Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2010, 10:58
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
En eerlijk gezegd durf ik dat ook niet want al zn vrienden staan erbij en één keer ging een van die vrienden zelf heel hard fluiten toen ik aankwam lopen en riep hij de naam van die jongen. En een vriendin van hem vroeg aan hem - zo hard dat ik het hoorde - of ik hem leuk vind..
Is dit een goed of slecht teken? :$
Lijkt me vanzelfsprekend. Als je aankomt lopen en ze fluiten je na dan is dat een goed teken. En een vriend vroeg aan jou crush of jij hem leuk vond? Lijkt me ook goed teken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2010, 21:08
flopieone
flopieone is offline
Ik ben 15 en ben verliefd op iemand uit de 2e zij is 13
ik weet niet of ze mij leuk vind maar ik haar wel heel eg
maar ik durf niet op haar af te stappen we praten veel op msn en hyves.
bij een meisje uit me klas (best knap enzo) daar durf ik wel gewoon mee te praten in het openbaar enzo
maar bij dat meisje waar ik op ben niet en ze is 2 jaar jonger

Hoe kan ik er achter komen of ze me leuk vind?
en iemand tips dat ik niet verlegen ben
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 21:18
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik ben 15 en ben verliefd op iemand uit de 2e zij is 13
ik weet niet of ze mij leuk vind maar ik haar wel heel eg
maar ik durf niet op haar af te stappen we praten veel op msn en hyves.
bij een meisje uit me klas (best knap enzo) daar durf ik wel gewoon mee te praten in het openbaar enzo
maar bij dat meisje waar ik op ben niet en ze is 2 jaar jonger

Hoe kan ik er achter komen of ze me leuk vind?
en iemand tips dat ik niet verlegen ben
Steeds vaker en langer msnen en op een gegeven moment complimentjes gaan geven. Maakt zij die terug? Is ze vaak online en praat ze als eerste tegen je? Smst ze je vaak? Zeggen jullie elkaar vaak gedag? Zoja, dan komt alles vanzelf en zal je haar steeds vaker aanspreken op school. Zoniet, niet geschoten is nooit raak.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 01:49
scrone
scrone is offline
Vragen via msn eens wat te gaan doen?
Als je rond de zelfde tijd uit bent met haar mee fietsen onder het motto "ik moet toch die kant uit"
En natuurlijk ook kan je daar vragen of ze eens wat wilt doen.
En zo hoef je natuurlijk ook niet door te schemeren dat je haar leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 21:02
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmm, vind een collega bij mijn stage wel erg leuk. Maar weet niet eens zeker of hij wel single is, en of ie me uberhaupt op zo'n manier leuk vind. Lastig... en het team is zo hecht, als ik hem zou vragen een drankje te gaan doen, weet de volgende dag iedereen het vast. Iemand tips?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:21
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
eey reageer ff op liefde&lelijk..
plzz ik voel me echt hopeloos
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 23:53
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
eey reageer ff op liefde&lelijk..
plzz ik voel me echt hopeloos
reageer op wat? (ik zie geen enkele post hier van jouw)

ik help graag met wat dan ook
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 23:57
flopieone
flopieone is offline
Oke bedankt voor de tips Rysair en scrone !
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 00:02
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Hmm, vind een collega bij mijn stage wel erg leuk. Maar weet niet eens zeker of hij wel single is, en of ie me uberhaupt op zo'n manier leuk vind. Lastig... en het team is zo hecht, als ik hem zou vragen een drankje te gaan doen, weet de volgende dag iedereen het vast. Iemand tips?

