Oud 27-04-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Gisteren geboekt; deze zomer voor 2.5 maand naar Zuid-Amerika en m'n vriend gaat ook

Reacties tot nu: 50% "oh wat leuk", andere 50% "oh ik kende ook een stel dat samen op reis ging, toen ze terug kwamen was het uit"
Wa's dat nu weer voor doms en watvoor mensen zeggen nu zoiets tegen een stel...

Veel plezier alvast, jullie gaan het vast erg gezellig hebben
Advertentie
Oud 27-04-2010, 07:34
Verwijderd
Vriendinnetje van mij en d'r vriend hebben anders ruim 2,5e maand samen door Zuid-Amerika gereisd (zij het dan deels met mij en d'r zusje erbij) en bij hun ging dat prima! En zij hadden elkaar ook nog eens 2 maand niet gezien van tevoren geloof ik. Het enige wat reizen doet, is dingen een beetje op de spits drijven - gaat het goed, dan is dat duidelijk, en als er al iets scheefzat, dan is dat ook meteen duidelijk want dan ontploft het wel vaak ja, omdat je zo van elkaar afhankelijk bent en zoveel bij elkaar zit. Maar dat heeft niks met het reizen zelf te maken volgens mij
Oud 27-04-2010, 07:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Kun je niet vragen of hij het met jou rustig uit kan praten, zonder stemverheffing of boze stiltes? Je kunt hem ook even met rust laten, misschien komt hij dan een beetje tot bezinning...
Ja, ik moet hem inderdaad even met rust laten. Maar het gaat alweer wat beter.. Ik moet zelf denk ik ook leren om wat positiever te denken.

Citaat:
@Abzg: ik zou hem even met rust laten. En dan ook zelf even nadenken hoe graag je dit wilt doorzetten, want het klinkt nou niet echt gezellig.
Deels kwam het dat het niet gezellig was omdat ik een verkeerd beeld van hem had..

Citaat:
@ Abzg: Waar maken jullie werkelijk ruzie om? Woorden omdat de wc-bril niet naar beneden is willen niet altijd zeggen dat het daarom gaat: soms speelt er meer. Maar goed, het klinkt alsof ff rust in je kop een goed idee is, dus ik zou zeggen: doe je ding, trek je er niets van aan. Als hij er met één van zijn goede vriendinnen vandoor gaat, is hij sowieso niet oké.
Ja precies!


Super bedankt voor jullie reacties! Het klinkt misschien vreemd, maar het is al een stuk beter tussen ons. Nouja, van mijn kant in ieder geval. Het voeld ineens alsof hij me begrijpt.. Want volgensmij heb ik ook niet altijd goed naar hem geluisterd..
__________________
mijn handtekening
Oud 27-04-2010, 10:10
wup
wup is offline
Fijn Abgz


ot: ik vind slaap lekker smsjes toch wel leuk.
Oud 27-04-2010, 11:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
wup, slaap lekker smsjes zijn inderdaad leuk..
__________________
mijn handtekening
Oud 27-04-2010, 12:00
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hihi, nu gaat het toch echt officieel gebeuren Ik woonde al praktisch bij hem in, maar volgende week ga ik verhuizen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-04-2010, 12:07
Verwijderd
Morgen is zijn laatste kans en ik hoop er vooral iets wijzer van te worden en te beseffen dat ik er te zwaar aan til.
Oud 27-04-2010, 13:22
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Bedankt voor alle positieve berichten dat samen op reis gaan echt niet het begin van het einde hoeft te betekenen .

