Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2012, 14:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ja drie jaar verschil. Het gaat er vooral om dat ik heel erg een leven samen wil, met hem vaak zien en veel samen wil doen, terwijl hij juist iets meer vrijheid wil. En dat wil ik hem ook wel geven, maar voor hoe lang trek ik dat terwijl ik dus eigenlijk iets anders wil? Nouja het valt ook allemaal wel mee, in de praktijk komt het er eigenlijk vooral op neer dat ik minder moeilijk moet doen als hij minder tijd voor mij heeft. En dat kan ik ook wel, want verder zijn we echt perfect samen en heel erg verliefd, dus ik vind dat we nog steeds voor altijd samen blijven!
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 04-02-2012 om 14:07.
Advertentie
Oud 04-02-2012, 14:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat ligt toch niet per se/niet alleen aan een leeftijdsverschil? Volgensmij is dat vooral een ding van karakter en zal hij dus altijd iets meer vrijheid willen dan jij. Het is maar een speculatie.
Oud 04-02-2012, 14:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar dat ligt toch niet per se/niet alleen aan een leeftijdsverschil? Volgensmij is dat vooral een ding van karakter en zal hij dus altijd iets meer vrijheid willen dan jij. Het is maar een speculatie.
Dit denk ik ook, ja.
Oud 04-02-2012, 16:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben het eens met Fizzle, volgens mij ligt dat echt aan zijn karakter en niet aan zijn leeftijd. Ik ben 9 jaar jonger dan Lief en wij hebben altijd heel erg op dezelfde lijn gezeten mbt de toekomst en onze relatie an sich. Ik ben toen we net wat kregen als vanzelf eigenlijk bij hem ingetrokken en ondanks dat we beiden onze eigen dingen hebben, vallen we het liefst gewoon samen in slaap.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-02-2012, 16:10
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja drie jaar verschil. Het gaat er vooral om dat ik heel erg een leven samen wil, met hem vaak zien en veel samen wil doen, terwijl hij juist iets meer vrijheid wil. En dat wil ik hem ook wel geven, maar voor hoe lang trek ik dat terwijl ik dus eigenlijk iets anders wil? Nouja het valt ook allemaal wel mee, in de praktijk komt het er eigenlijk vooral op neer dat ik minder moeilijk moet doen als hij minder tijd voor mij heeft. En dat kan ik ook wel, want verder zijn we echt perfect samen en heel erg verliefd, dus ik vind dat we nog steeds voor altijd samen blijven!
Maar je wil dus vaker afspreken? Of doel je meer op samenwonen? Want als je samenwoont betekent het echt niet dat je dan automatisch ook vaker dingen samen doet en elkaar vaak ziet. Ik denk dat dezelfde frustratie dan blijft.
Oud 05-02-2012, 10:59
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^ Nee van samenwonen weet ik sowieso dat dat voorlopig niet gaat gebeuren. Iets meer afspreken zou fijn zijn (al ben ik zelf super druk dus weet niet eens of dat kan ), maar hoeft ook niet per se. Het is denk ik meer mijn houding die ik iets moet bijstellen (dus accepteren dat hij nu nog niet wil wat ik wil), want verder verandert er eigenlijk niks, hij wil me gewoon even vaak blijven zien. Hm ik heb het idee dat ik het niet helemaal goed kan uitleggen.. Ow en het zal ook wel met zijn karakter te maken hebben (genoeg jongens van 21 die heel anders hierin zijn), maar ik weet ook dat het bij hem een leeftijdsding is.
Nouja, gister hem nog even gezien en een beetje gepraat en vooral gezoend. Ook nog lieve smsjes gestuurd Het is echt zo duidelijk dat wij elkaar super leuk vinden. Kan niet wachten tot ik hem weer zie! Hij is het beste vriendje ter wereld
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-02-2012, 12:45
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ga me langzaamaan een beetje alleen voelen. We wonen net samen, en ik ken hier nog niemand. M'n vriendin zit voor twee weken in Suriname, en het is vast heel kinderachtig, maar mis haar ontzettend. Ik denk dat we elkaar in de afgelopen drie jaar maximaal 5 dagen achter elkaar niet gezien hebben, en ook dat is zeer zeldzaam

