Oud 28-12-2012, 18:25
Verwijderd
Okeey, zoals mijn naam al zegd:...
Ik weet het niet meer..
Dit jaar was verschrikkelijk. Ik had 6 bergraffenissen van 3 beste vrienden en de rest fammilie.. Mijn vader lag in het ziekenhuis vanwege zijn alcholisme.. Maar ik was er niet verdrietig om is dat raar? Diep van binne haat ik hem wat hij me heefty aangedaan... Hij woont ook al lang niet meer bij ons... Maar omdat hij in het ziekhuis ligd ging mijn broertje en mijn moeder hem ipzoeken in portugal... Ik wilde niet mee ik kon hem niet onder ogen kom ik moet nu ant-depresia slikken... Maar ik voel me net een zombie alsof ik op automartische piloot leef...

Zijn er meer mensen duie zich zo voelen :$ ...


Xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2012, 18:54
Verwijderd
Hulp zoeken er er over praten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 20:10
Verwijderd
Heb ijk anders kom ik niet aan anti-depresia, ik zit 3 jaar bij de psygoloog...
En ik zit bij een groepe en de psygiater. Hulp genieg maar ik voel me eenzaam, alleen in de steek gelaten mijn vrienden ik heb iedereen ben er voor ze maar het lijkt net alsof er neimand voor mij is... Ik voel me alleen...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 23:09
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Jouw familie is er altijd wel voor jou! probeer altijd positief te denken.. als je negatief gaat denken zoals nu.. gaat je zelfvertrouwen er dus hard op onderuit.
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Heb ijk anders kom ik niet aan anti-depresia, ik zit 3 jaar bij de psygoloog...
En ik zit bij een groepe en de psygiater. Hulp genieg maar ik voel me eenzaam, alleen in de steek gelaten mijn vrienden ik heb iedereen ben er voor ze maar het lijkt net alsof er neimand voor mij is... Ik voel me alleen...
Misschien dat vertellen aan de psygoloog
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 17:58
rode-roos
rode-roos is offline
misschien helpt het een keer om met iemand van buiten af te praten, ik heb dit jaar ook veel meegemaakt en soms voel ik me ook best eenzaam. ik durf je niet te beloven dat ik je kan helpen maar wil je een keer praten stuur dan een prive berichtje xx
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 21:42
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Okeey, zoals mijn naam al zegd:...
Ik weet het niet meer..
Dit jaar was verschrikkelijk. Ik had 6 bergraffenissen van 3 beste vrienden en de rest fammilie.. Mijn vader lag in het ziekenhuis vanwege zijn alcholisme.. Maar ik was er niet verdrietig om is dat raar? Diep van binne haat ik hem wat hij me heefty aangedaan... Hij woont ook al lang niet meer bij ons... Maar omdat hij in het ziekhuis ligd ging mijn broertje en mijn moeder hem ipzoeken in portugal... Ik wilde niet mee ik kon hem niet onder ogen kom ik moet nu ant-depresia slikken... Maar ik voel me net een zombie alsof ik op automartische piloot leef...

Zijn er meer mensen duie zich zo voelen :$ ...


Xxx
Mensen verliezen is altijd pijnlijk. And im there with you sugarcube. Ik heb dit jaar ook drie collega's/vrienden verloren. En over je vader, ik kan begrijpen dat je je zo voelt over hem. En hoe voel je je precies op auto-pilot? En hoe lang al? Zelf heb ik ook soms dat gevoel.


Citaat:
Heb ijk anders kom ik niet aan anti-depresia, ik zit 3 jaar bij de psygoloog...
En ik zit bij een groepe en de psygiater. Hulp genieg maar ik voel me eenzaam, alleen in de steek gelaten mijn vrienden ik heb iedereen ben er voor ze maar het lijkt net alsof er neimand voor mij is... Ik voel me alleen...

Over je eenzaamheid, voel je je eenzaam vooral als je alleen bent? Of ook als je bij een vriend(in) bent? Zelf help ik anderen ook graag, maar ik heb het probleem dat ik mn problemen verstop, en het niet met mijn vrienden bespreek. Misschien heb jij hier ook last van?
No offence.


Als je een verhaal kwijt wilt, mij stoor je niet door een PMessage te sturen of te replyën =3 (of hoe je reply correct in het meervoud schrijft xD)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 01:48
Verwijderd
Citaat:
]Maar ik was er niet verdrietig om is dat raar? Diep van binne haat ik hem wat hij me heefty aangedaan... Hij woont ook al lang niet meer bij ons... Maar omdat hij in het ziekhuis ligd ging mijn broertje en mijn moeder hem ipzoeken in portugal... Ik wilde niet mee ik kon hem niet onder ogen kom ik moet nu ant-depresia slikken...
Als je hem van binnen écht haat dan is het denk ik niet zo raar dat je niet verdrietig bent wanneer er iets met hem is. Maar de vraag is natuurlijk wel of je hem echt echt haat of dat je ook nog voor een deel van hem houdt maar je gevoel wegdrukt $
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 18:12
Verwijderd
Time will heal, zoek dingen die je afleiden, ga leuke dingen doen. Dit helpt sowieso het best (in my opinion), verwen jezelf misschien een beetje ( Daarbij bedoel ik niet gelijk op sexueel gebied als iemand dat denkt ). Wees lekker optimistisch and have fun.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 15:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 08:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 21:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
muurbloem
3 03-03-2002 08:39
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 15:26
Psychologie ik kan het niet meer aan
shania
3 17-01-2002 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.