Oud 31-03-2011, 16:01
Verwijderd
"Ik ben net thuis, vandaar late de uitslag. Compleet vergeten dat ik uit eten zou met familie ed. Morgen edit ik het verhaal erbij, nu te moe/bezopen voor! (ik voel me zo'n slechte spelleider nu..) Uitslag!

Deelnemers:
1. Little Phoebe
2. Geel
3. Dobermann (evilziener)
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger (dorpeling)
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje (dorpeling)
12. Röps (verrader)
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori
16. Queasy (dorpeling)
17. Lychee Leto
18. Vegs
19. arPos
20. Onait Sirch

Blauw = onthoofd
Rood = opgegeten

Jullie hebben Dobermann opgehangen, hij was evilziener! Aan de wolven nu om wraak te nemen! Stemmen tot 20.30, als gewoonlijk!"
Advertentie
Oud 31-03-2011, 16:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een slotje

edit: oh wacht WWS, geen spam. SORRY!

een offtopic!
Oud 31-03-2011, 16:03
Verwijderd
Foei!
Oud 31-03-2011, 16:07
Verwijderd
Spoiler



Even een samenvatting (in eigen woorden, uiteraard) van deze eerste drie alinea's:

1. "Eén persoon is slechts wolf, dus richt je slechts op één persoon."
2. "Richt je op Dobermann, niet op Lychee Leto."
3. "Lychee Leto is eigenlijk helemaal niet zo verdacht."

Kortom, als Lychee Leto wolf blijkt, is LP de volgende stap.

Verder wil ik stellen dat iedereen die niet op LL stemt de volgende ronde, voor mij een verdachte is. Dit is niet bedoeld om mensen ervan te overtuigen op dr te stemmen, maar puur bedoeld als safety-uitspraak.

Geliefden kennen ze ook zijn natuurlijk.
Oud 31-03-2011, 16:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Fijn dat er een nieuw topic is, dan valt mijn domme actie niet zo op
(tevens tvp)
__________________
Tsja
Oud 31-03-2011, 16:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
En dat van geliefde met Daboman zegt me niks. Volgens mij ben ik nooit met hem geliefde geweest.
En ik laat mij door niemand de mond snoeren. Met zo een geliefde ga ik uiteraard harder staan blèren.
Hmm... Dit vind ik dan wel weer vaag. Waar haalt VeGs dit dan vandaan? Ik vind het altijd verdacht als mensen zulke dingen roepen die dan niet waar blijken te zijn.

edit: huhu, gelukt...
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 31-03-2011 om 16:32.
Oud 31-03-2011, 16:26
Verwijderd
Gaat goed met 't quoten snoopy?

Ik stem morgen op Lychee Leto. Redenen heb ik eerder gegeven: klikkkk

LP is voor mij nog steeds verdachte nummer 2.
Oud 31-03-2011, 16:29
Verwijderd
Overigens zie ik wel wat in de theorie van VegS (klik) dat Onait wellicht geliefde is, maar zeker ben ik er niet van. Daarom werk ik er liever eerst iemand uit die imo bijna zeker wolf en/of geliefde is.
Oud 31-03-2011, 17:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik verdenk snoopy van het verrader-zijn. Vooral door deze post. En dan vooral het tweede gedeelte. Daar noemt ze vijf mensen (Dobermann niet meegerekend) terwijl die post niet eens zo lang is. Verder is het ook meer een gevoel - die post doet bellen bij mij rinkelen.

En verder dat ze een fout heeft gemaakt en niet heeft gezien dat Röps dood is, kan ook zijn omdat ze graag mensen verdacht wilde maken waarvan zij weet dat ze geen wolven zijn. Dus.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2011 om 17:18. Reden: -absoluut
Oud 31-03-2011, 17:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soija: ik ging er toen vanuit dat 1 van hen wolf was, 2 werd me te ingewikkeld met gelijkspel en alles. Ik heb niet gezegd dat we vooral niet op LL moeten stemmen, ik noem hen verdacht, en dat vind ik nog steeds.
Nu Dobermann dus evilziener blijkt te zijn, lijkt het me dat LL wolf is, anders hadden de wolven hen er wel uitgegooid (tenzij het geen gelijkspel tussen LL en Queasy was, maar tussen Dobermann en Queasy)(of tenzij de wolven toch zeker waren van de dood van LL, reverse enzo).
Dus je interpreteert mijn woorden verkeerd, waardoor je mij verdacht probeert te maken.

Als LL wolf blijkt, zijn de geliefden dorpeling (al ben ik daar nu al vrij zeker van), want iemand met kennis over de wolven (verrader/ziener) zou niet op een dorpeling gaan staan.
Als LL geen wolf blijkt, hebben ze ten eerste heel raar gespeeld, en ik wilde nog met een ten tweede komen, maar het lijkt me voor alsnog dat de geliefden dorpelingen zijn.
Wie dit zijn, weet ik niet. Ik krijg nare gevoelens bij Sann, Soija/Onait, Syori en Geel. Het meeste is onderbuikgevoel, de andere redenen heb ik al genoemd (korte posts van Syori, "vergeten" te stemmen van Geel). Ik weet het gewoon niet. Batave zou trouwens ook wel een goede stille geliefde of wolf kunnen zijn.
Oud 31-03-2011, 17:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik verdenk snoopy van het verrader-zijn. Vooral door deze post. En dan vooral het tweede gedeelte. Daar noemt ze vijf mensen (Dobermann niet meegerekend) terwijl die post niet eens zo lang is. Verder is het ook meer een gevoel - die post doet bellen bij mij rinkelen.

En verder dat ze een fout heeft gemaakt en niet heeft gezien dat Röps dood is, kan ook zijn omdat ze graag mensen verdacht wilde maken waarvan zij weet dat ze geen wolven zijn. Dus.
Ik snap t niet, hoezo 'ze noemt 5 mensen'?

En als ik verrader was had ik wel wat beter opgelet. En wat zou ik eraan hebben om een dode verdacht te maken? Er gaan toch echt geen mensen op stemmen hoor!
__________________
Tsja
Oud 31-03-2011, 18:05
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Hmm... Dit vind ik dan wel weer vaag. Waar haalt VeGs dit dan vandaan? Ik vind het altijd verdacht als mensen zulke dingen roepen die dan niet waar blijken te zijn.

edit: huhu, gelukt...
Vandaar het vraagteken. Misschien was het Dark Phoenix, zou ook kunnen. Ik weet alleen nog vrij zeker dat hij ooit van zijn medegeliefde het verwijt kreeg dat zijn houding hen vroeg in het spel de kop kostte.

