Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 15:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Vanmorgen een smsje gehad dat m'n collector's edition klaarlag om opgehaald te worden, maar helaas geen tijd om langs te gaan. Morgen maar ophalen en proberen me in te houden qua spelen, want vrijdag nog een moeilijk tentamen. Maar dat gaat verdomde zwaar worden weet ik nu al.
Verder, recensie bij eurogamer was een 10/10.


Zijn er nog meer mensen siked?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2008, 16:47
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Nee absoluut niet, als fan van 1 en 2 laat ik het liggen.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 17:29
Verwijderd
Zonet een e-mail gehad dat mijn collector's edition op de post is. Hoop dat ik hem morgen redelijk vroeg binnen krijg, ben heel de dag vrij.

Ik kan me overigens niet herinneren dat er in de manual van Fallout 1 of 2 stond dat het verboden was om eventuele vervolgen te spelen, maar ik kan het gemist hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 23:02
Verwijderd
holy crap is ie nou alweer (bijna) uit? hield het niet bij
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 23:05
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Als fan van Fallout 1 + 2 en zelf Tactics, vond ik dat ik het toch moest proberen, vandaag gedingest... Leuk spelletje, zit nu zo een 2/3 uur in de game... Veel leuke slow motion kills en sommige omgevingen zien er echt heeeeeeeel dope uit, ergens in het begin krijg je de keuze om een atoombom af te laten gaan, shit, dat was cool...

Vermakelijk, yeah, maar overhyped als een gek weer, liever speel ik nog Fallout 2 dan dit om eerlijk te zijn.

Het is echt duidelijk een console game geworden, wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 23:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb de CE ook gereserveerd, maar ben aanzienlijk minder enthousiast na het zien van wat trailers. Het lijkt erop dat dit een veredelde shooter gaat worden, iets wat ik niet zo zou kunnen waarderen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 00:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ben erg benieuwd. Fallout
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 12:23
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik ga vanavond aan de slag met me CE...
Ik verwacht een FO setting + plots, een beetje perks en een beetje wapens ala FO, maar meer verwacht ik ook niet, sinds het al vanaf het begin duidelijk was dat ze het zo gingen aanpakken. Hoewel ik het geweldig zou vinden als er weer een FO als I en II zou komen, zie ik ook wel dat nooit meer aan zal slaan bij het grote publiek... maar dat zie je bij zoveel games... Maar wie weet, als dit een succes is komt er misschien iemand met een idee om deze game + ouwe games wel zo samen te brengen dat iedereen tevreden is
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 12:30
Verwijderd
FO? Ik ben verder niet thuis in de Fallout serie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 12:58
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Gewoon Fallout volgens mij.

Klinkt leuk, schijnt sowieso een erg duister sfeertje te hebben weer. Ik had nooit het geduld voor deeltje 2, maar wie weet...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 13:27
Verwijderd
do'h :'D
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 14:33
Verwijderd
Heb em gespeeld, tot nu toe best nice
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 19:18
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
1 en 2 zijn echt geniaal, die quest zijn soms zo twisted en cool dat je je blijft verbazen. Maar ook dat stats er zo veel toe doet. Heb je 1 int. dan praat je ook al een retard en beleef je het spel heel anders. Ik kan er uren over lullen, jammer dat ik dat niet uit ga typen.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
1 en 2 zijn echt geniaal, die quest zijn soms zo twisted en cool dat je je blijft verbazen. Maar ook dat stats er zo veel toe doet. Heb je 1 int. dan praat je ook al een retard en beleef je het spel heel anders. Ik kan er uren over lullen, jammer dat ik dat niet uit ga typen.
Waar kan je ze nog kopen? Ik ga ze een keer spelen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 23:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waar kan je ze nog kopen? Ik ga ze een keer spelen.
Nergens, denk ik. Downloaden is nog wel een optie, eventueel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 07:42
Verwijderd
Heb nog niet echt het gevoel van WOW.. Tis wel aardig.. vooral het V.A.T.S. systeem is wel lache ;p maar qua movement enz, beetje stijfjes.. echt te zien dat oblivion engine is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 08:51
Verwijderd
ik ken het spel niet, maar na 1 gameplay filmpje te zien lijkt t wel erg veel op oblivion (zelfde stemmen ook ) met guns
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 09:03
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Nou naar een avondje spelen:
- De bewegingen zijn inderdaad helaas een beetje houterig
- De setting/omgevingen die ik tot nu toe heb gezien geven me echt een FO-feel
- De pipboy, perks, talents zitten erin en lijken tot nu toe nog wel te werken, of het nog iets uitmaakt op hogere lvl weet ik natuurlijk niet.
- De radio op je pipboy is een leuke extra.. beetje gta feel ben benieuwd of ik nog meer kanalen tegenkom
- Landmijnen en boobytraps zijn KUT
- Vijanden die uit het niets komen (hoewel dat wrs ook door me GFX card kom dat ik ze pas te laat zie) zijn ook KUT
- Een huis/gebied inlopen wat stikt van de mobs terwijl ik pas 2 uur speel is ook KUT

