Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2012, 18:47
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Idd, het lijkt wel een hype tegenwoordig.. "wie het vroegst het bed in duikt is cool en populair" gedoe.
Toen ik zo'n jaar of 15 was hoorde ik er weinig mensen over, maar nu hoor je verhalen van de jongere tieners dat je denkt.. waar gaat dit heen? freischuluk.
Maak me nu ook best zorgen om me zusje, kan haar niet beschermen als dit soort sletjes met haar in contact komen.
Ik ben wel benieuwd wat jullie dan ongeveer een "normale" leeftijd vinden voor ontmaagd worden.

13 is niet normaal, Dat weet ik, vind ik zelf ook. Maar wat is normaal?


Citaat:
Ik ben bang dat over 10 jaar, kindjes van 10 al met iphones en telefoons rondlopen die elkaar sekstexten en gewaagde foto's doorsturen, afspreken na schooltijd om te fozen in de slaapkamer als mama naar werk is.
Nou, Ik kies voor de harde aanpak van mijn kinderen
Nee, Maar serieus je hebt gelijk, Als ik Dit : (http://m.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=Lemv6W2eE_k). Bekijk denk ik : "Wat doe jij met een mobiel?"

Tegenwoordig hebben kinderen geen respect meer voor ouderen en doen ze alles om stoer te zijn.

Dit is echter ook een gebrek aan opvoeding en KON worden voorkomen.

Dat was mijn Off-topic gezeik van de dag maarweer xD.


OT:

Je moet het pas doen als jij er klaar voor bent, Klinkt raar maar 't is zo. Niet laten beinvloeden door anderen maar doen waar je zelf zin in hebt. Het is tenslotte jouw lichaam.

Laatst gewijzigd op 11-09-2012 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 19:50
Chawson
Avatar van Chawson
Chawson is offline
Het is gewoon de tijd waar we nu in leven.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 21:31
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Het is gewoon de tijd waar we nu in leven.
Tsja,

Tijden veranderen, De kinderen ook ;\
Met citaat reageren
Oud 21-09-2012, 21:29
noëlle118
noëlle118 is offline
Citaat:
het is gewoon zo onwerkelijk, omdat je gewoon al hoort van kinderen vanaf 13/14 jaar ofzo en ik ben dan al 18 jaar dan lijkt het gewoon alsof ik heel laat ben en der niet bij hoor ofzo

dit is zeker onwerkelijk, de jeugd van tegenwoordig vind ik niet meer realistisch,
ik sta tegenwoordig bijna nergens meer van te kijken, maar die mensen vind ik gewoon geen verstand hebben (het merendeel dan).je hoeft je ook nergens voor te schamen hoor.
het is gewoon een kwestie van fijn vinden, je hoeft je ook niet verplicht te voelen, en je hoeft je al helemaal geen zorgen te maken dat je er niet bijhoort, want als het daar aan moet liggen om er bij te horen, dan weet ik niet wat er nog toe doet.

succes ermee. x.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 17:10
Verwijderd
De modale leeftijd voor de eerste keer seks wisselt al sinds het begin van de jaren tachtig tussen 16 en 17 jaar. Dat je nu meer hoort over jonge tieners die seks hebben, komt doordat ze nu facebook en een mobiele telefoon hebben waardoor er gewoon sneller wat uitlekt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Trekken aan een doodpaard?
Smokeyking
46 13-04-2013 21:58
Liefde & Relatie "Schade inhalen"
hhendrikxx
61 25-12-2005 22:23
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijs opstanding Jezus
Sadok
250 24-09-2005 21:14
Verhalen & Gedichten -mijn verhaal- Rosendeal =)
Nijn*
1 26-02-2004 17:48
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
ARTistiek De panda
Verwijderd
4 30-11-2001 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.