Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 15:35
wup
wup is offline
@ Volk: aww, wat leuk! Als ik je vriendje was, vond ik het te gek

ot: record niet bij elkaar zijn, maar het gaat wel goed. Heb een mooi slaapjurkje gekocht, want meneer baalt altijd enorm als ik in een t-shirt/hempje wil slapen. Misschien bevalt een mooi jurkje beter.
Advertentie
Oud 26-08-2010, 16:55
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ot: record niet bij elkaar zijn, maar het gaat wel goed. Heb een mooi slaapjurkje gekocht, want meneer baalt altijd enorm als ik in een t-shirt/hempje wil slapen. Misschien bevalt een mooi jurkje beter.
waarom baalt hij dan enorm?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 26-08-2010, 16:59
wup
wup is offline
Hij baalt niet serieus, maar hij vindt het jammer dat ik wat aan heb Hoop dat het minder jammer is als het sexy is

Niet te letterlijk opvatten. Hij begrijpt heus dat het lekkerder slaap met wat aan en vindt dat ook echt niet erg en vindt me ook echt niet minder mooi.
Oud 26-08-2010, 17:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Hij baalt niet serieus, maar hij vindt het jammer dat ik wat aan heb Hoop dat het minder jammer is als het sexy is

Niet te letterlijk opvatten. Hij begrijpt heus dat het lekkerder slaap met wat aan en vindt dat ook echt niet erg en vindt me ook echt niet minder mooi.
Oooh oke. Ik dacht ook niet dat hij je minder mooi zou vinden hoor.
Ik snap 'm nu! Plaatje van het jurkje?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 26-08-2010, 19:18
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Na 2.5 maand samen met mijn vriend gereisd te hebben, nu weer thuis. Hoewel er natuurlijk wel wat lastige momenten waren en we 2x (voor ons doen) behoorlijke onenigheden gehad hebben, zijn we er volgens mij wel beter uitgekomen. De onenigheden gingen dan ook meer over serieuze irritaties, waar we zonder echt ruzie te maken over hebben kunnen praten, en heb dan ook het idee dat ik hem én mijzelf beter heb leren kennen.

Maarja, nu heeft hij aanstaande dinsdag een sollicitatiegesprek 600km hiervandaan, dus werd ik een paar maanden geleden nog bang dat het elke dag op elkaars lip zitten tijdens het reizen ons misschien te veel zou worden, nu moeten we binnenkort misschien met het tegenovergestelde omgaan...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-08-2010, 19:53
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Je mist me. Ik vind je toch wel lief. Ik mis jou ook. We zien het wel verder op je feest zaterdag.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 26-08-2010, 20:40
Verwijderd
Is het al morgen?

Ik denk dat ik iets leuks ga doen met een picknick ofzo, als het weer ernaar is, anders gewoon binnen.
Oud 26-08-2010, 22:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Beetje gesmst met die ene jongen, en ik zie m dit weekend, wel leuk Verder ook aan het smsen met jongen van feestje laatst en zou m graag nog een keer willen zien want hij was HEET.
Ik doe allemaal leuke dingen laatste tijd met leuke mensen, ik hou van mijn leven <3
Ergens tussendoor moet ik ook nog afstuderen maar ik heb zo het idee dat dat nog wel even kan duren
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-08-2010, 22:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Oh wat is hij leuk <3

Het is alleen een beetje maf dat hij zo benieuwd is naar waar onze eerste ruzie over zal gaan..
We zijn redelijk hetzelfde dus ik denk niet dat we zo snel ruzie zullen hebben.. maar als dat wel gebeurd id het over iets doms en komt het omdat we allebei te koppig zijn.
Morgen lekker met een vriendinnetje afgesproken die ik te lang niet heb gezien en daarna samen slapen <3 hmm
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-08-2010, 08:03
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Pfff, ben ik ziek, laat hij niks van zich horen. Afknapper. En ik wordt er alleen maar chagrijniger van, ben bang dat ik straks ziek ben als ik afstudeer en dat ik er niet volledig van kan genieten (ook geen champagne door de antibiotica ). *baal**baal.*
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-08-2010, 09:53
wup
wup is offline
Ik moet werken tot 4 uur vannacht en hij moet voeg op want mysteryland. Ga denk ik toch na werken maar richting zijn huis, anders wordt het pas zondag en dat vind ik te lang duren hoor.
Oud 27-08-2010, 10:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
We gaan kamperen jaja, met dit kutweer. Hij was gisteren al en ik kom vandaag. Ik ben benieuwd, want ik heb een gruwelijke hekel aan kamperen en het wordt nog eens vervelender met die regen. Maar hij wou zo graag dat ik meeging. He owes me one. En meneer is natuurlijk weer allerlei dingen vergeten die ik voor hem mag meenemen. Maarja, hij nam de tent mee en een tweepersoonsluchtbed, dus ik moet maar niet klagen qua bagage. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-08-2010, 10:13
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
We zaten anderhalve week geleden op het dieptepunt.
Voor mijn gevoel was dat een wake-up call. Een eyeopener.

