Oud 29-07-2011, 13:53
Verwijderd
Hm, die discussie doet me denken aan van die stellen die claimen nooooit ruzie te hebben, en dan wel ineens uit elkaar gaan. Volgens mij kun je gewoon niet zonder af en toe onenigheid (of erger) te hebben. Al hangt het er wel een beetje vanaf hoe erg het is natuurlijk.
Ik loop er nu tegenaan dat ik heel erg conflictvermijdend ben (net als m'n zusje, waarschijnlijk met dank aan onze altijd ruziënde ouders), en dat ik slecht ben in 'ruziemaken'. Ik haat ruzie, maar ik moet het wel leren. Ik moet eerder zeggen dat ik iets me dwars zit, want anders blijft het sluimeren en gooi ik het er op een slecht moment op een verkeerde manier uit. Dat kostte me afgelopen weekend onze eerste onenigheid ooit in meer dan 5 jaar, en man wat een ellende

OT: Nog 1 dag bij zijn ouders, en dan nog iets minder dan een week met hem en z'n zusje weg. Het is nog steeds heel leuk en ik mag zijn familie zó graag, maar ik kijk wel een klein beetje uit naar het einde Ik heb echt behoefte aan wat quality time samen, en dat hebben we alleen 's avonds in bed. Het is gewoon lastig zo, omdat niemand dat weet (en dat zou echt iets te snel gaan) en ook door alle familieomstandigheden. Maar ik kom ook die laatste week wel door, al weet ik zeker dat geen enkel ander meisje in mijn plaats dit zo had gekund.
Advertentie
Oud 29-07-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Hm, die discussie doet me denken aan van die stellen die claimen nooooit ruzie te hebben, en dan wel ineens uit elkaar gaan. Volgens mij kun je gewoon niet zonder af en toe onenigheid (of erger) te hebben. Al hangt het er wel een beetje vanaf hoe erg het is natuurlijk.
Mijn eerste grote liefde en ik hadden dat een beetje, waardoor het voor iedereen (inclusief onszelf) nogal uit de lucht kwam vallen Ik ben dus ook blij dat ik met het huidige vriendje wél 'ruziemaak' (hoewel niet met geschreeuw enzo, maar we zijn dus wel eens boos op elkaar). Nu worden dingen namelijk wel uitgesproken en het is dus nog steeds veel fijner dan het toen met de ex was. Toen verdween veel onder de oppervlakte en dat komt er toch ooit weer uit.
Oud 29-07-2011, 14:32
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Het hangt er een beetje vanaf of de ruzies constructief zijn en of je bereid bent je af en toe aan de ander aan te passen denk ik. Mijn mijn huidige vriend heb ik best wel eens ruzie (of uit de hand gelopen discussies), maar het waait ook zo weer over en op die momenten hoor ik tenminste wel wat hem dwars zit en andersom. met mijn ex had ik vaak ruzies die enorm escaleerden omdat hij een enorme dramaqueen was en ik sowieso af en toe best een kort lontje heb. Dan werd er eigenlijk niets uitgesproken en dat is ook een van de redenen dat die relatie uiteindelijk stuk ging...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 29-07-2011, 14:36
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Mijn vriendje moet ook nog leren ruziemaken . Ik hou wel van een beetje ruzie, dat kan mij iig erg opluchten. Nu zijn we wel eens boos op elkaar maar het wordt vast nog beter .

