Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2010, 20:24
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik snap niet waarom je ex ineens zo moet doen. Meent ze het, snapt ze het niet of is ze echt vals? Ik hoop dat jij in elk geval de waarheid spreekt. Die onzekerheid kwelt me. Vanavond hoop ik op meer zekerheid, als je eindelijk klaar bent met werken... Ik houd nog altijd zo zielsveel van je. Ik kan je echt niet missen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Advertentie
Oud 20-08-2010, 22:28
Verwijderd
Haha! Vandaag een ex van 6 jaar geleden gezien. Ik had hem herkend, hij heeft even naar mij gestaard, maar heeft niks gezegd. Hij is dan ook destijds zwaar kwaad op mij geworden, dus ik weet niet of dat meespeelt, of dat hij niet zeker wist dat ik het was, omdat ik zoveel ben bijgekomen enzo. We hebben zeker 2 uur achter hem en zijn vrienden, die ik ook kende, gezeten, maar ik heb uiteindelijk toch maar niks gezegd. Geen idee hoe rancuneus hij is ^^

En ik mis mijn lief!
Oud 20-08-2010, 22:52
Verwijderd
Vrienden zijn even raar zeg. Een krijg ik al weken niet te pakken, zodat ik de vier jaar vriendschap die we deelden en waar nu een einde aan is, niet goed kan afsluiten. Ander maakt me even nog onzekerder met zijn semi-psychologische inzichten en ''gevoel''. Terwijl als hij zo goed mensen zou aanvoelen, hij ook zou aanvoelen dat ik op dit moment niks anders dan support kan gebruiken, in plaats van bedenkingen bij alles wat ik vertel.
Oud 20-08-2010, 23:44
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Opluchting. Gelukkig. Toch blijf ik deze week alert en zal ik erg mijn best blijven doen. Het mag niet misgaan. Ik mis je.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 20-08-2010, 23:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Verder hoop ik echt dat hij snel ander werk vindt, want het begint hem zo op te breken.
Ik geloof dat ik het eerder had moeten typen want hij werd vanmiddag gebeld dat hij ergens anders kan beginnen. Merk meteen aan hem dat hij een stuk relaxter in zijn vel zit en veel spontaner is in doen. Fijn.