Gelukkig zitten mijn vriend en ik min of meer op dezelfde golflengte als het over reizen gaat, dus we zullen hopelijk niet het probleem hebben dat ik vorig jaar met vriendinnen had; zij wilden zon, zee, strand, terwijl ik cultuur en natuur wilde.
Verder hebben we afgesproken dat als we op een gegeven moment verschillende dingen willen doen, we dat ook gewoon moeten doen en we echt niet elke dag, 24 uur per dag samen hoeven te zijn. Al met al heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 27-04-2010, 14:07
Verwijderd
Gisteren eindelijk eens mijn lover aan de telefoon gehad, Alleen kwam er geen woord uit bij mij, en bij hem.
Hij miste me, en hij wilde me zo graag knuffelen, Heel lief...
Maar het deed me weinig.

Voor de het telefoongesprek hadden we sms contact, en toen vroeg hij mij of het kaarsje was uitgebrand.
En ik zei dat ik dat niet zeker wist.

Na 10 minuten stilzweigend aan de telefoon gehangen te hebben, zei ik maar dat ik moe was en naar bed ging.
Daarna kreeg ik een lief smsje van hem dat hij bilj was weer heel eventjes mijn stem te hebben gehoord.

Ik bood mijn excuses aan omdat ik niet veel zei en dat ik beter niet had kunnen bellen eigenlijk.
En toen kreeg ik een boos smsje terug,

wat mij wel niet bezielde, of ik een ander had, en dat hij me zo niet kende, en dat het me allemaal niks meer deed volgens hem.

Ik was weer beduusd, ik bood mijn excuses aan, en kreeg inene de volle laag.
Hij is degene die me 2 weken ontwijkt en ik krijg het op m'n dak.

Ik word er een beetje moedeloos van.
Oud 27-04-2010, 15:46
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
heb je valerio aan de haak geslagen?
mwuaaahhaa LOL, ik wist niet dat dat zijn catchphrase was...

Spreekt Valerio overigens ook wel eens vrouwen aan met "goedemorgen Afrodite..." want dan moet ik me nu inderdaad zorgen gaan maken
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 27-04-2010, 15:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nee dat niet, maar Stijn in 'komt een vrouw bij de dokter' noemt Roos wel godin.. dus tja..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-04-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Gisteren eindelijk eens mijn lover aan de telefoon gehad, Alleen kwam er geen woord uit bij mij, en bij hem.
Hij miste me, en hij wilde me zo graag knuffelen, Heel lief...
Maar het deed me weinig.

Voor de het telefoongesprek hadden we sms contact, en toen vroeg hij mij of het kaarsje was uitgebrand.
En ik zei dat ik dat niet zeker wist.

Na 10 minuten stilzweigend aan de telefoon gehangen te hebben, zei ik maar dat ik moe was en naar bed ging.
Daarna kreeg ik een lief smsje van hem dat hij bilj was weer heel eventjes mijn stem te hebben gehoord.

Ik bood mijn excuses aan omdat ik niet veel zei en dat ik beter niet had kunnen bellen eigenlijk.
En toen kreeg ik een boos smsje terug,

wat mij wel niet bezielde, of ik een ander had, en dat hij me zo niet kende, en dat het me allemaal niks meer deed volgens hem.

Ik was weer beduusd, ik bood mijn excuses aan, en kreeg inene de volle laag.
Hij is degene die me 2 weken ontwijkt en ik krijg het op m'n dak.