Verder net ons mogelijk nieuwe huisje gezien, ziet er echt tof uit! 2 slaapkamers en een grote woonkamer, en op een chille plek, wiew, dat wil ik wel . Maarja, de kans is klein dat 't lukt. Zit weliswaar bij de eerste 10 kandidaten maar niet hoog genoeg...
En vriendje vanavond zien <33.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 29-07-2011, 14:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben van ons de gene die ruzie haat en het probeert te vermeiden.
Denk dat we binnenkort ff een paar dagen zonder elkaar moeten zijn, want onze stemmingen versterken elkaar momenteel alleen maar en daar word het niet leuker van.
Heb toch l een kutdag want mn oma is vandaag een jaar geleden overleden en ik zit op te hikken tegen dat ik straks weer met mn familie zit en daar continu mee bezig ben.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2011, 15:15
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Een ex van mij wilde echt geen ruzie, hij dacht dat ik hem dan meteen niet meer leuk zou vinden. nou ehh integendeel.. hij was het hierdoor altijd met me eens en als ik iets ehh minder leuks ;o tegen hem zei, dacht hij dat dat meteen ruzie was. Als je dingen niet uitspreekt en daarom nooit ruzie hebt, is dat heel anders en veel negatiever voor je relatie dan dat je (bijna) nooit ruzie hebt omdat je dingen meteen bespreekt. Ik hou niet van ingewikkeld gedoe en niet van oude koeien, dat helpt ook wel Een relatie zonder ruzie vind ik dus zeker niet per definitie slecht. Met ook niet trouwens.

hmm misschien is hij toch wel heel leuk, benieuwd hoe dit verdergaat
Oud 29-07-2011, 16:08
T.M.
T.M. is offline
Ik hou van provoceren, tegendraads...
Nee, ik kan niet tegen ruzie, ik word er ibbelig van, maar ik denk dat ruzie iets anders is dan een meningsverschil of woordenwisseling.

ot:
Ik heb (zo goed als) ocd. Hopelijk is dit de kern, waarmee ik verder kan. Ik heb er gewoon last van.
Dit geeft ook spanning in de relatie, maar ondanks de shit, handelen (Engelse uitspraak) we het vrij goed.
Oud 29-07-2011, 23:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, ik mis mijn (ex)/beste vriend de laatste tijd heel erg veel
Tis gewoon stom dat hij geen vrienden meer wil/kan zijn vanwege mijn relatie.
Ik snap het wel, en ik weet dat ik egoistisch ben maar ik mis hem zo.
Tijdje terug nog een poging gedaan tot contact, en dat kon hij toch niet, heb hem beloofd dat te respecteren maar t is moeilijk.
Oud 30-07-2011, 10:50
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Pff, ik mis mijn (ex)/beste vriend de laatste tijd heel erg veel
Tis gewoon stom dat hij geen vrienden meer wil/kan zijn vanwege mijn relatie.
Ik snap het wel, en ik weet dat ik egoistisch ben maar ik mis hem zo.
Tijdje terug nog een poging gedaan tot contact, en dat kon hij toch niet, heb hem beloofd dat te respecteren maar t is moeilijk.
Klinkt alsof hij er nog niet overheen is.
Het is ook lastig om met iemand samen te zijn, waarmee je alles hebt gedeeld, en dat diegene nu alles deelt met een ander.
Hopelijk kan hij het op den duur loslaten!
Oud 30-07-2011, 10:58
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hihi mijn vriendje na een week weer zien is echt supersupersupersupersupersuperfijn <333.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 30-07-2011, 18:53
Verwijderd
Elke keer als ik iets van hem zie of over hem hoor, dan word ik misselijk en moet ik precies overgeven. Dit lijkt niet te minderen. Ik hoop maar dat het niet zo erg is als destijds bij mijn ex. Daar was ik 3 maanden samen mee en dat heeft een jaar lang pijn gedaan. Dat is pas over gegaan toen ik iemand nieuw ontmoette.

Iig, ik flirt wat hier en daar, het verzet de gedachten. Verder gaat het alleen zijn prima. En complimenten krijgen is leuk.
Oud 30-07-2011, 19:14
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pff, ik begin zo'n hekel aan mezelf te krijgen, en vind het oneerlijk dat hij nu in een relatie zit met zo'n rotmens terwijl ik een jaar geleden nog best gezellig, spontaan en leuk kon zijn.
Dat lijkt nu helemaal weg.. waarom?
Hoe hard ik ook probeer, ik kan niet doen alsof bij hem.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2011, 12:35
Verwijderd
Hmmm <3
Oud 31-07-2011, 17:26
shawtybaby
shawtybaby is offline
helemaal niks ;o
in mijn omgeving zijn alleen maar sukkels -.-'
echt bleeeeh
single dus
Oud 31-07-2011, 17:30
Verwijderd
De jongen die ik al anderhalf jaar leuk vind heeft het uitgemaakt met zijn vriendin, ik ga er nu dan ook achteraan
Oud 31-07-2011, 17:58
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Onze Noorse logé is vanmiddag weggegaan. Vond het stiekem ook wel tijd worden, ze was er al 6 dagen. Nu weer tijd voor quality time met vriend en hond, lekker pizza bestellen en bankhangen <3
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 01-08-2011, 08:32
T.M.
T.M. is offline
Ik moet soms ook ruzie maken en flink boos worden. Alleen ik blijf er in hangen en vind het moeilijk om het op te lossen.