Zou eigenlijk gewoon iets moeten doen, onder mensen komen. Ben daar nooit zo goed in geweest .

anyway, me sad
__________________
In omnia paratus
Oud 05-02-2012, 13:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik trek het helemaal niet om alleen te zijn eigenlijk. Ik dacht, de eerste nacht is kut en daarna gaat het leven weer zijn gangetje. Maar het gaat helemaal niet lekker, het wordt juist elke dag moeilijker. Ik heb ook steeds migraines en ik denk dat dat is omdat mijn hoofd de leegte op wil vullen ofzo. Maargoed, vanaf morgen weer studie dus dan heb ik weer wat te doen.
Oud 05-02-2012, 13:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
We hebben objectief gekeken, besproken en nagedacht en besloten om toch nu al voorzichtig aan op huisjes te gaan reageren.
Waarschijnlijk zal het toch nog wel ff duren voor we wat hebben en we hebben nu de ruimte om selectief te zijn dus JEEJ wij gaan samenwonen



edit: is het normaal je gevoel heel enthousiast en zo is, maar je hoofd nog angstig is? ook voor alles wat er dan geregeld moet worden?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-02-2012, 16:30
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
edit: is het normaal je gevoel heel enthousiast en zo is, maar je hoofd nog angstig is? ook voor alles wat er dan geregeld moet worden?
Dat is dood normaal. Het is aan één kant super gaaf, aan de andere kant denk je 'als alles maar goed gaat'.

Dat had ik in elk geval
__________________
In omnia paratus
Oud 05-02-2012, 17:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dat is een opluchting om te horen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-02-2012, 17:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
We maken het elkaar zo verschrikkelijk moeilijk soms. Dus nu hebben we een geel huis en hoop ik dat het langzaam weer beter wordt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-02-2012, 23:21
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
Gewoon verliefd, super leuk. Just rollin'. Dus ik voel me perfect.
Oud 05-02-2012, 23:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is echt genant soms hoe slecht we zonder elkaar functioneren. Of nouja, dat is niet veel slechter dan wanneer we samen zijn, maar dan zijn we er in elk geval heel erg tevreden mee allebei.
Oud 05-02-2012, 23:37
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wanneer zie je hem weer?
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 11:15
Verwijderd
@ fizzle: hij woont toch in het buitenland als ik het goed onthouden heb? Hebben jullie er al een beetje zicht op wanneer jullie dichter bij elkaar komen te wonen?

OT: Nog steeds heel goed! We hadden het er laatst over dat we allebei niet verwacht hadden dat het zó goed zou gaan (wel natuurlijk dat het goed zou gaan, anders begin je er niet aan) Deze week zien we elkaar weinig, want ik werk de avonden die hij vrij heeft, maar ach, dat overleven we ook wel
Oud 06-02-2012, 14:29
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
na maanden van hectisch gedoe is er eindelijk rust over mezelf heengekomen en ik vind het allemaal wel best zo. Het is leuk als ik een nieuwe relatie krijg maar het hoeft niet en ik zit er ook niet meer achteraan