En ik mis mijn liefste vriendjes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-08-2010, 00:53
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik heb ernstige twijfels of ik goed bezig ben.. Ik vraag me momenteel zelfs af waar ik uberhaupt mee bezig ben Ik ben oudere jongens (of eigenlijk dus mannen..) gewend en nu ineens een die jonger is dan ik en die me het hoofd op hol brengt. Hij in Amsterdam en ik in Maastricht, dat wil ik hem (en mezelf..) niet aandoen. Misschien projecteer ik teveel mijn eigen gevoelens en levenswijze (van toen ik zo oud was als hij nu is) op hem, maar diep van binnen krijg ik angstige kriebels in mijn buik als ik er over nadenk hier iets serieus van te maken, hij is daar toch helemaal niet klaar voor? Maar wie ben ik dan om dat voor hem te bepalen?
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 21-08-2010, 20:00
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik voel dat het goed gaat. Ik hoop zo dat zij het niet zal verpesten.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 22-08-2010, 03:14
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Vandaag sprak ik haar weer eens, op een feest. Een jaar na 'ons' ging alles gewoon goed, praten, lachen, herinneringen opdoen... alsof het hoort tussen ons. Wanneer alles klopt, waarom klopt het dan niet voor haar? Het lijkt erop dat we nooit gewoon vrienden kunnen zijn. Maar er zijn er zo weinig als haar...
Ik moet haar totaal kwijtraken. Afsluiten. Dit is ongezond. De wereld beantwoord niet aan mijn denkbeelden. En toch zijn de denkbeelden het enige wat me gaande houden...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 22-08-2010, 11:11
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Twijfels. Veel twijfels. Maar ik houd zoveel van je.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 22-08-2010, 12:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij wil me niet kwijt en hij is zo bang dat hij me wegjaagt. Dat, omdat we zo botsen af en toe, en elkaar soms niet begrijpen en het af en toe zo moeilijk is, ik hem niet meer zou willen. En natuurlijk is het moeilijk en soms vraag ik me ook echt af waar ik aan begonnen ben. Maar ik denk dat we er wel komen, dat het uiteindelijk wel makkelijker wordt. Want het voelt alsof het klopt. En hij voelt dat ook zo, en dat is fijn. En het is goed dat hij begint te leren dit soort dingen uit te spreken. Het is zo'n schatje. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-08-2010, 14:52
Verwijderd
Argh
Gisterenavond superleuke jongen ontmoet. Hij was heel aardig en grappig en lief, vond ik. We waren samen aan het dansen en het was echt al heel dicht bij zoenen en hij begon over een slaapplek voor die avond.. en ineens zegt hij iets van: ohja maar ik heb wel een vriendin..
Wat een sukkel Wel jammer dat het zo moest aflopen!
Oud 22-08-2010, 16:04
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Stiekem is het best leuk om te merken dat als we elkaar een paar nachtjes niet zien, het verliefde gevoel weer omhoog komt. Want ondanks dat het elke keer fijn is om hem te zien, begint het wel steeds gewoner te worden. Vanaf vandaag is hij nog een weekje weg en ik ga hem echt wel missen, maar het idee dat ik hem dit weekend weer zie vergoedt dat ook .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 22-08-2010, 17:48
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Shit. Ik denk dat ik het heb verpest. Ik hoop zo dat ze geen gekke dingen doet. En jij ook niet. Alsjeblieft.
En ik wil zo graag een antwoord.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 22-08-2010, 21:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Wow <3 meet kan ik er nog niet van maken.
Moet even laten bezinken wat er dit weekend allemaal is gebeurd en wat dit inhoud.
Vrijdagnacht (heel erg laat, ik geloof 5 uur ofzo) na heel veel getwijfel het onderwerp toch maar aangesneden.
En wat zegt ie: ja, ik heb er geen problemen mee om het een naam te geven hoor, als jij graag mijn vriendinnetje wil zijn
Waarna een ontzettend lange lieve zoen volgde.
We hebben een geweldig weekend gehad samen en ik kom steeds meer tot de conclusie dat we veel op elkaar lijken en dezelfde ideeën over dingen hebben, dezelfde dingen zeggen op dezelfde momenten enz enz.
Het is natuurlijk nog maar heel pril en kort, dus we moeten maar zien hoe het loopt..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 22-08-2010 om 21:22.
Oud 22-08-2010, 21:11
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Na een ontzettende moeilijke anderhalve week, zijn we er toch weer uitgekomen.
Zelf voel ik mij ook anders. Een soort van ''bevrijd''. Misschien heeft dat mailtje me wat meer zelfvertrouwen gegeven.
Misschien ben ik dit keer echt, maar ook echt wakker geschud.

Tijd zal het leren.