We zijn allebei erg gespannen...

Soms voel ik mij ook net als Dott. Ik ben ook niet meer de spontane, vrolijkerd meer, lijkt het. En ja, dan wil ik het forceren ofzo. Dan voel ik mij soms ook zo'n egoist.
Probleem is alleen dat ik rationeel het allemaal wel snap en weet, maar mijn gevoel en gedachtes kan moeilijk loslaten.
Naja, snap er ook soms niks van.
Oud 01-08-2011, 15:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ben echt niet zo goed in zonder hem zijn.. En sinds mijn vakantie, toen ik hem dus 2 weken niet gezien heb, lijkt dat alleen maar erger te zijn.. Als ik bij hem ben voel ik me gewoon het aller aller fijnste. Hij is net weg en ik voel me echt een beetje sipjes. Gelukkig laat ik het niet echt aan hem blijken want ik vind ook dat ik mezelf nogal aanstel.
Nouja, nog steeds mega verliefd, en gister en vandaag was super lief en romantisch en leuk. Hij is zo sexy!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 02-08-2011, 08:33
Verwijderd
Hmmm.. Mijn vriendin is van vakantie teruggekomen Met wat twijfels... En dan is er die andere jongen op vakantie... Weet niet of we dit gaan redden samen.
Oud 02-08-2011, 08:58
Verwijderd
Ah balen Bart.... maar volgens mij gaan veel mensen op vakantie wel een beetje twijfelen, niet eens per se 'echt' (als in ik wil er misschien mee stoppen) maar ook gewoon omdat je merkt dat je leven zonder die persoon er ook wel leuk uit ziet, dat je je dan afvraagt wat je eigenlijk precies voor elkaar betekent en of jullie elkaars leven wel aanvullen. Helemaal als je iemand tegenkomt die je versierd zou hebben als je vrijgezel was. Maar als je elkaar dan ziet, kom je er vaak ook wel weer achter waarom je juist wel graag bij je partner blijft... tenminste, dat zie ik wel in mijn omgeving.
Oud 02-08-2011, 09:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wow ik ben een beetje overdonderd want we zijn ineens eerste voor dat huisje, nog even gedoe, maar nu mogen we dus ineens het huurcontract komen tekenen... Waah, ik vind het enerzijds erg leuk maar anderzijds vind ik het maar eng en spannend en ik weet niet of ik wel weg wil uit mijn eigen kamertje en huuuu. Help?!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-08-2011, 09:13
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Wow ik ben een beetje overdonderd want we zijn ineens eerste voor dat huisje, nog even gedoe, maar nu mogen we dus ineens het huurcontract komen tekenen... Waah, ik vind het enerzijds erg leuk maar anderzijds vind ik het maar eng en spannend en ik weet niet of ik wel weg wil uit mijn eigen kamertje en huuuu. Help?!
leuk joh!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 02-08-2011, 09:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Bartezzz wat rot hoop dat het gaat zoals Freyja zegt! Of heeft ze ook echt wat gedaan met die jongen?
Oud 02-08-2011, 09:23
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Wow ik ben een beetje overdonderd want we zijn ineens eerste voor dat huisje, nog even gedoe, maar nu mogen we dus ineens het huurcontract komen tekenen... Waah, ik vind het enerzijds erg leuk maar anderzijds vind ik het maar eng en spannend en ik weet niet of ik wel weg wil uit mijn eigen kamertje en huuuu. Help?!
haha tof, gefeliciteerd! Ik wil ook een huisje, maar wat een drama is dat.. Zelfs in de wijken ver van het centrum heb ik niks aan mijn 7 jaar inschrijftijd
Oud 02-08-2011, 10:12
Verwijderd
@Bartezz: Wat kut voor je... Wat Freyja zegt is wel herkenbaar, tenminste, voor mij persoonlijk. Hoop dat het zo gaat en jullie er snel weer bovenop zijn.
@Indigo: HEhe, het is wel herkenbaar. Het inpaniekraken enzo. Ik ga over twee weken bij hem inwonen en begin hem ook wel enigszins te knijpen, het komt wel steeds dichterbij maar ik heb er zin in! Ik hoop jij ook

