Oud 24-09-2003, 22:56
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Hey iedereen,

Ik heb ff wat mee te delen waar ik gewoon ff open over wil zijn ...

Ik heb iets ontdekt aan mijn penis. Mijn voorhuid glijdt geleidelijk langzaam terug onder mijn eikel. Dit lijkt heel erg veel op de 'spaanse kraag'.

Ik heb het opgezocht op sexwoordenboek.nl, en zij zeggen :
  • Spaanse kraag kan ontstaan als de voorhuid over de eikel schiet en vervolgens niet meer terug wil omdat zij te nauw is. De bloedcirculatie in de voorhuid raakt dan verstoord, waardoor zij opzwelt. Dit is ontzettend pijnlijk.
  • Men noemt dit Spaanse kraag omdat het lijkt op de brede, gesteven kragen van Spaanse hoogwaardigheidsbekleders in de 16e en 17e eeuw.
  • Risico lopen jongens bij wie de voorhuid te nauw is. Als dit je ooit overkomt en je krijgt de voorhuid zelf niet meer terug, dan moet je onmiddellijk hulp zoeken. Onder plaatselijke verdoving masseert men de zwelling weg, waardoor de voorhuid weer teruggeschoven kan worden. Lukt dat niet, dan maakt men een klein sneetje om de voorhuid terug te kunnen schuiven.

Nou bij mij valt het 'geval' dus reuze mee in tegenstelling tot wat een echte spaanse kraag zou moeten zijn.

Bij mij is dit het geval : Mijn voorhuid is lang genoeg, als ik het oprek kan ik mijn voorhuid volledig over mijn slappe penis heen trekken. Maar doe ik mijn voorhuid dan helemaal terug naar achteren en laat het dan weer los, blijft hij 'hangen' onder mijn eikel.

Dit doet zeker GEEN pijn en geeft ook geen rare vlekken of rode zwellingen o.i.d , heb er verder ook geen last van.

Als mijn penis stijf is, en dan de huid probeer opterekken OVER de eikel, lukt dat maar half ... ik weet niet hoe het bij jullie is?

Punt 3 zegt zelfs : Dat je de voorhuid niet meer terug krijgt, dit krijg ik wel, ik kan het 'overal' krijgen zeg maar.

Om maar even terug te komen op punt 3 :

- Zal ik langs de dokter gaan?
- Zitten hier meer jongens die het zelfde probleem hebben?
- Wat is er anders bij jullie dan bij mij?

Ik ben nog maagd, dus weet niet of het enig effect heeft op het vrijen.

Even serieus graag, want ik zit hier best wel mee ...
Bedankt
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 23:08
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
ik heb t ook maar dit hoeft niet perse nadelig te zijn voor de sex had de eerste x beetje last van maar de penis (vooral de eikel) wordt vochtig (voorvocht)dus dan glijd de voorhuid een stuk makkelijker over de eilel.nou is mijn vraag:kan je hem in stijve toestand wel helemaal eroverheen kijgen, zo ja doet het dan zeer als die zegmaar onder het randje zit?gaat hij er niet helemaal overheen dan zou ik eerst hem een beetje oprekken(dit doe je door te oefenen steeds verder erover snap je)net zo lang tot ie erover kan blijf het dat zeer doen ook naar een aantal weken hem er regelmatig in stijfe toestand eroverheen te trekken.dan zou ik toch maar ff naar de dokter gaan.
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 23:35
8art
8art is offline
penisstress.....

gaat wel over
__________________
- - - - - it didn't hurt - - -
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:11
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 24-09-2003 @ 23:08:
nou is mijn vraag:kan je hem in stijve toestand wel helemaal eroverheen kijgen, zo ja doet het dan zeer als die zegmaar onder het randje zit?gaat hij er niet helemaal overheen dan zou ik eerst hem een beetje oprekken(dit doe je door te oefenen steeds verder erover snap je)net zo lang tot ie erover kan blijf het dat zeer doen ook naar een aantal weken hem er regelmatig in stijfe toestand eroverheen te trekken.dan zou ik toch maar ff naar de dokter gaan.
- kan je hem in stijve toestand wel helemaal eroverheen kijgen
nee dat kan ik niet, als ik hem oprek dan lukt dat maar half bij de 'voorkant' maar bij de 'achterkant' lukt dit wel (voorkant wil dus niet 100% mee).

