Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2008, 02:44
ramonneke
ramonneke is offline
Hoe zit dat bij jou...

Sta je wel eens rood?
Zo ja, vaak?
Wat is je kredietlimiet?


Ikzelf sta regelmatig wel eens rood. Op t moment gelukkig niet, maar de maand is nog lang. Mijn kredietlimiet is 1000 euro.
__________________
ramonneke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2008, 10:21
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoe zit dat bij jou...

Sta je wel eens rood?
Zo ja, vaak?
Wat is je kredietlimiet?


Ikzelf sta regelmatig wel eens rood. Op t moment gelukkig niet, maar de maand is nog lang. Mijn kredietlimiet is 1000 euro.
Nee

Ik kan 1000 euro rood staan op me raborekening. Op me postbank volgens mij niet.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik kan niet rood staan
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet rood staan
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 12:22
Verwijderd
Vaak zat, hoort er een beetje bij als luie student
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 12:35
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik kan niet rood staan
En daar heb ik bewust voor gekozen.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 13:53
PV
PV is offline
Nooit. Ik weet niet eens of het wel 'kan'.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:07
Verwijderd
Ik sta nooit rood, ook leen ik eigenlijk nooit meer iets van mijn ouders. Of ik wel rood zou kunnen staan weet ik niet, maar ik heb er zeer weinig behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:52
Verwijderd
Ik kan niet rood staan, tenzij de postbank iets afschrijft voor het gebruik van m'n pinpas en rekening, op het moment dat ik geen geld meer heb. Ik kan me daar altijd zo boos over maken, want dan moet ik achteraf ook nog debetrente betalen!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 15:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nee, ik sta nooit rood. Ik woon nog thuis en heb genoeg inkomen, dus ik zou het ook zot van mezelf vinden als ik rood zou staan.
En als je regelmatig rood staat, zou ik toch iets meer bijlenen bij de IB Groep. Rood staan is zo zonde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 16:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Nee, ik kan niet rood staan, ik heb het bewust niet aangevraagd. Zo kan ik ook niet in de verleiding komen en kan ik alleen het geld uitgeven dat ik ook daadwerkelijk heb.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 17:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik kan wel rood staan, maar ik wil het niet. Ik vind het zonde om zoveel rente te betalen voor het geleende geld.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet rood staan
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 19:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hoeveel topics zijn hier al niet over geweest?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 19:32
Omgmewmewcat
Avatar van Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Ik sta niet rood... Krijg een kutgevoel als ik zie dat ik in de min sta ;x
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 20:21
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ik kan niet rood staan
Ik ook niet, ben daar gek zeg
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 23:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan 600 rood staan, maar zover is het nog nooit gekomen gelukkig.
De laatste maanden sta ik steeds vaker rood, maar meer dan 200,- is het nooit en als ik m'n loon binnen heb trekt het wel weer bij.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 23:49
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Hoe zit dat bij jou...

Sta je wel eens rood?
Wat is je kredietlimiet?

Nee. 1000 euro volgens mij (postbank studentenrekening)
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2008, 06:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik kan niet rood staan, tenzij de postbank iets afschrijft voor het gebruik van m'n pinpas en rekening, op het moment dat ik geen geld meer heb. Ik kan me daar altijd zo boos over maken, want dan moet ik achteraf ook nog debetrente betalen!
Dat is met valutering ook zo. Dat bijvoorbeeld mijn salaris op dezelfde dag binnen komt als mijn verzekering wordt afgeschreven. De rente datum van je salaris staat op de volgende dag, en de rentedatum van de verzekering op de vorige dag. Zo sta je dus twee dagen rood, terwijl je nooit in de min hebt gestaan
Afgelopen jaar kostte mij dit dus een paar euro debetrente, terwijl ik niet rood kan staan
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 07:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik kan niet rood staan.
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 12:30
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik sta iets van 600 euro rood nu en mn saldo zit al iets van 1,5 jaar onder de 0,-. komende maanden ga ik fulltime werken dus ben ik er zo weer uit
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is met valutering ook zo. Dat bijvoorbeeld mijn salaris op dezelfde dag binnen komt als mijn verzekering wordt afgeschreven. De rente datum van je salaris staat op de volgende dag, en de rentedatum van de verzekering op de vorige dag. Zo sta je dus twee dagen rood, terwijl je nooit in de min hebt gestaan
Afgelopen jaar kostte mij dit dus een paar euro debetrente, terwijl ik niet rood kan staan
Binnenkort worden dit soort praktijken gelukkig verboden, .

