Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2008, 20:03
Verwijderd
Ja, ik was al aan het kijken, en het is inderdaad duur, en ik weet niet of het betrouwbaar is...

Jezus, ik baal echt. Ik zit hier gewoon echt te janken achter de computer, kon ik er echt even niet bij hebben vandaag. En het is gewoon stom dat we niet gewoon gelijk kaarten gekocht hebben.
Advertentie
Oud 21-06-2008, 20:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
*knuffel voor Minke* Dat is echt balen..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:07
Verwijderd
Ja, ik zeur een beetje veel vandaag.
Maar het is gewoon echt zo kut allemaal.
En ik kwam net een klasgenoot tegen in de AH, en die wist dus nog helemaal niet van dat meisje van school, mocht ik dat hele verhaal midden in de AH gaan vertellen, en dat was nogal kut ook.
Oud 21-06-2008, 20:07
Verwijderd
Aw, niet huilen. Het is inderdaad kut, maar er valt nu toch niks meer aan te doen.

Kunnen jullie niet naar een ander festival? De line-ups van hetzelfde soort festivals zijn vaak ongeveer hetzelfde omdat ze bands nemen die in de buurt touren en als jullie een leuke groep hebben wordt het toch wel gezellig. En Lowlands is toch een kutfestival, dus.
Oud 21-06-2008, 20:13
Verwijderd
Haha, ik ging opzoeken welke festivals er volgens last.fm op Lowlands leken en in dat lijstje met alle events in Nederland zie je ook waar je last.fm-internetvriendjes heen gaan. Hoe gaaf
Oud 21-06-2008, 20:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oh, in het openbaar zulke emotionele dingen vertellen lijkt me heel moeilijk ja. Vooral als je al niet lekker in je vel zit en blaaat. }
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:13
Verwijderd
je kunt ook naar dour gaan, minke. al is dat binnenkort ook uitverkocht gok ik.
Oud 21-06-2008, 20:15
Verwijderd
hoi sterrie, ik keek net ook de dubbele aflevering van carrie in parijs.
Oud 21-06-2008, 20:17
Verwijderd
Oh hier Minke, ga maar naar de Lokerse Feesten. Wel in België en het duurt een week, maar het schijnt heel relaxt en gaaf te zijn. Je hoeft ook niet alle dagen te gaan uiteraard. En ze hebben een aantal grote namen die ook op Lowlands komen, plus Siouxsie, dus wat wil je nog meer
Oud 21-06-2008, 20:17
Verwijderd
zielig is die hè?

ik ben sowieso een pussy, want ik word heel vaak verdrietig van tv
Oud 21-06-2008, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Oh hier Minke, ga maar naar de Lokerse Feesten. Wel in België en het duurt een week, maar het schijnt heel relaxt en gaaf te zijn. Je hoeft ook niet alle dagen te gaan uiteraard. En ze hebben een aantal grote namen die ook op Lowlands komen, plus Siouxsie, dus wat wil je nog meer
is ook gaaf idd.

je kunt ook gratis naar het big river festival, in dordrecht. maar daar is geen camping geloof ik.
Oud 21-06-2008, 20:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
zielig is die hè?

ik ben sowieso een pussy, want ik word heel vaak verdrietig van tv
Ik ook! Ik moet echt heel vaak huilen om stomme series die eigenlijk helemaal niet zo emotioneel zijn. Maar ik ben echt een drol met dat soort dingen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:22
Verwijderd
whahahaha @ that's amore
Oud 21-06-2008, 20:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat zit ik toch weer kontschoppende dingen te doen met mn website
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ow, jeetje

*minkeknuffel*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
zielig is die hè?

