Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2012, 16:33
Maxter
Maxter is offline
Hallo!

Ik wil heel graag leraar Engels worden. Nu wil ik daarvoor sowieso een jaar naar Engeland.
Weet iemand of het mogelijk is om 1 jaar in Engeland te gaan studeren en dan terug naar Nederland te gaan om mijn opleiding daar af te maken? Ik doe nu 5 HAVO, ben zeer goed in Engels en wil het liefst niet als uitwisselingsstudent of zo naar Engeland. Ik vind het belangrijk om daar niet constant omringd door Nederlandse studenten/mensen omringd te zijn.

Groeten,

Maxter.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2012, 20:42
Verwijderd
Ik heb een stagiaire Engels gehad die een jaar in een restaurant in Cambridge heeft gewerkt. Als ik jou was zou ik wel even opletten dat je niet door dit jaartje nu straks onder het sociaal leenstelsel valt in plaats van onder de huidige regeling.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 19:23
Verwijderd
Bij genoeg opleidingen kun je uitgeleend worden aan buitenlandse instellingen, voor bijvoorbeeld een semester. Dat kun je wel navragen bij je basisinstelling, het zal verschillen per plek en met welke anderen zij banden hebben enzo. Waar woon je en waar wil je het liefst je opleiding doen? Het is waarschijnlijk wel op de site van de opleiding te vinden. Maar zorg inderdaad dat je het echt als onderdeel van je opleiding doet, om geen betalingsgedoe te krijgen. Het zal met deze constructie eigenlijk altijd tussendoor zijn, start en eind gewoon in Nederland.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Lifestyle Hardcore / Lonsdale / Gekleurde mensen
TrUeKiLL
82 25-09-2003 08:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.