Ik heb helaas geen tips want behalve dat ik wel zeker weet dat 'de mijne' geen relatie heeft, zit ik echt met precies hetzelfde dilemma! dus als je ondertussen een goed plan van aanpak hebt hou ik me aanbevolen
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 20:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik heb helaas geen tips want behalve dat ik wel zeker weet dat 'de mijne' geen relatie heeft, zit ik echt met precies hetzelfde dilemma! dus als je ondertussen een goed plan van aanpak hebt hou ik me aanbevolen
Weet ondertussen dat hij ook single is, maar ben zo slecht in signalen lezen, en ondertussen zend ik blijkbaar naar andere collega's mijn crush signalen door en krijg ik van de verkeerde persoon aandacht... Tot zover mijn slechte plan van aanpak Jij al vorderingen?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 16:43
Calimero6
Avatar van Calimero6
Calimero6 is offline
Ik vond een jongen al anderhalf jaar leuk...
We waren in die tijd hartstikke goede vrienden geworden en hij zat ook gewoon bij onze vriendengroep. Ik begon hem steeds leuker te vinden en het leek echt heel erg of hij mij ook leuk vond. We praatten heel veel op hyves en hadden veel lol samen, ook als we met drama ofzo met jongens en meisjes moesten vroeg hij meteen of wij samen zouden gaan, we hebben ook cola gedeeld enz, enz...
Ikzelf en mijn vriendinnen waren er zo goed als zeker van dat hij mij ook leuk vond, dus stuurde ik een vriendin op hem af om te zeggen dat een meisje hem leuk vond. Dus die middag op msn vraagt hij mij meteen of ik weet wie dat is en ik besluit hem te vertellen dat ik het was. Hij zei dat hij een meisje leuk vond die ik niet kende. Paar weken later hadden we het er weer over en toen bleek hij toch op mijn beste vriendin te zijn. Gelukkig bleef hij heel aardig en stelde hij meteen voor gewoon vrienden te blijven. Gelukkig ben ik nou eindelijk van hem af en vind ik een andere jongen leuk.
Ik dacht dat het misschien wel handig is om te weten dat niet al die dingen die ze zeggen betekenen dat hij je leuk vindt, maar hou vooral de moed erin
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 16:51
immortelle
immortelle is offline
ik herken je verhaal calimero.
heb ook nog verliefd geweest op iemand waarvan ik bijna zeker wist dat het wederzijds was.
dat was het dus niet, ik was er toch even niet goed van.
nu ben ik verliefd op iemand anders en ben bang dat het weer zo is.
daarom hoop ik dat het snel passeert of dat er licht in de duisternis komt.
blijven hopen, zeggen ze he
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:47
pkpurster1
pkpurster1 is offline
ik heb een meisje bij me in de klas ze is mijn bff. wij zijn zamen best wel veel aan het ouwehoeren en zo iedereen zegt dat het duidelijk is dat ze met me wil. maar ze verteld me ook dat ze iemand leuk vind zou dit zijn om me nou jaloers te maken ? want ze zegt ook dat anderen haar leuk vind. en als ze bij vriendinnen is belt ze me ook altijd en dan zeggen ze van die onzin dingen jwz zou dit zijn om aandacht te krijgen ??
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 21:37
OncleBen
Avatar van OncleBen
OncleBen is offline
Ik heb afgelopen zaterdagnacht met oud en nieuw een meisje leren kennen. En volgens mij vindt ze me wel leuk, ik haar in iedergeval wel. Ik zal even uitleggen waarom ik denk dat ze me leuk vind: Toen ik haar zaterdag dus zag lachte ze toen ze mij zag meteen naar me, vond ik leuk natuurlijk, dus ik loop naar haar toe en vraag hoe ze heette. Gelukkig gaf ze antwoord en ik stelde mezelf ook netjes voor. Nou de hele avond beetje leuk gepraat en echt ontzettend veel gelachen. Aan het eind van de avond gaf ze me voordat ze weg ging haar nummer. Ik was best wel overdonderd daardoor dus ik ben zo stom geweest om mijn nummer niet te geven. Waar ik spijt van heb natuurlijk.

De volgende dag toen ik op hyves kwam had ik een nieuw vrienden verzoek en dat kwam van haar. Na haar toevoegd te hebben kreeg ik al gauw een krabbel dat ze het een leuke avond had gevonden. Na wat heen en weer gekrabbel vroeg ze mijn msn, die ik natuurlijk gaf. Al deze krabbels eindigde ze met een kusje overigens en dat doet ze op msn ook bij onze gesprekken.

Ik weet niet zeker of ze me nu leuk vind ja of nee of dat het gewoon vriendelijk bedoelt is, wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:15
megamuts
megamuts is offline
Ik vind een jongen echt heel erg leuk.
Ik ben 12, hij is 13.
Ik schiet altijd gelijk in de lach als ik hem zie, en wanneer hij me aankijkt, is iedereen op de wereld voor een moment verdwenen.
Hij heeft humor, en is lief en aardig.
Maar ik denk dat hij mij niet leuk vindt. Wat moet ik doen om dat te veranderen?