@Skyblue: leuk voor jullie
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 06-02-2012, 14:56
Verwijderd
Ik ben al twee dagen flink ziek en begin nu eindelijk een beetje op te knappen. Hij zorgt echt vet goed voor me, zelfs nu ik niet charmant ben en op de bank lig. Gisteren heb ik de hele dag non stop moeten overgeven en zelfs dat ruimde hij zonder mokken op. Hij stuurde me op tijd naar bed, zet thee voor me, koopt fruit. En niet alleen daarom, maar het gaat de laatste tijd zo goed tussen ons. The air has cleared en dat is een heel erg fijn gevoel. We moeten veel minder en genieten veel meer van alles wat er tussen ons is en dat is fijn <3
Oud 06-02-2012, 15:49
T.M.
T.M. is offline
Het is na zoveel jaar uit...
Pech bleef ons achtervolgen. Zij blijkt nu een immuumziekte te hebben en ze is daardoor emotioneel een wir-war. Daarnaast kon zij geen compromis sluiten in ons toekomstbeeld. Op dit moment hebben we niet genoeg aan elkaar om hier door heen te komen.
Ik heb echt net zoals de vriend van SA, ondanks mijn eigen shizzle, voor haar klaargestaan en alles, en dan krijg je dit voor je kiezen. Dat kwam wel hard aan.
Daarnaast heb ik altijd het gevoel gehad dat ik MOEST, niet zoals bij SA nu. Blijkbaar kon ze niet accepteren dat ik een andere lifestyle heb.
Nu heeft zij volgens mij ook veel meer verdriet dan ik. Ze wilde mij ook niet aan het lijntje houden. Voor de rest gaat het goed met mij. Het afgelopen jaar ben ik door alle commotie sterker geworden. In vijf maanden ga ik afstuderen. Ik heb geweldige vrienden en ik heb weer de motivatie gevonden om te gaan fitnessen (met twee anderen).
Soms mis ik haar, maar meestal niet. Er is nog steeds een soort van boosheid en teleurstelling. Voor de rest ben ik veel assertiever, kan ik beter met emoties omgaan en gedachtes.

Als we voor elkaar bestemd zijn, komen daar vanzelf wel achter.
Oud 06-02-2012, 16:01
Verwijderd
Balen T.M... dat soort dingen maken relaties nog veel moeilijker.

SA: fijn dat jullie door het moeilijke stukje heen zijn!

OT: Jahaa het is nog steeds zo fíjn met hem. En hij is zo sexy
Oud 06-02-2012, 16:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We zijn heel verschillend, ik ben meestal toch redelijk vrolijk en opgewekt en hij is echt wel een beetje een knorrepot. En waar ik zou zeggen, oh, dan slaap je twee nachten achtereen bij mij, dat vind ik niet erg, dat is gezellig, wil hij na een tijdje gewoon graag naar huis om even z'n eigen ding te doen. Daar kan ik wel mee leven, maar soms is het wel een beetje jammer. Gelukkig is het altijd heel gezellig als hij wel een goed humeur heeft.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-02-2012, 16:10
Verwijderd
Wat jammer T.M.... Hoop dat je je snel beter voelt en dat je er een beetje mee om kunt gaan. Wel fijn dat je het idee hebt dat je het kunt handelen, maar knap dat je je gevoelens kunt herkennen en dat je zoveel vooruitgang boekt op persoonlijk vlak!

@Freyja: Danke, ik ben er ook echt heul erg blij mee! =) Hoe lang nog voordat jullie gaan samenwonen?
Oud 06-02-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Wat jammer T.M.... Hoop dat je je snel beter voelt en dat je er een beetje mee om kunt gaan. Wel fijn dat je het idee hebt dat je het kunt handelen, maar knap dat je je gevoelens kunt herkennen en dat je zoveel vooruitgang boekt op persoonlijk vlak!