@ Sann;
Ik heb ook nog geen intentie om op Soija te stemmen met zoveel wolven in het spel. Sowieso is het informatiever om eerst te weten wat LL was.
Oud 31-03-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Soija: ik ging er toen vanuit dat 1 van hen wolf was, 2 werd me te ingewikkeld met gelijkspel en alles. Ik heb niet gezegd dat we vooral niet op LL moeten stemmen, ik noem hen verdacht, en dat vind ik nog steeds.
Nu Dobermann dus evilziener blijkt te zijn, lijkt het me dat LL wolf is, anders hadden de wolven hen er wel uitgegooid (tenzij het geen gelijkspel tussen LL en Queasy was, maar tussen Dobermann en Queasy)(of tenzij de wolven toch zeker waren van de dood van LL, reverse enzo).
Dus je interpreteert mijn woorden verkeerd, waardoor je mij verdacht probeert te maken.

Als LL wolf blijkt, zijn de geliefden dorpeling (al ben ik daar nu al vrij zeker van), want iemand met kennis over de wolven (verrader/ziener) zou niet op een dorpeling gaan staan.
Als LL geen wolf blijkt, hebben ze ten eerste heel raar gespeeld, en ik wilde nog met een ten tweede komen, maar het lijkt me voor alsnog dat de geliefden dorpelingen zijn.
Wie dit zijn, weet ik niet. Ik krijg nare gevoelens bij Sann, Soija/Onait, Syori en Geel. Het meeste is onderbuikgevoel, de andere redenen heb ik al genoemd (korte posts van Syori, "vergeten" te stemmen van Geel). Ik weet het gewoon niet. Batave zou trouwens ook wel een goede stille geliefde of wolf kunnen zijn.
Zal allemaal best. Mijn opmerking en vrije vertaling blijft staan.


@ VeGs, mss bedoel je dat ik een keer geband werd toen ik geliefde was met EoS? In de tijd dat er nog een, niet nader te noemen, nazi-forumbaas+ was. N.a.v. mijn ban werd ik opgehangen (door een manipulatieve wolf/forumbaas, die zich niet aan haar zwijgplicht hield m.b.t. bans). Volgens mij had EoS toen wel het idee, dat het kwam doordat ik 'weer ana het relschoppen' was. Maar dat moet 'ie dan zelf bevestigen.

Edit: we kwamen toen niet verder dan ronde 1 volgens mij.
Oud 31-03-2011, 19:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zeg ook niet dat je het weg moet halen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2011, 19:10
Verwijderd
Figuurlijk, heb ik het over natuurlijk.
Oud 31-03-2011, 19:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh dat mag ook.
Oud 31-03-2011, 19:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
@Vegs: geliefde met mr soija? Nee ben ik nooit geweest
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 31-03-2011, 19:54
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ik ben vreselijk benieuwd wie er gegeten wordt, ik barst van de theoriën.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 20:41
Verwijderd
Ik ben ook erg benieuwd, en hopelijk geeft het ons weer wat informatie, want zoals het er nu uitziet heb ik meer verdachten dan er slechteriken zijn en dat schiet ook niet op. Lychee, Phoebe, VeGs en Geel zijn sowieso verdacht. Ik vind nog steeds die actie van Geel (stemwijziging achteraf pas doorgeven) verdacht, juist omdat het zo onschuldig overkomt. Iedereen zegt wel dat wolven niet op die manier aandacht op zichzelf vestigen, maar dat kan net zo goed reverse zijn. Soija zou geliefde kunnen zijn, maar ik vertrouw VeGs niet, dus ik weet ook niet of ik haar beschuldiging serieus moet nemen; wie weet is ze zelf wel geliefde en probeert ze nu vast mensen te overtuigen dat iemand anders (Soija in dit geval) geliefde is.

Als Lychee wolf blijkt is Phoebe dat zeer waarschijnlijk ook, omdat ze toch steeds (subtiel) probeert te zeggen dat Lychee helemaal niet zo verdacht is, dus wat dat betreft zou het fijn zijn om de functie van Lychee te weten - en dat is waarom ik morgen op haar stem.

Ook zijn er veel stille mensen (of relatief stil, anyway), zoals SweetSmile, Batave en in mindere mate ook Sherlock en Doux en dat vind ik nooit zo fijn, want dan is het heel moeilijk om ergens iets uit af te leiden, dus het zou me helemaal niet verbazen als één van hen (of meerderen) een slechte rol heeft - dit kan dus ook geliefde betekenen.

Maar nu eerst maar eens afwachten tot er wat meer duidelijk wordt zodat ik eindelijk een onderbouwde theorie uit mijn hoed kan goochelen.
Oud 31-03-2011, 20:50
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ook zijn er veel stille mensen (of relatief stil, anyway), zoals SweetSmile, Batave en in mindere mate ook Sherlock en Doux en dat vind ik nooit zo fijn, want dan is het heel moeilijk om ergens iets uit af te leiden, dus het zou me helemaal niet verbazen als één van hen (of meerderen) een slechte rol heeft - dit kan dus ook geliefde betekenen.
Ik heb het tot morgen nog druk met stage daarna heb ik opeens zeeën van tijd voor het wwspel. Daarnaast vind ik het ook wel meevallen met hoe stil ik ben. Ik ben nooit een speler geweest die meer dan 2 lange theorieën per dag post en zeker niet in een redelijk vroeg stadium van het spel.
__________________
Yoloswag 420
Oud 31-03-2011, 20:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben ik nou verdacht omdat ik Dobermann verdachter vond dan Lychee? Ik ging er vanuit dat Dobermann wolf was, en zoals ik al zei werd het me te ingewikkeld om ze beide als wolf te beschouwen en ben ik voor Dobermann gegaan.
En zoals ik net ookal zei, ik bescherm Lychee helemaal niet. Ik vind hen ook verdacht, alleen op dat moment niet zo verdacht als Dobermann.
Oud 31-03-2011, 21:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Schotland, middle of nowhere
Daboman was druk bezig met zijn volgende verslag voor Koning Sauron. Het was hem opgedragen zo vaak en zo nauwkeurig mogelijk verslag te doen van alles wat er gebeurde en Daboman, als goede vriend van de koning, deed zoals hem gevraagd was. Hij maakte zijn laatste zin af, ondertekende het verslag en drukte zijn zegel erop. Vervolgens riep hij zijn meest vertrouwde boodschapper bij zich en gaf hem de opdracht de brief zo spoedig mogelijk weg te brengen. Geel nam de brief aan en spoedde zich op weg. Een beetje in zichzelf mompelend, maar verheugd dat hij een reis mocht maken die langer duurde dan een dag. Zo kon hij eindelijk weer in een echt bed slapen, iets waarvan hij zich de laatste keer dat hij er in lag, bijna niet meer kon herinneren.