ik ben sowieso een pussy, want ik word heel vaak verdrietig van tv
ja heel zielig.
ik ook hoor, ik zit vaak te sniffen achter het beeldscherm.
Oud 21-06-2008, 20:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
*knuffel voor Minke*
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 21-06-2008, 20:31
Verwijderd
ik kan ook door iets op tv opeens heel verdrietig worden over dingen in mijn eigen leven
Oud 21-06-2008, 20:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh god nee, zometeen voetbal Als er iets is waar ik geen zin in heb.. ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:32
Verwijderd
t is nu toch al bezig? iedereen buiten staat alvast op stand mongool iig
Oud 21-06-2008, 20:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh god nee, zometeen voetbal Als er iets is waar ik geen zin in heb.. ;\
Het is al rust hoor!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh :') Vandaar al die klote toeters buiten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:35
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Wat een saaie eerste helft. Ik wil doelpunten zien!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 21-06-2008, 20:36
Verwijderd
Ik heb het voetbal haf gevolgd, voor het eerst dit EK dat ik er naar kijk, scoren ze niet.
Oud 21-06-2008, 20:36
Verwijderd
Nou als we geen van der Sar hadden was het al 0-2 voor rusland
Oud 21-06-2008, 20:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
dat zou juist mooi zijn
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
t is nu toch al bezig? iedereen buiten staat alvast op stand mongool iig
Ik ben voor het eerst thuis tijdens een wedstrijd van Nederland en nu blijkt opeens dat m'n overburen ook van die toeters hebben. Maar ik vind het wel handig dat ze lawaai maken, want ik ben de wedstrijd wel aan het streamen maar ondertussen doe ik nog 23048 andere dingen. Dus als ze lawaai gaan maken weet ik dat ik even naar het stream-tabje moet gaan om te kijken what's up.
Oud 21-06-2008, 20:39
Verwijderd
Ja, ik zal eens gaan kijken hoe en wat met evt. andere festivals.
Oud 21-06-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Wat een saaie eerste helft. Ik wil doelpunten zien!
Het moet echt 8-8 gelijkspel worden ofzo. Zodat ze allebei veel doelpunten hebben maar dat er niemand wint. Want ik kan niet kiezen voor wie ik ben in deze wedstrijd.
Oud 21-06-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zal eens gaan kijken hoe en wat met evt. andere festivals.
Maar wel snel he, want nu Lowlands uitverkocht is zullen de andere festivals ook wel weer een stukje sneller gaan.
Oud 21-06-2008, 20:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben voor het eerst thuis tijdens een wedstrijd van Nederland en nu blijkt opeens dat m'n overburen ook van die toeters hebben. Maar ik vind het wel handig dat ze lawaai maken, want ik ben de wedstrijd wel aan het streamen maar ondertussen doe ik nog 23048 andere dingen. Dus als ze lawaai gaan maken weet ik dat ik even naar het stream-tabje moet gaan om te kijken what's up.
Ik heb 2 beeldschermen <3

Maar niet om voetbal te kijken dus
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb een laptop en een tv.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb een laptop en een tv.
Ik heb een laptop en een oude pc. En ik heb nu het beeldscherm van die oude pc aangesloten op mn laptop
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, mijn broertje heeft dat ook. Ik kan het ook wel doen, maar dan kan ik m'n laptop niet meer binnen 5 minuten verplaatsen omdat ik weer eens buiten/aantafel/opmijn kamer wil zitten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 2 beeldschermen <3

Maar niet om voetbal te kijken dus
Haha, ik wil ook dual screen, die shit is handig Ik wil eigenlijk een 24" en een bescheiden 19" ofzo. En dan moet die 24" zo'n dingesmatrix hebben waarop de kleuren heel uber zijn en die 19" moet een snelle responstijd. Want dan ga ik op de ene gamen en daar parkeer ik dan ook al m'n venstertjes in Photoshop enzo, terwijl ik de 24" gebruik voor films en het tekenschermpje in Photoshop.

Maar goed, dat komt wel over vijf jaar ofzo, als ik geld heb. En een groter bureau. Maar dan is het niet relevant meer want dan hebben ze vast weer iets nieuws.
Oud 21-06-2008, 20:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, mijn broertje heeft dat ook. Ik kan het ook wel doen, maar dan kan ik m'n laptop niet meer binnen 5 minuten verplaatsen omdat ik weer eens buiten/aantafel/opmijn kamer wil zitten.
Het scheelt 1 stekkertje aan de achterkant van je laptop

Citaat:
Haha, ik wil ook dual screen, die shit is handig Ik wil eigenlijk een 24" en een bescheiden 19" ofzo. En dan moet die 24" zo'n dingesmatrix hebben waarop de kleuren heel uber zijn en die 19" moet een snelle responstijd. Want dan ga ik op de ene gamen en daar parkeer ik dan ook al m'n venstertjes in Photoshop enzo, terwijl ik de 24" gebruik voor films en het tekenschermpje in Photoshop.

Maar goed, dat komt wel over vijf jaar ofzo, als ik geld heb. En een groter bureau. Maar dan is het niet relevant meer want dan hebben ze vast weer iets nieuws.
Ik heb een 15" laptopscherm en een 17" beeldbuis. We hadden nog een 19", maar dat was echt een megabakbeest. Ik moet ook nog kunnen werken..