Al met al merk ik weer dat ik veel meer een quester/explorer ben dan een vechter... en wrs moet ik daar een stapje terugnemen tot ik wat sterker ben... Anyway... ik ben (nog) niet teleurgesteld! (behalve dan dat landmijnen KUT zijn!)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2008, 14:20
Verwijderd
Ik heb me ook prima vermaakt. Gisteren ongeveer acht uur gespeeld (hoera voor spellen die op mijn vrije dag bezorgd worden!)

Je merkt inderdaad dat het uit de Oblivion-stal komt. Engine steekt hetzelfde in elkaar en heeft dezelfde minpunten (houterige characters en soms vreemde physics (één object van een tafel pakken zorgt ervoor dat de andere objecten even 'opstijgen'), maar ook de pluspunten (het draait supersoepel en ziet er prachtig uit).

Wat beter is ten opzichten van Oblivion is dat er meer voice-actors zijn gebruikt en dat er veel meer NPC's met persoonlijkheid zijn. Ik vind het nu echt leuk om met mensen te praten en naar ze te luisteren. Gaat misschien ook een keer over, maar op dit moment 'leeft' de wereld goed. Ze reageren ook redelijk goed op wie ik ben (als ik lief ben, vinden ze me ok, als ik een slechterik ben, dan weten ze dat ook).

V.A.T.S. is erg leuk. Normaal schieten is vrijwel niet te doen en meestal alleen in gevallen van nood, als je Action Points op zijn. Dat vind ik goed gedaan, want zo heeft het wel nut om punten in Agility te stoppen. Als je met run 'n gun hetzelfde resultaat zou bereiken, zou je met 0 punten in Agilty een fantastische schutter kunnen zijn en nu werkt dat dus niet. Bovendien zijn de critical headshots in slow motion prachtig.

De radio is inderdaad mooi. Niets is leuker dan met een Yankee Doodle Pidgeon tune op de achtergrond door de Wasteland marcheren, terwijl je met een zelfgemaakte luchtbuks Raiders afschiet, gekleed in een pyjama met tijgerprint die je +10 to speech geeft.

De 'dungeons' zijn soms wat minder. Ik heb een basisschool waar Raiders in zaten schoongeveegd en het stierf daar van de gemartelde lijken en andere bloederige taferelen. Komop Bethesda, het zijn Raiders... radioactieve, wanhopige rovers die aan de grond van een nucleaire afgrond leven. Geen Daedra die rechtsteeks uit de hel komen marcheren.

De sfeer is goed en inderdaad gewoon Fallout. Het land is drukker bezet, omdat je in een stedelijker gebied speelt, maar het is ook verlaten, kapot, woest en gewoon compleet vernietigd. Je krijgt echt goed het idee dat de mensheid zich krampachtig vastklampt aan de laatste strohalm en zo voortworstelt voor haar bestaan.

De quest zijn leuk. Veel manieren om zaken op te lossen en er is geen 'goede' of 'slechte' manier. De meeste quests hebben wel een twis waardoor je plotseling voor een keuze gesteld wordt die je niet kan maken. Bovendien zijn er voldoende perks die je de mogelijkheid geven om goed, slecht of iets daar tussenin te spelen.

Ik ben nu overigens een smooth talker die met small guns en een sniper rifle zaken op gaat lossen, maar ik weet zeker dat ik het nog een paar keer ga spelen. Ik heb nu een handkettingzaag gevonden, dus het moet ook aardig leuk zijn om als dikke, langzame melee-dude rond te sjokken. Ook zijn er een hoop wapens die ik niet kan maken en terminals die ik niet kan hacken, dus een smart guy die zijn eigen dingen bouwt lijkt me ook nog leuk.