Londen, Eetzaal.
Zwijgend at Sann haar ontbijt, al had ze nauwelijks trek. Ze zag bleek, en kon niet langer de ellende die ze al weken voelde verbergen. Met lange tanden dwong ze zichzelf steeds een hapje te nemen, maar het smaakte haar niet. Liever zou ze haar beste en enige vriendin in het kasteel opzoeken om haar verhaal te doen. Het was een oude, ondertussen bijna blinde vrouw die haar jaren lang onder haar hoede had genomen wanneer er weer eens niemand naar haar om keek. Ze hadden een fijne band opgebouwd, al spraken ze de laatste tijd niet veel. Niet sinds Koning Sauron bedacht had dat het tijd werd om haar meer te betrekken bij het koningsschap en wat dat inhield.
“Waar is Schrödinger, ik had verwacht dat hij wel samen met ons het ontbijt zou nuttigen,” sprak Koning Sauron tegen zijn dochter. Ze schrok op en kreeg een blos op haar wangen. Een blos die haar vader verkeerd interpreteerde, hij knikte waarderend en zei haar dat het verder niet uitmaakte, maar dat hij blij was te zien dat de dingen toch beter leken te worden tussen hun. Sann, geschrokken van het noemen van Schrödingers naam, antwoordde niet. Ze moest moeite doen om haar ontbijt op te eten, de beelden die in haar hoofd rond spookten naar aanleiding van haar vaders opmerking maakten haar misselijk.

“Maar kind, wat verschrikkelijk!” stootte Syori uit, “kom toch eens hier en vertel nou eens rustig wat je bedoeld.” Ondanks haar bijna blindheid kon Syori haar weg nog prima vinden en haar behendige handen zetten snel wat water op. “Hoe bedoel je Schrödinger is dood, en hoezo is het jouw schuld?” Onder een stortvloed van tranen vertelde Sann haar het hele verhaal, van hoe ze hem verachtte tot de avond dat hij plotseling in haar kamer stond. Van hoe ze zich al die tijd gevoeld had en hoe ze niet meer naar haar kamer durfde uit angst voor wat daar nog lag. Syori werd stil en wist niet goed wat te zeggen. Zwijgend zaten ze samen naast elkaar, tot Syori opstond en wist wat haar te doen stond. “Maak een wandeling door de tuinen kind, dat helpt je om je hoofd rustig te krijgen. Als je terugkomt is alles opgelost,” sprak ze tot het meisje wat ze bijna als dochter was gaan beschouwen. Sann deed maar wat haar gezegd werd, als snapte ze niet wat een rondje door de koninklijke tuinen nou kon veranderen aan de situatie.

Er heerste een drukkende, kille sfeer toen Sann terug kwam van haar Een onrustig gevoel maakte zich van haar meester en ze snelde naar de eerste beste persoon die ze tegen kwam voor uitleg. Na het horen van het nieuws, zakte ze door haar benen in elkaar. ‘Hoe is dat mogelijk, Syori vast in de kerkers op grond van verdenking van de moord op Schrödinger?’



Deelnemers:
1. Little Phoebe
2. Geel
3. Dobermann (evilziener)
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger (dorpeling)
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje (dorpeling)
12. Röps (verrader)
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori (tovenaar)
16. Queasy (dorpeling)
17. Lychee Leto
18. Vegs
19. arPos
20. Onait Sirch

Blauw = onthoofd
Rood = opgegeten

De wolven hebben gekozen voor Syori, zij was de tovenaar. Zal het de dorpelingen lukken om tot een eenduidige stemming te komen en zo de juiste persoon te laten onthoofden? Stemmen kan tot 20.30 morgenavond.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-03-2011, 21:12
Verwijderd
Tja, mezelf beschermen kan niet. Stomme wolven. Dorpelingen, zet 'em op!

Oh en ik zal ook de lijstjes bij blijven houden op mijn site, voor degenen die dat fijner vinden dan de tabellen van Soija.
Oud 31-03-2011, 21:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Shit..
__________________
Yoloswag 420
Oud 31-03-2011, 21:13
Verwijderd
Kut
Advertentie
Oud 31-03-2011, 21:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak!
Oud 31-03-2011, 21:18
Verwijderd
Jammer, ik ga je stiekem toch missen, Syori.
Oud 31-03-2011, 21:19
Verwijderd
Verdorie
Oud 31-03-2011, 22:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
jammer dat syori een echte stem was was ik al achter, ben net klaar heel ronde 2 te sorten ben er voor een goed deel uit.
Vegs en geel jullie hebben het goed vernaaid voor jezelf in ronde 2

Onait, andijvie, batave en .sann laat je niet misleiden door de wolven.
Geel laat je wolvenliefje vallen en help de dorpelingen.
en de overige 3 dorpelingen vraag ik zeer serieus te overwegen ook deze groep te helpen.

Verder meen ik 3 wolven te hebben geïdentificeerd
zijn er 3 gegadigden voor de 4e wolfspositie
en 2 gegadigen waarvan ik denk dat ze de llverrader kunnen zijn.

to be continued...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 31-03-2011 om 23:18.
Oud 01-04-2011, 00:35
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
tvp
Oud 01-04-2011, 00:37
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
jammer dat syori een echte stem was was ik al achter, ben net klaar heel ronde 2 te sorten ben er voor een goed deel uit.
Vegs en geel jullie hebben het goed vernaaid voor jezelf in ronde 2

Onait, andijvie, batave en .sann laat je niet misleiden door de wolven.
Geel laat je wolvenliefje vallen en help de dorpelingen.
en de overige 3 dorpelingen vraag ik zeer serieus te overwegen ook deze groep te helpen.

Verder meen ik 3 wolven te hebben geïdentificeerd
zijn er 3 gegadigden voor de 4e wolfspositie
en 2 gegadigen waarvan ik denk dat ze de llverrader kunnen zijn.

to be continued...
Ik heb er geen boodschap aan als je niet met concrete theorieën komt. Dat je een ervaren speler bent en dat mensen je mening waarderen misbruik je hier echt subliem!

Edit: Wat kut dat Syori eruit is Als zij al niet veel kon maken van de tweede ronde, dan vraag ik me af wat voor ervaren wolven we in dit spel hebben. Of ervaren geliefden. Of beide
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-04-2011, 07:14
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
jammer dat syori een echte stem was was ik al achter, ben net klaar heel ronde 2 te sorten ben er voor een goed deel uit.
Vegs en geel jullie hebben het goed vernaaid voor jezelf in ronde 2

Onait, andijvie, batave en .sann laat je niet misleiden door de wolven.
Geel laat je wolvenliefje vallen en help de dorpelingen.
en de overige 3 dorpelingen vraag ik zeer serieus te overwegen ook deze groep te helpen.

Verder meen ik 3 wolven te hebben geïdentificeerd
zijn er 3 gegadigden voor de 4e wolfspositie
en 2 gegadigen waarvan ik denk dat ze de llverrader kunnen zijn.

to be continued...
Ik hoop dat je concrete theorieën hebt en het niet alleen maar grootspraak is.

