Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 21:21
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ja...is best lullig.
Maar waarom zou je energie steken in een relatie als je weet dat er een grote kans bestaat dat het niet goedkomt?
Zonde van je eigen energie en tijd.

Maar goed, wel moeilijke beslissing.
Zolang je hebt toch leuk met elkaar kunt hebben, waarom niet? Ten minste, alleen wanneer je daar geen hele waslijst 'minpunten' tegenover hebt staan.
In een vorige relatie wist ik ook dat het niet voor langere tijd was, maar we hadden allebei het idee van we zien wel waar het schip strandt. Niks mis mee, maar dan moet het voor beiden duidelijk zijn. Ik weet niet of de vriend van Lente dit ook heeft?
Advertentie
Oud 13-10-2010, 21:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Zolang je hebt toch leuk met elkaar kunt hebben, waarom niet? Ten minste, alleen wanneer je daar geen hele waslijst 'minpunten' tegenover hebt staan.
In een vorige relatie wist ik ook dat het niet voor langere tijd was, maar we hadden allebei het idee van we zien wel waar het schip strandt. Niks mis mee, maar dan moet het voor beiden duidelijk zijn. Ik weet niet of de vriend van Lente dit ook heeft?
Nee, hij geeft me het idee dat dit wat hem betreft heel lang gaat duren. Ik heb ook nog niet met hem gepraat, dat ga ik sowieso eerst doen want ik ben het helemaal met jullie eens dat dit niet eerlijk is.

en Freyja: dit is inderdaad alleen maar negatief gezeur, dat komt omdat ik het positieve nu even niet zie. Maar als we samen zijn en er verder niks aan de hand is, hebben we het echt heel gezellig.

Trance Maniak: je hebt gelijk, dit zijn ook geen dingen om op te lossen. Dit is voor een groot deel hoe hij is. Als ik dat niet meer superaantrekkelijk vind, zegt dat wel genoeg.

Atelier Madame: ik denk dat dit altijd struikelpunten blijven, ik mis in hem dingen die ik erg belangrijk vind.
Oud 14-10-2010, 08:36
Verwijderd
Ik ben weer thuis, na een kleine week bij hem te zijn geweest. Het is niet tof om weer thuis te zijn. Ofja, niet tof. Het is raar. Ik hoor zo bij hem, het is allemaal zo natuurlijk en het voelt zo goed, dat het heel raar is om zonder hem te zijn. Pffff.... Soms zou ik wel eens een niet-zo-heftige-relatie willen hebben, niet zo afhankelijk van hem willen zijn, want ik hou daar gewoon niet van. Als ik bij hem ben of 's avonds teegen hem aan kan kruipen, maakt dat allemaal niet uit, maar zodra ik een paar dagen bij hem ben geweest en ik moet weer naar huis, vind ik dat echt niet tof. Hmmm.
Maar positief denken: Als we geluk hebben en alles doorgaat, wonen we over een half jaartje samen
Oud 14-10-2010, 08:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Atelier Madame: ik denk dat dit altijd struikelpunten blijven, ik mis in hem dingen die ik erg belangrijk vind.
Het is ook wel lastig dat het meerdere punten op 'hetzelfde gebied' zijn. Als hij nou alleen wat weinig initiatief toonde, dan kon je daar iets van zeggen en dan wilde hij dat misschien nog wel veranderen. Maar als je daar dan óók uitstellen bij op telt, én weinig eigen mening geven (nou ja, dat doet-ie dan nu meer), én een algemene passieve instelling én nog een aantal van zulke dingen.. tja, dan kun je wel gaan roepen dat-ie minder passief moet zijn, en misschien verandert hij dan wel op sommige vlakken, maar zulke dingen blijven dan altijd ook weer terugkomen. Bijvoorbeeld bij de eerste keer dat jullie samen op vakantie gaan. ( wat een nachtmerrie, als ik dit zo hoor )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-10-2010, 10:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hahaha en vervolgens na al dat gewhine in mijn vorige post over die jongen, ga ik op het feest zoenen met een bijna total stranger, die overigens wel heel knap was haha. Lekker looogisch...
Oud 14-10-2010, 10:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Volgens mij laat Akhlys zich ook heel gemakkelijk meeslepen, een beetje een mannelijke St*r
Pff, ik val best best mee qua snel verliefd worden als je me vergelijkt met Akhlys