Reageren pls
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 18:03
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Probeer wat meer met hem in contact te komen
Nu krijgt hij misschien het gevoel dat je hem uitlacht
Dus zeg gewoon hoi ofzo en je merkt vanzelf wel als hij iets terug zegt
of interesse in je toont.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 17:01
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker of ze me nu leuk vind ja of nee of dat het gewoon vriendelijk bedoelt is, wat denken jullie?
Ze vind je vast leuk! Ze geeft uit zichzelf haar nummer (je hebt er niet om hoeven vragen), en heeft je toegevoegd op hyves/msn. Dat afsluiten met kusjes zegt alleen helemaal niets, dat doet ze waarschijnlijk bij veel mensen. Maar waarom heb je nu alleen msn/hyves contact met haar gehad?? Je hebt haar telefoonnummer, bel haar op en zorg voor een echte date! Kun je dan eens verder kijken of het nog steeds in het echt ook leuk is.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 20:39
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Weet ondertussen dat hij ook single is, maar ben zo slecht in signalen lezen, en ondertussen zend ik blijkbaar naar andere collega's mijn crush signalen door en krijg ik van de verkeerde persoon aandacht... Tot zover mijn slechte plan van aanpak Jij al vorderingen?
dat is goed nieuws maar lastig van die andere collega's haha. Nee, ik stond laatst bijna op het punt hem mee uit te vragen, maar durfte toch weer niet. Deze week heb ik geprobeerd wat nuchterder tegen zijn 'signalen' aan te kijken, en zelf wat minder initiatief te nemen. Geloof dat het net zo goed kan zijn dat ie me alleen 'gewoon' aardig vindt, hoewel hij me wel veel ging pesten vandaag. maja
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 20:41
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Probeer wat meer met hem in contact te komen
Nu krijgt hij misschien het gevoel dat je hem uitlacht
Dus zeg gewoon hoi ofzo en je merkt vanzelf wel als hij iets terug zegt
of interesse in je toont.
dit
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 21:38
Dreim2011
Dreim2011 is offline
Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus vergeef me als ik dit in de verkeerde topic post

Vind een meisje nu al een half jaar best leuk, maar weet niet precies wat zij wilt.
Om bij het begin te beginnen, heb ik haar via een forum ontmoet over een bepaalde conventie waar ik heen ga. Ze vroeg me om mijn MSN en daar hebben we veel en erg leuk gepraat en vooral veel gelachen! Ze vroeg ook me nummer zodat we makkelijker konden afspreken als we op de conventie waren.

Op de conventie hebben we mekaar dus ontmoet en zagen we elkaar voor het eerst.
Er was best een goede klik, ze bleef toch wel erg veel aan me hangen en ze kwam toch vaak uit haar zelf naar me toe om te knuffelen en vaak zat ze ook wel aan mij door middel van kietelen etc. (Waar ik totaal niet tegen kan xD)
Op de conventie waren ook hotelkamers en we besloten die avond om naar onze eigen kamers te gaan. Half uur later SMS-ed ze mij dat ze zich verveelt en graag langs wou komen op me kamer. Stiekem zelf dacht ik ook wel aan haar maar voordat ik aktie wou ondernemen, SMS-te ze mij al.

Toen ze aangekomen was op mijn kamer hebben we gewoon veel gepraat en TV gekeken.
Op een gegeven moment kwam ze ook helemaal op mij liggen en veel geknuffeld etc.
Op dat moment dacht ik dat zij mij ook wel heel erg leuk vond maar wat zat ik verkeerd.

Ik heb haar teruggebracht naar haar kamer en toen we elkaar welterusten wenste wou ik haar zoenen, maarja je raad het al, zij dus niet. Ze deed haar hoofd weg en begon een beetje te giechelen en ze knuffelde me weer. Dat moment heb ik echt heel erg raar beleefd, want ze was niet echt verbaasd en ze begon zelfs te lachen/giechelen.
Ik wist eigenlijk niet wat ik er van moest denken.

De volgende dag (het is een 3-daagse conventie) leek wel of er niets aan de hand was.
Weer bleef ze aan me plakken, om het maar zo te zeggen, en veel knuffelen.
Heb haar die avond toch maar gevraagd wat ze er van dacht de vorige avond toen ik haar probeerde te zoenen en vertelde ze mij dat ze niet zo goed met haar gevoelens om kan gaan en ze eigenlijk maar 1 vriendje heb gehad van 3 weken. Ze is ook nog nooit verliefd geweest. Het enigste wat ik uit haar kon krijgen is dat ze me een leuke jongen vind.