Citaat:
Fijn dat er een nieuw topic is, dan valt mijn domme actie niet zo op
(tevens tvp)
Waarom, in godsnaam benadruk je dat dan!?
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-04-2011, 07:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Verder is LL nu ook mijn hoofdverdachte maar we hebben niet zoveel aan een 9-3 scenario zoals de vorige hangronde, ik zal er even over nadenken op wie ik mijn stem uit ga brengen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-04-2011, 08:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel laat je wolvenliefje vallen en help de dorpelingen.
En überhaupt, als ik al een geliefde had dan had ik hem/haar toch sowieso niet laten vallen, ongeacht zijn/haar functie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-04-2011, 09:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Godver, nu al de tovenaar eruit. Ik had al zo'n vermoeden na haar opmerking over 'hoge hoed goochelen' oid. Jammer dat de wolven die ook opgepikt hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap waarom ze dat in een eetronde zo gehint heeft, maar goed... Misschien wás het helemaal geen hint.

@ Syori: fijn dat je de lijstjes blijft maken. Ik vind het eigenlijk wel fijn als er 2 lijstjes zijn zodat je het kunt dubbelchecken. Vooral aangezien Onait heeft aangegeven dat hij graag met de lijstjes fuckt

Citaat:
Waarom, in godsnaam benadruk je dat dan!?
Ach, omdat ik er vanuit ga dat iedereen het toch wel leest. En omdat ik denk dat je beter jezelf vast voor schut kunt zetten voordat iemand anders het doet

Mijn eerste keuze zou ook Lychee Leto zijn, maar ik ben het met je eens dat we niet veel uit de lijstjes kunnen halen als iedereen op dezelfde stemt. Voor mij zijn er echter niet veel alternatieven.

Ik stem dus op Lychee. Mocht iemand nog met overtuigende argumenten komen dan verander ik mijn stem nog, maar hij kan op de lijst (@ lijstjesmakers)
__________________
Tsja
Oud 01-04-2011, 10:35
TheEditor
TheEditor is offline
Is dit weerwolven van Wakkerdam a la forum style? Vet! Hier wil ik wel aan meedoen.
Ads door Google
Oud 01-04-2011, 10:59
Verwijderd
Ik heb niet echt andere argumenten dan de vorige hangronde; Lychee is nog steeds mijn nummer 1 verdachte, dus ik stem wederom op Lychee.
Oud 01-04-2011, 11:19
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik ga mee op Lychee. LP vertrouw ik ook niet vanwege ronde 1, maar als zeker is dat LL wolf is, geeft dat nu meer informatie.
Oud 01-04-2011, 11:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb er geen boodschap aan als je niet met concrete theorieën komt. Dat je een ervaren speler bent en dat mensen je mening waarderen misbruik je hier echt subliem!

Edit: Wat kut dat Syori eruit is Als zij al niet veel kon maken van de tweede ronde, dan vraag ik me af wat voor ervaren wolven we in dit spel hebben. Of ervaren geliefden. Of beide
Citaat:
Ik hoop dat je concrete theorieën hebt en het niet alleen maar grootspraak is.
tot in mate concrete theoriën komen eraan het was nogal veel om nog even te posten gisteravond laat na alle posts nog eens bekeken te hebben
het volledige verhaal komt nog maar dit stukje (meest zekere) kan ik jullie niet langer onthouden inderdaad.

weten jullie hangronde 2 nog:

ik had er schraal overheen gelezen vorige keer;
Citaat:
Lycheezegt stem op geel nu door te geven
Vegs merkt op dat het slimme wolven zijn en vind het opvallend dat lychee liever op geel stemt dan op uit lijfsbehoud op doberman ("Right. Je vliegt er bijna uit, en dus stem je maar op Geel? Waarom niet uit lijfsbehoud stemmen? ")

Lychee zegt dat hun ene stem niet hun kan redden maar zegt eventueel best naar dober te willen switchen

batave stemt queasy

Syori vindt lychee's gedrag ook opvallend merkt op dat lychees keuze voor geel kan zijn om geel te dekken als lychee wordt opgehangen

Queasy zegt nog te wachten maar haar stem waarschijnlijk te wijzigen in lychee

.Sann wijst op de kans bij buiten rijtjes schrodinger en napoleonzuurtje zegt dat er 6 buiten staan (zijn er 8 arPos en syori werden vergeten

Daboman stemt lychee vanwege vage geen lijfbehoudssmoes

Vegs vind lychee niet verdacht wil gevoelsmatig voor doberman gaan maar kiest toch queasy vanwege lijstjes, vind dat lychees stem op geel, geel juist vrijpleit mocht lychee een wolf blijken
Vegs is degene die aangeeft dat lychee iets doms doet door op geel te stemmen, maar waarom kan het vegs schelen, nou mijn theorie is dat geel vegs liefje is en vegs schapers op geel probeert te voorkomen, echter in de eerstvolgende post vind vegs lychee ineens niet mee verdacht en geel zelfs vrijpleiten, waarom: lychee is ook wolf.

dat lychee geel stemde was omdat vegs toen nog niet de wolven heeft kunnen sturen om op een ander te stemmen.

In plaats van doberman stemt ze queasy omdat de verhoudingen veranderd waren in de tussentijd

Citaat:
Queasy definitief op lychee

Lychee gaat dan toch maar niet voor geel of dober maar voor queasy

Vegs neemt het op voor geel en zegt dat queasy verdacht is omdat zij geel verdacht vind,

Vegs zegt dat er meer wolven onder schrodinger staat (wat waar is lol) en vind sann queasy en doberman verdacht

.Sann zeht lychee te stemmen

Vegs zegt switch sann raar te vinden (er is geen switch) en vind queasys switch raar (die niet zo heel vreemd is, vegs zegt switchen naar dober geen probleem te vinden.

Queasy geeft aan uit lijfsbehoud op lychee te stemmen maar best op doberman te willen als daar genoeg stemmen voor zijn.

Vegs stelt voor te wijzigen naar doberman

.Sann geeft hier pas aan miss te wijzigen

.Sann merkt terecht op dat Vegs haar beschuldigd van switchen voor ze dat postte

Sweetsmile schaapt op lychee

Onait vind Vegs haar opmerking over slimme wolven verdacht, vind het verdacht dat Vegs geel probeert vrij te pleiten

.Sann zegt door wat Vegs zei geel en Vegs wel te vertrouwen stemt doberman

Vegs gaat nogal inhoudsloos en hard in tegen onait zijn terechte opmerkingen of vegs rare posts, vind doberman verdachter dan doux en lp

Sherlock meent dat het een boeiende hangronde wordt

Vegs zegt met 7-4 niet echt (staat op dober)

Sweetsmile zegt niet echt genoeg op lychee lijkt me (staat op lychee)

Doux vraagt terecht aan vegs wat er verdacht aan hem is.