Een andere mogelijkheid, om dit te voorkomen, is overstappen naar een andere bank.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 14:19
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
De laatste maanden heb ik af en toe rood gestaan, maar niet meer dan €200,-. Het is een onvoorziene situatie waar ik niet bepaald op zit te wachten. Toch ben ik dan wel even blij dat ik een max. van €1000,- heb, die ik nog nooit heb bereikt. Gelukkig met een studentenrekening, dus de rente valt nog mee.

Momenteel sta ik niet rood en heb ik geen verdere schulden. Zo is de situatie eigenlijk altijd.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:26
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Als ik rood sta is dat een paar cent. Het is dus wel eens gebeurd, maar niet vaak. Ik kan 1000 euro rood staan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:28
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
nooit want k heb em op 0 euro staan
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2008, 19:05
Verwijderd
Ik mag het wel maar ik sta nooit rood. (Dat is gewoon financieel gezien hartstikke dom)
Wat ik wel heb is een lening voor mijn studie, en een tal creditcards. Creditcards zijn handig voor de airmiles, maar ik heb daar nooit geld op uitstaan. (Want dat is ook gewoon niet slim)

In totaal ben ik noggal wat schuldig, allemaal studie schuld.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:06
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ik mag het wel maar ik sta nooit rood. (Dat is gewoon financieel gezien hartstikke dom)
Wat ik wel heb is een lening voor mijn studie, en een tal creditcards. Creditcards zijn handig voor de airmiles, maar ik heb daar nooit geld op uitstaan. (Want dat is ook gewoon niet slim)

In totaal ben ik noggal wat schuldig, allemaal studie schuld.
dergelijke schulden zijn nooit goed...zoals je al zegt is dat erg dom
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:56
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ik kan 600 rood staan, maar zover is het nog nooit gekomen gelukkig.
De laatste maanden sta ik steeds vaker rood, maar meer dan 200,- is het nooit en als ik m'n loon binnen heb trekt het wel weer bij.
Je zal nog wel vaker en vaker rood gaan staan. Spullen die je koopt met geld dat je niet hebt, zijn duurder omdat je er rente over moet betalen. Je salaris vult de roodstand weer aan, maar je houd minder over 'in de plus', waardoor je dus volgende maand weer een klein beetje meer rood zal staan. Nu is het nog 200 euro, maar het wordt op deze manier steeds een klein beetje meer.

rood staan > rente betalen > minder overhouden van je salaris > meer rood moeten staan > meer rente betalen > nog minder overhouden...

verhuis naar een goedkopere woning, drink alleen nog maar water, verkoop al je kleren voor mijn part, maar zorg dat je inkomsten hoger zijn dan je uitgaven!!!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:03
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
overdreven gezegd... wie zegt dat het roodstaan allemaal naar vaste lasten uitgaat? Bovendien is de rente die je over 600 euro moet betalen maar 5 euro per maand (bij 10% rente).
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dergelijke schulden zijn nooit goed...zoals je al zegt is dat erg dom
Studieschuld dom?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:11
Ivo
Ivo is offline
Ik kan niet roodstaan en heb ook nog nooit rood gestaan. Is mij veel te duur.

Wel heb ik een studieschuld. Maar dat bedrag aan studieschuld staat op een spaarrekening waar ik meer rente ontvang dan dat ik over de schuld moet betalen.
Zolang dat het geval is, ga ik niet aflossen. Dat doe ik wel als het verplicht wordt, of als de rente die ik moet betalen hoger is dan de rente die ik ontvang.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
overdreven gezegd... wie zegt dat het roodstaan allemaal naar vaste lasten uitgaat? Bovendien is de rente die je over 600 euro moet betalen maar 5 euro per maand (bij 10% rente).
Als het niet naar vaste lasten gaat, gaat het dus naar spullen die je niet nodig hebt. Waarom zou je daar geld voor uitgeven dat niet van jou is? 10% rente is véél... van zo'n rendement kan menig particulier belegger alleen maar dromen.

Rood staan = gewoon hartstikke dom, en al helemáál als je student bent en een lening bij de IBgroep kan krijgen voor minder dan de helft.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Studieschuld dom?
DAT snapte ik ook niet helemaal.
Helaas krijg ik geen stufi, dus wil ik naar college/uni gaan... dan moet ik een lening nemen, tenzij ik nooit naar school wil gaan.

En nee mijn ouders kunnen niet 8,000 per jaar zomaar even ophoesten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet rood staan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 21:43
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
DAT snapte ik ook niet helemaal.
Helaas krijg ik geen stufi, dus wil ik naar college/uni gaan... dan moet ik een lening nemen, tenzij ik nooit naar school wil gaan.

