaald jeeeeeej!! en zo op vakantie!
Oud 03-07-2009, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Ben feliefd man.
Woehoe! Op wie?

Ik ook overigens Vanmiddag samen zwemmen hihi!
Oud 03-07-2009, 08:33
wup
wup is offline
Het is nu een week later en eigelijk krijg ik toch een beetje spijt. Niet zo zeer dat het met hém was, maar gewoon over het feit dat ik seks had om het seks hebben. Bluh.. vind er niets aan zonder een beetje leuk gevonden te worden. Maar goed.. hebben we dat ook eens uitgeprobeerd.

Vadaag afgesproken met vriendin, maar eigelijk heb ik zin om vandaag even alleen te zijn. De afgelopen dagen steeds met mensen afgesproken en ik wil even niet meer ofzo
Oud 03-07-2009, 09:13
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
/Spam
Grrrrrrrrrrrrrr vrouwen . Ben al acht jaar bevriend met vijf andere chicks en het is zo'n voortdurend gezanik. Eerst zouden we met zijn allen op vakantie gaan, ging niet meer door want vriendjes gingen voor . Vervolgens dit weekend met zijn allen een weekendje weg ivm een verjaardag EN het vertrek van een vriendin naar het buitenland. De eerste haakt af omdat ze anders 'moe' is op haar werk. Bizar. Nu, op de ochtend van vertrek haakt er een af omdat ze nog veel moet regelen. En dat horen we dan weer via via want ze is natuurlijk nooit te bereiken.

De stoom komt echt uit mijn oren. Ik ga er dit weekend een keer niet mijn bek over houden, onmogelijke mensen zeg
Oud 03-07-2009, 09:37
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
@ igfy: hmmm, fijn is dat! Klinkt alsof jij de volwassene moet zijn in die relatie... Heb je het al wel es met hem over gehad op die manier? Of zet je het hier neer om het gewoon even kwijt te zijn en lekker te klagen? (ook altijd leuk hier )
Zo voelt het af en toe ook, ik probeer het er wel met hem over te hebben, maar op een of andere manier is hij het er niet mee eens. Ik vind het wel belangrijk om in een schoon huis te leven en mijn zaken op orde te hebben, en hij doet het liever allemaal op het laatste moment, of als het echt nodig is. Dat zijn verschillen waar we op een of andere manier mee moeten leren leven, denk ik. Maar mijn vorige berichtje was ook wel een beetje om lekker te klagen, trouwens...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 03-07-2009, 14:33
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Het is uit tussen hem en mij. Ik heb gisteravond de knoop defintief doorgehakt. Ik heb geen zin meer in die twijfels, het gezeur. Natuurlijk hadden we het ook wel heel erg gezellig, maar ik zag er geen toekomst meer in. Toch lijkt het nog niet helemaal door te dringen...
Oud 03-07-2009, 15:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Het is uit tussen hem en mij. Ik heb gisteravond de knoop defintief doorgehakt. Ik heb geen zin meer in die twijfels, het gezeur. Natuurlijk hadden we het ook wel heel erg gezellig, maar ik zag er geen toekomst meer in. Toch lijkt het nog niet helemaal door te dringen...
Sterkte

OT: Ze heeft ook vakantie Vanavond ga ik d'r vasthouden en niet meer loslaten! (Nouja, totdat we mijn kleine broertje naar Dusseldorf gaan brengen enzo)
__________________
Altijd nuchter
Oud 03-07-2009, 16:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Het is uit tussen hem en mij. Ik heb gisteravond de knoop defintief doorgehakt. Ik heb geen zin meer in die twijfels, het gezeur. Natuurlijk hadden we het ook wel heel erg gezellig, maar ik zag er geen toekomst meer in. Toch lijkt het nog niet helemaal door te dringen...
Ah, wat jammer zeg. Sterkte!
Oud 03-07-2009, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin meer in die twijfels, het gezeur. Natuurlijk hadden we het ook wel heel erg gezellig, maar ik zag er geen toekomst meer in.
Dit heb ik ook wel een klein beetje, maar we gaan het nog eens proberen, rustig aan. Want ik wil mn vent zomaar niet kwijt, verdorie! Dan maar wat harder werken voor de verandering. Sterkte, wel ({)
Oud 03-07-2009, 20:07
Verwijderd
Mijn opa is stervende en hij is heel lief en is er de hele tijd voor me (L) Eigenlijk weet ik wel dat het zo hoort, maar ik vind het toch bijzonder en heel fijn.
Oud 03-07-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik ook wel een klein beetje, maar we gaan het nog eens proberen, rustig aan. Want ik wil mn vent zomaar niet kwijt, verdorie! Dan maar wat harder werken voor de verandering. Sterkte, wel ({)
Pfoe, dat vind ik wel heftig...