@Freyja: Danke, ik ben er ook echt heul erg blij mee! =) Hoe lang nog voordat jullie gaan samenwonen?
Hopelijk over een half jaar écht, zo snel als we een huisje kunnen vinden Maar we denken erover om toch een tijdje nog (deeltijd) samen te wonen in mijn huidige flatje omdat dit zo retegoedkoop is, kunnen we geld sparen. 't Ligt er een beetje aan hoe het gaat met werk+stages en wat voor huisjes we kunnen vinden - en waar, natuurlijk. Maar het is een afzienbare tijd, dat wel
Oud 06-02-2012, 17:49
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik ben nog steeds enorm verliefd. Afgelopen week was wel zwaar en moeilijk vanwege het overlijden van haar moeder, maar ik sta voor haar klaar en ik wil haar overal mee helpen.
Oud 06-02-2012, 18:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ach, sterkte T.M.!
Citaat:
Wanneer zie je hem weer?
In elk geval met carnaval, dat is over 10 nachtjes slapen alweer! En het gaat inderdaad beter nu het geen weekend meer is en er weer dingen te doen zijn.
Citaat:
@ fizzle: hij woont toch in het buitenland als ik het goed onthouden heb? Hebben jullie er al een beetje zicht op wanneer jullie dichter bij elkaar komen te wonen?
Ja klopt! Zo'n 250 km verderop. En hij gaat nu op een iets bereikbaardere plek studeren (keulen), dat is wel fijn. Maar echt dicht bij elkaar wonen gaat pas worden als een van ons een uitwisselingssemester doet. Gelukkig kan dat vanuit mijn school naar keulen en vanuit zijn school naar utrecht! Maar we weten nog niet wanneer natuurlijk.
Oud 06-02-2012, 19:37
Omar207
Omar207 is offline
Ik voel me faking faking faking faking kut nu! Ik zit hier thuis, of zoals ik het liever zeg, ik zit hier in een gevangenis. En ik mag dus niks van m'n ouders. Zo langzamerhand ben ik het vieshard beu dat ik nooit eens uit mag gaan. En zoals sommige van jullie wellicht hebben gelezen vind ik een meisje onwijs leuk, maar kan ik haar dus niet uitvragen. Ik loop de heletijd te denken van hoe ik dit kan oplossen zodat ik dat meisje kan uitvragen. Ik ben eerlijk gezegd ten einde raad, en heb morgen een afspraak met een vertrouwenspersoon op mijn school.
Oud 06-02-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me faking faking faking faking kut nu! Ik zit hier thuis, of zoals ik het liever zeg, ik zit hier in een gevangenis. En ik mag dus niks van m'n ouders. Zo langzamerhand ben ik het vieshard beu dat ik nooit eens uit mag gaan. En zoals sommige van jullie wellicht hebben gelezen vind ik een meisje onwijs leuk, maar kan ik haar dus niet uitvragen. Ik loop de heletijd te denken van hoe ik dit kan oplossen zodat ik dat meisje kan uitvragen. Ik ben eerlijk gezegd ten einde raad, en heb morgen een afspraak met een vertrouwenspersoon op mijn school.
Je bent 18. Geen enkele reden (ook geen financiele) om niet op jezelf te gaan wonen.
Oud 06-02-2012, 20:44
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Inderdaad. Ga er gewoon weg. Je kan een uitwonende beurs krijgen, met een bijbaantje is het dan echt wel op te brengen.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 20:59
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Je bent 18. Geen enkele reden (ook geen financiele) om niet op jezelf te gaan wonen.
Ik ga volgend jaar op kamers omdat ik dan naar de universiteit ga. Maar als mn ouders me financieel niet steunen, wie betaalt mijn studie dan?
En btw, dan ben ik volgend jaar dus het huis uit. Maar het gaat me ff om dit jaar, ik vind nu iemand leuk. En als het nu iets wordt dan ga ik wel heen en weer, ik heb toch gratis OV vervoer tegen die tijd.
Oud 06-02-2012, 21:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar als mn ouders me financieel niet steunen, wie betaalt mijn studie dan?
Denk jij soms dat iedereen studeert op kosten van zijn of haar ouders?

Ooit gehoord van werken? Studiefinanciering?
Oud 06-02-2012, 21:44
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Denk jij soms dat iedereen studeert op kosten van zijn of haar ouders?

Ooit gehoord van werken? Studiefinanciering?
Ooh jaa, daar heb ik genoeg aan. Ik ga er echt geen jaar tussen uit. Ik wil direct doorstuderen. En dan kan je niet met 'een bijbaantje en studiefinancierinig' je studiegeld bij elkaar rapen.