De weken erna nog wel veel gepraat op MSN en Facebook en we kunnen erg veel met elkaar lachen. Ik zie haar bijna nooit omdat het erg ver weg is om zo even op een neer te gaan (3 uur reizen). Ben wel op haar verjaardag geweest en dat was ook heel erg gezellig.
Ze was heel erg blij met mijn cadeautje wat ik voor haar gekocht had.

Ik zie haar over 3 weken weer en ik weet nou eigenlijk niet wat ik moet doen.
Moet ik het haar vertellen of denken jullie dat ik de "friends-zone" zit?

Sorry voor het enorm lang verhaal, ik moest het ook even kwijt
Als jullie meer willen weten (wat ik me niet kan voorstellen na zo'n wall of tekst xD) vraag het me maar! Dank jullie wel alvast!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 01:06
Oldfag
Avatar van Oldfag
Oldfag is offline
Citaat:
Sorry voor het enorm lang verhaal, ik moest het ook even kwijt
Als jullie meer willen weten (wat ik me niet kan voorstellen na zo'n wall of tekst xD) vraag het me maar! Dank jullie wel alvast!
Zelfde situatie, haar nog nooit gezien. Bang voor exact hetzelfde. Tips?

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 01:13.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 22:32
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik denk dat dit alleen op te lossen is met vragen en praten
of je probeert haar te zoenen ofzow...

je moet gewoon opnieuw proberen te schieten
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 07:06
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
ik denk dat dit alleen op te lossen is met vragen en praten
of je probeert haar te zoenen ofzow...

je moet gewoon opnieuw proberen te schieten
bedoel je dan op dezelfde persoon
of dat je je pijl naar iemand anders moet richten?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 20:08
knorretjuh
knorretjuh is offline
Hoi beste mensen,

2 jaar geleden ben ik op dansen gegaan en heb ik een meisje leren kennen. Ik vond haar toen al best leuk, maar durfde het niet egt zelf te zeggen. Ik kende haar ook amper. Heb haar toen bij de dansvoorstelling via een vriend een roos gegeven. Het schijnt dat ze die weggegooid heeft . Het lag toen ook wel wat aan mij denk ik want we kenden elkaar amper en ik had dat beter persoonlijk kunnen doen.

Maarja het is nu 2 jaar later en k weet niet zo goed wat k moet doen en of ze me nu mssn wel leuk vindt. Als ik wat aan haar vraag over school ofzo geeft ze wel gewoon aardig antwoord en doet ze gewoon normaal maar op hyves heeft ze me toen (2 jaar geleden) verwijderd. Ze praat zelf ook niet echt vaak met de andere mensen bij dansen dusja... Ik durf zelf nu ook niet zoveel te doen omdat het dan mssn juist verkeerd gaat.

Moet ik haar laten zitten omdat ze me toch niet leuk vind, of moet ik nog even wachten, of iets anders doen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 12:08
Chocoladelekker
Chocoladelekker is offline
Hallo allemaal,

Ik zit hier met een klein probleem. Er is een meisje bij mij op het werk waarvan ik soms denk dat ze mij leuk vindt. Iedereen zegt altijd tegen mij dat het zo is maar gek genoeg heb ik het zelf niet door. Maar er zijn een aantal zaken die me doen opvallen.
Ze kijkt me soms best lang aan en als ik dat even door heb bijv door naar te kijken, kijkt zij weg.
Ze raakt me soms aan gewoon uit het niets.
Als ik buiten werk haar zie negeert ze mij of soort van verlegenheid. Als ik haar dan groet, groet ze op een opvallende manier terug, lacherig en beetje onzeker.
Op werk durft ze wel met mij te praten maar na de afloop is het altijd weer dat verlegen gedrag.
Soms als andere meisjes bij me komen goeie vriendinnen en ik praat er mee dan krijg ik sterk de indruk dat ze dan soort van boos op me is.
En nog iets wat opvallend is. Ik heb Hyves, en je kunt me daarop niet vinden maar gek genoeg heeft zij mij gevonden nadat ik mezelf voorgesteld had op het werk.
Met niet vinden bedoel ik als je de zoekfunctie gebruikt.
En soms als ik op het werk verschijn voor een overleg dan staart ze me altijd aan dat zie ik dan vanuit mijn ooghoeken.

Maar aan de andere kant denk ik. Als een meisje je leuk zou vinden zou ze dan niet telkens bij je zijn? Je toevoegen op hyves, facebook etc.. want alle andere collegas doen dat wel behalve zij, maar ze kijkt wel vaak op mijn profiel.
Soms heeft ze weleens dat ze me geen aandacht gaat geven of doet alsof ik haar niet veel boei, is dit een soort spelletje?
Dames vertel me, vindt ze me leuk of zit ik er naast?