Hier is het superleuk. En sexy. Hum behalve toen die naakte vent zich op een afstand van een meter of tien bleek staan af te trekken (terwijl wij dus alleen maar heel platonisch lagen te knuffelen en kletsen hè, er waren meer mensen op het strandje!) Ja okee ik weet ook wel dat daar een naaktstrand is, maar dát vind ik niet normaal. Maar ik moet zeggen dat ik het punt van potloodventen op een naakstrand eigenlijk sowieso niet begrijp? Misschien is dat potloodventen voor beginners ofzo..
Oud 03-07-2009, 20:58
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha bah wat hebben jullie toen gedaan?
Oud 03-07-2009, 21:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het gaat super! Hij was extra vroeg opgestaan om te koken voor mij zodat ik niet zonder eten zat als ik 's middags thuis zou komen uit de stad. Hij is zo geweldig!

We hebben weer heerlijk gedanst in ons woonkamertje, doen we al jaren en het blijft leuk. al een paar maanden stiekem dingen aan het plannen voor ons 2,5 jaar samenzijn in augustus. Hij weet van helemaal niks en het gaat zo geweldig worden! Maar dat is het met hem sowieso altijd al, al zitten we samen op de bank. We zijn vorige week ook een paar daagjes naar scheveningen geweest, heerlijk. Eerste keer samen aan zee. Toen zong hij; 'Laten we dansen, m'n liefste. Dansen aan zee.' En toen hebben we dus gedanst aan zee. Klinkt stom maar het was echt heel leuk.

Het is heerlijk in slaap te vallen met de stank van zijn voeten.
Oud 03-07-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Pfoe, dat vind ik wel heftig...
Hoezo?
Oud 03-07-2009, 22:29
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Het gaat super! Hij was extra vroeg opgestaan om te koken voor mij zodat ik niet zonder eten zat als ik 's middags thuis zou komen uit de stad. Hij is zo geweldig!

We hebben weer heerlijk gedanst in ons woonkamertje, doen we al jaren en het blijft leuk. al een paar maanden stiekem dingen aan het plannen voor ons 2,5 jaar samenzijn in augustus. Hij weet van helemaal niks en het gaat zo geweldig worden! Maar dat is het met hem sowieso altijd al, al zitten we samen op de bank. We zijn vorige week ook een paar daagjes naar scheveningen geweest, heerlijk. Eerste keer samen aan zee. Toen zong hij; 'Laten we dansen, m'n liefste. Dansen aan zee.' En toen hebben we dus gedanst aan zee. Klinkt stom maar het was echt heel leuk.

Het is heerlijk in slaap te vallen met de stank van zijn voeten.
leuk joh, nu maar hopen dat hij geen verrassingen voor jou heeft gepland
Oud 04-07-2009, 01:08
Verwijderd
Citaat:
haha bah wat hebben jullie toen gedaan?
Niet onder de indruk even z'n kant op kijken, verder negeren, en hardop tegen elkaar zeggen dat het wel kansloos was om zoiets te doen Hij ging uiteindelijk wel weg, maar toen ging ie op iets van 25 m afstand alsnog de hele tijd naar ons zitten staren. Beetje vaag, vraag me af of ie nou zat te hopen dat we stiekem gingen liggen vrijen daar? Dan had ie wel wat minder opzichtig moeten zitten kijken, zeg.

Citaat:
Hoezo?
Mja omdat, gewoon. Ik denk dat jullie best goed zijn. Kan het natuurlijk niet echt inschatten, omdat ik jullie nooit samen heb gezien, maar ik heb een beetje het gevoel dat je het met je... onzekerheid? geknooi met jezelf? kapot loopt te maken, en dat dat zonde is. Want geen toekomst er in zien... hmm. Maar then again, misschien is ie wel eigenlijk niet zo goed voor jou en weet ik dat gewoon niet
Oud 04-07-2009, 01:22
Verwijderd
Met beste vriendje in Amsterdam gegeten vanavond <3 Zo leuk dat we nog zo met elkaar omgaan ondanks dat we het allebei druk hebben en nooit tijd hebben. Hoe lang we elkaar ook niet zien, het is altijd weer leuk. En we hebben heel hard gelachen om alle pimps & ho's in het wit die naar Sensation gingen

Net m'n beste vriendinnetjes gemaild over de afgelopen weken. Zat die mails daarna na te lezen en kwam tot de conclusie dat we vaag blijven. Ga morgen met hem eten, maar zie nog wel voor me dat hij eronderuit gaat komen of er voor zorgt dat het toch nog in de soep loopt. Pessimist? Nee, realist
Oud 04-07-2009, 07:03
Verwijderd
tis uit....

