Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2003, 13:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Iemand een handige oplossing hiervoor?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 13:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Compatibiliteits Modus
(werkt niet altijd)
Maar voor mij werkte het wel om Dungeon Keeper weer aan de praat te krijgen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:31
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Om die aan de gang te krijgen moet je de exe file klikken en dan rechtermuis knop duwen dan staat hij als goed is tussen en kies een win versie waarmee je hem wilt opstarten.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:13
Verwijderd
DOS spellen kun je sowieso niet aan de praat krijgen onder XP. Windows XP heeft niet, zoals 95-95 en ME, een DOS-emulator.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-04-2003 @ 18:13:
DOS spellen kun je sowieso niet aan de praat krijgen onder XP. Windows XP heeft niet, zoals 95-95 en ME, een DOS-emulator.
En toch kan ik gewoon wolf3d, keenDreams, STunts etc spelen.

SOms heb je geluk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:56
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
O dat is heel simpel alleen ff geen zin om uit te gaan leggen
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:14
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Misschien niet helemaal het goede topic. Maar ik heb win 2000 is bijna het zelfde als xp. Mijn vraag is hoe kan ik games installeren onder 2000/xp als ze bij de installatie aan geven dat je win 95 nodig hebt. Ik kan dus niet met de installatie beginnen. Is er geen manier om die instal te foppen zodat hij denkt dat ik win 98 heb ??

Alvast bedankt
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:58
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 06-04-2003 @ 12:14:
Misschien niet helemaal het goede topic. Maar ik heb win 2000 is bijna het zelfde als xp. Mijn vraag is hoe kan ik games installeren onder 2000/xp als ze bij de installatie aan geven dat je win 95 nodig hebt. Ik kan dus niet met de installatie beginnen. Is er geen manier om die instal te foppen zodat hij denkt dat ik win 98 heb ??

Alvast bedankt
rampen zooi mircosoft weer die zijn OS en iet compactiable maakt

kan je de launcher (het setup programma) niet een compactibiliteit geven van win 95 ????
misschien ???
__________________
piggymoo.com
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:34
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Kan dat onder win 2000 ??? Xp kan dat volgens kan dat wel. Heb ik nog niet geprobeerd onder xp zal ik eens doen. Thx
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Die compatibiliteitsmodus is ook maar een twijfelachtig iets, het merendeel van de spellen die ik zou willen spelen die heeft daar echt geen boodschap aan .
Maar ja, gewoon ff geformateerd en win me erop gekeilt, dat werkt ook .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 06-04-2003 @ 12:58:
rampen zooi mircosoft weer die zijn OS en iet compactiable maakt

kan je de launcher (het setup programma) niet een compactibiliteit geven van win 95 ????
misschien ???
Euhm, XP is het meest compatible platform wat ik in handen gehad heb. Vele malen beter dan de 9x/ME-familie.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 12:40
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-04-2003 @ 12:14:
Die compatibiliteitsmodus is ook maar een twijfelachtig iets, het merendeel van de spellen die ik zou willen spelen die heeft daar echt geen boodschap aan .
Maar ja, gewoon ff geformateerd en win me erop gekeilt, dat werkt ook .
Kunt ook win98/me NAAST je XP pleuren
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 12:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 07-04-2003 @ 13:40:
Kunt ook win98/me NAAST je XP pleuren
Weet je hoeveel werk het is om 98/me erop te pleuren als xp er al opstaat? Dan vind ik formateren wel wat makkelijker .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:24
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-04-2003 @ 13:25:
Euhm, XP is het meest compatible platform wat ik in handen gehad heb. Vele malen beter dan de 9x/ME-familie.
ja, neeee duhhhh !!!!!!!

maar het gaat hier om spellen die niet onder win XP wikllen draaien en wel onder 95

maar je hebt gelijk win XP is lief

alleen moet nog wel steeds 1x in de maand hele ding fragmenteren wil die soepel BLIJVEN lopen
__________________
piggymoo.com
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:56
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 07-04-2003 @ 18:24:
ja, neeee duhhhh !!!!!!!

maar het gaat hier om spellen die niet onder win XP wikllen draaien en wel onder 95

maar je hebt gelijk win XP is lief

alleen moet nog wel steeds 1x in de maand hele ding fragmenteren wil die soepel BLIJVEN lopen
mwah..winxp staat er nu hier 3kwart jaar op. nog geeneen keer gedefragmenteerd en het gaat nog steeds lekker vlot allemaal
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:32
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
pinhead schreef op 07-04-2003 @ 19:56:
mwah..winxp staat er nu hier 3kwart jaar op. nog geeneen keer gedefragmenteerd en het gaat nog steeds lekker vlot allemaal
tja sommige mensen hebben geluk

maar ik instal ook best wel veel progies, games en al die zooi, dus mijn register vervuilt best wel snel


en defragmenteren is heel wat anders dan windows (of linux) er opnieuw opzetten==-->> zoiets heet formateren

heb ook een dual-boot systeem , maar dat hoort niet uit te maken, geloof
__________________
piggymoo.com
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:59
SuperS
SuperS is offline
ik kan wel dos spellen spelen op xp
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:43
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
SuperS schreef op 08-04-2003 @ 16:59:
ik kan wel dos spellen spelen op xp
ja, een boot disk maken in 98, in je com stoppen en je hebt hem van een schijfie tadaa
__________________
piggymoo.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 09-04-2003 @ 19:43:
ja, een boot disk maken in 98, in je com stoppen en je hebt hem van een schijfie tadaa
Ik hoef niks extra´s te doen.
Okey, ze lopen helaas niet erg soepel.
Had laatst James Pond 2 gedownload, want dat vond ik vroeger zo´n leuk spel. Maar helaas is die nu zo traag als dikke stront door een trechter.

Ik hoop dat Stunts het nog doet. Moet ik nog ff proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.