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 13:16
immortelle
immortelle is offline
er zit idd wel een kans in de ze je leuk vindt.
ik zeg niet dat het zo is, maar naar wat ik lees vind ik dat je je kans moet wagen.
het kan natuurlijk altijd zijn dat het niet waar is, maar het klinkt niet echt negatief.

vraag haar eens mee uit of zo, als ze ja zegt ben je al een stap verder.
dan kun je mss beter te weten komen of ze iets meer wil of niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 13:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
De vraag is, vind jij haar leuk?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 19:49
Chocoladelekker
Chocoladelekker is offline
Citaat:
De vraag is, vind jij haar leuk?

Ik herken dat gedrag heel goed. Als ik zelf op iemand ben dan negeer je die gene vaak ook al bedoel je het niet zo. Waarom zou ze mij dan niet toevoegen op hyves? Waarom zou je mij op hyves vinden terwijl ik ver weg van je vrienden ben? Ik sta niet eens in de zoekfunctie.

Dat zijn echt van die dingen wat ik me soms afvraag.
En dat als ik weleens op het werk ben om met de leidinggevende te overleggen zie ik gewoon dat ze me aanstaart. Dat zegt toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 19:50
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik herken dat gedrag heel goed. Als ik zelf op iemand ben dan negeer je die gene vaak ook al bedoel je het niet zo. Waarom zou ze mij dan niet toevoegen op hyves? Waarom zou je mij op hyves vinden terwijl ik ver weg van je vrienden ben? Ik sta niet eens in de zoekfunctie.

Dat zijn echt van die dingen wat ik me soms afvraag.
En dat als ik weleens op het werk ben om met de leidinggevende te overleggen zie ik gewoon dat ze me aanstaart. Dat zegt toch genoeg?
Daar gaat het niet om, vind je haar leuk?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 04:30
Chocoladelekker
Chocoladelekker is offline
ja ik heb gevoelens voor haar
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 10:22
Chocoladelekker
Chocoladelekker is offline
Citaat:
Daar gaat het niet om, vind je haar leuk?
Maar ik snap niet wat je daarmee dan bedoeld? Het gaat erom of zij mij leuk vindt.
Maar zoals ik al eerder zei, ik heb gevoelens voor haar ja.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 11:09
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Als jij haar niet leuk zou vinden maakt het niet uit, als jij haar wel leuk vind zou ik het er op wagen
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 12:05
Chocoladelekker
Chocoladelekker is offline
Ik vraag me alleen af of dat gedrag normaal is. Ze doet tegenover andere jongens gewoon normaal maar als ik het ben merk ik altijd verlegen gedrag. Zou jij zelf op een meisje afstappen en hele tijd babbelen of zou je verlegen zijn en bang zijn om fouten te maken. Ik denk dat laatste en daarom denk ik dat zij mij leuk vind. En al helemaal dat hyves verhaal
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:28
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hoi beste mensen,

2 jaar geleden ben ik op dansen gegaan en heb ik een meisje leren kennen. Ik vond haar toen al best leuk, maar durfde het niet egt zelf te zeggen. Ik kende haar ook amper. Heb haar toen bij de dansvoorstelling via een vriend een roos gegeven. Het schijnt dat ze die weggegooid heeft . Het lag toen ook wel wat aan mij denk ik want we kenden elkaar amper en ik had dat beter persoonlijk kunnen doen.

Maarja het is nu 2 jaar later en k weet niet zo goed wat k moet doen en of ze me nu mssn wel leuk vindt. Als ik wat aan haar vraag over school ofzo geeft ze wel gewoon aardig antwoord en doet ze gewoon normaal maar op hyves heeft ze me toen (2 jaar geleden) verwijderd. Ze praat zelf ook niet echt vaak met de andere mensen bij dansen dusja... Ik durf zelf nu ook niet zoveel te doen omdat het dan mssn juist verkeerd gaat.