Syori vindt doberman verdachter dan lychee en is bereid te switchen als lychee dat ook doet, vind onait verdacht en queasy vreemd spelen

Queasy weet niet of ze wel op doberman moet gaan
Lychee gaat op doberman

Vegs probeert syori over te halen onafhankelijk van lychee niet op onait maar op doberman te stemmen

Queasy stemt doberman

arPos rare switch vegs van queasy naar dober op het moment dat queasy meer stemmen had en daarbij queasy probeert over te halen

LP ik heb geen theorie

Syori wijst op geels verspreking "opeten" terwijl het een hangronde is
Lychee gaat op queasy staan om die lijst groter te maken
Vegs neemt het nogmaals op en beschuldigd queasy nog maar een keer (waarvan we btw weten dat ze een durpeling is)

Sann die post nogmaals lychee te stemmen en dan maakt Vegs een domme fout, ze wil namelijk posten (in haar er is veel gepost en mijn vorige is wat achterhaald en fel post, staat ergens bovenaan een pagina) dat ze queasys switch verdacht vind (wat niet zo is een simpele lijfsbehoud switch) maar ziet dat sann net voor haar heeft gepost en zegt sann's switch ook verdacht te vinden, sann heeft echter hiervoor nooit iets anders bewerd, men snapt dat sann dus voor mij bij de waarschijnlijke dorpelingen staat.

Hierna geeft queasy (wederom een bewezen dorpeling) aan uit lijfsbehoud te stemmen en naar doberman te willen switchen als daar genoeg stemmen voor zijn (queasy naamzoek, top bedankt )

Vegs stelt voor weer terug te wijzigen naar doberman, en probeert queasy mee te krijgen

Sann stelt dan ook voor te switchen en maakt terecht de opmerking dat ze niet zoals vegs beweerde al geswitched was

Sweetsmile schaapt op de inmiddels compleet veilige lychee leto

Onait maakt terecht de opmerking dat vegs zich opvallend gedraagt

Sherlock merkt op dat het een boeiende ronde wordt
Sweet en Vegs springen hier direct op in om het te ontkrachten

Queasy en Syori (beiden echt) geven aan te twijfelen om te switchen op doberman

Lychee switched naar doberman

Vegs probeert syori over te halen op doberman te gaan

Queasy stemt doberman

Ik merk op dat vegs raar bezig is en queasy probeert over te halen

LP heeft weer eens geen theoriën

----------------------------------
Conclusies van alleen dit stukje (er zijn nog meer aanwijzingen)
Vegs is zonder enige twijfel een wolf
Lychee Leto is zonder enige twijfel een wolf
Geel is lastig te vatten kan (zeker als ik de stemlijstjes meeneem en ervanuit ga dat hij wel op queasy heeft gestemt) dorpeling en geliefde zijn en ook wolf en geliefde, ik heb voorlopig een voorkeur voor de eerste
LP is waarschijnlijk een wolf maar mijn bewijs is niet zo groot als bij Vegs en Lychee doch tamelijk groot
Sweetsmile is verdacht maar heel erg hard is mijn bewijs niet
Sherlock is een van de weinige waar ik zo weinig over weet dat ik hem niet toebedeel, afhankelijk van wie welke functie heeft kan hij llverrader, wolf en gewoon een dorpeling zijn.


to be continued
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 11:57.
Oud 01-04-2011, 11:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En überhaupt, als ik al een geliefde had dan had ik hem/haar toch sowieso niet laten vallen, ongeacht zijn/haar functie?
Natuurlijk ik was ook meer benieuwd naar de reacties van verschillende mensen op mijn nog niet maar nu wel onderbouwde beschuldigingen.

NB maakt het sherlock voor mij iets minder verdacht, de rest onveranderd

Zo te zien wordt het lychee, prima dorpelingen alsjeblieft niet switchen.
Ik stem dus lychee leto
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 12:00.
Oud 01-04-2011, 12:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Vegs is degene die aangeeft dat lychee iets doms doet door op geel te stemmen, maar waarom kan het vegs schelen, nou mijn theorie is dat geel vegs liefje is en vegs schapers op geel probeert te voorkomen, echter in de eerstvolgende post vind vegs lychee ineens niet mee verdacht en geel zelfs vrijpleiten, waarom: lychee is ook wolf.
Ik neem het al voor Geel op direct na de uitslag van hangronde 1. Jij denkt dat de geliefden zo snel gekozen zijn?

Met Sann. haar switch heb ik het niet over haar stem. Ik heb het over haar mening: eerst vond ze geel verdacht, maar na mijn opmerking richting haar ineens niet meer. Terwijl ik daar iets zeg wat ik al lang eerder gezegd heb.

Verder kan ik tegen de rest weinig in brengen. Het is me ook al opgevallen dat áls Lychee en LP wolf zijn, het me niets zou verbazen dat de wolven mij voor leerling-verrader aanzien. Want dan is het mijn schuld geweest dat er niet eerder een wolf gehangen werd (Lychee) en ik had van de overigen onder Schrodinger LP als laatste op mijn lijstje staan.
In dat geval speel ik gewoon verschrikkelijk slecht. Dus ja, ik snap dat ik verdacht ben (uitgaande dat LL wolf is) en terecht.

Vervelende is alleen dat ik noch wolf, noch geliefde, noch leerlingverrader ben.

Wat mij betreft zijn de wolven momenteel Lychee, LP en Sweetsmile. Geliefde blijft Soija.

Citaat:
Sherlock merkt op dat het een boeiende ronde wordt
Sweet en Vegs springen hier direct op in om het te ontkrachten
Op dat moment stond het 7 tegen 3 of 4.

Tenzij jij en Sherlock meer informatie hebben dan de rest van ons, zag het er inderdaad niet naar uit dat het een interessante ronde zou worden.

En he, Dobenmann wás verdacht; met zijn commentaar op mijn mening niet te schapen. Hij bleek ook evilziener. Zo vreemd was het niet om voor hem te gaan.
Oud 01-04-2011, 12:51
Verwijderd
Goed, nog even mijn two cents.

(Waarschuwing: het is nogal een monsterpost geworden, helemaal onderaan staat de samenvatting).

Lychee Leto eruit vanavond, dat lijkt me wel duidelijk. Dikke prima, maar het probleem met zo'n verdacht persoon is dat er geen enkele wolf zal zijn die het in zijn hoofd zal halen LL te verdedigen. Dat is jammer, want daar is dus geen info uit te halen.
LP is m.i. sowieso slecht, ze staat er te raar voor met de rijtjes van de stemrondes. Daarnaast is ze stil. Al zegt ze van niet: dat is ze, feit. En toen LP geliefde was speelde ze ook heel stil, zo onopvallend mogelijk. Ik denk daarom dat ze ook nu weer een functie heeft en zo weinig mogelijk wil opvallen. Ik weet niet of ze wolf of (leerling)verrader is, maar haar stem klopt in ieder geval niet.

Zoals eerder gezegd: VeGs en Onait vertrouw ik, soort van, in dat opzicht dat ze geen wolven zijn. VeGs speelt oprecht, maar maakt veel te veel fouten om wolf te zijn, als wolf speelt ze veel berekenender. Ik weet dat het een hele grote gok is mensen te vertrouwen, maar ik heb inmiddels vaak genoeg spellen met VeGs gespeeld & gelezen dat ik die gok maar neem.