Nu ben ik meer open naar haar toe, deel meer zaken met haar, ook mijn liefde en gevoelens, mijn wensen. En hoe wel dat soms nog met moeite gaat, lukt het steeds beter
Daarnaast ben ik weer een stukje energieker en assertiever.
Ik schrijf alles op wat ik gedaan en gevoeld heb en oordeel met een plus en een min.
Gisteren had ik veeel meer plusjes dan minnetjes.
Dankzij mijn therapeut krijg steeds ietjes meer grip en inzicht in mijzelf. En soms verdienen mijn handelingen niet de schoonheidsprijs, ik doe wel mijn best om er iets van te maken.

Voor de zomervakantie is veel langs mij heen gegaan, zat niet lekker in mijn vel Nu probeer ik alles rondom werk, studie en etc, weer inzichtelijk te maken. Het is nu even aanpoten, maar wie zich brand moet op de blaren zitten! Hoewel dat die spreuk niet echt past bij mijn situatie.

Het is een proces die langzaam een positief effect zal hebben, en hopende gaat mijn relatie daar goed in mee.
Oud 27-08-2010, 10:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nou met mijn mams gaat het weer beter. Ze doet het nu rustiger aan, maar wordt ook steeds weer wat sterker. Ze loopt nu rondjes om het huis heen en dat gaat wel goed. Ze slaapt veel en lijkt zo kwetsbaar. Dat is wel heel raar om te zien, maar ik ben blij dat ik wat voor haar kan doen. Het kost me alleen wel baggerveel energie, dus ik ben echt compleet uitgeput en dan moet ik nog verhuizen komende twee weken...

Verder heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte om mijn vriendje te zien. Ik ben met zoveel andere dingen bezig en als ik hem zie wil hij weer praten en praten kost bij ons ook bergen energie en die heb ik nu dus niet. Gister ben ik wel naar een vriendin geweest. Ik hoop maar dat vriendje daar niet achter komt, want dat gaat hij vast niet waarderen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 27-08-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
We zaten anderhalve week geleden op het dieptepunt.
Voor mijn gevoel was dat een wake-up call. Een eyeopener.

Nu ben ik meer open naar haar toe, deel meer zaken met haar, ook mijn liefde en gevoelens, mijn wensen. En hoe wel dat soms nog met moeite gaat, lukt het steeds beter
Daarnaast ben ik weer een stukje energieker en assertiever.
Ik schrijf alles op wat ik gedaan en gevoeld heb en oordeel met een plus en een min.
Gisteren had ik veeel meer plusjes dan minnetjes.
Dankzij mijn therapeut krijg steeds ietjes meer grip en inzicht in mijzelf. En soms verdienen mijn handelingen niet de schoonheidsprijs, ik doe wel mijn best om er iets van te maken.

Voor de zomervakantie is veel langs mij heen gegaan, zat niet lekker in mijn vel Nu probeer ik alles rondom werk, studie en etc, weer inzichtelijk te maken. Het is nu even aanpoten, maar wie zich brand moet op de blaren zitten! Hoewel dat die spreuk niet echt past bij mijn situatie.

Het is een proces die langzaam een positief effect zal hebben, en hopende gaat mijn relatie daar goed in mee.
Ik vind het op de een of andere manier ''mooi'' te lezen hoe jij zoveel met jezelf kennen/blijven leren en groeien/inzichten e.d. bezig bent. Ik weet wel dat heus meer mannen zichzelf zulke vragen stellen als jij doet, en diep over dingen nadenken en zo, maar normaal krijg je dat als vrouw nauwelijks mee (ik althans).