Moet ik haar laten zitten omdat ze me toch niet leuk vind, of moet ik nog even wachten, of iets anders doen?
Zoek contact! Het is moeilijk, maar dat is toch de beste stap. En als zij realiseert hoe tof jij bent, kan de drang van het contact leggen ook van haar kant komen! Als een muurbloem haar gade slaan, daar kan zij ook niks mee! Make a move!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:34
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus vergeef me als ik dit in de verkeerde topic post

Vind een meisje nu al een half jaar best leuk, maar weet niet precies wat zij wilt.
Om bij het begin te beginnen, heb ik haar via een forum ontmoet over een bepaalde conventie waar ik heen ga. Ze vroeg me om mijn MSN en daar hebben we veel en erg leuk gepraat en vooral veel gelachen! Ze vroeg ook me nummer zodat we makkelijker konden afspreken als we op de conventie waren.

Op de conventie hebben we mekaar dus ontmoet en zagen we elkaar voor het eerst.
Er was best een goede klik, ze bleef toch wel erg veel aan me hangen en ze kwam toch vaak uit haar zelf naar me toe om te knuffelen en vaak zat ze ook wel aan mij door middel van kietelen etc. (Waar ik totaal niet tegen kan xD)
Op de conventie waren ook hotelkamers en we besloten die avond om naar onze eigen kamers te gaan. Half uur later SMS-ed ze mij dat ze zich verveelt en graag langs wou komen op me kamer. Stiekem zelf dacht ik ook wel aan haar maar voordat ik aktie wou ondernemen, SMS-te ze mij al.

Toen ze aangekomen was op mijn kamer hebben we gewoon veel gepraat en TV gekeken.
Op een gegeven moment kwam ze ook helemaal op mij liggen en veel geknuffeld etc.
Op dat moment dacht ik dat zij mij ook wel heel erg leuk vond maar wat zat ik verkeerd.

Ik heb haar teruggebracht naar haar kamer en toen we elkaar welterusten wenste wou ik haar zoenen, maarja je raad het al, zij dus niet. Ze deed haar hoofd weg en begon een beetje te giechelen en ze knuffelde me weer. Dat moment heb ik echt heel erg raar beleefd, want ze was niet echt verbaasd en ze begon zelfs te lachen/giechelen.
Ik wist eigenlijk niet wat ik er van moest denken.

De volgende dag (het is een 3-daagse conventie) leek wel of er niets aan de hand was.
Weer bleef ze aan me plakken, om het maar zo te zeggen, en veel knuffelen.
Heb haar die avond toch maar gevraagd wat ze er van dacht de vorige avond toen ik haar probeerde te zoenen en vertelde ze mij dat ze niet zo goed met haar gevoelens om kan gaan en ze eigenlijk maar 1 vriendje heb gehad van 3 weken. Ze is ook nog nooit verliefd geweest. Het enigste wat ik uit haar kon krijgen is dat ze me een leuke jongen vind.

De weken erna nog wel veel gepraat op MSN en Facebook en we kunnen erg veel met elkaar lachen. Ik zie haar bijna nooit omdat het erg ver weg is om zo even op een neer te gaan (3 uur reizen). Ben wel op haar verjaardag geweest en dat was ook heel erg gezellig.
Ze was heel erg blij met mijn cadeautje wat ik voor haar gekocht had.

Ik zie haar over 3 weken weer en ik weet nou eigenlijk niet wat ik moet doen.
Moet ik het haar vertellen of denken jullie dat ik de "friends-zone" zit?

Sorry voor het enorm lang verhaal, ik moest het ook even kwijt
Als jullie meer willen weten (wat ik me niet kan voorstellen na zo'n wall of tekst xD) vraag het me maar! Dank jullie wel alvast!
Het is natuurlijk zo dat ik er niet bij ben geweest, maar zoals ik het nu voor me zie, kunnen het meerdere dingen zijn geweest.
- Friends-zone. Misschien ben jij idd wel de friend en niet de lover. Jammer maar helaas, daar is, behalve in chick flicks, niet zo gauw uit te komen.
- Ze wil geen lange-afstands-relatie. Je woont wel 3 uur van haar af!
- Ze is bang. 1 vriendje gehad.. jongen nog maar 1 x in het echt gezien.. Het kan zijn dat ze tegen het zoenen zelf opziet, er slechte ervaringen mee heeft, of bang is dat jullie niet meer echt vrienden kunnen zijn zoals voor de zoen en dat ze een goede vriend kwijt raakt!
- En dan nog de 'ik-vind-het-leuk-om-aandacht-van-een-jongen-te-krijgen'. Dit gebeurt bij meisjes (en vast ook bij jongens) best vaak om mij heen! Een jongen vindt een meisje leuk, het meisje hem niet, maar weet gewoon dat ze wat kan flirten, knuffelen en doen. Ik vind dat altijd best wel irri, zo aan het lijntje houden. Maar het zou kunnen!