Probleem aan Onait is zijn plotselinge aardigheid. Dat zou kunnen wijzen op eventueel geliefdenschap. Ik snap ook niet zo goed waarom hij er nog inzit, hij is, voor zover ik heb gezien, bij niemand echt verdachte, en hij zou dus een soort van doorn in het oog van de wolven moeten zijn. Wellicht dus een dorpeling-wolf geliefden koppel en houdt de wolf hem er in?

Punt is dat we een beetje haast moeten gaan maken, we zitten al in ronde 4 en hebben er nog geen enkele wolf uit. Dat we de evilziener eruit hebben is hartstikke leuk, maar in concreto winnen we daar natuurlijk nooit het spel mee, zeker niet als er ook nog geliefden zijn die we eruit moeten spelen. Dus, tijd om verder te kijken.

Citaat:
LP schreef:
Oké, geen idioot grote theorie, maar het lijkt me dat Lychee Leto of Dobermann wolf is. Of allebei, maar die optie gaat me te ver.

Als ik dan echt moet kiezen, ga ik voor Dobermann. Hij had zijn stem kunnen laten gelden, en dan was het misschien niet gelijkspel geworden. Maar misschien heeft hij geen stem en maakt het niet uit? Mijn wolfgevoel is bij hem sterker dan bij LL, vooral door de (per ongeluk expres?) vergeten stem, wat tot gelijkspel leidde. Of zijn stem had uitgemaakt, is dus de vraag.

Lychee Leto is natuurlijk ook verdacht, maar de actie van het "niet uit lijfsbehoud stemmen" vind ik niet zo verdacht. Ze blijven in ieder geval bij wat ze vinden, en ik geloof niet dat een wolf zo makkelijk zou opgeven. De kans is er natuurlijk dat ze veilig wilden gaan staan, maar doe je dat als de galg/guillotine je boven het hoofd hangt?

De rest nog even snel onder de loep genomen:

Vegs, Onait/Soija, Geel: Zijn voor mij helemaal niet verdacht. Geel heeft zichzelf al vrijgepleit toen hij zijn actie opbiechtte (waarom zou je zo in de spotlights willen staan als wolf), Soija is gewoon weer heerlijk irritant aan het spelen en lijkt me niet slecht. En bij vegs is het meer een gevoel dat ze goed is.
Hmm, dit is lastig: doordat LP ze uitsluit van verdenking zijn ze in theorie weer een stukje verdachter. Aan de andere kant: ze sluit in deze post een hoop mensen uit van verdenking. (Zie verder)

Citaat:
Sherlock, Daboman, Sweetsmile: Zij voor mij voorlopig nog niet verdacht. Sherlock houdt een afwachtende houding aan, maar nevertheless heb ik een goed gevoel bij hem. Dabo is normaal gesproken wat actiever, maar die heeft het volgens mij druk met werk oder etwas. Sweetsmile is wat afwachtend, maar het is de tweede ronde (en haar tweede spel) pas.
Sherlock en Sweetsmile stonden al niet erg handig in de stemlijstjes. Van Daboman weet ik het uit mijn hoofd niet meer. HIj valt me niet op, maar aan de andere kant, hij post ook praktisch niet.

Citaat:
Schrödinger, Arpos, Doux: Zou nog wel 1 of meerdere slechterikken tussen kunnen zitten. Het valt me op dat Doux elke keer niet in de gelegenheid is om te posten, maar maakt wel elke keer een post. Schrödinger is redelijk stil, en dat was hij vorig spel ook, maar of dat hem slecht maakt? Arpos is voor mij niet te peilen, nietszeggende posts geven me een beetje een naar gevoel. Zo val je niet op omdat je niet post, maar zeg je ook niks inhoudelijks.
Schrodinger was dorpeling. Doux kan imo geen wolf zijn gezien stemronde 2. Lastig, als ze verrader is wil ze dat wellicht hinten naar de wolven. In dat geval zou Arpos wellicht wolf zijn? Ik kan iig weinig met zijn theorien. Over LL ben ik het (duh) met hem eens, maar aan de andere kant, en zoals eerder gezegd, geen enkele slechterik zal het in zijn hoofd halen LL te gaan verdedigen).

Citaat:
Syori, Batave, Andijvie: Syori speelt raar. Geen idee waarom ik dat idee heb, maar haar monsterposts zijn niet zo aanwezig als altijd. Betekent dit dat ze slecht is? Niet per se. Ze maakt namelijk altijd monsterposts, maar waarom nu dan niet? Ik hou haar in mijn hoofd als mogelijke geliefde en/of verrader. Batave, tja, is niet erg verdacht in mijn ogen. Hij zou een wolf kunnen zijn, maar dat is meer gevoel dan iets anders. Andijvie is voor mij niet verdacht.
Syori was goed. Batave moet dat wel zijn op basis van stemronde 2. Andijvie post, net als Daboman, te weinig om er wat van te kunnen zeggen.

Citaat:
Snoopy, Sann: Snoopy is een dorpeling, imo. Sann weet ik nog niet zeker, ze zou wolf en/of geliefde kunnen zijn, maar ook hiervoor heb ik niks meer te bieden dan een gevoel.

Dus. Alsjeblieft.

Als ik je ben vergeten, ben je niet verdacht genoeg om genoemd te worden en doe je het prima
Ik ben dorpeling. Snoopy wordt gelijk uitgesloten. Hm. typische verraderpost dit trouwens, met een miljoen mensen noemen.

Citaat:
LP schreef:
Even reageren op iedereen, multiquote werkt niet op mobiel.

Ik zie dat Schrodinger gelijk had over het switchen van Lychee. Op Geel stemmen (die voor iedereen niet verdacht is, en terecht imo) als je bijna gehangen wordt en er niemand op Geel gaat, dat is inderdaad een beetje dom. Ik vond het wel goed dat ze bij hun punt bleven, maar Geel stemmen is niet zo'n goed punt. Dit maakt hen wel verdachter voor mij.

Over de volgorde: ik heb gewoon random namen gepakt, per 3 (want ik had mezelf meegerekend voor het 3 effect maar hè ). Ik heb de namen genoemd in de volgorde waarin ze in mijn hoofd op kwamen.
Dat had ik niet eens zo gedurfd als ik verrader was geweest, alleen Soija doet dat soort dingen.
Ik geloof er geen zak van LP. Volgens mij ben jij de nieuwe verrader

Citaat:
Syori: Doux staat er gewoon tussen hoor. Post wel, maar is telkens niet in de gelegenheid ergens op in te gaan.
Wat jou betreft: jouw monsterposts geven mij een veilig gevoel, debiel genoeg. En ik ben nu bang dat je aan de slechte kant staat, omdat je zo weinig (grote lappen tekst) post.