En ze zag er vandaag weer lekker uit.
Oud 22-08-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Wow <3 meet kan ik er nog niet van maken.
Moet even laten bezinken wat er dit weekend allemaal is gebeurd en wat dit inhoud.
Vrijdagnacht (heel erg laat, ik geloof 5 uur ofzo) na heel veel getwijfel het onderwerp toch maar aangesneden.
En wat zegt ie: ja, ik heb erg een problemen mee om het een naam te geven hoor, als jij graag mijn vriendinnetje wil zijn
Waarna een ontzettend lange lieve zoen volgde.
We hebben een geweldig weekend gehad samen en ik kom steeds meer tot de conclusie dat we veel op elkaar lijken en dezelfde ideeën over dingen hebben, dezelfde dingen zeggen op dezelfde momenten enz enz.
Het is natuurlijk nog maar heel pril en kort, dus we moeten maar zien hoe het loopt..
Ik las ''een erg probleem'' ipv ''er geen probleem'' door de spatiëringsfout. Maar wat fijn voor je, geniet er van!
OT: ik doe te veel aan wishfull thinking.
Oud 22-08-2010, 21:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dat krijg je na een weekend lowlands.. sorry, heb het verbeterd
En niks mis met wishfull thinking, misschien helpt het?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-08-2010, 21:34
Verwijderd
Juh, maar in mijn hoofd gaat het de hele tijd van ''mijn vriendje-to-be dit; mijn vriendje-to-be dat,'' en dat moet ik niet doen want als het niet gaat werken (wat nog steeds kan, want ik heb totaal geen indruk van wat híj wil) ben ik al teleurgesteld genoeg, zonder al die fratsen die ik mezelf aandoe.
Oud 22-08-2010, 21:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
mja, dat had ik ook heel erg
ik ken je situatie verder niet maar waarom vraag je niet wat ie wil?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-08-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
mja, dat had ik ook heel erg
ik ken je situatie verder niet maar waarom vraag je niet wat ie wil?
Omdat ik nog maar net met hem omga en doe alsof ik al máánden wacht tot er iets duidelijk wordt, maar dat is helemaal niet zo. We hebben nog niet eens officiéél gedate, alleen een keer afgesproken. En nu wacht ik tot hij terug is van al zijn festival gedoe en dan hoop ik dat hij mij uitvraagt en anders ga ik wel weer initiatief nemen en zo, maar hem op de man af vragen, nee dat durf ik nog niet en vind ik ook nog wat voorbarig I guess. Maar bedankt voor het meedenken hoor.
Oud 22-08-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ernstige twijfels of ik goed bezig ben.. Ik vraag me momenteel zelfs af waar ik uberhaupt mee bezig ben Ik ben oudere jongens (of eigenlijk dus mannen..) gewend en nu ineens een die jonger is dan ik en die me het hoofd op hol brengt. Hij in Amsterdam en ik in Maastricht, dat wil ik hem (en mezelf..) niet aandoen. Misschien projecteer ik teveel mijn eigen gevoelens en levenswijze (van toen ik zo oud was als hij nu is) op hem, maar diep van binnen krijg ik angstige kriebels in mijn buik als ik er over nadenk hier iets serieus van te maken, hij is daar toch helemaal niet klaar voor? Maar wie ben ik dan om dat voor hem te bepalen?
Klinkt vooral als dat je te veel na moet denken, Anne. En al helemaal niet voor hem!
Oud 22-08-2010, 21:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Omdat ik nog maar net met hem omga en doe alsof ik al máánden wacht tot er iets duidelijk wordt, maar dat is helemaal niet zo. We hebben nog niet eens officiéél gedate, alleen een keer afgesproken. En nu wacht ik tot hij terug is van al zijn festival gedoe en dan hoop ik dat hij mij uitvraagt en anders ga ik wel weer initiatief nemen en zo, maar hem op de man af vragen, nee dat durf ik nog niet en vind ik ook nog wat voorbarig I guess. Maar bedankt voor het meedenken hoor.
Oke, dan snap ik het wat beter ja.
T is bij mij allemaal wat in sneltrein vaart gegaan.
Hoor je wel van hem terwijl ie met z'n festival gedoe bezig is dan? lijkt me ook wel een redelijk duidelijk gegeven..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-08-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Oke, dan snap ik het wat beter ja.
T is bij mij allemaal wat in sneltrein vaart gegaan.
Hoor je wel van hem terwijl ie met z'n festival gedoe bezig is dan? lijkt me ook wel een redelijk duidelijk gegeven..
Nope! Er zijn de hele tijd van die dingen die dubbel interpretabel zijn, dat is het hele issue!
Oud 22-08-2010, 22:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Leuk dott!

Hij heeft toch nog gesmst, maar nadat ik wat terug stuurde reageerde hij niet meer, pff vermoeiend en ik heb er zo weinig zin meer in.
Verder allemaal leuke mensen bij nieuwe vereniging! 1 jongen heeft ook mn nr gevraagd en die is best leuk. Sowieso zijn er best veel leuke jongens daar
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 22-08-2010, 22:06
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Klinkt vooral als dat je te veel na moet denken, Anne. En al helemaal niet voor hem!
Pff alvast voor mezelf mijn gevoelens afkappen zodat ik niet gekwetst ga worden, zoiets ben ik aan het doen volgens mij..
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 22-08-2010, 23:09
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Best kut, kom ik bij mijn ex in de klas, net toen ik dacht dat ik van haar af was. Wel lachen is dat haar broer ik en zij wel een paar lessen samen moeten volgen omdat hij is blijven zitten. Net als een goede vriend van me, ook een ex van haar, komt waarschijnlijk ook bij mij in de klas. Als ik dit jaar niet kan lachen weet ik het ook niet meer
Beste vriend is van school af we hadden altijd de meeste lol, nouwja, chillen en stadten kan altijd nog.
Oud 23-08-2010, 08:48
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Nope! Er zijn de hele tijd van die dingen die dubbel interpretabel zijn, dat is het hele issue!
Hmm, dat is zo kut..
Weet niet of ik je kan helpen oid, maar mocht je willen mag je me altijd pm-en ^^