Ook sorry voor mijn lange verhaal hahah!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:35
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik zit hier met een klein probleem. Er is een meisje bij mij op het werk waarvan ik soms denk dat ze mij leuk vindt. Iedereen zegt altijd tegen mij dat het zo is maar gek genoeg heb ik het zelf niet door. Maar er zijn een aantal zaken die me doen opvallen.
Ze kijkt me soms best lang aan en als ik dat even door heb bijv door naar te kijken, kijkt zij weg.
Ze raakt me soms aan gewoon uit het niets.
Als ik buiten werk haar zie negeert ze mij of soort van verlegenheid. Als ik haar dan groet, groet ze op een opvallende manier terug, lacherig en beetje onzeker.
Op werk durft ze wel met mij te praten maar na de afloop is het altijd weer dat verlegen gedrag.
Soms als andere meisjes bij me komen goeie vriendinnen en ik praat er mee dan krijg ik sterk de indruk dat ze dan soort van boos op me is.
En nog iets wat opvallend is. Ik heb Hyves, en je kunt me daarop niet vinden maar gek genoeg heeft zij mij gevonden nadat ik mezelf voorgesteld had op het werk.
Met niet vinden bedoel ik als je de zoekfunctie gebruikt.
En soms als ik op het werk verschijn voor een overleg dan staart ze me altijd aan dat zie ik dan vanuit mijn ooghoeken.

Maar aan de andere kant denk ik. Als een meisje je leuk zou vinden zou ze dan niet telkens bij je zijn? Je toevoegen op hyves, facebook etc.. want alle andere collegas doen dat wel behalve zij, maar ze kijkt wel vaak op mijn profiel.
Soms heeft ze weleens dat ze me geen aandacht gaat geven of doet alsof ik haar niet veel boei, is dit een soort spelletje?
Dames vertel me, vindt ze me leuk of zit ik er naast?
Ik denk dat ze je leuk vindt! Duidelijk, verlegen meisjes gedrag beschrijf je hier!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:30
Dreim2011
Dreim2011 is offline
Citaat:
Het is natuurlijk zo dat ik er niet bij ben geweest, maar zoals ik het nu voor me zie, kunnen het meerdere dingen zijn geweest.
- Friends-zone. Misschien ben jij idd wel de friend en niet de lover. Jammer maar helaas, daar is, behalve in chick flicks, niet zo gauw uit te komen.
- Ze wil geen lange-afstands-relatie. Je woont wel 3 uur van haar af!
- Ze is bang. 1 vriendje gehad.. jongen nog maar 1 x in het echt gezien.. Het kan zijn dat ze tegen het zoenen zelf opziet, er slechte ervaringen mee heeft, of bang is dat jullie niet meer echt vrienden kunnen zijn zoals voor de zoen en dat ze een goede vriend kwijt raakt!
- En dan nog de 'ik-vind-het-leuk-om-aandacht-van-een-jongen-te-krijgen'. Dit gebeurt bij meisjes (en vast ook bij jongens) best vaak om mij heen! Een jongen vindt een meisje leuk, het meisje hem niet, maar weet gewoon dat ze wat kan flirten, knuffelen en doen. Ik vind dat altijd best wel irri, zo aan het lijntje houden. Maar het zou kunnen!

Ook sorry voor mijn lange verhaal hahah!
Haha maakt niet uit, dankjewel! ^-^
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 19:47
knorretjuh
knorretjuh is offline
Citaat:
Zoek contact! Het is moeilijk, maar dat is toch de beste stap. En als zij realiseert hoe tof jij bent, kan de drang van het contact leggen ook van haar kant komen! Als een muurbloem haar gade slaan, daar kan zij ook niks mee! Make a move!
Thnx! Ik zie haar morgenavond weer, dus ga maar s nadenken wat k kan zeggen .
PS ik maak genoeg moves .
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 14:44
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Thnx! Ik zie haar morgenavond weer, dus ga maar s nadenken wat k kan zeggen .
PS ik maak genoeg moves .
Hoe cliché het ook is; Maak een complimentje! Niet te veel, dan wordt het ieehlw.
En wees geïnteresseerd. Maar maak er geen ondervraging van; Switch niet van het ene naar het andere onderwerp, maar blijf op dingen hangen, zodat je een wat breder plaatje krijgt dan 'ja ik heb een broer.'

