Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 11:29
Verwijderd
Wie heeft er van jullie allemaal kleedgeld?? En zoja.. hoeveel krijg je dan ongeveer per maand? Bevalt het je of zou je liever geen kleedgeld willen hebben? Ik open dit topic, omdat m'n moeder gister met het idee van kleedgeld aankwam en ik wil wel 'ns weten hoe iedereen omgaat met kleedgeld enzo....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 11:35
Dwarfie
Dwarfie is offline
Hier zijn vast al tig topics over geweest, maar jah:

Ik krijg geen kleedgeld, ik moet wel m'n kleding zelf kopen. Bij schoenen e.d. krijg ik het wel voor elkaar om allebei de helft te doen (m'n ouders en ik), sokken en ondergoed en jassen hoef ik ook niet zelf te kopen, de rest eigenlijk wel. Soms vind ik het niet echt eerlijk, m'n broertje (Faery) krijgt wél kleedgeld.

Ach, weinig zin om er moeilijk over te doen, vanaf 1 oktober krijg ik studiefinanciering...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:40
diamonde
Avatar van diamonde
diamonde is offline
Hallo!!

Ik krijg ook geen kleedgeld, maar betaal wel veel van mijn kleding zelf... Ik krijg ook nog best vaak gewoon kleding van mijn ouders hoor...
En schoenen en jassen en ondergoed enzo betaal ik zowiezo niet zelf!
Alleen broeken en shirtjes en truien soms...
En ach, ik kom helemaal nix te kort hoor, echt niet!!!

Duz....

xxx
Diamonde
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:49
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
ik ga vanaf volgende maand kleedgeld krijgen. ik krijg dan 53 euro per maand, das een raar getal maar dat komt ook goed uit met zakgeld enzo.. ik hoef dr alleen geen bh's van te kopen, want dat vindt mn ma oneerlijk tegenover mijn broers.
maar als ik aan die 53 niet genoeg heb, heb ik nog geld zat, dus ik kom wel vooruit. maar ik ben best wel een bescheiden persoon dus ik denk dat het wel gaat lukken.. maar soms is het ook wel jammer omdat mn moeder me soms nog wel es een 'kado' gaf, hele dure spullen voor een keertje ofzo..

anders ging ik ook altijd met mn moeder kleren kopen, maar nu veel vaker met anderen en dat is ook veel leuker. mijn moeder en ik hebben niet dezelfde smaak
maargoed ik weet dus ook niet zo goed hoe het is om kleedgeld te hebben
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:55
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
ik hoef dr alleen geen bh's van te kopen, want dat vindt mn ma oneerlijk tegenover mijn broers.
Weet je ma dat boxers over het algemeen heel wat duurder zijn dan strings / damesonderbroeken?

Ik krijg geen vast bedrag, krijg geregeld gewoon een x-bedrag of bijvoorbeeld een kleding stuk dat ik gekocht heb vergoed. Ik moet er uiteindelijk meestal wel zelf geld op toe leggen....
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:59
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
SpiritX schreef:

Ik krijg geen vast bedrag, krijg geregeld gewoon een x-bedrag of bijvoorbeeld een kleding stuk dat ik gekocht heb vergoed. Ik moet er uiteindelijk meestal wel zelf geld op toe leggen....
Zo gaat dat bij mij dus ook, meestal moet ik er ook zelf geld op toe leggen, maar dat vind ik niet zo erg, snap best dat m'n moeder vindt dat ik ook wel een trui voor 2 of 3x zo weinig geld kan kopen die er bijna hetzelfde uit ziet... Dan koop ik zelf toch meestal maar de trui met het merkje, het geld wat een "normale" trui dan zou kosten krijg ik van m'n ouders, de rest moet ik er dus zelf bij doen.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:08
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ik krijg per maand zowwn 50 euro... niet superveel... maar zeker niet te weinig
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:15
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
ik krijg helemaal niks , betaal alles zelf , zelfs mijn studie krijg geen kleedgeld omdat ik zelf een ruime inkomsten heb

De kleding wat ik koop is vrij duur, voor 70 euro heb je pas een t-shirt
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:25
Verwijderd
nou 'k heb geen kleedgeld... maar hoef 'k ook niet.. 'k ga gewoon lekker met me mammie de stad in en die betaald voor me... doen we eens in de 3 maanden ofzo... alleen is wel jammer want 'k mag geen dure kleren... esprit ofzo.... maargoed...maak nie uit
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:06
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik krijg kleedgeld al vanaf m'n 14e en ik vind 't veel makkelijker. Ik kom er over 't algemeen wel goed mee rond maar ik heb er ook nog 'n baantje bij dus dat scheelt ook wel denk ik.

Ik krijg zo'n € 55 per maand aan kleedgeld en dan nog € 35 zakgeld dus per maand krijg ik € 90. Ik moet er alles zelf voor kopen ook jassen en schoenen enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:08
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Soms vind ik het niet echt eerlijk, m'n broertje (Faery) krijgt wél kleedgeld.
Druplol, er is je vaak genoeg gevraagd of je kleedgeld wilde hebben - dat dat veel te weinig zal zijn voor je dure smaak is een tweede