ot: wow, was me dat even een kutdroom.
Dat ie me niet echt leuk vond en ermee wilde stoppen want hij vond een vrouw van 26 met 4 kinderen leuk..
En dan duurt het altijd even voor je je realiseert dat het een droom is
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-08-2010, 15:49
Verwijderd
Pff mannen Ik hoor het wel weer als ie van z'n eiland af is, of eigenlijk ook maar liever niet ofzo.
Oud 23-08-2010, 16:00
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Kort maar krachtig: Crap.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 23-08-2010, 18:43
Verwijderd
Heb er eindelijk helemaal vrede mee dat het over is. Hoewel ik me af en toe heeeeel eventjes nog steeds leeg en eenzaam voel, voel ik me de rest van de tijd heel gelukkig en rustig. Het was ook wel een heel gedoe de laatste tijd, en nu moet ik even helemaal niks..
Ik spreek lekker veel met vrienden af en geniet nog van mijn vakantie.. En ik realiseer me ook dat ik zeer waarschijnlijk beter af ben zonder hem..
Oud 23-08-2010, 18:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
jammer dat hij niet wat dichterbij woont, ik heb eigenlijk geen tijd om lang af te spreken en even heen en weer kan niet.
Oud 24-08-2010, 00:19
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik heb voor het eerst in zes jaar ofzo niet iemand die ik leuk vind saai!

Met vriendje is het uit na drie jaar. De jongen-met-vriendin is weer jongen met vriendin en hoewel we voor de zomervakantie nog heel leuk met elkaar omgingen (zijn vriendin was weg) belde hij me na de vakantie op om te zeggen dat we elkaar beter niet meer konden zien (zijn vriendin was weer terug). Nu hoef ik hem ook niet meer als relatiemateriaal en zulke goede vrienden waren we nou ook weer niet maar het is toch naar als iemand het contact met je verbreekt. Vooral omdat we ook studiegenoten en collega's zijn. Vorige week kwam ik hem tegen en toen begon hij gelijk te knuffelen en een heel gesprek aan te knopen. Bah, ingewikkelde relaties. De Duitse Duikleraar was een leuke vakantieliefde maar die zit helaas 8000 km verderop en weinig kans dat ik hem ooit nog zie.

Saai!
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 24-08-2010, 10:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Pff, ik heb mijn vakantie afgebroken om voor mijn mama te zorgen, want die heeft een nieuwe heup gekregen en mag zelf niks, maar dat ging even niet goed. Ze wilde boven douchen en dat ging goed, totdat ze na het douchen erg duizelig begon te worden. Ik probeerde boven een bed voor haar vrij te maken en hielp haar er toen naar toe, maar vlak ervoor viel ze flauw en toen had ik ineens een flauwgevallen mama over mijn schouder hangen met haar ogen open en het was zo naar Ik heb haar op bed gelegd en later samen met de buurvrouw naar beneden geholpen en nu ligt ze hier weer veilig op bed, maar het was echt niet niet niet leuk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 24-08-2010, 13:19
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik denk dat mijn onzekerheid en verdriet zich omzetten is boosheid. Jongen, als je niets van je laat horen hoeft het van mij niet meer.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 24-08-2010, 15:04
Magaline
Magaline is offline
Mijn vriendje is lief!
Oud 24-08-2010, 17:52
wup
wup is offline
Citaat:
Pff, ik heb mijn vakantie afgebroken om voor mijn mama te zorgen, want die heeft een nieuwe heup gekregen en mag zelf niks, maar dat ging even niet goed. Ze wilde boven douchen en dat ging goed, totdat ze na het douchen erg duizelig begon te worden. Ik probeerde boven een bed voor haar vrij te maken en hielp haar er toen naar toe, maar vlak ervoor viel ze flauw en toen had ik ineens een flauwgevallen mama over mijn schouder hangen met haar ogen open en het was zo naar Ik heb haar op bed gelegd en later samen met de buurvrouw naar beneden geholpen en nu ligt ze hier weer veilig op bed, maar het was echt niet niet niet leuk.
Ah, wat klinkt dat naar. Mama's horen niet breekbaar te zijn ofzo en als je dan ineens zo dichtbij ziet dat ze dat wel zijn... Naar verhaal. Hoop dat ze snel weer aansterkt en alles kan.