Weer een zomer alleen? Kutzooi. Maar goed dit is dan relatie 4 die niet blijkt te werken, en inmiddels geleerd dat ik er wel overheenkom...
Oud 04-07-2009, 08:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb echt het idee alsof ik geen steek verderkom. Ik hoop nog steeds bij elk geluidje dat hij het is die is gekomen om te zeggen dat het hem spijt, dat ie me mist en terugwil. En mijn vrienden zijn allemaal heel lief, maar elke keer als ik het heel erg leuk heb dan vind ik het zo jammer dat hij dat niet kan zien, dat vond ik altijd al. Ik wil niet zonder hem verdorie! En ik hoop zo dat hij me ook gewoon mist en aan me denkt, maar als ik daaraan denk dan zie ik hem er al helemaal overheen zijn terwijl het mij nog zoveel pijn doet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 04-07-2009, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Mja omdat, gewoon. Ik denk dat jullie best goed zijn. Kan het natuurlijk niet echt inschatten, omdat ik jullie nooit samen heb gezien, maar ik heb een beetje het gevoel dat je het met je... onzekerheid? geknooi met jezelf? kapot loopt te maken, en dat dat zonde is. Want geen toekomst er in zien... hmm. Maar then again, misschien is ie wel eigenlijk niet zo goed voor jou en weet ik dat gewoon niet
I know, dat is ook wat ik bedoelde met harder werken.. Voornamelijk aan mezelf. Hij heeft ook zijn fouten hoor, en dat botst soms, maar ik wil dit juist niet kapot maken want daarvoor zijn we veel te goed samen. Goed ingeschat, dus Maar pff de moeilijk soms, ik maak het mezelf zo lastig.

Maar vandaag is een goede dag! <3
Oud 04-07-2009, 11:27
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Rustig rustig, alhoewel ik het de laatste tijd met een bepaald persoon wel erg gezellig heb. We'll see.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 04-07-2009, 11:57
wup
wup is offline
Wat een drama hier ineens


Hier niet. Al zijn de ouwe en ik echt vreselijk. Alles wordt altijd weer moeilijker gemaakt dan het is. Pff.. Nou ja, voel me verder prima, dus er is niets aan de hand.
Oud 04-07-2009, 12:37
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Single en het is eigenlijk een stuk minder erg. Wel mis ik het samen-zijn enzo.

Maarja, voor mij gewoon lekker een tijd single zijn en genieten van het leven

Vanavond dus lekker zelf cocktails mixen met vrienden en gewoon vol gaan! Heb toch niets om naar om te kijken.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 04-07-2009, 13:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik heb echt het idee alsof ik geen steek verderkom. Ik hoop nog steeds bij elk geluidje dat hij het is die is gekomen om te zeggen dat het hem spijt, dat ie me mist en terugwil. En mijn vrienden zijn allemaal heel lief, maar elke keer als ik het heel erg leuk heb dan vind ik het zo jammer dat hij dat niet kan zien, dat vond ik altijd al. Ik wil niet zonder hem verdorie! En ik hoop zo dat hij me ook gewoon mist en aan me denkt, maar als ik daaraan denk dan zie ik hem er al helemaal overheen zijn terwijl het mij nog zoveel pijn doet.
Herkenbaar . Maar doe je echt helemaal niets aan, probeer je op je eigen leven te storten en daar het beste van te maken. Je hoeft ook niet altijd sterk te zijn en mag best verdrietig zijn maar je schiet er uiteindelijk niets mee op om te gaan bedenken en inschatten hoe hij zich voelt. Het gaat nu om jou, en je moet doen wat jou gelukkig maakt buiten hem om..

Easier said than done natuurlijk.. Hoe dan ook ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat ik veel beter af ben zonder hem blabla, alle clichés. Gelukkig aankomende week op vakantie, even weg uit de standaard omgeving. Verder ga ik me na de vakantie maar eens volop storten op hele andere en nieuwe dingen, nieuwe mensen. Het is raar om weer steeds in mijn eigen woonplaats te zijn, veel minder contact meteen met mensen en daar baal ik wel van maar komt wel weer goed, vanmiddag/avond iig met een goede vriend afgesproken , lekker wijntjes drinken en koken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-07-2009, 18:36
Lauwie101
Lauwie101 is offline
ochjeetje. sterkte!
Oud 04-07-2009, 19:07
Verwijderd
Na veel gedoe is m'n lover vandaag naar een familie bbq gegaan zonder mij, want ik wilde even wat tijd alleen maar hij wilde er voor me zijn en bij me blijven. Ik snap het ook wel, maar ik wil niet dat hij dingen voor mij aan de kant schuift. Verder is het zo fijn om goede vrienden en vriendinnen te hebben die je altijd kan bellen als je het even niet trekt. Goed om erachter te komen dat er op zulke momenten ineens veel mensen zijn waarvan je merkt dat ze echt om je geven. Zelfs vriendinnetjes die belden vanuit Australië en Griekenland (L)
Oud 04-07-2009, 19:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@uuuf: hee sterkte met je opa.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-07-2009, 21:11
Verwijderd
Oude liefdes oprakelen .
Oud 04-07-2009, 22:29
Verwijderd
Het is een rare situatie maar ik kan er niks aan doen, ik ben smoorverliefd en het is wauw. <3
Oud 05-07-2009, 03:15
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik wil nu wel weer eens een leuke jongen ontmoeten en het liefst eentje die blijft
Oud 05-07-2009, 10:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Woensdag komtie logeren <33