Ik word er een beetje moedeloos van.
Ook mannen kunnen emotioneel labiel zijn... Deze gozer ben je beter kwijt dan rijk. Denk ik dan
Oud 27-04-2010, 18:03
Verwijderd
Ik voel me kut. Mijn relatie van 2 jaar is sinds gisteren uit. Pff... Kutzooi. Tips? Hoe hebben jullie het opgelost buiten niet meer met elkaar omgaan en alles weggooien wat je aan hem/haar kan herinneren?
Oud 27-04-2010, 18:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
heel erg veel slapen en mezelf heel erg veel bezig houden..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-04-2010, 18:30
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Het lieve meisje waarmee ik al negen hele leuke en gezellige afspraakjes heb gehad en waarmee ik al uren heb gekletst zonder dat er stiltes vielen en waarbij elke zoen voelt alsof het de eerste is mag ik vanaf dit weekend mijn vriendin noemen!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Oud 27-04-2010, 18:37
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Het lieve meisje waarmee ik al negen hele leuke en gezellige afspraakjes heb gehad en waarmee ik al uren heb gekletst zonder dat er stiltes vielen en waarbij elke zoen voelt alsof het de eerste is mag ik vanaf dit weekend mijn vriendin noemen!
Heel mooi gezegt
__________________
mijn handtekening
Oud 27-04-2010, 18:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik voel me kut. Mijn relatie van 2 jaar is sinds gisteren uit. Pff... Kutzooi. Tips? Hoe hebben jullie het opgelost buiten niet meer met elkaar omgaan en alles weggooien wat je aan hem/haar kan herinneren?
Heel veel leuke dingen met vriendinnen doen
Maar een van de belangrijkste dingen is; je mág huilen, je mág boos zijn, je mág verdrietig zijn. Dat is helemaal niet erg, verbied het je zelf ook absoluut niet.
__________________
mijn handtekening
Oud 27-04-2010, 19:34
wup
wup is offline
Grr... moet ineens zondag werken want crisis op mijn werk. Leuk, dates afzeggen om werk
Oud 27-04-2010, 20:36
Verwijderd
Pfoe, ik ging net naar het ziekenhuis om iemand te bezoeken, staat daar ineens die leuke verpleger weer voor mijn neus... Ik vond hem toen ik opgenomen was al leuk en had een beetje een crush Ik heb nog staan twijfelen toen ik wegging of ik voor hem een kaartje zou achterlaten met 'daten?'. En nu zag ik hem en ik wou bijna in zijn armen springen ik stond helemaal te blozen ^^

Jammer dat ik het lef niet heb om hem gewoon eens mee uit te vragen. En ook jammer dat ik hem alleen maar in het ziekenhuis zie, zo wordt de relatie verpleger/ex-patiënt natuurlijk benadrukt.
Oud 27-04-2010, 21:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Mutant: ik zou het als ik jou was gewoon laten, als hij een beetje professioneel is zal hij er niet op in gaan. Je bent een ex-client en zo zal hij jou waarschijnlijk ook zien. Door kaartjes achter te laten, zal je uiteindelijk alleen maar zorgen voor ongemakkelijke situaties
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 27-04-2010, 21:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vandaag de recente ex even gesproken, en dat was wel fijn. Zie hem dit weekend, en hij zei dat hij zin heeft om me weer te zien, en dat heb ik ook. Wel spannend.
Verder las ik net gezellige/lieve smsjes van de seks jongen en zucht, ik wil hem!! Ik weet echt niet wat het met hem is, zo veel hebben we niet gemeen, maar ik wil hem gewoon altijd. Maakt niet uit of ik een super leuk vriendje heb of niet, hij zit altijd ergens in mn hoofd. misschien moet ik hem maar weer eens smsen, als hij eerst zo serieus over ´ons´ was als hij zei, dan moet daar toch nog wát van over zijn? maarja ik weet ook dat iets serieus tussen ons ws nooit gaat werken, we vinden elkaar vooral leuk en interessant als de ander onbereikbaar is. en verder is het eigenlijk ook best een klootzak
Nouja goed, morgen uit!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 27-04-2010, 22:40
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
na een maand elkaar heel veel zien, nu dus 2 maanden niet. en de eerste dagen vallen me gelukkig mee. vandaag hebben we 13 minuten aan de telefoon gehangen (hij vanuit thailand, dus oeiiiiii...) en we hebben het ook gehad over het elkaar missen en hoe we contact hebben als ik in australie zit en dat was fijn. morgen gaan we skypen <3.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 27-04-2010, 23:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ook mannen kunnen emotioneel labiel zijn... Deze gozer ben je beter kwijt dan rijk. Denk ik dan
mjah, dat zijn vrouwen al meer dan genoeg.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 28-04-2010, 10:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgen is zijn laatste kans en ik hoop er vooral iets wijzer van te worden en te beseffen dat ik er te zwaar aan til.
De date of de jeugdliefde?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-04-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Vandaag de recente ex even gesproken, en dat was wel fijn. Zie hem dit weekend, en hij zei dat hij zin heeft om me weer te zien, en dat heb ik ook. Wel spannend.
Verder las ik net gezellige/lieve smsjes van de seks jongen en zucht, ik wil hem!! Ik weet echt niet wat het met hem is, zo veel hebben we niet gemeen, maar ik wil hem gewoon altijd. Maakt niet uit of ik een super leuk vriendje heb of niet, hij zit altijd ergens in mn hoofd. misschien moet ik hem maar weer eens smsen, als hij eerst zo serieus over ´ons´ was als hij zei, dan moet daar toch nog wát van over zijn? maarja ik weet ook dat iets serieus tussen ons ws nooit gaat werken, we vinden elkaar vooral leuk en interessant als de ander onbereikbaar is. en verder is het eigenlijk ook best een klootzak
Nouja goed, morgen uit!
Ik blijf erbij: Ik vind jouw verhaaltjes altijd zo leuk om te lezen. Zoveel (leuke) jongens en dates en weet ik het. Word je er zelf nooit moe van?
Oud 28-04-2010, 10:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
mjah, dat zijn vrouwen al meer dan genoeg.
*geeft bier*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-04-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
De date of de jeugdliefde?
De date, al zie ik het niet meer als date maar als gesprek om hem/mannen beter te begrijpen.
Oud 28-04-2010, 11:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik blijf erbij: Ik vind jouw verhaaltjes altijd zo leuk om te lezen.
Vind ik ook, vooral omdat alles zo brutally honest is .