ot: Hij zou wat voor me uitprinten op zijn werk, maar hij was het vergeten. Is ie helemaal terug gelopen en daardoor een uur later thuis ofzo.. Niet nodig natuurlijk, maar wat lief <3
Oud 24-08-2010, 18:25
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oei, succes ermee miekmuis! Hopelijk herstelt ze snel en zijn dit de naweeën van de operatie!
OT: ik mis mijn vriendje. Omdat het hard stormt en mijn balkon er bijna afwaait, omdat ik midden in de nacht wakker schrik, omdat we ons boek nog samen moeten uitlezen en omdat ik vanavond gewoon lekker tegen hem aan wil kruipen. Maar gelukkig komt er een vriendinnetje logeren! <3
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-08-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik heb mijn vakantie afgebroken om voor mijn mama te zorgen, want die heeft een nieuwe heup gekregen en mag zelf niks, maar dat ging even niet goed. Ze wilde boven douchen en dat ging goed, totdat ze na het douchen erg duizelig begon te worden. Ik probeerde boven een bed voor haar vrij te maken en hielp haar er toen naar toe, maar vlak ervoor viel ze flauw en toen had ik ineens een flauwgevallen mama over mijn schouder hangen met haar ogen open en het was zo naar Ik heb haar op bed gelegd en later samen met de buurvrouw naar beneden geholpen en nu ligt ze hier weer veilig op bed, maar het was echt niet niet niet leuk.
Wel respect dat je voor haar zorgt! Ik weet dat mijn moeder zwaar ziek is geweest toen ik een jaar of 11 was. Maar dat ging grotendeels aan me voorbij. Wel sloeg ik iedereen op zijn bek die zei dat mijn moeder had gezopen als ze niet fatsoenlijk kon lopen ^^

Zucht. Volgens mij heb ik de ex van Dott als vriend. Al die gesprekken die ik met haar heb gehad over haar vorige relatie, kan ik nu eigenlijk op mezelf projecteren. En aangezien wij op elkaar lijken, vrees ik voor hoelang dit kan duren. Ik hoop dat hij van het weekend komt en dat het dan allemaal weer wat beter uitziet. En waarom verandert hij die status niet .
Oud 24-08-2010, 18:38
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Ze is nu op vakantie, maar het liefst zou ik haar hele dag willen sms. Beperkte schade is 2.
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 24-08-2010, 21:31
Verwijderd
Soms vergeet ik even dat het niet zo handig is om foto's te kijken van vrienden die op LL zijn geweest terwijl je zelf ruim 1300 km verderop zit en graag daar was geweest. Nu heb ik zin om te janken. Bah, ik mis mijn beste vriend zo.... Ik wil een mailtje terug

Maar, on the brightside: Nog maar dertien dagen en dan komt mijn vriendje! En dertien dagen is ontzettend snel, als je bekijkt dat we elkaar vier maanden niet gezien hebben dan. Gisteren best een goed gesprek gehad, na aanleiding van het voorval met de DJ en mijn reactie daarop. Het was fijn om uit te spreken dat ik het ergens wel heel raar vind en soms ook wel een beetje eng en stom. Aan de andere kant weet ik wat ik laat gaan als ik rond wil sletten en alles in mijn schreeuwt heel hard dat ik hem niet kwijt wil. Mijn reactie opde DJ komt denk ik ook omdat we elkaar al vier maanden niet gezien hebben, en er dus vier maanden geen enkele vorm van intimiteit is geweest, gewoon in het algemeen. Ik ben een heel fysiek persoon, dus dan is het heel raar om ineens tussen allemaal mensen te zitten waar je niks mee hebt en die je dus ook niet ineens zomaar om de nek vliegt. En dan is alle aandacht van harte welkom. Het is dan wel heel fijn om te merken dat meteen alle alarmbellen gaan rinkelen met een 'dit is niet goed, dit is niet goed, dit is niet goed', want dat had ik bij mijn ex niet.

