Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 14:14
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Komen er toevallig mensen uit deze plaats, en zoja, kun je dan informatie geven over vakantiebaantjes die nog beschikbaar zijn? Of weet je een handige vacaturesite voor vakantiewerk in de regio Nijmegen?
BvD

ps: Wat is een redelijk uurloon voor een 16-jarige? (t minimum is 2,61 netto volgens de FNV site)
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 14:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 20:41
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Hoe moeilijk is het om zelf iets te zoeken?

Je kunt toch gewoon langsgaan bij bijv. winkels of horeca gelegenheden en vragen. Of misschien hangen er wel gewoon briefjes op de ruiten ofzo.

Uitzendbureau kan ook handig zijn.

Zou niet verwachten dat er hier iemand uit Wijchen is die dat allemaal voor je op gaat sommen.

En je zegt het zelf al, 'redelijk' is het minumum-loon, natuurlijk is het leuker als je daar wat boven zit, maar dat kun je toch makkelijk zelf bekijken als je weet wat je uurloon gaat worden. (gewoon vergelijken met het minumumloon)
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hier in Nijmegen is best veel werk te krijgen. Als je goede arbeidsvoorwaarden etc. wil, is de AH altijd een optie, bijvoorbeeld. Afwassen in een restaurant verdient meestal zeer goed en dan kun je later misschien zelfs gaan bedienen, bijvoorbeeld.

Gewoon bij bedrijven binnenlopen en vragen of ze iemand nodig hebben. Een 16-jarige, die hebben ze maar al te graag (goedkope kracht)...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:15
Sambal
Sambal is offline
Ik werk in de AH in wijchen (dat er mensen uit wijchen hier zijn ). de vakantieplanningen zijn net ingeleverd dus als ik jou was zou ik nu gaan solliciteren voor vakantiewerk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 09:54
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sambal schreef op 04-05-2004 @ 14:15 :
Ik werk in de AH in wijchen (dat er mensen uit wijchen hier zijn ). de vakantieplanningen zijn net ingeleverd dus als ik jou was zou ik nu gaan solliciteren voor vakantiewerk

d'r zitten er wel meer....



Ik ben overigens blij dat ik uit Wijchen weg ben.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:22
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 02-05-2004 @ 15:14 :
Komen er toevallig mensen uit deze plaats, en zoja, kun je dan informatie geven over vakantiebaantjes die nog beschikbaar zijn? Of weet je een handige vacaturesite voor vakantiewerk in de regio Nijmegen?
BvD

ps: Wat is een redelijk uurloon voor een 16-jarige? (t minimum is 2,61 netto volgens de FNV site)
hmmm ik kom uit beuningen en op zaterdagen hebben wij nog personeel nodig... ik weet neit wat voor 'n erk je precies zoekt
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:07
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Sorry dat ik zo laat reageer maar mn i-net lag er een paar daagjes uit
Iig dank voor de reacties, ik ga morgen op banenjacht !
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:58
MOI-MILO
Avatar van MOI-MILO
MOI-MILO is offline
Nou.. kheb ook geprobeerd om in in de omgeving van wijchen te vinden! Overal ingeschreven en gekeken of er ergens mensen gezocht werden.. maar nix gevonden!
Ik wens je veel succes met je banenjacht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Solliciteren - wat vooral niet doen?
ekki
70 10-09-2007 17:16
Lifestyle lifestyle en wonen
merels
51 16-10-2005 13:52
Muziek bier...
Blenderhead
280 28-08-2004 13:35
Lifestyle Wat doe jij voor de kost?
Shah of Blah
83 11-12-2002 14:41
Lifestyle [allemaal vragen]uitgaansplaatsen enzo
coecie
46 10-12-2002 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.