OT: ik ben gelukkig Hij is perfect voor mij en hij zegt steeds hoe knap hij me vindt ahh. Dit weekend zijn vrienden ontmoeten, spannend!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 14-10-2010, 14:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jemig, leuk zo'n broertje. Vanaf woensdagmiddag geprobeerd te bereiken, maar dat lukte op geen enkele manier, door niemand. Vanaf dinsdag wist niemand meer waar hij is geweest. Zijn deur zat op de haak, dus daar kwam ik met de sleutel niet in, dus hij moest wel thuis zijn, maar reageerde niet op herhaaldelijk aanbellen. Allemaal doodongerust, dus uiteindelijk belde ik de politie maar. Doet ie even later vrolijk de deur open.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-10-2010, 16:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Het is ook wel lastig dat het meerdere punten op 'hetzelfde gebied' zijn. Als hij nou alleen wat weinig initiatief toonde, dan kon je daar iets van zeggen en dan wilde hij dat misschien nog wel veranderen. Maar als je daar dan óók uitstellen bij op telt, én weinig eigen mening geven (nou ja, dat doet-ie dan nu meer), én een algemene passieve instelling én nog een aantal van zulke dingen.. tja, dan kun je wel gaan roepen dat-ie minder passief moet zijn, en misschien verandert hij dan wel op sommige vlakken, maar zulke dingen blijven dan altijd ook weer terugkomen. Bijvoorbeeld bij de eerste keer dat jullie samen op vakantie gaan. ( wat een nachtmerrie, als ik dit zo hoor )
haha vakantie is het enige waar hij wel plannen voor maakt zomervakantie he, lekker op tijd ook . toen ik zei dat ik tot de zomer stageloop en geen idee heb hoe ik aan geld moet komen voor al die dingen die hij dan wil gaan doen, was zijn reactie 'achhh we zien wel'
Oud 14-10-2010, 16:55
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Zolang je hebt toch leuk met elkaar kunt hebben, waarom niet? Ten minste, alleen wanneer je daar geen hele waslijst 'minpunten' tegenover hebt staan.
In een vorige relatie wist ik ook dat het niet voor langere tijd was, maar we hadden allebei het idee van we zien wel waar het schip strandt. Niks mis mee, maar dan moet het voor beiden duidelijk zijn. Ik weet niet of de vriend van Lente dit ook heeft?
Zeker waar...
Zo leef je ...en zo leef je niet. Dus op dat punt heb je gelijk.

Maar ik maak op uit de posts van Lente dat haar twijfels ontzettend sterk zijn. Die twijfels lijken nu op dit moment groter dan het plezier in de relatie. Het is ook meer een keuze voor haarzelf. Voelt ze zich nog prettig in de relatie of zijn de minpunten te sterk?
Oud 14-10-2010, 18:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha vakantie is het enige waar hij wel plannen voor maakt zomervakantie he, lekker op tijd ook . toen ik zei dat ik tot de zomer stageloop en geen idee heb hoe ik aan geld moet komen voor al die dingen die hij dan wil gaan doen, was zijn reactie 'achhh we zien wel'
Eigenlijk is het niet echt leuk, maar daar moest ik toch om grinniken

Ontopic: Alles gaat nog steeds goehoed. En wij gaan begin december onze eerste vakantietje doen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
haha vakantie is het enige waar hij wel plannen voor maakt zomervakantie he, lekker op tijd ook . toen ik zei dat ik tot de zomer stageloop en geen idee heb hoe ik aan geld moet komen voor al die dingen die hij dan wil gaan doen, was zijn reactie 'achhh we zien wel'
hehe

Lente dit is niet best allemaal hoor, maar dat weet je zelf ook allang.
Oud 14-10-2010, 20:36
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Het is fijn dat we (ondanks dat ik verdorie wéér moet leren ) het zo lekker hebben samen. Hij maakt thee en kijkt tevreden zijn serie (expeditie Robinson) en ik werk hard achter de computer en af en toe komt hij vragen hoe het gaat. Nu nog even een toffe vakantie plannen <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 14-10-2010, 20:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil tegen hem aan kruipen.. helemaal nu ik weet dat dat niet kan dit weekend.. of nou ja, niet kan.. dat ik hem niet wakker wil maken om 8 uur 's morgens door hem hier te laten slapen.. dus het is ook mijn eigen schuld..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-10-2010, 20:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hij gaat een liedje over ons schrijven
Oud 14-10-2010, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja...is best lullig.
Maar waarom zou je energie steken in een relatie als je weet dat er een grote kans bestaat dat het niet goedkomt?
Zonde van je eigen energie en tijd.