En nee mijn ouders kunnen niet 8,000 per jaar zomaar even ophoesten.
Ik betaal mijn HBO ook met een lening van de IB. Het is namelijk een investering die zichzelf zal terugbetalen, aangezien ik later als HBO-er een veel beter salaris zal krijgen dan wanneer ik ongeschoold werk ga doen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Als het niet naar vaste lasten gaat, gaat het dus naar spullen die je niet nodig hebt. Waarom zou je daar geld voor uitgeven dat niet van jou is? 10% rente is véél... van zo'n rendement kan menig particulier belegger alleen maar dromen.

Rood staan = gewoon hartstikke dom, en al helemáál als je student bent en een lening bij de IBgroep kan krijgen voor minder dan de helft.

Ach, dat hangt er gewoon van af hoe je er mee omgaat. Ik kan rood staan (en erg veel ook nog) maar dat doe ik alleen als het echt nodig is (incidentele uitgaven zoals bijv. onverwacht onderhoud aan m'n auto oid).
Rood kunnen staan is best handig soms hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2008, 14:16
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ach, dat hangt er gewoon van af hoe je er mee omgaat. Ik kan rood staan (en erg veel ook nog) maar dat doe ik alleen als het echt nodig is (incidentele uitgaven zoals bijv. onverwacht onderhoud aan m'n auto oid).
Rood kunnen staan is best handig soms hoor.
Inderdaad, bij mij was roodstaan nooit problematisch, als ik twee maanden rustiger aan deed was ik er al weer uit. Ik vind het eerder dom om een studieschuld op te bouwen in plaats van een goedbetaald bijbaantje te zoeken.

@SS: En die 10% is aantrekkelijk voor particuliere beleggers als ze 10.000en euro's inleggen. Of vind je 10% van 1 euro ook nog ontzettend veel.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:46
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Studieschuld dom?
dan bedoel ik niet de studieschuld want die zullen velen wel hebben. Ik bedoelde dus de creditcards en het rood staan
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, bij mij was roodstaan nooit problematisch, als ik twee maanden rustiger aan deed was ik er al weer uit. Ik vind het eerder dom om een studieschuld op te bouwen in plaats van een goedbetaald bijbaantje te zoeken.

@SS: En die 10% is aantrekkelijk voor particuliere beleggers als ze 10.000en euro's inleggen. Of vind je 10% van 1 euro ook nog ontzettend veel.
Ach, leningen enzo van de IB Groep kun je - als ik het goed heb onthouden - later ook weer opvoeren op je IB aangifte. Geen probleem dus
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Studieschuld dom?
Natuurlijk. Als je het ook maar even kunt voorkomen moet je zorgen dat je geen schulden hebt, zodat je nooit geld kwijt bent aan rente. Vanuit de debiteur gezien is rente pure geldverspilling.

Het is natuurlijk wel zo dat onderwijs al sinds het begin der tijden de meest zekere en winstgevende beleggingen is, maar toch..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:42
Crimson
Crimson is offline
kan niet rood staan, sta ook nooit rood dus en heb geen studieschuld
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Natuurlijk. Als je het ook maar even kunt voorkomen moet je zorgen dat je geen schulden hebt, zodat je nooit geld kwijt bent aan rente. Vanuit de debiteur gezien is rente pure geldverspilling.

Het is natuurlijk wel zo dat onderwijs al sinds het begin der tijden de meest zekere en winstgevende beleggingen is, maar toch..
Ik vermoed zomaar dat je geen lening aan gaat als je 'het ook maar even kunt voorkomen'. En ik vind het nogal overdreven om het dan 'erg dom' te noemen.
Natuurlijk is een lening altijd zonde, maar een studieschuld is niet 'erg dom'.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 20:36
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik zelf voel me bij een poosje rood staan veel comfortabeler dan een studieschuld opbouwen in ieder geval.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet rood staan
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 23:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ach, dat hangt er gewoon van af hoe je er mee omgaat. Ik kan rood staan (en erg veel ook nog) maar dat doe ik alleen als het echt nodig is (incidentele uitgaven zoals bijv. onverwacht onderhoud aan m'n auto oid).
Rood kunnen staan is best handig soms hoor.
Nog handiger is het om gewoon te lenen bij de IB tegen véél gunstigere voorwaarden, of nog beter: een buffer opbouwen zodat je van jezelf kunt 'lenen' in geval van nood.

Een voorbeeld: mijn matras was een paar weken geleden aan vervanging toe: het ding was stokoud en ik werd elke ochtend wakker met rugpijn. Tot overmaat van ramp zag ook mijn bed eruit alsof het elk moment in elkaar kon storten, dus moest ik ook een nieuwe ombouw kopen. Kassa!!!