Hier nog steeds alles picobello.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-04-2010, 11:17
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
gister een hele leuke date en morgen gaan we naar de film en uit. ik probeer maar niet aan al die andere dingen te denken.
Oud 28-04-2010, 11:35
Verwijderd
Ik snap nog steeds helemaal niets van haar en er zit totaal geen toekomst in, maar het is leuk
Oud 28-04-2010, 14:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oef, zo'n beurs is killing! Blij dat ik een paar uurtjes kon ontsnappen. Vriendlief is nog steeds the best, kan niet anders zeggen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-04-2010, 14:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Vind ik ook, vooral omdat alles zo brutally honest is .
haha nou dat vat ik maar op als een compliment!
En ja het is soms wel een beteje vermoeiend hoor, maar ik vind het (jongens) te leuk om ermee te stoppen en het valt ook allemaal wel mee hoor, ik poste hier natuurlijk alleen als er iets gebeurt. Ik sms/date/slaap af en toe met een jongen, maar het is niet zo dat ik de hele dag omringd word door verschillende jongens waar ik allemaal dingen mee doe.
Durf het nu bijna niet meer te zeggen, maar: de italiaan smste en hij gaat volgende week voor me koken! Volgens mij was ie wel leuk en gezellig dus dat komt wel goed.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 28-04-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
@ Mutant: ik zou het als ik jou was gewoon laten, als hij een beetje professioneel is zal hij er niet op in gaan. Je bent een ex-client en zo zal hij jou waarschijnlijk ook zien. Door kaartjes achter te laten, zal je uiteindelijk alleen maar zorgen voor ongemakkelijke situaties
Dat is ook zo, maar dat kaartjes-idee is van toen ik stopte met de opname, niet nu ofzo Maar ik vond het wel heel erg leuk om hem terug te zien en ik vind het erg jammer dat ik hem niet in het dagelijkse leven gewoon ben tegengekomen. Hij ziet er ontzettend schattig en knap uit (rood haar!), heeft dezelfde muziekinteresses, kleedt zich met leuke bandshirts, gaat naar Pukkelpop en van die dingen. Ahh, misschien loop ik hem nog tegen het lijf op PP