OT: same old, same old. Soms denk ik: het komt hoe dan ook wel goed, ik moet gewoon een lange(re) adem hebben en ik dénk alleen maar dat het niet werk omdat ik nu eens zelf op de versiertoer ben ipv versierd wordt en ik dus niet gewend ben hoe het vanaf die kant ''werkt.'' Andere keer denk ik: ik trek het niet meer, ik wil nu weten hoe het zit en ga gewoon volledig open kaart spelen en neem de consequenties van die voortvarendheid voor lief... Hmmmtja. Hopelijk zie ik hem morgen op het werk en komt hij dan zélf op het idee iets te gaan doen.
Oud 27-08-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Pfff, ben ik ziek, laat hij niks van zich horen. Afknapper. En ik wordt er alleen maar chagrijniger van, ben bang dat ik straks ziek ben als ik afstudeer en dat ik er niet volledig van kan genieten (ook geen champagne door de antibiotica ). *baal**baal.*
Hey, ga jij eens lekker champagne drinken!
Citaat:
Medicijnen en alcoholgebruik. Zeer interessant. Zoals mijn apotheker al vertelde kan antibiotica en alcohol GEEN kwaad. http://mcs.test-aankoop.be/default.a...d_c=ServiceGlo

De dokter die je vertelt van de alcohol af te blijven, wil gewoon dat je geen alcohol drinkt!
Oud 27-08-2010, 14:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
^de dokter die je specifiek verteld van de alcohol af te blijven zal daar vast een goeie reden voor hebben, je slikt die antibiotica toch niet voor niks.


Ot: Ik dacht dat nadat hij hier een maand was geweest het missen wel eventjes zou uitblijven. maar uiteraard niet, en hoe . En nu zien we elkaar eind september pas weer en ben ik een verdomd discontent meisje.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-08-2010, 14:44
Verwijderd
Hm, ik ben in mijn eentje en het bevalt me verdomd goed. Ik merk dat ik alles gewoon fijn op een rijtje heb, lekker vakantie heb. Af en toe even naar vrienden toe, lekker rustig . Naar jezelf kijken en vergelijken werkt echt goed.
Oud 27-08-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
^de dokter die je specifiek verteld van de alcohol af te blijven zal daar vast een goeie reden voor hebben, je slikt die antibiotica toch niet voor niks.
Ach, toen ik mijn dokter ermee confronteerde, zei hij dat hij alcohol standaard afraadt omdat alcohol niet goed voor je is . Een glaasje champagne als je afstudeert kan heus geen kwaad, tenzij je dus speciale antibiotica krijgt.

OT: Nog een uur... wat gaat de tijd dan langzaam!
Oud 27-08-2010, 19:20
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Hey, ga jij eens lekker champagne drinken!
Gaat gebeuren! Dank je voor de link. Heb het even opgezocht en het mag.

OT: Nog steeds niets. Onder welke steen ligt die gast...
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-08-2010, 19:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ach, toen ik mijn dokter ermee confronteerde, zei hij dat hij alcohol standaard afraadt omdat alcohol niet goed voor je is . Een glaasje champagne als je afstudeert kan heus geen kwaad, tenzij je dus speciale antibiotica krijgt.

OT: Nog een uur... wat gaat de tijd dan langzaam!
aansteller
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-08-2010, 01:16
Verwijderd
Gisteren was overwinningsdag. Ben eindelijk ontzettend kwaad geworden op mijn 'leidinggevende' en daarmee naar de leiding van de camping gestapt. Ze snapten me volledig en wilden zelfs mij hoofdanimator maken. Daar heb ik voor bedankt, maar het was evengoed een eer om te horen dat ze denken dat ik dat kan. Ze was er niet blij mee, maar aan de andere kant was dit wel precies wat ik nodig had. Ik liep vandaag ook veel meer ontspannen rond. Ik heb voor het eerst in mijn leven geroepen dat ik me niet meer liet negeren, en dat meende ik nog ook. Best een overwinning, want dat ben ik jarenlang gewend geweest. Om dan nu te roepen dat ik me niet meer laat negeren, is best wel iets....

Verder was vanavond speciaal. Ik heb bijna anderhalf uur zitten kletsen met de dj, misschien niet verstandig, maar o zo fijn. We hebben echt een klik samen en dat is zo fijn Ik ben wel een beetje verdrietig, want iedereen waar ik van ben gaan houden, gaat dit weekend of komt gewoon niet meer terug. En dat is kut. Maar goed, nog maar zeventien dagne en dan ga ik naar huis, en nog maar tien dagen en dan komt mijn vriendjeeeeeeeeeeeeee <3
Oud 28-08-2010, 09:29
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Jippie, vriendje is weer thuis en het is zo zo zó ontzettend fijn om hem weer te kunnen zoenen en aanraken en alles. Nu is hij alweer aan het werk, maar gelukkig vanavond weer samen <33.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-08-2010, 19:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goehoed
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-08-2010, 22:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij twijfelt...
Wat heb ik toch met twijfelende kerels
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-08-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Hij twijfelt...
Wat heb ik toch met twijfelende kerels
Ik las net ook je pm. Echt stom.
Oud 29-08-2010, 09:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het is over en ik weet niet wat ik er van moet vinden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-08-2010, 11:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ahh stom dott!