Ot: Ja, fijn dat hij het weekend hier was. Het was zo fijn om naast hem in bed te kruipen nadat het superdruk was geweest op het werk. Komend weekend komt hij ook en hopelijk zien we lekaar dan een beetj emeer, maar dat zal wel. En nu zijn het écht nog maar twee weken. Vet zin in!
Oud 02-08-2011, 11:21
Catch
Catch is offline
Mijn ex mag een lange pijnlijke eenzame dood sterven omdat hij een klootzak is en me negeert.
Oud 02-08-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
@Bartezz: Wat kut voor je... Wat Freyja zegt is wel herkenbaar, tenminste, voor mij persoonlijk. Hoop dat het zo gaat en jullie er snel weer bovenop zijn.
Ja ik heb het ook wel gehad - niet getwijfeld dat ik het uit wilde maken omdat ik wel wist dat ik nog lang niet 'klaar' met hem ben, wil nog heel veel met hem meemaken. Maar wel dat ik gewoon veel nadacht over wat we voor elkaar betekenden en of het allemaal nog wel goed zat (ook omdat hij een lastige periode had, en dat had natuurlijk ook invloed op ons). Voeg daarbij een retesexy (overigens ook bezette) jongen en dan denk je toch wel, ik zou het op deze reis niet erg hebben gevonden om vrijgezel te zijn. Maar ik heb ondertussen genoeg (zelf)kennis om te weten dat dat erg gerelateerd is aan het feit dat je op zo'n reis in een totaal andere situatie zit zonder hem, en dat je dan merkt van, goh, ik heb hem echt niet nodig om het leuk te hebben. Maar dat is ook goed lijkt mij, als je tenminste niet meteen met je relatie kapt door enige onzekerheid.
Oud 02-08-2011, 12:39
Verwijderd
Naja het is een combinatie tussen wij die de laatste weken flink langs elkaar heen leefden en gevoelens voor hem die er uiteraard wel was en vakantie en blabla. Heb een lange nacht en ochtend gepraat en we zijn nu op soort van break (god wat haat ik dat woord) zodat zij wat afstand kan nemen en met wat rust in haar hoofd kan bepalen hoe het nu precies zit met haar gevoelens.

Ze zegt dat ze heel veel van me houdt en niets liever wil dan dat het weer goedkomt, maar dat er tegelijkertijd wel wat veranderd is.

we'll see
Oud 02-08-2011, 15:47
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Mmmm op zich goed maar we ruzieen/kibbelen weer veel - maar ik weet waardoor het komt. Scriptie+bijna fulltime werken+therapie is een slechte combinatie.:/
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 02-08-2011, 16:40
Verwijderd
Ik ga over 2 weken op vakantie met mijn vriendje, voor het eerst dat ik zo iets ga doen. Ik vind het wel spannend, voor mijn gevoel kan het twee kanten op; of onze relatie is daarna (weer) helemaal geweldig, of ik kom tot de zekerheid dat ik ermee moet kappen.
Oud 02-08-2011, 23:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Denk steeds vaker dat t misschien beter zou zijn om ermee te stoppen...
Oud 03-08-2011, 09:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Atelier Madame, Lente, SecretAgent: dankjulliewel . Ik ben al zo'n anderhalf jaar aan het reageren op zelfstandige (studenten)woningen zodat we daar met zijn tweetjes in kunnen trekken. Ik zit wel vaak bij de eerste 15 kandidaten, maar het lukte tot nog toe nooit. Nu was ik 5e, dus had totaal niet verwacht dat ik plotseling 1e zou zijn. Het kwam nogal uit de lucht vallen en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dikke stress ook omdat ik dit weekend dienst heb, nog een presentatie moet maken en daarna vrij snel kamp moet gaan begeleiden. Inmiddels ben ik aan het idee gewend en ben ik al aan het zoeken naar vloeren enzo. Morgen komt vriendje terug van vakantie, vrijdag tekenen & sleutels ophalen. Pff wordt nog veel werk zeg, maar het wordt vast mooi!
@Lente: ik heb zo'n 5 jaar inschrijftijd maar kom dus nu wel in een studentenwoning, dus moet er weer uit als ik ben afgestudeerd, over een jaar... In de 'volwassen' sector ben ik ook nog lang niet aan de beurt.