Maar goed, wel moeilijke beslissing.
Als je van iemand houd grijp je toch elke kans aan om te proberen dat het weer goed komt?

Ontopic: vandaag naar zijn bachelordiplomauitreiking geweest en ben blij dat ik toch gegaan ben (moest eigenlijk werken en was lastig vrij krijgen maar ben om zeven uur begonnen en m'n teamleider vond dat ik er gewoon heen moest kunnen dus hij zou wel wat regelen). Was kort maar wel leuk en ik ben trots op hem M'n schoonouders hebben me opgehaald op m'n werk en weer naar een feestje van m'n werk gebracht, echt super lief Nu weer lekker thuis, morgen dagje vrij, zaterdag zie ik hem pas weer. Vind het wel jammer dat hij met z'n ouders vanavond uit eten geweest is en dat ze niet even een avond uitgezocht hebben waarop ik ook kon.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-10-2010, 21:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ja, goed <3 Mijn vriendje is echt de beste. We gaan het hele weekend in bed liggen en films kijken en zwemmen en tiramisu maken en hardlopen. Het is een jaar geleden dat het uit-aan-uit-aan-uit-en-ten-slotte-weer-aan ging maar het is nu echt supergoed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-10-2010, 21:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
hehe

Lente dit is niet best allemaal hoor, maar dat weet je zelf ook allang.
ja maar nu weet ik het pas écht, eerder was het leuke toch beter dan het stomme stom is.
Oud 14-10-2010, 23:35
Verwijderd
Lente, wel lastig, maar het lijkt me idd wel duidelijk...

Hm ik weet het even niet zo goed. Maar morgenavond uit met heel veel matties, dus dan maar eens kijken hoe gezellig we het dan hebben.
Oud 15-10-2010, 09:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ontzettend saai.
Oud 15-10-2010, 21:31
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik vind het echt vreselijk om hem pijn te doen
Oud 15-10-2010, 22:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was m'n mailbox aan het uitzoeken en kwam allemaal mailtjes tegen van de tijd dat het uitging met m'n ex, ik m'n vriend juist steeds leuker ging vinden, verliefd werd, we steeds afspraken en uiteindelijk wat kregen en dat is zo super leuk om te lezen Vind het ergens echt jammer dat die tijd van verliefd zijn nu voorbij is en dat het allemaal zo 'gewoon' is om samen te zijn maar ik krijg wel weer kriebels in m'n buik als ik dat lees want ik houd echt nog steeds heel veel van hem. Had toen nooit verwacht dat we het zolang vol zouden houden, inmiddels alweer meer dan drie jaar en drie maanden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-10-2010, 22:34
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
We zijn alweer bijna een jaar samen wowwww
ik ben nu geneigd om te typen 'wie had dat ooit gedacht' maar dat is eigenlijk helemaal niet van toepassing aangezien we vanaf het begin eigenlijk al weten dat wat we hebben gewoon zo leuk en zo goed is dat we gewoon voor elkaar gemaakt zijn
En natuurlijk ben ik niet meer elk moment van de dag hotel de botel van vlinders, maar ik merk gewoon zoals vorige week, dat ik een weekendje met vriendinnen wegben en hem een paar dagen niet zie, dat ik m echt onzettend mis en me dan heeel verliefd voel en de hele tijd aan m denk. En dat is gewoon heel goed en dan geniet ik alleen nog maar meer van m.
Oh en het allerleukste is dus dat we nu ook echt plannen maken om samen te gaan wonen. JA samenwonen waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. met een beetje geluk heb ik binnen nu en wat maanden een huisje
Zo lang genoege post nu weer *engel*
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 16-10-2010, 09:58
Verwijderd
Pff dit lijkt helemaal nergens op
Oud 16-10-2010, 10:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Op weg naar mijn grote liefde

Engeland <3
__________________
<):o)
Oud 16-10-2010, 11:42
Verwijderd
Goed eigenlijk. Zo goed dat er niks te melden valt. Ook omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien, valt er niet veel te vertellen, maar hij is lief en geeft me aandacht <3.