-zo ja doet het dan zeer als die zegmaar onder het randje zit?
nee, doet niet zeer, ook al is hij stijf en ik rek het op. Het 'wil' gewoon niet verder zeg maar. En het blijft trouwens ook niet in die positie het glijdt zelf weer terug onder mijn eikel.

thx 4 de reacties iig ...
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:55
SuperS
SuperS is offline

Lichaam en Gezondheid
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 10:36
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Je kan blijven oefenen zodat het oprekt. Echter mocht je hem een keer over je eikel helemaal hebben, dan blijft je voorhuid er wel achter zitten, want terug zal dan wel nog moeilijker gaan denk ik. Gewoon blijven oefenen, maar je kan ook best langs je dokter gaan hoor, die heeft wel meerdere piemels gezien in zijn leven.

Mark (die bij het oefenen wel een bak koud water erbij zou zetten, zodat als het pijn zou gaan doen, hij het zaakje snel weer klein kon krijgen)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:11
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
nix om je zorgen over te maken als je geen last hebt in ieder geval

& bij de sex is het niet anders dan wanneer je masturbeert dus..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:50
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
freakin schreef op 25-09-2003 @ 07:11:
- kan je hem in stijve toestand wel helemaal eroverheen kijgen
nee dat kan ik niet, als ik hem oprek dan lukt dat maar half bij de 'voorkant' maar bij de 'achterkant' lukt dit wel (voorkant wil dus niet 100% mee).

-zo ja doet het dan zeer als die zegmaar onder het randje zit?
nee, doet niet zeer, ook al is hij stijf en ik rek het op. Het 'wil' gewoon niet verder zeg maar. En het blijft trouwens ook niet in die positie het glijdt zelf weer terug onder mijn eikel.

thx 4 de reacties iig ...
Blijkbaar is je voorhuid wel iets te nauw. Niks om voor naar de dokter te hoeven overigens. Ik heb het ook gehad. Wat je het beste kunt doen, denk ik, (heb ik tenminste gedaan) is langzaam je voorhuid oprekken. Daarmee bedoel ik niet: 1x een stijve krijgen en rukken totdat ie over je eikel zit, want dan loop je dus de kans dat het pijn doet en hij niet meer terug wil, dan heb je dus wel een spaanse kraag. Nee; neem er weken de tijd voor en probeer steeds ietsje verder. Als je op een gegeven moment denkt dat je hem (bot gezegd) helemaal heen en weer kan halen kan je het proberen.
(note: ik probeerde dat iets te vroeg en schrok me ff kapot toen ik mijn voorhuid maar met moeite terug over mijn eikel kreeg.)
Of het voor de sex (met name dan de geslachtsgemeenschap) gevolgen heeft weet ik niet. Mij persoonlijk lijkt het lastig en misschien een beetje pijnlijk. Ik weet het niet want toen ik ontmaagd werd had ik dat probleem al niet meer.
Komt denk ik allemaal wel goed. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes ermee!
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:11
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ik ga zaterdag langs de ggd ... heeft mn maat aangeraden om te doen , dus dat ga ik ook doen..

Bedankt voor de reacties, ik zal zaterdag avond hier wel posten hoe het ging
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:25
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
wens je veel suc6
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:01
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 25-09-2003 @ 16:50:
Blijkbaar is je voorhuid wel iets te nauw. Niks om voor naar de dokter te hoeven overigens. Ik heb het ook gehad. Wat je het beste kunt doen, denk ik, (heb ik tenminste gedaan) is langzaam je voorhuid oprekken. Daarmee bedoel ik niet: 1x een stijve krijgen en rukken totdat ie over je eikel zit, want dan loop je dus de kans dat het pijn doet en hij niet meer terug wil, dan heb je dus wel een spaanse kraag. Nee; neem er weken de tijd voor en probeer steeds ietsje verder. Als je op een gegeven moment denkt dat je hem (bot gezegd) helemaal heen en weer kan halen kan je het proberen.
(note: ik probeerde dat iets te vroeg en schrok me ff kapot toen ik mijn voorhuid maar met moeite terug over mijn eikel kreeg.)
Of het voor de sex (met name dan de geslachtsgemeenschap) gevolgen heeft weet ik niet. Mij persoonlijk lijkt het lastig en misschien een beetje pijnlijk. Ik weet het niet want toen ik ontmaagd werd had ik dat probleem al niet meer.
Komt denk ik allemaal wel goed. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes ermee!

dat zie ik dus ook al nee wat hij zecht blijven oefenen en oprekken tot hij eroverheen gaat.en dat moet dan natuurlijk wel soepel gaan
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.