Tralaa morgen is-ie er weer!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-08-2011, 09:07
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Naja het is een combinatie tussen wij die de laatste weken flink langs elkaar heen leefden en gevoelens voor hem die er uiteraard wel was en vakantie en blabla. Heb een lange nacht en ochtend gepraat en we zijn nu op soort van break (god wat haat ik dat woord) zodat zij wat afstand kan nemen en met wat rust in haar hoofd kan bepalen hoe het nu precies zit met haar gevoelens.

Ze zegt dat ze heel veel van me houdt en niets liever wil dan dat het weer goedkomt, maar dat er tegelijkertijd wel wat veranderd is.

we'll see
ehh niet om te zeuren hoor, en misschien zit ik er helemaal naast, maar het klinkt tegenstrijdig om een break te hebben terwijl die twijfels mede komen doordat jullie langs elkaar heen leefden? Kijk uit voor 'uit het oog, uit het hart' enzzz. Als ik jullie was zou ik die break niet lang laten duren en vooral samen leuke dingen doen zodat jullie weer weten waarom jullie elkaar zo geweldig vinden.

Ik hoop iig voor je dat het goedkomt!
Oud 03-08-2011, 09:36
Verwijderd
Ben ik het mee eens Lente, maar ik heb heel veel moeite met het idee datber een ander in haar hoofd zit terwijl wij leuke dingen aan het doen zijn.. Vandaar (paar dagen) geen contact om voor haar uit te vissen hoe dat nu precies zit.
Oud 03-08-2011, 09:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja snap ik heeft ze ook geen contact met die ander?
Oud 03-08-2011, 10:06
Verwijderd
dat weet ik niet..
Oud 03-08-2011, 10:29
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hmm.. kun je niet over die moeite heenstappen en ervoor zorgen dat jij weer in haar hoofd zit? en ook al is het niet jouw schuld oid, haar laten zien dat jij de leukste bent en helemaal voor haar gaat?
Oud 03-08-2011, 10:31
Verwijderd
Bartezz, dat je dat uithoudt. Heeft ze lekker een paar dagen om uit te zoeken of die ander leuk genoeg is om de relatie met jou te verbreken. En zo niet, dan kan ze weer bij jou "terug". Heeft ze fijn geregeld.

Ik had het zelf uitgemaakt als ik jou was, maar deze reactie gaan mensen vast niet op prijs stellen..
Oud 03-08-2011, 10:59
Verwijderd
Ja ik houd het ook niet uit. Heb idd aangestuurd op een gesprek om te stoppen met de break en er of samen voor te gaan of om te stoppen.

@syori, hmmm nee dat is niet helemaal de situatie. Ze heeft al uitgesproken dat ze met mij door wil, maar had wat tijd nodig om het een plek te geven. Daarnaast zag ik het niet zitten om met elkaar door te gaan terwijl die ander ook ergens nog in haar hoofd zat, vandaar de break.

Ik begrijp je reactie trouwens prima hoor, maar het kwam volslagen onverwacht en ik kan en wil nog niet zonder haar.
Oud 03-08-2011, 15:34
Verwijderd
Hoe oud is ze?