Maargoed, ik heb niet echt zin hierover verder te discussiëren.
Oud 06-02-2012, 22:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ooh jaa, daar heb ik genoeg aan. Ik ga er echt geen jaar tussen uit. Ik wil direct doorstuderen. En dan kan je niet met 'een bijbaantje en studiefinancierinig' je studiegeld bij elkaar rapen.

Maargoed, ik heb niet echt zin hierover verder te discussiëren.


Er zijn zoveel mensen die het met uitwonende studiebeurs en een bijbaantje kunnen redden. Soms zelfs zonder het bijbaantje. En als het dan nog niet lukt kun je altijd nog bijlenen.

Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat je eerst een jaar zou moeten werken om te kunnen studeren. En waarom wil je er niet over discussiëren? Bang dat je ongelijk hebt?
Oud 06-02-2012, 22:48
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Precies . Ik denk dat verreweg de meeste mensen het op die manier doen. Uitwonende beurs + bijbaantje is goed te doen als je geen stomme dingen uithaalt.

Misschien trek ik dit te ver door, maar kan me die attitude goed voorstellen dat je niet mag uitgaan. Dat je dan zegt tegen je ouders 'Jullie zijn stom dat ik niet uit mag, puh, maar ik heb geen zin om er verder over te discussiëren', en je vervolgens gaat ragen op het forum.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 23:05
Verwijderd
Citaat:


Er zijn zoveel mensen die het met uitwonende studiebeurs en een bijbaantje kunnen redden. Soms zelfs zonder het bijbaantje.
tuurlijk. van 266 euro per maand kun je echt je huur, zorgverzekering en collegegeld betalen. en dan reken ik de instant noodles nog niet eens mee.
Oud 06-02-2012, 23:10
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ja, en 10 uurtjes in de week werken om de rest bij elkaar te sprokkelen is zo ontzettend zwaar natuurlijk . Jemig, wat een verwende zooi hier. Daarnaast kan je tegen heel goede voorwaarden bijlenen als student. Zie het als een investering. Maar goed, verkeerde topic, ik houd er over op verder.

Ontopic: Ben in staat een vliegticket naar Suriname te boeken, ik kan d'r niet meer missen
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, en 10 uurtjes in de week werken om de rest bij elkaar te sprokkelen is zo ontzettend zwaar natuurlijk . Jemig, wat een verwende zooi hier. Daarnaast kan je tegen heel goede voorwaarden bijlenen als student. Zie het als een investering. Maar goed, verkeerde topic, ik houd er over op verder.

Ontopic: Ben in staat een vliegticket naar Suriname te boeken, ik kan d'r niet meer missen
ik reageerde op de stelling dat je je met enkel een uitwonende beurs zou kunnen redden. niks verwend, ik werk me juist de pleuris om mijn studie te betalen. het is gewoon bullshit dat je voor een schijntje op jezelf kan gaan wonen.
Oud 06-02-2012, 23:35
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Als je goed gelezen had had je kunnen zien dat Vowel ook al een bijbaantje noemde. Wie zegt dat het kan voor een schijntje? Ik zeg dat het kan met een uitwonende beurs plus een bijbaan.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Als je goed gelezen had had je kunnen zien dat Vowel ook al een bijbaantje noemde. Wie zegt dat het kan voor een schijntje? Ik zeg dat het kan met een uitwonende beurs plus een bijbaan.
als jij goed had gelezen op welke uitspraak ik reageerde, zoals je nu al uit twee posts hebt kunnen afleiden, had je dit nu helemaal niet gezegd.

