Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2008, 13:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Door een bouwfout heb ik waterschade opgelopen na zware regenval. Nu moet ik oa een nieuw plafond en een nieuwe laminaatvloer in de keuken.

Vandaag kwam er iemand langs om het plafond te vervangen, maar bij aankomst kwam de man erachter dat hij te weinig tijd had om het te doen. Ook meldde hij dat mijn keukenapparaten er uit moeten om schade te voorkomen. Nu krijg ik in mijn eentje nooit een koelkast, wasmachine en over versleept en het lijkt er op dat ze morgen al komen. Ben ik verplicht dit te doen en als ik het niet doe en er raakt iets beschadigd, wie is er dan aansprakelijk? Daarnaast zal ik dus wanneer er een nieuwe vloer in komt ook die apparaten moeten verlepen. Kan ik dat van de mensen die de vloer vervangen vragen, of ben ik hier zelf toe verplicht?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2008, 15:48
Verwijderd
In principe moet je die dingen zelf verplaatsen, maar als je om hulp vraagt, helpen ze je echt wel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
In principe moet je die dingen zelf verplaatsen, maar als je om hulp vraagt, helpen ze je echt wel
Onderhoud of reparaties lijken mij inclusief werkvoorbereiding te zijn hoor. Maar goed, het samen doen lijkt mij inderdaad weinig anders dan vanzelfsprekend, toch?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
mwa, op zich wel, maar de herstellende partij is meestal een 3de, en de woningbouw heeft meestal een clausule dat ze niet aan je spullen willen zitten ivm. aanspraakelijkheid voor schade aan persoonlijk eigendom.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.