Ja, ik ga hier nog een hoop plezier aan beleven.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 16:31
Verwijderd
Ik zit nu echt te twijfelen of ik een 360 zal kopen of niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 22:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Is er überhaupt een manier om zónder gun te spelen?

(Dus met andere wapens, zoals zwaard or whatever)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Is er überhaupt een manier om zónder gun te spelen?

(Dus met andere wapens, zoals zwaard or whatever)
Er zijn wel een aantal blunt weapons dacht ik.. en je kunt in melee speccen..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 06:47
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Kheb mijn CE alweer een hele tijd terug besteld alleen ik was bij de eerste aflevering niet thuis (stage he) dus nu komt ie hopelijk morgen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 09:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Er zijn wel een aantal blunt weapons dacht ik.. en je kunt in melee speccen..
Op hogere lvl's zal je dus waarschijnlijk met een sper sledge rondlopen dan...

Het is een pad wat ik ook nog wil proberen... maar vooral als je buiten de stad bent lijkt het me irritant.. want die raiders schieten nog best aardig over een lange afstand :x

Was gister weer ff bezig...
Tot mijn verbazing was er een bounty op me gezet van 1000 caps omdat ik 2 hele goeie daden had gedaan... beetje extreem.. maar goed.. de bountyhunters hebben me wel mooi voorzien van assaultrifle :x

Ook ff wezen 'exploren'.. ik moet zeggen dat ik de supermarkt wel erg mooi gedaan vond... qua sfeer, licht.. raiders boven op de schappen
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 11:01
Verwijderd
Ja, ik wil ook nog een keer opnieuw spelen met of melee, of big guns. Gisteren een minigun gevonden en ik vond het toch zonde dat ik er weinig schade mee deed. Oh, en ik heb nu een hand-kettingzaag. Erg leuk, zeker in combinatie met de Bloody Mess perk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2008, 16:14
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Als echte fallout fan ben ik tot nu toe nog NIET teleurgesteld.

Omgeving klopt met wat ik verwachte van een fallout universum.
Fallout humor !
perks !

Het enige wat me tegenvalt is aangezien ik hem op de play3 speelt, is de manier hoe je moet navigeren door je PIP

maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

Ik vind het een waardige opvolger, al had ik imo liever topdown gespeeld zoals de vorige afleveringen.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 18:27
Verwijderd
Download na 2 dagen binnen op deze trage connection, heb ik per ongeluk de russische versie ;_;
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 11:10
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik blijf erbij dit spel is VET!
De map is zooooo groot (ik heb nog maar een fractie geexplored en gok dat ik het gedeelte wat ik heb op de map ook nog wat markers mis...
Verder krijg ik serieus de indruk dat als je echt evil gaat (ik ben nu redelijk 'goed') je dus hele quests unlocked met bv de raiders...

Anyway, ik ben nu ontzettend aan het genieten van m'n Railway Gun... hoe vet is dat... railway spikes schieten met een bij behorende treinfluit geluid
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 13:16
Verwijderd
Inderdaad. Ik ben nu nog steeds met de main quest bezig (wil eerst het verhaal spelen en houd me nog niet echt bezig met side quests), maar ik heb nu al een stuk of drie andere karakters die een keer weer spelen. Het is echt een geniaal spel.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 15:21
Verwijderd
Waar kan ik een beetje degelijk kogels halen? Ik vind het spel heel fijn om te spelen maar ik ben 9 van de 10 keer helemaal kogelloos en de vendors hebben maar bar weinig kogels in de aanbieding :/
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 15:48
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Waar kan ik een beetje degelijk kogels halen? Ik vind het spel heel fijn om te spelen maar ik ben 9 van de 10 keer helemaal kogelloos en de vendors hebben maar bar weinig kogels in de aanbieding :/
Dit probleem heb ik ook een beetje... de truuk voor mij is toch echt een beetje roamen over de waste en targets vinden... raiders droppen genoeg... maar het belangrijkst is denk ik dat je een beetje zuinig moet zijn... gebruik VATS zoveel mogelijk... en heb je een molerat of dog in melee, pak een knuppel ipv schieten.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 15:58
Verwijderd
Gebouwtjes binnen gaan, beetje lockpicken en dan kom je snel voorraadkasten met ammo cases tegen.