Probleem is dat ik hem wil verrassen met zijn verjaardag, maar dat ik niet goed weet of dat in goede aarde gaat vallen. Ik durf ook niet in details te treden, want stél dat hij hier eens per ongeluk komt lezen ^^.
Oud 16-10-2010, 14:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zo, deze week is errug goed voor ons geweest, relatie-technisch gezien. En op kantoor gaat het ook zo z'n gangetje, twee collega's zijn leuk, de rest moet ik nog beter leren kennen. Er zitten wel types die onwijs aan het roddelen zijn, dat geouwehoer... Maar goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-10-2010, 07:05
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Probleem is dat ik hem wil verrassen met zijn verjaardag, maar dat ik niet goed weet of dat in goede aarde gaat vallen. Ik durf ook niet in details te treden, want stél dat hij hier eens per ongeluk komt lezen ^^.
Ligt eraan wat de verrassing is.
Oud 17-10-2010, 10:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
We zijn beide de afgelopen dagen nogal ziekig geweest, en het is fijn om te merken dat we ons zelfs dan niet aan elkaar gaan ergeren. Vandaag gaan we bezig met de woonkamer, hele indeling omgooien. Wat een chaos brengt dat altijd met zich mee zeg.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-10-2010, 18:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag samen (hij en ik) met mijn broertje naar de oma's geweest. Best gezellig,eigenlijk! Ik vind het fijn dat hij daar ook gewoon mee naar toe gaat.

En ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik met een (oud) vriendinnetje aanmoet: ik ken haar het langst van allemaal, maar ik heb haar al een eeuwigheid niet gezien omdat we uit elkaar gegroeid zijn... Moet ik daar wat mee of...?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-10-2010, 18:45
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik voel me afschuwelijk. het begint tot me door te dringen wat ik allemaal ga missen. alle twijfel is weer terug.
Oud 17-10-2010, 19:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Lente: is het al uit dan? Sterkte hoe dan ook. Misschien helpt het je als ik vertel dat ik me bij mijn vriendje ook wel een beetje zo voelde in het begin (hij is/ was onzekerder, neemt minder initiatief). Overigens maak ik me er nu pas (na ruim 2 jaar) soms zorgen over en zal het misschien niet zo overheersend zijn als bij jou, maar bij mij heeft het heel erg geholpen om het te benoemen en aan hem te vertellen. Hij vond het niet leuk maar weet wel nu dat ik me er (af en toe) aan irriteer.

Anyway, ontopic: Ik ga met vriendje binnenkort op vakantie en denk dat dat wel heel goed is, even meer rust/ geen tentamens of coschappen aan mijn hoofd, meer aandacht voor hem. En morgen vriendin zie die een maand weg is geweest, ik heb haar gemist!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)

Laatst gewijzigd op 17-10-2010 om 19:47.
Oud 17-10-2010, 20:43
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
@Lente: is het al uit dan? Sterkte hoe dan ook. Misschien helpt het je als ik vertel dat ik me bij mijn vriendje ook wel een beetje zo voelde in het begin (hij is/ was onzekerder, neemt minder initiatief). Overigens maak ik me er nu pas (na ruim 2 jaar) soms zorgen over en zal het misschien niet zo overheersend zijn als bij jou, maar bij mij heeft het heel erg geholpen om het te benoemen en aan hem te vertellen. Hij vond het niet leuk maar weet wel nu dat ik me er (af en toe) aan irriteer.
Dankje. Het is nog niet uit, maar ik dacht dat ik het wist en was opgelucht. En dan nu weer die twijfel.. Hem huilend aan de telefoon helpt ook niet Ik heb hem al eerder verteld waar ik over twijfelde en dat heeft echt geholpen, maar ik denk dat het nu teveel is. Dat hij gewoon niet goed bij mij past. We zijn pas een half jaar samen, echt heel kort. En al zo vaak zo veel twijfels, dat klopt niet.
Oud 17-10-2010, 20:52
Verwijderd
Succes Lente, met wat je ook doet.

Omg. Ik verveel me zo als hij niet op msn is... En dat terwijl ik al heel productief ben geweest, maar nu ben ik klaar, tenminste, ik heb geen zin om te spoelen om nog klittenband te verstevigen. Hij is larpen, maar ik heb geen idee hoe laat hij terug is, ik wil opblijven om hem nog even te spreken, maar zo slim lijkt me dat ook weer niet, want hoe laat is ie thuis en komt ie nog online. Ik kan smsen, maar ik probeer dat te beperken owv het België-Nederland verhaal.
Oud 17-10-2010, 21:23
Verwijderd
@ Lente: het is niet makkelijk, maar naarmate het langer duurt, wordt het volgens mij alleen nog maar moeilijker...