't Komt een beetje naief over dat zij meteen aan de relatie twijfelt.. Natuurlijk vind je ook wel eens andere mensen leuk als je een relatie hebt - er zijn gewoon ook andere mensen met wie het klikt, en als de situatie met je partner even niet lekker zit, dan is het logisch dat het gras ergens anders groener lijkt - of tenminste even groen. De eerste keer dat dat gebeurt kun je schrikken en meteen denken dat alles mis zit met je relatie. Dan kun je er idd mee stoppen, maar je kunt het ook gewoon zien voor wat het is: een signaal om even te kijken naar je relatie en te zien of je idd misschien langs elkaar heenleeft of allebei niet meer de aandacht voor elkaar hebt als eerder oid. Als je daar wat aan doet, is de kans groot dat je elkaar weer superleuk vindt... en die andere persoon helemaal niet meer interessant is. (Er zijn natuurlijk gevallen waarin de nieuwe persoon inderdáád beter bij je past, maar dat weet je dan ook heus wel, en dan had zij nu al niet aangegeven dat ze met jou verder wil).

Van bijna alle mensen met lange relaties die ik ken, heeft er wel eens een van de twee iemand anders leuk gevonden, een crush gehad. Ze hebben er eigenlijk allemaal niks mee gedaan - een deel heeft het wel aan de partner verteld, een deel niet. Maar bij allemaal is het nog steeds/weer leuk met de partner. Alleen met mijn grote-liefde-ex en mij ging het uit Maar als het nu gebeurd was, denk ik niet. Omdat we nu allebei meer ervaring en zelfkennis hebben en weten wat zoiets nu precies aanduidt en betekent.

Als ik je vriendin was, had ik alleen de twijfels over de eigen relatie uitgesproken, inclusief mededeling dat je wel bij jou wilt blijven, zodat je dan daarmee samen verder kunt. Het is totaal irrelevante informatie voor jou om te weten dat ze iemand anders ook eventjes leuk vond, en het maakt het juist lastiger voor jullie om het nu gewoon samen leuk te hebben... zonde.

Niet dat je hier ook maar iets aan hebt >_> misschien moet je haar ff naar het forum sturen
Oud 03-08-2011, 20:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben met Freyja. Ik heb een vriend die ik voor geen goud kwijt wil. Maar dat maakt me niet blind of gevoelloos, ik kan me soms gigantisch tot een andere man aangetrokken voelen, denken "als ik vrijgezel was wist ik het wel" of er een heel goeie klik mee hebben. Voor mij bevestigt het alleen maar dat ik niet blind ben in de liefde en dat het blijven bij mijn vriend - die me overigens supergelukkig maakt - een keuze is waar ik voor de volle honderd procent achter sta. Zelfs als ik weet dat er meer mannen rondlopen waar het misschien ook wel mee zou kunnen werken. Mijn vriend is degene die ik wil, ongeacht hoeveel andere mannen er ook zijn.

Misschien is het voor haar de eerste keer dat ze zoiets meemaakt en is ze ervan geschrokken. Misschien had ze niet verwacht dat zoiets kon gebeuren terwijl ze in een relatie zat, dat jij (Bartezz) dan de enige man zou zijn waar ze ooit naar zou kijken. Ik kan me voorstellen dat ze ervan is geschrokken en dat het haar aan het denken zet. Misschien haar het forum laten lezen, dat het niet meteen een negatief iets hoeft te zijn als je ziet dat je het ook met iemand anders gezellig kan hebben.
Oud 04-08-2011, 00:34
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Eens met Freya en Volk. Zulke dingen gebeuren en daar is verder weinig aan te doen. Als zij al aangeeft dat ze met je verder wilt, dan is het een kwestie van samen er doorheen komen. Hoop ook voor jou/jullie dat het gewoon goedkomt.