Ik heb het probleem dat ik altijd te weinig caps heb. Repareren van spullen is duur!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 08:15
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Dan moet je gaan 'looten'. Na elke quest kwam ik weer terug bij mijn huisje met een inventory vol met assault rifles, raider armor e.d. deze verkoop je dan weer aan dat wijf van craterside supply(of een willkeurige ander winkelslet)
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 10:00
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
man man man hoe meer ik het spel hoe meer ik teleurgesteld word.

AI anyone ? Dialoog anyone ? Grote cities anyone ? Repetative VATS gameplay anyone ? Perks,Traits & skills anyone ?

jezus wat een verkrachting van de beste games ooit

Een super mutant brute uitschakelen met een gewone armor en een 10 mm pistol door simpelweg rondjes om hem heen te rennen ?

gvd
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 10:19
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Een super mutant brute uitschakelen met een gewone armor en een 10 mm pistol door simpelweg rondjes om hem heen te rennen ?
Supermutants had je in FO1&2 ook zo neer met een lichte gun als je skill genoeg waren, maar goed dat terzijde...

Het kiten van vijanden is inderdaad wat minder, vooral degene die 'schieten'.. melee is het een stuk lastiger (het kan wel). Dat je er met rondjes omheen kan lopen is ter vergelijken met FO1&2 hoor, daar kon je ook je char zo plaatsen dat de AI steeds de 'lange weg nam'. Maar goed in de huidige gamesindustrie had 't wel wat beter gemogen idd, maar dit hebben ze gewoon van oblivion over genomen (helaas).

Je VATS en Grote cities opmerking snap ik niet helemaal...
als je zoveel mogelijk VATS speelt dan is het natuurlijk veel van hetzelfde... het was net zo in FO1 en 2, en wat deed je (of iig ik) toen... je had bijv je sniper rifle en je knalde iedereen hoofd eraf met 1 shot (na een paar levels), en ja daar moest je nog tot zekere hoogte rekeninghouden met 'locatie' en 'reloaden' maar dit zijn ook factoren in FO3 (alleen realtime, dus anders )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 12:50
Verwijderd
De AI is inderdaad niet best. Je kan veertien mijnen neerleggen, ze gaan er alsnog gezellig op staan.

Wat de dialoog betreft ben ik niet zo enorm teleurgesteld. Het is inderdaad minder uitgebreid dan in 1 en 2, maar goed, dat krijg je als alles ingesproken moet worden. Ik vind het, zeker ten opzichten van Oblivion, al een enorme verbetering. Ben nog geen mensen tegengekomen waarvan ik dacht 'Met jou sprak ik twee tellen geleden ook al...'. En qua tekst; ach... Bethesda zijn gewoon niet van die geweldige schrijvers. Althans, niet zoals Fallout 1 & 2 of Planescape Torment.

V.A.T.S vind ik wel leuk. Zeker als sniper is het geweldig om te time-freezen, een headshot te doen en daarna te wisselen naar je combat shotgun om er een einde aan te maken.

Meh, misschien moet je je verering voor Fallout 1 & 2 gewoon naast je neer leggen en dit spel an sich te beoordelen. Het is een prima spel en ik vind de sfeer fantastisch. Ik vind UFO: Enemy Unknown ook fantastisch en de vier a vijf remakes die er van gemaakt zijn zuigen enorm. Dus als ik UFO wil spelen, dan speel ik gewoon die oude. Als jij Fallout 1 of 2 wilt spelen, moet je gewoon Fallout 1 of 2 spelen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2008, 19:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik moet zeggen dat het als "fallout-game" een vrij acceptabele vertoning geworden is. Geen grove fouten in de sfeer en de humor hebben ze ook best aardig afgekeken bij het origineel.