OT: Ja dahag, zoek het uit. Waar komt dit vandaan? Ik ben er zo klaar mee.
Oud 17-10-2010, 23:11
Verwijderd
Volgens mij ben ik een beetje over de 24/7 verliefdheidsfase heen. En ik merk dat ik daar een beetje bang van word....
Oud 18-10-2010, 00:05
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Thnx voor alle support paar dagen terug^^

Ik heb het even met dat meisje besproken (ik had per ongeluk iets teveel gezegd en ze bleef maar doorvragen) en duidelijk geworden dat het voorlopig niks wordt. Ik heb ook geen valse hoop ofzo, gewoon gezellig af en toe afspreken en verder niks, dus dat is wel beter^^

Verder 2 meiden uit het kroegclubje die opeens een beetje vreemd doen. Niks meer terug smsen, niet op hyves reageren.. zo vreemd, ik was wel uitgenodigd voor de verjaardag van 1 van die meiden, maar vervolgens niks meer horen Miss heeft het te maken met dat ik 1 van de 2 heb afgewezen, omdat ik haar te jong vond.. Naar wat ik heb gehoord was ze daar op de avond zelf iig niet zo blij mee.. Maar ja, haar probleem, niet de mijne..
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 18-10-2010, 06:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, ik zie hem de hele week niet
Bah.. niet tof..
Hij is echt te geweldig <3

edit: smsje van mn ex dat ie me mist.. wtf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 18-10-2010 om 09:34.
Oud 18-10-2010, 11:10
Verwijderd
Ik moet me niet zo aanstellen soms
Oud 18-10-2010, 12:44
Verwijderd
Ok, help.
Zaterdagavond had een vriendin een stom iets en daar heeft ze zich bijna de hele avond druk om gemaakt. Ze zou me laten weten hoe het af zou lopen. Ik heb haar zondagavond een smsje gestuurd dat ik hoopte dat het weer een beetje gezakt was en dat het allemaal goed gekomen was. Ik kreeg vanmorgen een smsje dat ze er kriegelig van word dat ik 'altijd' sms als er iets aan de hand is en ze gezegd heeft te smsen. Ik bedoel dit alleen maar goed en welgemeend en met interesse. Na wat op en neer gesms, kwam er op neer dat ze die welgemeende interesse ervaarde als controle en ik moest haar vertrouwen als ze zei dat ze iets van zich zou laten horen want dat deed ik niet. Het is helemaal niet dat ik haar daar niet in vertrouw, maar ik maak me dan oprecht zorgen en laat dat blijken door een smsje. Is dat heel stom of stelt zij zich gewoon aan?
Oud 18-10-2010, 13:02
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
@Secret Agent: ze mag blij zijn dat ze zo'n meelevende vriendin heeft. Tjonge jonge zeg, ik vind het juist lief dat je er nog achteraan smst om te vragen hoe het gaat.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 18-10-2010, 14:48
Verwijderd
Ik zou het ook verstikkend vinden als een vriendin me altijd smste in zulke situaties. Ik zou het zelfs al verstikkend vinden als ik regelmatig verplicht moest smsen hoe iets afgelopen was.

Dat jij je zorgen maakt en wil polsen hoe het met haar gaat is niet stom, maar zij stelt zich ook niet aan als zij dat niet wil hebben en liever even met rust gelaten wil worden na/bij nare situaties. De ene persoon is de andere niet. Dus als zij bij moeilijke situaties behoefte heeft aan rust en vrijheid, dan zou ik de goede bedoelingen toch maar aan de kant schuiven en daar naar luisteren.
Oud 18-10-2010, 15:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Omg ik ben echt zo verliefd na dit weekend vind ik hem nóg leuker, zo fijn om veel bij hem te zijn. Hij zei ook dat hij steeds denkt dat het niet beter kan maar dat hij me toch elke keer weer iets leuker vindt. Tijdens uitgaan konden we niet echt veel samen zijn omdat we met een groepje waren, maar af en toe keken we elkaar zo aan en kon ik niet stoppen met lachen en voelde ik allemaal kriebels. Wel vaak even elkaars hand vastgehouden en toch stiekem ergens heen om even te zoenen. Aan het eind van de avond zei hij dat hij zo verliefd op me is, dat hij het voelt als hij naar me kijkt. Ahh hij is zo lief en zo perfect. En nu wil ik m heeel snel weer zien maar we hebben het allebei zo druk.. Ik kan echt alleen maar aan hem denken.
Haha oke sorry voor de erge zwijmelpost
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 18-10-2010, 15:39
Verwijderd
@Paranoide: Daar heb je ook wel een punt. Is ook zo, weet ik ook wel, maar ergens voelt dat toch heel erg lullig.

