Oud 21-10-2004, 21:16
Sonykos
Sonykos is offline
Hallo allemaal,

Ik heb ff een vraagje ik heb de Sony Ericsson F500i gekocht heeeel tevreden mee. Maar als je de accu en sim kaart erin zet dan zit er al een beetje stroom in de accu dus ik heb de accu helemaal 'leeggemaakt' en hem nu aan het laden. Is dit goed? of moet je als er een beetje stroom op zit gelijk helemaal opladen?? Want nu heb ik em eerst helemaal 'leeggemaakt' en dan opgeladen. Graag snelle reactie! Bedankt

Greets

Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 21:20
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Ik snap je verhaal niet helemaal to be honest, maar als je een accu hebt kun je die opladen wanneer je maar wilt, of ie nou leeg is of niet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:22
Sonykos
Sonykos is offline
Citaat:
m.h.87.87 schreef op 21-10-2004 @ 22:20 :
Ik snap je verhaal niet helemaal to be honest, maar als je een accu hebt kun je die opladen wanneer je maar wilt, of ie nou leeg is of niet.
Kan ik begrijpen, maar ik hem em vandaag gekocht, dus dan moet hij heeel goed opgeladen worden wil hij niet in de toekomst weinig standbytijd hebben. Snappie?? Dus moest ik gelijk de telefoon opladen toen ik em kreeg of wat ik nu heb gedaan het kleine beetje stroom opgemaakt en dan opladen..??!!

Greets

Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:26
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Ik heb mijn telefoon gewoon gelijk opgeladen, doen de meeste geloof ik. Ik heb nog nooit troubles met me telefoon gehad, dus je had hem volgens mij gewoon in 1x op kunnen laden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:27
Sonykos
Sonykos is offline
Citaat:
m.h.87.87 schreef op 21-10-2004 @ 22:26 :
Ik heb mijn telefoon gewoon gelijk opgeladen, doen de meeste geloof ik. Ik heb nog nooit troubles met me telefoon gehad, dus je had hem volgens mij gewoon in 1x op kunnen laden.
Oke bdankt, ik hoop dat de mijne ook geen trouble geeft hij is nou aan het opladen.

Greets

Dirk-Pieter
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 08:14
Sonykos
Sonykos is offline
Ik ben gisteravond om een uur of 10 begonnen met opladen van de mobiel, maar ik kijk s'ochtends ff of tie klaar is, en dan staat er: Bezig met opladen... en het icoontje van de batterij is vol.. Weet iemand of dit normaal is??

Greets Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:19
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Sonykos schreef op 22-10-2004 @ 09:14 :
Ik ben gisteravond om een uur of 10 begonnen met opladen van de mobiel, maar ik kijk s'ochtends ff of tie klaar is, en dan staat er: Bezig met opladen... en het icoontje van de batterij is vol.. Weet iemand of dit normaal is??

Greets Sonykos
Bij mijn K700i is dat normaal iig.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:48
Sonykos
Sonykos is offline
Citaat:
Darko schreef op 22-10-2004 @ 13:19 :
Bij mijn K700i is dat normaal iig.
Oke kmoet nog ff wennen, want ik heb daarvoor een Nokia 3310 en een Kpn Swing 620 gehad Zo dat camera gebruiken en games spelen kost aardig wat accu, is zowat al leeg Mar voor de rest een super mobiel!!

Greets Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:12
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Sonykos schreef op 22-10-2004 @ 18:48 :
Oke kmoet nog ff wennen, want ik heb daarvoor een Nokia 3310 en een Kpn Swing 620 gehad Zo dat camera gebruiken en games spelen kost aardig wat accu, is zowat al leeg Mar voor de rest een super mobiel!!

Greets Sonykos
hehe, de eerste paar dagen moest ik mijn mobiel ook dagelijks opladen.. na een maandje ofzo, gebruik je al die troep nauwelijks meer.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:42
Sonykos
Sonykos is offline
Citaat:
Darko schreef op 22-10-2004 @ 19:12 :
hehe, de eerste paar dagen moest ik mijn mobiel ook dagelijks opladen.. na een maandje ofzo, gebruik je al die troep nauwelijks meer.
Tja zo gaat het hè! Na een paar maanden zie je weer wat anders Kmoet alleen nog een infrarood poort aanschaffen voor de pc, dan kan ik bestanden uitwisselen

Greets Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:21
Sonykos
Sonykos is offline
Ik wil graag een nieuwe ringtone voor me mobiel, maar wat is het goedkoopste Via je telefoon er 1tje halen of via sms van internet op de pc? Bij voorbaat dank

Greets Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:31
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
dan moet je vergelijken hè... maar waarom zoveel geld betalen als je ook je eigen mp3 nummers als ringtone kan gebruiken?
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 20:17
Sonykos
Sonykos is offline
Citaat:
Darko schreef op 27-10-2004 @ 17:31 :
dan moet je vergelijken hè... maar waarom zoveel geld betalen als je ook je eigen mp3 nummers als ringtone kan gebruiken?
Kheb nog geen infraroodpoort Kheb daarom via sms maar unleash the beast gehaald

Greets Sonykos
__________________
Wie zwijgt stemt toe...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:07
depridepepi
Avatar van depridepepi
depridepepi is offline
het zal niet veel uitmaken
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:09
depridepepi
Avatar van depridepepi
depridepepi is offline
Citaat:
Darko schreef op 27-10-2004 @ 17:31 :
dan moet je vergelijken hè... maar waarom zoveel geld betalen als je ook je eigen mp3 nummers als ringtone kan gebruiken?
misschien is er wel een peer2peer sharing programma voor ringtones beschikbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.