gister hem weer gezien en dat was leuk hij zei twee keer dat ie me gemist had, ahh. wist niet echt hoe ik moest reageren dus maakte maar een 'hmhm' geluidje vond het stiekem ook maar een beetje onzin, want als hij me echt zo gemist had had ie wel meer van zich kunnen laten horen. maaaargoed, het was iig erg gezellig en hij is lief en sexy
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 29-08-2010, 11:55
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik hoop dat we voor altijd vrienden mogen blijven lieverd.
Het voelt goed zo.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 29-08-2010, 12:03
wup
wup is offline
( niet echt ot, maar goed) Aller laatste vrije dag. Vanaf morgen begint mijn Lio. Voelt wel goed dat ik steeds minder aan mezelf twijfel, maar ik blijf het ontzettend spannend vinden. Tijdens mijn vorige stage had ik soms zo het gevoel dat ik het niet kon en dat gevoel is nog niet weg. Nou ja... nieuwe klassen, nieuwe kansen dan maar...
En daarna wordt het tussen ons ook anders. De helft van onze relatie had ik vakantie. Ben benieuwd hoe dat nu gaat als we het allebei zo druk hebben.
Oud 29-08-2010, 13:21
Verwijderd
@ wup: m'n beste vriendinnetje is ook net begonnen als lerares en had precies hetzelfde. Ze is niet zelfverzekerd en twijfelt ook heel erg of ze het wel kan. Tijdens haar vorige stage had ze een verschrikkelijke 4 HAVO klas, wat het allemaal nog veel erger maakte. Gelukkig heeft ze zich er toch overheen gezet en gaat het tot nu toe goed. Heb haar ook gezegd dat er weinig docenten zullen zijn die het in het begin niet heel spannend vonden voor de klas. En bij jou komt het vast ook goed

Hier weinig verbetering. Het was vrijdagavond wel heel gezellig, en gister ook. Ik snap dat hij het druk heeft, maar volgens mij is de boodschap dat ik geen zin meer heb om altijd initiatief te moeten nemen nog steeds niet aangekomen. Misschien is het echt iets vrouwelijks om me daaraan te storen, maar ik kan het er nu even niet bij hebben dat hij er nu zo laks in is. En toen we vrijdagavond dronken waren, konden we wel weer heel erg elkaar zitten uitdagen, huh? Dus complete desinteresse is het niet, want een vriend van me zei even daarvoor ook al uit het niets dat ik hem heel veel waard ben. Maar hij mag wel eens iets meer moeite doen om dat te laten zien!

En ik heb vannacht heel raar gedroomd dat z'n ex een hele scene ging schoppen over ons
Oud 29-08-2010, 15:51
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik heb sjans.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 29-08-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Hij twijfelt...
Wat heb ik toch met twijfelende kerels


En het weekend hier was fijn. Maar altijd die twijfels bij mij, aan de ene kant zegt ie dat ie van me houdt (wel snel, maar fijn om te horen altijd, sowieso zat ik in een Big Bang Theory situatie. 'Ik hou van je' 'Ehm', nou ja, hij kon er om lachen ), maar ik heb hem 2 schoppen onder zijn kont moeten geven om zijn status aan te passen en nu is de melding op zijn pagina weg. Wil hij er geen aandacht op vestigen, schaamt hij zich voor mij? Altijd mijn hoofd dat moeilijk doet... Ik wil niet dat iemand spelletjes speelt met me.

Daarnaast is de sex wel erg goed ^^. Ik probeer mijn moeilijkheden aan de kant te schuiven en dat lukt aardig, maar niet alles gaat van leien dakje. Gelukkig kunnen we ook daarom lachen .
Oud 29-08-2010, 22:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij heeft het hele weekend verder lief en normaal gedaan.. en toch ben ik nu zo bang dat ik het zelf uit wil maken en weg wil van deze situatie..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-08-2010, 23:51
Verwijderd
pff dott word jij nou nooit eens moe van jezelf
Oud 29-08-2010, 23:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Oh ja.. en hoe...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-08-2010, 09:08
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Super weekend gehad!!! Echt, helemaal geweldig.
En ik voelde me ook relax.
Veel plusjes aangekruist, en haast geen minnetjes. ;-)