Sterkte voor iedereen die 't even niet meer ziet zitten enzo! (en speciaal Tink8 )
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-07-2009, 15:23
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Wat een gebeurtenissen de laatste tijd op het forum, sterkte voor iedereen die het nu moeilijk heeft!

Ot: Hier was het eigenlijk heel leuk het afgelopen weekend, maar ik ergerde me op een gegeven moment ook een beetje op hem. Hij maakt maar geen keuze op een bepaald gebied, hangt vervolgens in een dip 'omdat het stil staat', maar doet er vervolgens niets aan om dan wel een keuze te maken. Heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij ook wat aan zijn instelling moest doen. Gelukkig heeft hij afgelopen week wel al een paar goede beginstappen ondernomen om tot een goede keuze te komen. Verder was het eigenlijk heel leuk, gister lekker geshopt en gegeten in Düsseldorf en we hebben nu officieel een vakantie geboekt naar Zuid-Spanje .
Oud 05-07-2009, 15:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
@ uuuf: veel sterkte.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 05-07-2009, 16:35
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Woehoe! Op wie?

Ik ook overigens Vanmiddag samen zwemmen hihi!
Lowieke, je kunt haar vinden via mijn hyve.

Hele opluchting dat het nog kan, zo verslaafd aan elkaar zijn. Gisteravond meegenomen naar een feestje van goede vrienden; ze bleek de groep veel leuker te vinden dan ze vantevoren voor zichzelf had besloten. Waardoor het moeilijker werd om op tijd weg te gaan om dit weekend nog te kunnen studeren.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 05-07-2009, 17:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Timo, ik heb ook meteen even gespiekt op d'r hyves. Leuk hoor.

Ik voel me heel saai, vooral omdat ik niet eens meer uit kan gaan doordeweeks, omdat ik elke dag van 9 tot 5 op het lab zit en het niet kan maken daar brak te zijn.
Oud 05-07-2009, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Lowieke, je kunt haar vinden via mijn hyve.

Hele opluchting dat het nog kan, zo verslaafd aan elkaar zijn. Gisteravond meegenomen naar een feestje van goede vrienden; ze bleek de groep veel leuker te vinden dan ze vantevoren voor zichzelf had besloten. Waardoor het moeilijker werd om op tijd weg te gaan om dit weekend nog te kunnen studeren.
Oh leuk ja Ja gaaf hè dat dat nog lukt! Vriendje en ik zijn ook al zo verslaafd. Moeilijk om op te houden elkaar aan te raken, om weg te gaan, zelfs om op gmail-chat weg te gaan Heel kansloos allemaal, maar ik ben wel heel blij dat dat allemaal nog kan. 't Gaat een beetje te goed eigenlijk, want ik vind het onzinnig dat ik op m'n 24e nog net zo onzeker ben als op m'n 19e toen ik nog niet wist hoe leuk ik eigenlijk was

Maar goed ik heb nu dus ook al weer enorm zin om 'm morgen te zien, hoewel dat waarschijnlijk laat 's avonds gaat worden want hij is de hele avond weg. Nou ja, we hebben ook nog maar 4 dagen voor we elkaar 5 weken niet zien, deze week mogen we best even overdrijven! En hij zegt allemaal lieve dingen <3 Zo grappig.
Oud 05-07-2009, 18:37
wup
wup is offline
@Xentric: ow wat naar zeg. Lijkt me erg vervelend om zo in onzekerheid te zitten. Hoop dat je snel wat van hem hoort...


ot: Haha, lekker hoor. Ben met de ouwe naar het meer geweest, omdat we toch nog even moesten praten, dus dan maar lekker in de zon. Fijn, dat we de conclussie trekken dat het allemaal zo moeilijk is en een uur later weer bij elkaar in bed belanden.
Het wordt niet weer wat, want dat werkt toch niet.. maar als het af en toe gebeurt, gebeurt het maar. Zoiets wordt het nu. En eerlijk blijven over gevoelens.
Oud 05-07-2009, 21:49
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh wat fijn zeg! Had hij toegezegd je op een bepaald tijdstip te bellen ofzo, dat je zo in de stress zat?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.