Wat betreft de uitslag: Dit klaart wel weer wat op over de eerste ronde, als je het mij vraagt. Niet alles, maar toch. Het is zonde van een dorpeling, maar ik ben allang blij dat hij geen functie had.

Voor nu is het aan ons en het lijkt erop dat ik Dobermann ga stemmen. Hoewel Lychee ook ontzettend verdacht is, ben ik er nog niet helemaal uit. Ik ga nog eens de laatste ronde inspecteren en vooral het stemlijstje, voor zover daar chocola van te maken is.

Ohja, Geel: Soija/Onait speelt dan wel irritant en er zijn (schijnbaar) verdenkingen tegen hem, maar hij speelt het veel slimmer als hij wolf zou zijn. Veel viezer.
Wat betreft Vegs is het inderdaad alleen maar gevoel, maar ik ben niet bang dat toe te geven. Ik heb haar vorig spel (of die daarvoor?) als verrader zien spelen, en als ik het zo bekijk, verdenk ik haar niet. Plus, ik zeg toch dat het niet meer is dan een onderbuikgevoel?

Ik vind het trouwens maar kut dat je niet hebt gestemd. Ik zou bijna aan je gaan twijfelen. Heb zo 123 het lijstje niet, maar dit kan aan de andere kant ook wel wat duidelijk maken (qua het gelijkspel enzo dus).
Ah hier is VeGs wel verdacht? Omdat ze zo vaak genoemd wordt misschien? Makkelijk om je daar dan bij aan te schuiven.

---

Meh kut, ze noemt zoveel mensen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar er wel behoorlijk van overtuigd raak dat we hier met de leerlingverrader te maken hebben.

Citaat:
LL schreef:
Ik denk dat dit ook wel voor de hand liggend is. Daarom lijkt het me goed om eens te kijken naar het rijtje onder Schrödinger.

Dan valt me Geel het meest op eigenlijk. Hij gaf een verkeerde stem door, misschien goed bedoeld maar het kan ook zijn dat hij slecht is maar dat hij er toch achter kwam dat het wel zou uitkomen dat hij 'vals' had gestemd later in het spel. Misschien om toch alvast de verdenking van zich af te halen maar opbiechten.

Ook is Dobermann wat vreemd met zijn posts. Alsof het verkeerd is dat iemand er meteen achteraan gaat zitten. Wat is er verkeerd aan iemand die meteen flink bezig is? Ik vind het onzin dat dit lijkt alsof VeGs slecht is. Anderen kunnen ook wel denken en als ze dingen zegt die totaal niet kloppen komen we daar snel genoeg achter. Eerlijk gezegd vind ik dit maar een stomme actie en voor mij lijkt het alsof hij niet zo houdt van mensen die druk bezig zijn.

Waarschijnlijk stemmen wij op Geel of Dobermann, ik zal het nog even met Etmakas overleggen en dan geven we die stem zo snel mogelijk door.
Hm, jammer, dit is het enige wat enigszins inhoudelijk is van LL. Ze hebben duidelijk de hoop opgegeven en besloten maar niet meer al te inhoudelijk te posten, hoogstwaarschijnlijk zodat ze hun medewolfjes niet kunnen verraden. Logische keuze, maar wel kut voor ons Pleit Geel voorlopig vrij voor me, maar kan ook reverse zijn. Maar lijkt me sterk.

Nog even naar Sherlock en SweetSmile kijken:

Citaat:
Sherlock schreef:
Ik heb ook al lang doorgegeven dat ik op Dobermann ging stemmen hoor.

Stem net doorgegeven, wordt een interessante hangronde volgens mij!
Daarna merkt VeGs terecht op dat het 7/4 staat. Weet Sherlock soms dingen die wij niet weten? (Hij zegt in de war te zijn doordat namen blauw zijn ofzo? Snap er niks van iig)

Citaat:
Sherlock schreef:
Syori en arPos zijn logisch mijn hoofdverdachten nu
Logisch? Ik zie de logica absoluut niet.

Verder stemt meneer Dobermann, wat natuurlijk veel meer mensen hebben gedaan, maar gezien zijn plek in de stemlijstjes maakt dit hem wel verdachter voor mij. (Afhankelijk van wat LL vanavond blijkt te zijn natuurlijk)

Ik vind Sherlock iig iemand om in de gaten te gaan houden.

Wat SweetSmile betreft, haar posts zijn bijna allemaal inhoudsloos op deze na:
Citaat:
SweetSmile schreef:
Wat een stemlijstjes-geklooi. Ik heb net gelezen wat er allemaal van gemaakt werd en toen dacht ik: 'Nou, eigenlijk kan alles wel.' Ik denk dat als we de functie van Dobermann en Lychee Leto weten, we wel een stuk verder komen. En ik denk dat één van die twee wolf is, aangezien de wolven ervoor gekozen hebben om Queasy op te eten. Of ze zijn allebei onschuldig en de geliefden hebben gewoon lopen klooien. Maar waarom ze dan op Queasy gestemd zouden hebben, geen idee. Of één van die twee is geliefde. Of allebei.

Kortom: Ik ga deze ronde op Dobermann of Lychee Leto stemmen. Op wie van de twee dat wacht ik nog even af, want het lijkt me niet handig dat we weer een gelijkspel krijgen en dat de wolven iemand mogen kiezen.
Ik weet het niet zeker, want op basis van stemlijstjes zou ze wolf kunnen zijn, maar ik denk dat ze gewoon nog een beetje een n00b is die niet zo goed weet waar ze op moet letten. Bovenstaande post komt wel soort van oprecht op me over.

tl;dr? Lychee wolf + evt geliefde. Geen geliefde, dan is Onait het wellicht. LP bijna zeker weten leerlingverrader anders wolf. Volgende waar we een oogje op moeten gaan houden: Sherlock.
Oud 01-04-2011, 12:58
Verwijderd
Oh, ik moet straks werken, vanavond laat kan ik nog wel even posten, maar morgenochtend vertrek ik naar Parijs en ben er dus maandag pas weer. Daarom moet ik mijn stem voor zondag ook al vast doorgeven (tenzij er wifi in ons huis is, maar ik heb geen idee, en ook als er wifi is weet ik niet of ik zin/tijd heb om te posten, want Parijs is -no offense- wel een beetje gaver dan het weerwolfspel ).

Mijn stem op LL is gister al doorgegeven. Zondag zal mijn stem naar LP gaan, tenzij er zich vandaag nog baanbrekende ontwikkelingen voordoen. Als dat het geval is geef ik vanavond laat natuurlijk even door waar mijn stem zondag dan naartoe zal gaan.
Oud 01-04-2011, 13:00
Verwijderd
Ik vind Lychee leto verdacht worden, gezien de stemlijstjes in de eerste rondes waar ze ook een paar keer heeft geswitcht. Van Vegs weet ik het nog niet zo goed, weet wel dat hij er telkens op hamert dat ik 'verdacht' ben.
En jezus wat een monsterposts deze ronde heb bijna moeite met bijlezen.
Oud 01-04-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik moet straks werken, vanavond laat kan ik nog wel even posten, maar morgenochtend vertrek ik naar Parijs en ben er dus maandag pas weer. Daarom moet ik mijn stem voor zondag ook al vast doorgeven (tenzij er wifi in ons huis is, maar ik heb geen idee, en ook als er wifi is weet ik niet of ik zin/tijd heb om te posten, want Parijs is -no offense- wel een beetje gaver dan het weerwolfspel ).