Ps: Oh ja je zat op dansen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 14:45
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Haha maakt niet uit, dankjewel! ^-^
You're welcome! Succes
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 23:37
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik denk dat hij je leuk vindt. Vraag of hij een keer buiten werk iets wil doen .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 07:47
immortelle
immortelle is offline
amanda
het klinkt zeker wel of hij je leuk vindt.
je moet hem zeker eens mee uit vragen.
ik versta dat je niet goed durft, ik ben zelf ook zo, maar het ziet er zeker niet slecht uit.
zoals ik anderen op dit forum vaak zie reageren:
niet geschoten is altijd mis.
en de roos voor jou ziet er redeljik groot uit.

succes, en laat het weten als er iets gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 17:24
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Ik denk ook dat hij je leuk vindt! En als je wilt wachten tot zijn verjaardag om actie te ondernemen, kun je misschien onder het verjaardagskaartje jouw nummer zetten. Heel tactvol en je hoeft hem niks te vragen !

xx
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 13:44
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Hihi! Gewoon leuk babbelen en misschien wat hints/seintjes afgeven kan natuurlijk noooit kwaad! Vertel je hoe het is verlopen? x
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 14:18
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Klinkt goed .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 14:23
Picidae
Picidae is offline
Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 16:45
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Prima plan ja! Go for it girl!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 18:54
knorretjuh
knorretjuh is offline
Citaat:
Hoi beste mensen,

2 jaar geleden ben ik op dansen gegaan en heb ik een meisje leren kennen. Ik vond haar toen al best leuk, maar durfde het niet egt zelf te zeggen. Ik kende haar ook amper. Heb haar toen bij de dansvoorstelling via een vriend een roos gegeven. Het schijnt dat ze die weggegooid heeft . Het lag toen ook wel wat aan mij denk ik want we kenden elkaar amper en ik had dat beter persoonlijk kunnen doen.

Maarja het is nu 2 jaar later en k weet niet zo goed wat k moet doen en of ze me nu mssn wel leuk vindt. Als ik wat aan haar vraag over school ofzo geeft ze wel gewoon aardig antwoord en doet ze gewoon normaal maar op hyves heeft ze me toen (2 jaar geleden) verwijderd. Ze praat zelf ook niet echt vaak met de andere mensen bij dansen dusja... Ik durf zelf nu ook niet zoveel te doen omdat het dan mssn juist verkeerd gaat.

Moet ik haar laten zitten omdat ze me toch niet leuk vind, of moet ik nog even wachten, of iets anders doen?
mensen, bedankt voor jullie hulp. Maar k weet niet egt wat ik moet zeggen enzo als ik haar zie, of ze me leuk vindt, en hoe ik me moet gedragen als ik haar zie . Meestal durf ik niks te zeggen of is er geen tijd voor
Mssn is het ook wel beter zo?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 08:14
immortelle
immortelle is offline
@knorretje
goh, en praat je veel met haar?
misschien moet je gewoon eens een beetje meer met haar over random dingen beginnen praten en kijken wat er van haar kant komt.
maar ik denk niet dat je geen kans mag wagen. ik heb dat zelf veel te veel gedaan in mijn leven en ik heb er nog geen één positief gevolg van overgehouden.
als je al je moet bijeen raapt vraag je ze best eens gewoon mee uit.
als ze ja zegt is dat een stap in de goede richting en als ze nee zegt kun je je er toch degelijk overheen beginnen zetten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 10:44
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
mensen, bedankt voor jullie hulp. Maar k weet niet egt wat ik moet zeggen enzo als ik haar zie, of ze me leuk vindt, en hoe ik me moet gedragen als ik haar zie . Meestal durf ik niks te zeggen of is er geen tijd voor
Mssn is het ook wel beter zo?
@knorretjuh
Nee heb je ja kun je krijgen. Niet geschoten is altijd mis. Uitspraken die hier echt wel gelden!! Natuurlijk is het niet leuk om een blauwtje te lopen! Maar flirten enz is ook iets wat je moet leren, er zijn maar een paar mensen bij wie dat in een x goed gaat. Oefening baart kunst! Dus het is Miss nu even pijnlijk als het niet goed gaat, je kunt daar alleen maar weer van leren! Niet dat het niet goed gaat lopen en dat je succes hebt, dat kan natuurlijk ook! Mijn tip: onderneem actie zodat je na afloop niet de hele tijd rondloopt met 'wat als..?'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 14:03
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 15:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 21:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 21:07
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 09:41
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 04-01-2005 23:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.