Al heb ik na een speelsessie van een uur of 2 altijd het Oblivion-gevoel dat ik FF wat anders moet doen en niet het Fallout-gevoel van "fuck het is alweer 2 uur, tijd om naar bed te gaan"

EDIT:
Ik had toch blijer geweest als Bioware deze licentie te pakken had gehad. (of voor mijn part Obsidian)
In beide gevallen hadden we waarschijnlijk gewoon een top-down (NWN-style) fallout gehad die waarschijnlijk de boel wel ten goede was gekomen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 21:31
Verwijderd
Misschien wel, maar Neverwinter Nights 2 was een ramp, en dan heb ik het niet alleen over de performance.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 22:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien wel, maar Neverwinter Nights 2 was een ramp, en dan heb ik het niet alleen over de performance.
/disagree.

Anyhow, zojuist het eerste stukje gezien, m'n vader ging het spelen. Meteen een bug te pakken dat 'ie niet kon bewegen, typisch. Opnieuw gestart, nieuw spel gestart. Het begin is best aardig bedacht, weer eens wat anders dan meteen beginnen. Wel errug veel gepraat in het begin over helemaal niks, maar goed. Het ziet er tot nu toe allemaal nog best aardig uit, ik ben benieuwd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Misschien wel, maar Neverwinter Nights 2 was een ramp, en dan heb ik het niet alleen over de performance.
True!

Ik ben nu wat verder en ik begin me eindelijk te vermaken als psycho kill-alles-wat-goed-is killer. Ook de kogels zijn geen probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 10:47
Verwijderd
Gaaf! Al merk ik dat ik inderdaad meer van het exploren ben, ik ben niet zo goed in schieten in games Maar ik blijf het nog een tijdje proberen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 15:04
Verwijderd
vanmiddag aan beginnen, ben zeer benieuwd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 17:00
Verwijderd
Zo, uitgespeeld... nu maar opnieuw beginnen met een karakter die ook andere dingen gaat doen dan alleen de main quest. En die wat minder braaf is, en ook unarmed en met big guns aan de slag gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 17:47
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Verdammt, hij doet het niet en ik weet niet eens of dat was omdat ik hem gedownload heb om eerst te kijken of ie het geld waard is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 20:21
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Verdammt, hij doet het niet en ik weet niet eens of dat was omdat ik hem gedownload heb om eerst te kijken of ie het geld waard is.
Start hij helemaal niet op? Wat is je precieze probleem? Bij mij deed hij het eerst ook niet; maar ik heb het uiteindelijk op weten te lossen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 22:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Verdammt, hij doet het niet en ik weet niet eens of dat was omdat ik hem gedownload heb om eerst te kijken of ie het geld waard is.
Ik zet m'n geld op dat securom problemen levert.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 23:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Start hij helemaal niet op? Wat is je precieze probleem? Bij mij deed hij het eerst ook niet; maar ik heb het uiteindelijk op weten te lossen.
't Is vrij simpel volgens mij daarom ook geen Securom-probleem: ik kom tot aan het hoofdmenu, kan daar lekker gaan kloten met instellingen e.d. en mezelf alvast gaan verkneukelen, alleen als ik de game start (moeilijkheidsgraad, laadscherm, etc.) gaat 'ie keihard knock-out net voor ik bewegende beelden mag gaan zien. Zonder (zichtbare) foutmelding verder.

Top-pc, dat kan ik je verzekeren, systeem moet het aankunnen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 11:16
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Probeer eens de volgende stappen, voor mij werkte dat (hoewel mijn probleem was dat het spel 'stil ging staan' zodra je geslacht had gekozen):
-Deïnstalleer het spel, verwijder de map en herstart je systeem
-Installeer de nieuwste drivers voor je videokaart en reboot
-Installeer het spel en herstart je systeem nogmaals vóórdat je gaat spelen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Zo, uitgespeeld... nu maar opnieuw beginnen met een karakter die ook andere dingen gaat doen dan alleen de main quest. En die wat minder braaf is, en ook unarmed en met big guns aan de slag gaat.
nu al =/ hoeveel uur speelde je het?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 15:30
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik had hem in 18 uur uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [Centraal] Fallout
Crocodi1e
12 17-07-2012 09:29
Games fallout 3 opstarten mislukt! :S
olha1
12 16-11-2010 22:26
Games Most successful Xbox 360 games...
mikedevidson
8 05-01-2010 06:59
Games Fallout 3 trailer
Allochthony
105 20-06-2007 19:20
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 22:12
Games Fallout 3 (?)
Prime Evil
20 02-10-2003 11:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.