Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 22:26
Verwijderd
Het moet niet veel gekker worden...

Als je een HP printer hebt, met de HP inkt cartridges dan krijg je als ie net half leeg is al de melding dat hij leeg is en dat je hem moet vervangen...
Nu zie ik gewoon staan "ink cartridge expired", ik print niet heel veel maar dit is wel te gek voor woorden..

Ik vindt dat HP maar vreemde marketingstruukjes heeft om hun kas te spekken..

Ben ik de enige die dit een vreemde gang van zaken vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 22:38
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Neuh, dacht dat dat wel algemeen bekend was. HP printers zijn heel goedkoop, maar je betaalt je scheel aan inkt... het verbaast me dan ook niks dat ze dit soort smerige truukjes uithalen om te proberen om mensen inkt te laten kopen.

Mede door dit soort geneuzel heb ik een Canon
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:50
Verwijderd
Goedkoop?
De printer die ik nu 5 jaar heb kost nu nog steeds € 1124,13
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:06
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline


Nou ja, ik had het over hun huis-tuin-en-keukenprintertjes Ik weet niet wat jij voor printer hebt dat ie 1100 euro kost... maakt ie soms ook het ontbijt klaar?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:28
Verwijderd
Waarschijnlijk een HP8100 met duplexer .
Je moet die meldingen bij een dergelijke printer (of is het een officejet) kunnen uitzetten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:55
Verwijderd
Inkjetprinten is een manier die duur is in het gebruik, dat moge duidelijk zijn. Dat je zeer snel een melding krijgt is gewoon marketing, Epson heeft precies datzelfde probleem, je krijgt daar al een melding dat je de cartridge moet vervangen als hij nog voor 2/3 vol is.

Ik krijg bij mijn Deskjet 5550 ook echt zeer snel die melding, maar die kun je gewoon wegklikken en daarna print je gewoon door tot de kwaliteit merkbaar achteruit gaat (en dat is ongeveer tienmaal langer dan de software aangeeft ).
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:29
Verwijderd
Hmm, ik heb een HP DeskJet 710C en ik vervang mijn cartridge zodra er niks op het papier komt of zodra bepaalde kleuren verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 11:29 :
Hmm, ik heb een HP DeskJet 710C en ik vervang mijn cartridge zodra er niks op het papier komt of zodra bepaalde kleuren verdwijnen.
Ik ook, die cartridge zijn stervens duur, ik ga ze dus nit halfvol weggooien..

heb trouwens een HP business inkjet 2200...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:55
sasquatch
sasquatch is offline
dat zijn idd hele leuke truukjes en ik weet niet wat voor printer je hebt maar in veel hp en epson printers zit dan een soort beveiliging die ervoor zorgt dat je helemaal niet meer akn printen zonder nieuw orgineel inkt te kopen zodat je hem niet goedkoop kan bijvullen
sjah, mensen met stropdassen en dollartekens in de ogen...
__________________
Through every step a change, you watch me walk away...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.