Ik vind het alleen een klein beetje onprettig idee dat ze wat met een oude geliefde afspreekt...of heeft afgesproken.
Rationeel is er niks aan de hand, ze laat merken dat ze voor mij gaat door een lief smsje en etc. Ze wilde me nog netjes over bellen van te voren en later kwam ze nog langs.
Daarom heb ik het ook een sportieve manier opgevat, ze was al bang dat ik boos zou zijn. Dus daar ben ik wel trots op, op de manier hoe ik heb gereageerd.
Alleen ik sta er niet om te juichen, maar goed, dat voelde ik gisteren nog niet echt, maar nu wel.

Bottom line: ik vertrouw haar!
Oud 30-08-2010, 09:30
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik vind het op de een of andere manier ''mooi'' te lezen hoe jij zoveel met jezelf kennen/blijven leren en groeien/inzichten e.d. bezig bent. Ik weet wel dat heus meer mannen zichzelf zulke vragen stellen als jij doet, en diep over dingen nadenken en zo, maar normaal krijg je dat als vrouw nauwelijks mee (ik althans).
Thanks!!

Doe mijn best maar.
Oud 30-08-2010, 09:36
Verwijderd
Avondje zinloos smsen Maar eigenlijk wel zinvol, want volgens mij zit het wel weer goed.
Oud 30-08-2010, 12:48
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Bluh, ik ben dat gereis tussen ons meer dan beu. Ik wil ook wel eens een plekje dat echt van ons samen is. Steeds bij zijn ouders, bij mijn ouders, op mijn kamer afspreken, hoeft van mij niet meer zo nodig. Eerst maar eens een baan vinden...
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 30-08-2010, 19:20
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Toch een klein beetje aangestipt dat ik er mee zat. Ik stond niet te juichen om in mooie termen te spreken.
Ze heeft me wel gerustgesteld. En ik stelde haar gerust dat ze vrij is om te doen wat ze wil en ik haar ook gewoon vertrouw.
Voor de rest maakte ik er geen drama van, maar het was gewoon in me koppie aan het zeuren.

Is dit een teken dat ik gek op haar ben?
Oud 30-08-2010, 23:10
Verwijderd
Pffff.... Zaterdagavond was een heerlijke avond met geweldige mensen, dan is het extra moeilijk om iedereen te zien vertrekken. Nog een week tot vriendje komt, tot die tijd moet ik het nog even doen met mensen waar ik niks mee heb. Ik mis hem en mijn vrienden allemaal ontzettend, heb behoefte aan een knuffel
Oud 31-08-2010, 21:12
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Dagen als vandaag zijn zo geweldig voor je gemoedstoestand. Hier kan ik nog dagen op teren en ik heb er geen man voor nodig! Afgestuurd met een negen waar heel mijn familie bij was (eerste keer sinds zeventien jaar dat mijn moeder en mijn vader aan een tafel zaten) en het was gewoon geweldig. Die man laat niets van zich horen en dat boeit me helemaal niet!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 31-08-2010, 21:39
Verwijderd
Ik ga binnenkort bij hem eten, op zíjn initiatief! *dansje doet*
Oud 31-08-2010, 23:29
Verwijderd
Vandaag 2 jaar samen
Oud 01-09-2010, 07:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gefeliciteerd!

ot: onze gesprekken via de sms en msn zijn allemaal helemaal normaal dus misschien dat het wel meevalt en het gewoon een moment van twijfel is geweest.
Nu mijn eerste stagedag en ben zo bloednerveus weer.
Gelukkig probeert hij me wel gerust te stellen..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-09-2010, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 2 jaar samen
Gefeliciteerd!
Oud 01-09-2010, 09:15
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Gaat echt prima tussen ons, hihi! Veel gelachen gisteren op de bank.
Het delen van de simpele en lastige zaken gaat ook meer vloeiend bij mij.
Wel kut, dat ik zo vermoeid wakker ben geworden, slecht geslapen. Yuk.

@Pippeloen: gefeli.
Oud 01-09-2010, 09:20
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
hem gister gesmst en hij heeft nog niet gereageerd. pff ik snap niet waarom hij laatst dan zo lief deed, doe dat niet als je het blijkbaar niet echt meent.
maargoed, verder voel ik me eigenlijk best goed vanavond wordt leuk!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 01-09-2010, 11:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga binnenkort bij hem eten, op zíjn initiatief! *dansje doet*
Dit is echt té gaaf
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.