Ja, ik wil ook wel coole schermen, maarja, arme student eh
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het scheelt 1 stekkertje aan de achterkant van je laptop
Probeer maar eens met een beeldscherm & laptop op de bank te zitten, zonder tafel in de buurt. vet moeilijk.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een 15" laptopscherm en een 17" beeldbuis. We hadden nog een 19", maar dat was echt een megabakbeest. Ik moet ook nog kunnen werken..

Ja, ik wil ook wel coole schermen, maarja, arme student eh
Ja, precies, daarom dus over vijf jaar.

Wel jammer dat de bakbeesten zoveel ruimte innemen, want de kleuren zijn wel veel beter dan op de goedkope LCD'tjes.
Oud 21-06-2008, 20:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Probeer maar eens met een beeldscherm & laptop op de bank te zitten, zonder tafel in de buurt. vet moeilijk.
Suffie, je snapt het niet. Als je aan je bureau zit, of waar je dan normaal gesproken ook zit, daar staat je beeldscherm dan, en als je daar zit, prik je 'm erin. Als je op de bank gaat zitten, trek je, obviously, dat stekkertje eruit eh.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 20:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, precies, daarom dus over vijf jaar.

Wel jammer dat de bakbeesten zoveel ruimte innemen, want de kleuren zijn wel veel beter dan op de goedkope LCD'tjes.
Ja, mijn ruim 3 jaar oude laptop heeft toch wel fletse kleuren, en grijstinten worden gewoon allemaal wit. Nu is die 17" dan wel 8 jaar oud, maar de kleuren zijn wel beter <insert random tekst zodat die smiley niet zo alleen op de volgende regel staat>
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 21:05
Verwijderd
jezus alia, wat doe je kinderachtig in het ww spel met je gedreig iedere keer 'ik ga eruit, ik ga eruit', en je hebt niet gestemd uit protest zeker? Droefneus.
Oud 21-06-2008, 21:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Bah, stomme voetbal.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2008, 21:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Suffie, je snapt het niet. Als je aan je bureau zit, of waar je dan normaal gesproken ook zit, daar staat je beeldscherm dan, en als je daar zit, prik je 'm erin. Als je op de bank gaat zitten, trek je, obviously, dat stekkertje eruit eh.
Ohja, dat kan wel. Volgens mij ben ik te moe(en te aangeschoten, maar sssst, niet doorvertellen) om nog deel te nemen aan enig serieus gesprek. (zonder typfouten). Oh, en morgen moet ik om half 8 op omdat ik met mama naar de kerk ga fietsen. FIETSEN. Jaja. En weet je waarom? Omdat mama zo geweldig was om een nieuwe fiets te mogen halen van haar ouders, en ze die nu mo et gaan laten zien. Wat dus betekend dat we een halfuur naar de ker moeten fietsen. Dan een kwartier naar opa en oma. En dan nog 40 ninuten terug!!!!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 21:27
Verwijderd
jezus doe normaal mensen
Oud 21-06-2008, 21:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
toetermeuk iedereen flipt wtf?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-06-2008, 21:29
Verwijderd
dat doen ze omdat één of andere randdebiel een balletje in een meters breed vakje heeft geschopt. in zwitserland.
Oud 21-06-2008, 21:29
Verwijderd
bizar hè?
Oud 21-06-2008, 21:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
1-1 (ik dacht, wow het blijft hier verbazingwekkend stil. Maar het viel weer tegen want daar kwam ineens nog een achtergebleven verdwaalde niet opgemaakte en nu dus verboden duizendklapper en nu ook nog miljoenen rotjes aan. Nu rent er een buurman in z'n pyjama naar buiten te gillen dat er ook kinderen liggen te slapen. Dat is wel weer hilarisch.)
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 21:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
bizar hè?
Ja. Best wel. Maar daar is het Nederland voor, helaasch. Van mij mogen ze verliezen, en ook meteen al die reclames van tv afkicken. (het liefst het doel in Zwitserland in, natuurlijk. Mooi ver weg met die reclames.)
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2008, 21:32
Verwijderd
ik bedoelde met bizar hè eigenlijk meer: bizar dat het iemand kan schelen wat hersenloze mensen ergens in the middle of nowhere doen met een rond voorwerp.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 21:18
De Kantine Ready to Saai #252
Verwijderd
500 24-06-2008 10:58
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 12:45
De Kantine Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251
Missy
1 22-06-2008 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.