En nee, ik zit nu niet te hopen ik zou gewoon wel eens met hem op stap willen gaan, want we hebben altijd interessante gesprekken gehad, niet als verpleger/patiënt, maar gewoon over normale dingen enzo, als hij erbij kwam zitten.
Oud 28-04-2010, 17:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dus... we hebben een heel lief meisje, wat ouder dan ik, stiller ook maar niet echt verlegen te noemen. Goede muzieksmaak, danst/drinkt graag en doet CKI. Dan hebben we een ander meisje, iets jonger, misschien wat mooier al is de (glim)lach van de eerste onovertroffen, ook een goede muzieksmaak, praat veel maar niet irritant veel, doet Rechten en zet zich regelmatig af tegen oppervlakkige koorballen/-tutjes. Goed voor veel onzingesprekken, meligheid, maar ook een soort onderlinge verstandhouding, waar af en toe wat interessants uit voortkomt. Then again, ook met het eerste meisje heb ik een goede verstandhouding die misschien meer door stiltes (die niet gênant zijn) wordt gekenmerkt en met haar ben ik meer naar een relatie toe aan het werken. De tweede is daar toevallig tussendoor gerold en heb ik toch nog gedate, al is ze misschien minder van de relaties op 't moment. Verwarrend.

Nou ja, beiden ken ik nog niet zo goed, dus misschien wat voorbarig gezwets.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 28-04-2010, 17:23
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Afleiding van een ware god is natuurlijk altijd prettig.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 28-04-2010, 18:39
wup
wup is offline
Citaat:
Verhaal

Date je ze nou allebei?

ot: goede tip van mijn schoonzusje: je hebt niets aan die rockers en muzikanten, je moet voor een boer gaan. Hmm..
Ondertussen sms ik hele verhalen met mijn date van volgende week. Voelt eigenlijk heel gek vertrouwd ofzo.
Oud 28-04-2010, 18:41
Verwijderd
Misschien moet ik wat minder verlegen zijn en wat meer initiatief nemen verder aandacht genoeg
Oud 28-04-2010, 19:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het gaat al weer de goede kant op..
__________________
mijn handtekening
Oud 28-04-2010, 19:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Wow <3
Vandaag was echt perfect.
Samen mijn ouders opgezocht in centerparcs, en hij ging zelfs mee zwemmen (met mijn belofte om minimaal 3 meter afstand te bewaren ten alle tijde )
Gewoon lekker samen zijn, ontspannen en alles even achter ons laten.
Dit voelt zo goed, zo kloppend.
Komt ie aan met een onwijs schattig knuffeltje dat ie heeft gewonnen in de speelhal.
Samen onwijs veel lame ass games spelen, poging tot motor rijden en beesten afschieten.
Jammer dat de dag voorbij is en ik morgen moet werken, anders was ie nog een nachtje gebleven.
Al zouden we geen toekomst hebben.. dit is een dag om nooit te vergeten.. dikke plus.. dus had ik niet willen missen.
Daarnaast wil hij ook graag een x met mij een weekendje weg ^^ ik had er eerst een beetje mijn twijfels over, bang dat het wat ongemakkeliujk zou zijn buiten vertrouwde omgeving, maar nu we dit hebben gehad krijg ik meteen zin om te boeken en samen een weekend de wereld achter ons te laten..