ontopic: mijn relatie is een killer in de meest positieve zin van het woord en mijn financiën lopen ook op rolletjes.
Oud 07-02-2012, 09:00
Verwijderd
^In de uitspraak waar jij op reageert, staat duidelijk een bijbaantje genoemd... Daarnaast zijn er genoeg studenten die gewoon heel zuinig leven en vanwege een drukke studie/veel contacturen/veel thuiswerk geen bijbaantje hebben en dat gaat prima. Hetis neit makkelijk, maar is wel te doen, als je een beetje handig bent met je financiën en een beetje bijleent.
Oud 07-02-2012, 10:25
Verwijderd
Citaat:
^In de uitspraak waar jij op reageert, staat duidelijk een bijbaantje genoemd... Daarnaast zijn er genoeg studenten die gewoon heel zuinig leven en vanwege een drukke studie/veel contacturen/veel thuiswerk geen bijbaantje hebben en dat gaat prima. Hetis neit makkelijk, maar is wel te doen, als je een beetje handig bent met je financiën en een beetje bijleent.
Er staat toch duidelijk SOMS ZELFS ZONDER HET BIJBAANTJE? Je hoeft echt geen rocket scientist te zijn om te zien dat ik daar op reageerde.

Sommige mensen kunnen van een minimumloontje en een flinke erfenis een enorme villa in Wassenaar kopen. Sommigen zelfs zonder die flinke erfenis. Ik: nee hoor, alleen een minimumloontje is niet genoeg voor een grote villa. Jullie: ja maar er stond ook iets over een erfenis! zzz
Oud 07-02-2012, 10:37
Verwijderd
Wtf
Oud 07-02-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Er staat toch duidelijk SOMS ZELFS ZONDER HET BIJBAANTJE? Je hoeft echt geen rocket scientist te zijn om te zien dat ik daar op reageerde.

Sommige mensen kunnen van een minimumloontje en een flinke erfenis een enorme villa in Wassenaar kopen. Sommigen zelfs zonder die flinke erfenis. Ik: nee hoor, alleen een minimumloontje is niet genoeg voor een grote villa. Jullie: ja maar er stond ook iets over een erfenis! zzz
Ja, want het is inderdaad compleet onmogelijk om a) een aanvullende beurs en b) een lening te krijgen! Oeioeioei wat heeft men het zwaar. Van ruim 800 euro in de maand kun je gemákkelijk je huur, onderhoud, verzekeringen én studie betalen, hoor - en je kunt nog gratis reizen, ook. Hoef je er niet eens bij te werken. En als je nou wel werkt, kun je de lening lekker laten zitten.
Oud 07-02-2012, 13:33
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Dit gaat echt hard offtopic.

Overigens gaat het met mijn relationele leven gewoon niet, het is er niet en dat vind ik soms jammer, maar meestal denk ik er niet zo bij na.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 07-02-2012, 13:56
Verwijderd
een aanvullende beurs en een lening is niet hetzelfde als een uitwonende beurs, wat namelijk maar 266 euro is en waar vowel het over had, maar blijkbaar praat ik wederom tegen een muur en daarbij is dit topic bedoeld om tot in den treure je relatie te analyseren dus succes daarmee en weer ontopic please!
Oud 07-02-2012, 14:13
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik kan op de meest willekeurige momenten zo'n gevoel krijgen van O Verdikkeme Wat Houd Ik Toch Veel Van Hem <3

__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 07-02-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
een aanvullende beurs en een lening is niet hetzelfde als een uitwonende beurs, wat namelijk maar 266 euro is en waar vowel het over had, maar blijkbaar praat ik wederom tegen een muur en daarbij is dit topic bedoeld om tot in den treure je relatie te analyseren dus succes daarmee en weer ontopic please!
Blijkbaar wil je gewoon dwars zijn want je snapt toch zelf ook wel dat het punt gewoon was dat je gemakkelijk zonder de hulp van je ouders kunt rondkomen als je volwassen bent.
Oud 07-02-2012, 15:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Er staat toch duidelijk SOMS ZELFS ZONDER HET BIJBAANTJE? Je hoeft echt geen rocket scientist te zijn om te zien dat ik daar op reageerde.

Sommige mensen kunnen van een minimumloontje en een flinke erfenis een enorme villa in Wassenaar kopen. Sommigen zelfs zonder die flinke erfenis. Ik: nee hoor, alleen een minimumloontje is niet genoeg voor een grote villa. Jullie: ja maar er stond ook iets over een erfenis! zzz
Eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ken toevallig iemand die een opleiding Natuurkunde heeft afgerond zonder ooit maar een uur te werken. Kazet kom er maar in! Nu heb ik het over een Zeeuw met een Euro Shopperverslaving, maar daar gaat het niet om.