Pffff. Dertien dagen is heel snel, maar eigenlijk ook gewoon dertien dage te lang. En ik vind het maar moeilijk.

Sorry voor al het geneuzel, ook omdat ik hier zo lang niet geweest ben,maar sommige dingen moet ik gewoon even kwijt.
Oud 24-08-2010, 21:53
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Zucht. Volgens mij heb ik de ex van Dott als vriend. Al die gesprekken die ik met haar heb gehad over haar vorige relatie, kan ik nu eigenlijk op mezelf projecteren. En aangezien wij op elkaar lijken, vrees ik voor hoelang dit kan duren. Ik hoop dat hij van het weekend komt en dat het dan allemaal weer wat beter uitziet. En waarom verandert hij die status niet .
Heb je iig wel een knappe kerel
Maar ik betwijfel het, tenzij die opeens is verhuisd
Maar snap wel wat je bedoeld.. gewoon afwachten en met hem praten

Vandaag lekker dagje sauna gehad met mama.
En gister en vandaag lekker met hem smsen/msnen ^^ en dat is fijn, zelfs al gaat het nergens over.. of misschien wel juist omdat het nergens over gaat.
Nu nog een paar dagen wachten voor ik hem weer zie..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-08-2010, 22:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
@ secretagent: ik heb dat ook heel erg met mijn lange afstandsrelatie. je kunt iemand aantrekkelijk vinden en als die persoon je dan (fysieke) aandacht geeft, is dat heel erg fijn en moeilijk af te wijzen. het heeft weinig te maken met echt geinteresseerd zijn in een relatie, omdat je op het moment ook geen vergelijkingsmateriaal ernaast hebt staan. fijn dat je vriend het zo goed snapt! ik heb dat gelukkig ook.

ot: terug van lowlands, compleet brak! een beetje jammer dat onze engelse vriend zich af en toe een beetje een buitenbeentje voelde, omdat hij niet te zeer ons wou storen omdat we elkaar anderhalve maand niet gezien hadden. maar dat vond ik juist vervelend omdat ik me heel erg zorgde maakte dat hij zich wel vermaakte. gelukkig was het toch supergezellig! met mn vriendje nog een brakke dinsdag gehad en nu zit ie in het vliegtuig naar huis. ons laatste afscheid op het vliegveld voor lange tijd, of voor altijd. over 3 weken "een nieuw hoofdstuk" in onze relatie!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 24-08-2010, 22:37
Verwijderd
^Stiekem vind ik het wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben en om te horen dat er nog iemand is die dat heeft. Knap wel dat je het al zo lang op die manier vol houdt, ik weet niet of ik dat écht op lange termijn zou kunnen. Niet zozeer omdat ik niet van mijn vriendje houdt, maar veel meer omdat ik wel echt heel fysiek ben (en dan bedoel ik echt niet alleen maar vrijen) en ik dat nu pas merk, nu dat langere tijd gewoon niet mogelijk is. Succes met je plannen om samen te gaan wonenen enzo, hoop echt dat het goed gaat lopen!
Oud 25-08-2010, 15:54
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik ben echt ZO gelukkig. Zit beter in m'n vel dan ooit tevoren. Relatie met al m'n vrienden is zoals ik het graag heb, zie ze vaak, we doen leuke dingen en we zijn helemaal op de hoogte van elkaar. Met m'n ouders lekker, met m'n broer en echt een geweldige jongen. Het is nog niets officieels, maar het gaat zo lekker samen. Voel nu echt hoe het is om iemand te missen en vind het heerlijk om z'n stem dan via de telefoon te horen. Echt iets nieuws voor me!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 25-08-2010, 16:36
wup
wup is offline
Haha, mijn sexy American boy doet gek! Had op facebook met het berichtjes lopen sturen, want hij verhuist naar New York volgende week en dat ik zeker eens lang zou komen. Ik zocht er verder niets achter, tot hij ineens zegt: ps: ur amazing, be single Sorry dude, gaat niet lukken. Hmm..