Perfect *zwijmel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-04-2010, 20:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik geloof dat wijn en bepaalde pijnstillers niet echt een goede combi zijn. Nu slaat mijn hoofd op hol en dat wil ik niet. Ik wil in bed kruipen slapen en pas over een jaar of 6 wakker worden. Hij is zo verschrikkelijk lief en ik ben zo gek op hem. Maar ik zou willen dat we elkaar een jaar of 4 later hadden ontmoet.. Is het nou allemaal zo moeilijk, of moet ik het gewoon altijd moeilijker maken dan het is?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-04-2010, 21:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Vriend zit op een eiland aan de andere kant van het land, ver van de bewoonde wereld, dus 0,0 communicatie mogelijkheden. Hij is pas sinds maandagochtend weg, en het duurt nog bijna een week voordat hij weer terug komt, maar kijk er nu al naar uit.
ook omdat de seks vaak een stuk intenser is als we elkaar een tijdje niet gezien hebben

Hoewel, ik gelukkig ook zonder m'n vriend nog genoeg leuke dingen kan doen, zoals dit weekend op pad met een grote groep vrienden.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 28-04-2010, 21:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hartstikke verliefd nog steeds
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-04-2010, 22:44
Verwijderd
Woeei en toen zag ik mijn eerste liefde op shownieuws...Grappig hij is geen spat veranderd

Niks meer gehoord van mijn lover, dan niet he...Begin er aan te wennen..
Oud 28-04-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Niks meer gehoord van mijn lover, dan niet he...Begin er aan te wennen..
Ik weet hoe dat voelt, and trust me: Geen goed teken. Aan zoiets hoor je niet te wennen, dat moet je ook niet willen.
Oud 28-04-2010, 23:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Date je ze nou allebei?
Dat zat ik me dus zelf ook al af te vragen en ik voelde me er niet zo gemakkelijk bij. Maar goed, van één is wel duidelijk dat het meer voor plezier is, dus als het serieuzer met de ander wordt en we het echt gaan hebben over 'going exclusive', dan ga ik meteen vol voor haar. Ze kwamen een beetje tegelijkertijd op en ik had dus helemaal geen tijd om te kiezen. Met allebei was/is het nog niet serieus genoeg om de ander af te zeggen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 29-04-2010, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Date je ze nou allebei?

ot: goede tip van mijn schoonzusje: je hebt niets aan die rockers en muzikanten, je moet voor een boer gaan. Hmm..
Zou het dat zijn?? Moet ik dan toch maar boer worden in plaats van muzikant
Oud 29-04-2010, 08:25
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Damn, date gisteren was geweldig op het punt na dat hij zei "je weet dat ik niks vasts zoek, he?".... Hij is een control freak en probeert alles te definiëren, dus ik heb er maar een keer op tien tegenaan gegooid dat 'we wel zien'. Echt al jaren niet zo'n leuke jongen tegen gekomen, maar weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn. In zijn hoofd zijn seks en relatie (mind: relatie, niet liefde) ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, dus hij was de hele tijd bang dat als er wat gebeurd ik meteen verwachtte dat we een relatie hadden. Vreemde exen zal hij wel hebben, dunkt me! Maar goed, we gaan iig nog een keer afspreken en we zien wel
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 29-04-2010, 08:26
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
ot: goede tip van mijn schoonzusje: je hebt niets aan die rockers en muzikanten, je moet voor een boer gaan. Hmm..
Mmm, ik zou de Groningse versie van boeren toch echt vermijden. Die hebben echt geen contact met de rest van de wereld
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 09:49.
Oud 29-04-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Date je ze nou allebei?

ot: goede tip van mijn schoonzusje: je hebt niets aan die rockers en muzikanten, je moet voor een boer gaan. Hmm..
Ondertussen sms ik hele verhalen met mijn date van volgende week. Voelt eigenlijk heel gek vertrouwd ofzo.
Dan hebben jullie elkaar iig genoeg te vertellen, dat is al een plus En je kunt ook een muziekmakende boer nemen

OT: Jaaa een jaar! Wauw wat lang. Superleuk jubileum gevierd, hij is nog steeds vreselijk lief en mooi en kinky hoei
Oud 29-04-2010, 11:10
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
We voelen ons rot om niks. Leve de communicatie. Mijn sterkste punt (NOT )!
Ik vind het alleen lastig om er weer iets positiefs van te maken, of het van mij af te zetten.
Sommige zaken blijven lang sudderen in mijn hoofd.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.