Mijn stem op LL is gister al doorgegeven. Zondag zal mijn stem naar LP gaan, tenzij er zich vandaag nog baanbrekende ontwikkelingen voordoen. Als dat het geval is geef ik vanavond laat natuurlijk even door waar mijn stem zondag dan naartoe zal gaan.
Joh sann! je gaat naar parijs dan ga je toch niet forumen
Oud 01-04-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Lychee leto verdacht worden, gezien de stemlijstjes in de eerste rondes waar ze ook een paar keer heeft geswitcht. Van Vegs weet ik het nog niet zo goed, weet wel dat hij er telkens op hamert dat ik 'verdacht' ben.
En jezus wat een monsterposts deze ronde heb bijna moeite met bijlezen.
VeGs vind je helemaal niet verdacht?

Doe eerst even goed lezen Doux, dat LL verdacht is staat als een paal boven water.
Oud 01-04-2011, 13:04
Verwijderd
Mon excuses, had even te snel door een 'monsterpost van arpos' heen gelezen.
Oud 01-04-2011, 13:23
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Mon excuses, had even te snel door een 'monsterpost van arpos' heen gelezen.
Ik verdacht je alleen naar aanleiding van hangronde 1, maar dat gold ook voor Dobermann (in grotere mate) en LP. Na hangronde 2 vond ik je niet meer verdacht (ik keek alleen in het begin verkeerd, waardoor ik je niet gelijk uitsloot).

Daarnaast ben ik een zij.
Oud 01-04-2011, 13:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik neem het al voor Geel op direct na de uitslag van hangronde 1. Jij denkt dat de geliefden zo snel gekozen zijn?
Ja of nee, je kan die eerste keer ook toevallig oprecht het voor geel hebben opgenomen, maar ik vermoed dat napoleon snel zijn keuze heeft doorgegeven ja.

bovendien is het een consequent thema bij je en doe je het (op lychee na) bij niemand

Citaat:
Met Sann. haar switch heb ik het niet over haar stem. Ik heb het over haar mening: eerst vond ze geel verdacht, maar na mijn opmerking richting haar ineens niet meer. Terwijl ik daar iets zeg wat ik al lang eerder gezegd heb.
sure... maar goed, dat is maar een zeer klein item in de theorie, bovendien kan ik .Sann ook niet goed peilen.

Citaat:
Op dat moment stond het 7 tegen 3 of 4.
7-4 en dat lijkt mij zoals sherlock met 4 wolven en een verrader ook boeiend, onait zei al eerder dat je voortdurend gelijkspel wou.

Citaat:
Tenzij jij en Sherlock meer informatie hebben dan de rest van ons, zag het er inderdaad niet naar uit dat het een interessante ronde zou worden.
I disagree, sterker van alle ronden is HR2 het meest informatief gebleken, vooral dankzij jou.

Citaat:
En he, Dobenmann wás verdacht; met zijn commentaar op mijn mening niet te schapen. Hij bleek ook evilziener. Zo vreemd was het niet om voor hem te gaan.
Ja kwam dat even mooi uit, behalve dat jij niet wist dat hij evilziener was.
je wist wel dat hij igg geen wolf was, net zoals queasy

Je bent zeker niet als enige zeer verdacht maar ik ga toch ff op je door:
ronde 1:
Citaat:
Vegs: Ja lekker. Met 6 man direct bij dezelfde speler gaan staan; lekker informatief mensen.
*gaat schapen in de gaten houden, met nadruk op Syori en Andijvie*

Vegs: wil graag gelijkspel, vegs geeft aan late stemmers ook opvallend te vinden maar stemt zelf vrij laat en veilig op de veilige 'lijst schrödinger' (vlak na LP)

Onait: maakt opmerking dat voorwaardelijke stemmen wel waardevol zijn op syori 'niet waardevol'
heeft gelijk maar maakt iemand die ik ok waan 'zwart' stemt Syori (maakt naamzoek voor zichzelf)

Vegs probeert de onschuld te spelen door haar felle vroege uithaal hierboven te nuanceren

Lychee leto neemt het op voor Vegs

Sweetsmile: hele late random.org op "toevallig Doux"

Onait maakt terecht de opmerking dat iedereen dezelfde random heeft

Onait: wijst terecht op het rare tabellezen van Vegs

Vegs begint met wat offtopic gezeur en geeft opzichtig weer waarom geel waarschijnlijk een dorpeling is met z'n switch zij wijst doberman (na haar in 't rijtje schrödinger en na later blijkt de evilziener) aan als suspect, ze wijst vervolgens op niet-stemmers (batave en arPos) voor uitleg voor hun niet-stem, als alternatief geeft ze dat schröd een wolf kan zijn, beticht doux dan een wolf te zijn (als eerste op een wolf gaan staan, en ze pleit LP vrij, zegt te denken dat de slechterikken onder napoleon waarschijnlijk Sherlock is, maar dat zij andijvie ook opvallend vind (maar minder)
Besluit betoog met herhaling doberman als meest verdachte
You see a pattern?

en dan ronde 2 erbij en de lijstjes, kom nou...

Citaat:
.Sann schreef:
maar maakt veel te veel fouten om wolf te zijn
Vegs is altijd een goede speler, als ze slecht is doet ze er alles aan om met haar verhalen de boel te naaien, al moet ze haarzelf opofferen om andere wolven te redden.

juist de opzichtige fouten maken haar m.i. verdacht, bovendien kon ze er weinig aan doen, ze moest wel improviseren na lychee's stem op geel, ze moest wel improviseren toen een paar dorpelingen die op lychee stonden te kennen gaven te twijfelen.

sterker ik vind het niet eens echt fouten van vegs.

de geliefden ben ik nog niet uit, jij bent ook nog een goede kandidaat daarvoor.
e.e.a hangt af van wie de llver is, ik denk .sann snoopy of dabo, LP kan ook nog
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 13:47.
Oud 01-04-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik verdacht je alleen naar aanleiding van hangronde 1, maar dat gold ook voor Dobermann (in grotere mate) en LP. Na hangronde 2 vond ik je niet meer verdacht (ik keek alleen in het begin verkeerd, waardoor ik je niet gelijk uitsloot).

Daarnaast ben ik een zij.
Hij/zij heb ik niet gezegd las ook dat ik een 'hij' zou zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #84
Little Phoebe
500 31-03-2011 16:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.