Maandenlang sparen was geen optie en zelfs levensgevaarlijk: niet alleen was mijn huidige nest pijnlijk voor m'n rug, maar ik werd ook niet uitgerust wakker: op lange termijn krijg je hier een scala aan lichamelijke en geestelijke klachten door, als je al niet slaapdronken wordt aangereden door een auto die je niet op tijd opmerkt. Laat staan als je zelf moet rijden... dan kun je nog beter vijf biertjes achterover slaan.

Ik hoefde echter niet mezelf in de schulden te storten (ja, 'effe roodstaan' is net zo goed schuld, en nog wel een van de slechtste soorten) omdat ik een buffer had. Ik leende geld van mezelf, kocht een zaaaaaalige IKEA boxspring en matras (Sultan Heidal FTW, kan ik echt iedereen aanraden ) en vul dat geld nu weer aan. Ik spaar dus 'van te voren', in plaats van dat ik geld van te voren uitgeef.

Overigens verlies je niet 10% op roodstaan, maar minstens 14,5%. De hoogste rente op een spaarrekening is namelijk 4,5% en die loop je ook mis. Als je een goede belegger bent, loopt de schade alleen maar meer op door deze gemiste kansen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 23:15
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ik zelf voel me bij een poosje rood staan veel comfortabeler dan een studieschuld opbouwen in ieder geval.
Jij krijgt liever een flinke trap in je 'kleine Hulkje' dan een tikje op je hand?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:55
Verwijderd
Regelmatig

Maar het lukt mij altijd om er weer boven te komen. Ik zet er geen extra geld op, omdat ik dan wellicht meer gaan besteden dan werkelijk nodig is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 12:40
Mara
Mara is offline
Heb misschien 3 of 4 keer rood gestaan, maar dat was dan door óf onverwachte afschrijvingen of doordat er eerder werd af- dan bijgeschreven. Heb in ieder geval nog nooit rood gestaan omdat ik 't geld niet had, 't stond dan alleen even geparkeerd op een spaarrekening.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:06
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:

@SS: En die 10% is aantrekkelijk voor particuliere beleggers als ze 10.000en euro's inleggen. Of vind je 10% van 1 euro ook nog ontzettend veel.
Ja, dat vind ik belachelijk veel. Nooit in euros denken, altijd in procenten! Tien cent over één euro betalen lijkt misschien niet veel, maar na verloop van tijd maken al die euros samen een flink bedrag. Zo komen mensen in de problemen! Vergelijk het met een kikker in een pan met heet water: als je 'm in kokend water gooit, springt 'ie er meteen uit, maar als je hem in koud water zet en dat langzaam opwarmt...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Nog handiger is het om gewoon te lenen bij de IB tegen véél gunstigere voorwaarden, of nog beter: een buffer opbouwen zodat je van jezelf kunt 'lenen' in geval van nood.

<Verhaal over bed>

Overigens verlies je niet 10% op roodstaan, maar minstens 14,5%. De hoogste rente op een spaarrekening is namelijk 4,5% en die loop je ook mis. Als je een goede belegger bent, loopt de schade alleen maar meer op door deze gemiste kansen.
Dat is een optie ja.
Het is echter ook goed in te denken dat er situaties zijn waarin dat verhaal gewoon niet op gaat.
Een nieuw bed hoeft niet duur te zijn (ter vergelijk: een nieuwe einddemper voor m'n auto kost even veel als een Ikea Hopen bedframe) en dat kun je nog van tevoren voorzien. Dingen die kapot gaan, zoals einddempers bijvoorbeeld , kun je niet van tevoren voorzien en ik ga echt niet eerst zitten overboeken tussen de spaarrekening en de betaalrekening om zoiets te laten herstellen. Dat doe ik naderhand wel.

Hangt volkomen van je rekening af. Ik heb een studentenlimiet en ik betaal echt geen 10% rente over het bedrag dat ik rood sta. Daarnaast is het ook zo dat hoe meer je theoretisch rood kunt staan, hoe lager de rente wordt over het bedrag dat je in de praktijk rood staat. Hoeveel je dus 'verliest' hangt af van bovenstaande factoren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht ABN AMRO rood staan
jusman
11 24-02-2010 14:35
Werk, Geld & Recht bij de frieslandbank in het rood staan?
cientje4
4 31-01-2010 22:26
Werk, Geld & Recht Hoe kan ik rood staan?
LXSM
22 20-10-2008 09:17
Werk, Geld & Recht Rente over rood staan..
Hayden
2 27-02-2006 15:15
Werk, Geld & Recht een paar vraagjes over rood staan...
ramonneke
10 25-01-2005 14:53
Werk, Geld & Recht Kan jij rood staan?
Verwijderd
65 15-03-2003 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.