Verder zijn er bijvoorbeeld ook nog dingen als antikraakwonigen. Nou, als je met een uitwonende studiebeurs (en een aanvullende beurs - voor de mensen die dat er niet bij kunnen bedenken), een bijbaantje én een lening bij de IB die 90 euro per maand niet kunt opbrengen voor een antikraakwoning, dan weet ik niet wat je allemaal fout doet hoor.

Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is, of dat je in een villa kunt wonen, maar ik ken in mijn directe omgeving sowieso al 7 mensen die het echt wel redden zonder geld van pappie en mammie, met.. Wait for it .. een uitwonende studiebeurs (en een aanvullende, ja ja), een bijbaantje én in sommige gevallen een lening bij de IB.

En in het stuk dat jij citeerde had ik het wel degelijk over een bijbaantje. See for yourself: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32337160

En dan als laatste dit:

Citaat:
Blijkbaar wil je gewoon dwars zijn want je snapt toch zelf ook wel dat het punt gewoon was dat je gemakkelijk zonder de hulp van je ouders kunt rondkomen als je volwassen bent.
Want sorry, ik heb de aanvullende beurs niet genoemd. Boo fucking hoo. Dan had je dat zelf kunnen toevoegen en dat ook nog eens als reden kunnen aanvoeren om meneer Omar ervan te overtuigen dat het écht wel mogelijk is om rond te komen zonder centen van je ouders.

Edit: sorry voor offtopic, maar damn.
Oud 07-02-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ken toevallig iemand die een opleiding Natuurkunde heeft afgerond zonder ooit maar een uur te werken. Kazet kom er maar in! Nu heb ik het over een Zeeuw met een Euro Shopperverslaving, maar daar gaat het niet om.

Verder zijn er bijvoorbeeld ook nog dingen als antikraakwonigen. Nou, als je met een uitwonende studiebeurs (en een aanvullende beurs - voor de mensen die dat er niet bij kunnen bedenken), een bijbaantje én een lening bij de IB die 90 euro per maand niet kunt opbrengen voor een antikraakwoning, dan weet ik niet wat je allemaal fout doet hoor.

Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is, of dat je in een villa kunt wonen, maar ik ken in mijn directe omgeving sowieso al 7 mensen die het echt wel redden zonder geld van pappie en mammie, met.. Wait for it .. een uitwonende studiebeurs (en een aanvullende, ja ja), een bijbaantje én in sommige gevallen een lening bij de IB.

En in het stuk dat jij citeerde had ik het wel degelijk over een bijbaantje. See for yourself: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32337160

En dan als laatste dit:



Want sorry, ik heb de aanvullende beurs niet genoemd. Boo fucking hoo. Dan had je dat zelf kunnen toevoegen en dat ook nog eens als reden kunnen aanvoeren om meneer Omar ervan te overtuigen dat het écht wel mogelijk is om rond te komen zonder centen van je ouders.

Edit: sorry voor offtopic, maar damn.
Ik weet niet waar iedereen nu over valt maar ik reageerde enkel op een stelling over de basisbeurs die onmogelijk waar kan zijn. Jullie trekken het zelf enorm uit zijn verband. Ik kan zelf ook genoeg manieren bedenken hoe je wel aan genoeg geld kan komen aangezien ik al bijna twee studies heb afgerond zonder 'geld van pappie en mammie' dus ik zeg nergens dat het onmogelijk is.
Oud 07-02-2012, 16:56
Verwijderd
En zo kan ie wel weer, verdere offtopic reacties worden verwijderd en ik verwijs jullie graag naar wonen&werken.

Mijn liefdesleven is ondertussen nog altijd heel erg dood.
Oud 08-02-2012, 13:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben superblij met m'n beste vriend. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Verder; vrijdag weer eens uit buiten de stad, de vijver wat uitbreiden.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.