Verder is er iets waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet. Een poos geleden sliep ik bij vriendje en werden we snachts wakker van een ruziend stel op straat. Hij schreeuwde echt dat hij dr wel even in elkaar zou slaan etc. Uiteindelijk is ze weggelopen en zaten wij in bed te wtf-en.
Gisternacht, zelfde tafereel. Ik werd wakker van haar, en hoorde haar weggaan en hem nog roepen dat als ze terug zou komen hij haar helemaal in elkaar zou slaan. Mijn vriend hoorde daarvoor nog iets over 'ik steek je neer'.
Elke keer ben ik half in slaap en duurt het even voor ik doorheb wat er is. Maar ik wil de volgende keer toch even stiekem kijken wie het zijn. Als ik dat weet, moet ik daar dan melding van maken? Wat nou als hij haar echt wat aandoet... Het is 'nog' maar 2 keer voorgekomen en ik hoop dat ze wegblijft, maar in het geval dat..

Hoe dan ook, wat een ongelooflijke eikel. Wat ze ook gedaan heeft in zijn ogen, dat soort dingen zeg of doe je niet, klaar. Zij komt ook niet echt lief over, maar toch.
Laatst achter mijn kroeg zat ook al een stel half te vechten. Mijn collega en ik hebben ze een poos bespied met het grote vraagstuk of we de politie wle of niet moesten bellen, want het zag er uit alsof het duwen en trekken verder zou gaan. Maar toen kwam gelukkig de politie zelf al aan..
Oud 25-08-2010, 19:00
Verwijderd
Nieuwe liefde: nieuwe pc
Oud 25-08-2010, 19:54
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Het gaat nu wel. Hij heeft gemailt. Maar ik heb het gevoel dat 'het' en beetje weg is?
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 25-08-2010, 21:02
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht, ik ben een aansteller.
Hij heeft me bijna de halve middag gesmst, en zei dat ie na 7 uur nog wel zou smsen en nu niks meer.
Maar hallo, kom op zeg Dottje, niet zo aanstellen, hij smst tenminste.
Zo.. ik moest even tegen mezelf kletsen.

Gister lekker naar de sauna geweest en ontspannen, en met een beetje geluk zie ik hem morgenavond al en anders vrijdag wel denk ik.
Vrijdagmiddag afgesproken met een vriendin die ik al te lang niet heb gezien, op de crematie van mn oma na dan.. en dat is blij.
En morgen ga ik met opa boodschappen doen voor zijn verjaardag, gezien hij geen flauw benul heeft van wat ie moet halen en dat is schattig.
Wie weet gaat HIJ zondag wel mee naar de verjaardag van mn tante al zou dat wel apart zijn gezien mijn familie nog helemaal niet weet dat ik weer een vriend heb xD maar goed.. we zien wel.
Wil hem gewoon graag weer zien en knuffelen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-08-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Zucht, ik ben een aansteller.
Oud 26-08-2010, 08:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Haha! Nu ben ik alleen thuis en moet hij werken. Dus ik ga een lekker maaltje voor hem maken voor als hij terug komt. Heel mooi versierd zoals ze dat op tv ook altijd doen, ik weet alleen nog niet hoe dat moet. En dan de tafel mooi dekken. Heb alleen geen idee van wat ik aan moet en van wat ik met mijn haar moet doen Ik wil er spetterend uit zien vanavond. Gelukkig heb ik nog een paar uur. (en heel mijn kledingkast ligt al op bed om combinaties te maken, maar ik kom er nog steeds niet uit)

Ik had vannacht ook na een verjaardagsfeest stiekem boterhammetjes gemaakt voor hem en die met een lief briefje achtergelaten, dan hoefde hij dat 's ochtend niet meer te doen. Dat vond hij heel leuk

Woei! Ik ben verliefd!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.