OT: Ik blijf eeuwig zeuren, maar ik blijf het lastig vinden om single te zijn. Vrienden wijzen me constant op meiden "waar ik wel een nachtje of 2 overheen kan" maar dat wil ik gewoon niet en dat schijnt niet helemaal door te dringen. Het is ook redelijk vervelend dat ik elke keer de link naar T (die naar Leeuwarden is verhuist) blijf leggen zodra ik "On the floor" van J.Lo hoor of op een bordje van de trein Leeuwarden zie staan. Ben nog lang niet over haar heen en tot die tijd lijkt het mij niet verstandig om ook maar iets te beginnen met een vrouw. Gelukkig dat ik daar enigszins vrede mee heb, al gaat het nu financieel dan weer heel kut... Maar goed, wat ik al zei: eeuwig zeuren. Moeilijk om tevreden te zijn met alles wat ik heb.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 04-08-2011, 07:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We hebben een fantastisch weekend gehad, allemaal leuke dingen gedaan, heel veel plezier gehad. Ben steeds weer verrast hoe ontzettend goed ik met hem kan lachen. <3
Maar nu ben ik bang dat ik hem ruim 4 weken niet zal zien, omdat we het nu beiden heel druk hebben met werk en ik ook nog een summer school heb en ik daarna twee weken naar mijn moeder ga.
En als ik terugkom is mijn vader al naar Boston. Dat vind ik ook wel heftig. Dan is het allemaal voor de echie zegmaar.
Oud 04-08-2011, 07:53
Verwijderd
Eens met Freyja en Volk. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Sterkte ermee Bartezz!

ot: Nog maar anderhalve week en dan ga ik écht verhuizen. Ik vind het doodeng maar heb er heel erg veel zin in en kijk er naar uit en en en en en. Volgens mij ben ik hem overigens weer aan het uitproberen. Hij/dit/samenwonen komt écht heel erg dichtbij en ik ga dan bijna automatisch (en onbewust) om me heen schoppen en daar moet ik een beetje voor oppassen. Er komen al gevechten genoeg, denk ik.
Oud 04-08-2011, 16:21
Verwijderd
Vanochtend lang gesprek gehad en besloten om er samen voor te gaan. De twijfel is alleen niet in een keer weg en het vertrouwen is niet in een keer terug...

Vanavond gaan we samen naar de film en slaapt ze weer naast me...
Oud 04-08-2011, 18:58
Verwijderd
Fijn, Bart.
Oud 04-08-2011, 22:51
Verwijderd
Fijn, Bartezz, hoop dat het snel weer helemaal goed voelt!

ot: Ja, het is fijn om de laatste dagen dat ik hier woon nog wat samen met mam te rommelen, vooral nu ze een burnout heeft. Ik merk dat ik de neiging heb om voor haar te zorgen, ook al is dat niet nodig. Ik wil haar zoveel mogelijk mee op sleeptouw nemen en leuke dingen met haar doen en vind het moeilijk om haar los te laten, merk ik. Dat wordt nog wat als ik ga samenwonen
Verder geeft het me wat rust om heel veel te rommelen en fröbelen voor het samenwonen. Ik heb er moeite mee mijn kamer op te ruimen of mijn kast leeg te ruimen of papieren uit te zoeken of of of of of, maar ivn dhet heerlijk om een kastje te verven of shirts aan gort te knippen om een deken van te maken of te bedenken dat Takkie en Siepie op ons tafelding komen te staan
Ik slinger atm heel erg op en neer tussen 'JEEEEEEH EINDELIJK' en 'Ja kut, laat ik hier mooi alles achter enzo. Lekker dan.' en daar heb ik moeite mee, geloof ik.
Oud 05-08-2011, 06:29
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik voel me op het moment behoorlijk rot 0.0
Oud 05-08-2011, 08:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Leuk al die samenwoonplannen! En idd hopelijk voelt het weer wat beter, bartezz.

Hem de laatste tijd best veel gezien en dat was heeel fijn. Hij zei dat hij wil dat ik voor altijd bij hem blijf ik heb zoveel zin in alles wat we samen nog gaan doen!
Nu gaat hij op vakantie en zie ik 'm 1,5 week niet, en dat klinkt echt veel te lang mis hem nu al.. nouja dit weekend leuke dingen en hopelijk gaat de tijd snel.
Pfoe ik ben zooo verliefd, en hij is zo knap en sexy en perfect en helemaal van mij!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-08-2011, 09:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gedumpt
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.