Zal ook wel komen omdat ik de laatste weken steeds meer het idee heb dat ik niet zoveel goed kan doen bij haar en ze steeds vaker commentaar heeft op mijn manier van doen. Nu weet ik dat ze heel kortaangebonden en kortzichtig kan zijn in dit soort situaties en daarbij niet openstaat voor een gesprek. Maakt het voor mij des te moeilijker, want ik wil het er dan heel graag over hebben en bespreken wat er nou gebeurt is, maar dat kan zij niet. Maar ergens houdt het bij mij ook een keer op, ik vind het allemaal leuk en aardig en het is een lieve meid, maar het is ook een keer genoeg met hoeveel commentaar ik kan hebben. En om dan politiek correct te blijven en me altijd en overal maar aan te passen omdat mevrouw anders boos wordt, daar heb ik ook geen zin in. Aanpassen in een relatie vind ik prima, heb ik geen moeite mee, maar het moet wel van twee kanten komen. En als dat niet kan, wat dus inhoudt dat ik op mijn tenen moet gaan lopen, bedank ik daar voor.
Ik denk dat ik het een week of twee laat rusten en dan contact op neem of zo. Ik zie het wel. Bah. Ik hou niet zo van dit soort situaties.
Oud 18-10-2010, 19:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het eerst in tijden dat ik me geweldig voel op relationeel gebied! En dat komt juist omdat er even geen jongens in mijn leven zijn . (Waar ik overigens zelf de keuze in heb gemaakt). Ik vind het wel best zo. En denk dat ik nu zo'n beetje weet wat ik niet wil in een vriendje, en ik weet dat ik vanzelf iemand tegen kom. Ik heb er helemaal geen haast bij, ik zie wel!
__________________
mijn handtekening
Oud 18-10-2010, 22:12
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Merk bij mijzelf dat ik wel lichtgevoelig ben, zowel positief als negatief...Maar als je moe bent, ben ik wel meer vervelend, zeikerig en alles. Maar met die buien, ga ik al wat beter om. Ik reageer veel minder af op anderen.
Ik merk dat ik meer dingen uitspreek en het gedrag van de ander gewoon concreet benoem. Dus daar zitten ook lichtpuntjes.

ot:
stabiel...wel apart weekend, hihi...was zelf erg in de plagerige, vervelende, melige, vermoeide bui. Dus ik was niet altijd even gezellig, Ik voelde me wel een emo-zeur.

Weekend liep niet zoals gepland, vond ik jammer, maar we hebben er prima over gepraat op een goede manier. En ik merk ook dat grapjes het ook veel luchtiger maakt, voor mijzelf...en ook voor haar.
Maar heb mij best gedaan, haar wel met dingetjes geholpen en ze heeft me ook een klein beetje in de watten gelegd. Dat maakte al heel veel goed.
Dus ja, ondanks wat kleine tegenslaagjes merk ik wat meer stabiliteit. Heel fijn!!
Voor de rest voel ik gewoon, dat ik ontzettend van haar hou!! En ben ik soms dan een ontzettende brompot.
Oud 18-10-2010, 22:18
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
ik voel me afschuwelijk. het begint tot me door te dringen wat ik allemaal ga missen. alle twijfel is weer terug.
Mag ik het van de positieve kant bekijken?
Ondanks alle min-punten, zit de twijfl er nog steeds. Dat betekent in mijn ogen dat er ook veel dingetjes goed zijn, anders zat je nu ook niet te piekeren erover.
De twijfel hoeft niet te betekenen dat het afstreeft naar een bad end.

Sterkte met alles...Hopelijk komt alles weer op ze pootjes terecht.
Oud 19-10-2010, 07:42
Verwijderd
Onze eerste ruzie geloof ik Het ging half per telefoon, half per sms, en daardoor hebben we elkaar ontzettend verkeerd begrepen. Dus vanavond maar uitpraten. Maar hij heeft echt een paar hele gemene dingen gezegd waar ik eerst excuses voor wil horen voordat ik naar hem toe ga
Oud 19-10-2010, 09:14
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
we hebben vandaag een jaar <3
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 19-10-2010, 09:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is niet zo dol op katten, de mijne zijn een uitzondering.
Maar toch zei hij dat ie bij me zou blijven al zou ik er 15 hebben/willen...
Omfg <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-10-2010, 18:18
Verwijderd
Op zich gaat het goed maar de relatie lijdt een beetje onder het feit dat ik slecht in mn vel zit. Kut is dat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.