optop:
Ik krijg 32 euro (jaja ) per maand, moet er alles van betalen, dus ook schoenen en jassen. Heel redelijk imho, verwende lui hier allemaal :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:08
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
ik krijg het sinds m'n 15e ofzo....ongeveer 700 euro per jaar, maar als ik echt tekort kom en ik heb niet onnodig dure dingen gekocht kan ik nog wel wat extra krijgen.
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:21
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Ik krijg geen kleedgeld, en dat wil ik ook niet. Ik mag het wel als ik wil, maar dat zou ik veel minder krijgen, dan dat mijn ouders nu voor mijn kleding enzo betalen.
Als ik iets leuks zie, dan wil mijn moeder het altijd wel betalen (niet te vaak natuurlijk )Het is al helemaal leuk om met mijn vader te gaan winkelen, die is erg gul
Soms schiet ik het zelf voor, en krijg ik het later terug.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:32
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
heb ik niet, mijn ouders betalen veel kleding van me. En koop ik gewoon veel extra, dan betaal ik het zelf.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:11
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ik krijg 70€ per maand, maar daar zit ook zakgeld in. Ik moet alles kopen (jassen, schoenen, ondergoed, ...), maar soms, heeel soms krijg ik wel eens een t-shirt ofzow (meestal 1x per jaar ofzow) Lucky for me dat ik geen dure smaak heb en ruim toekom daarmee (ook men bijbaantje zal wel helpen volgens mij)
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:17
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ik krijg 100 Euro per maand. Dat is inc. zakgeld. Schoenen, en jassen, als ik ze nodig heb, betalen m'n ouders. Het is veel, maar m'n ouders willen absoluut niet dat ik ga werken, dus tja dan leggen ze maar wat meer geld neer.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:20
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ik krijg 100 Euro per maand. Dat is inc. zakgeld. Schoenen, en jassen, als ik ze nodig heb, betalen m'n ouders. Het is veel, maar m'n ouders willen absoluut niet dat ik ga werken, dus tja dan leggen ze maar wat meer geld neer.

WOW willen je ouders dat je niet gaat werken...

hoezo dat?

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:28
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik krijg 90 euro nog wat per maand.. (in guldens 200,- ) En ik werk zo nu en dan..
UHmz, hier moet ik inprincipe alles van kopen, maar soms krijg je wel eens een bijlage ofzo als ik te weinig geld heb en ik heb toch echt een nieuwe jas nodig en nieuwe schoenen ofzo. Naja, of me moeder is in een gode bui.
Anyway, ik vind kleedgeld wel fijn.. als je kleedgeld hebt kun je tenminste zelf bepalen waar je je geld aan uitgeeft. Als je geen kleedgeld hebt, dan hebben je ouders na mijn idee nog enige inspraak over waar het geld naar toe gaat.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2002, 14:35
Yolcu
Yolcu is offline
Ik krijg f 100,= kleed- en zakgeld per maand, dat is nu dus omgezet in 43 euro nog wat. Dat bedrag krijg ik al tijden, en omdat ik zelf werk en daar goed verdien, kom ik er best van rond. Als ik veel kleding tegelijk koop, betaalt mijn vader vaak alles of de helft. Schoolspullen en grote aankopen als een winterjas of schoenen betaalt hij ook vaak terug.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:42
basje!
basje! is offline
ik krijg 100 euro per maand, daarvan moet ik alles betalen. maar ik maak de meeste van mijn kleding zelf, das wel goedkoop. heb eigenlijk altijd geld over. das wel handig. (hehe)
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:57
the tourist
the tourist is offline
Ik krijg 60 euro per maand (inclusief zakgeld). Daar moet ik alles voor kopen. Soms betaalt mijn moeder wat bij voor een winterjas, en laatst heeft ze de helft van mijn bergschoenen betaald, maar dat komt niet vaak voor.
Ik ben er wel tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:18
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ik heb geen kleedgeld, en dat vind ik fijn!
want als ik de stad in wil voor kleren of schoenen (3 a 2x per maand ofzo) krijg ik of het pinpasje mee, of 50 euro. en als je kleedgeld heb en je koopt 1 broek is het gelijk op
(behalve als je het 2e hands koopt )
dus ik heb het liever gewoon niet.
ik krijg wel gewoon zakgeld.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:23
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik krijg 7 euro zakgeld per week..

m'n moeder wilde toen ik 12 was ofzow me 250 gulden per maand geven.
maar aangezien ik best een dure smaak heb heb ik dat maar afgeslagen

ik heb best wel wat spaarcentjes dus ik koop best veel zelf en 1x in 't half jaar ofzow krijgt mijn mammie een uitdraai van internetbankieren en kan ze betalen

mijn ma koopt ook wel eens shirts voor mij ofzow maar die verdwijnen 3 van de 4 keren erges achter in de kast om er nooit meer uit te komen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:25
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:



WOW willen je ouders dat je niet gaat werken...

hoezo dat?

Rat
Hmmz eindexamenjaar, ik kan m'n hele leven nog werken, moet genieten van m'n jonge jaren ofzow, en ik heb nog een aantal paardjes staan en dat kost een hoop tijd, ach m'n ouders zijn zo gek nog niet
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:34
June bug
June bug is offline
Ik krijg 50 euro per maand, en moet daar alles van betalen. Maar als ik te weinig geld heb, en m'n moeder vindt dat ik iets nodig heb, betaalt ze het wel...
ik ben pas ook gaan werken, en krijg daar ook nog eens +/- 50 euro per maand bij, dus dan wordt het 100...
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 15:38
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Ik krijg 45 euro per maand, maar daar hoef ik geen sokken en ondergoed van te kopen. Soms leg ik wel ns wat bij, bijvoorbeeld als ik een dure leren jas wil hebben, maar over het algemeen red ik het er goed mee
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:41
Nuck
Nuck is offline
Ik krijg geen kleedgeld, mama betaalt .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:45
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik krijg 40 euro en moet alles betalen.. (hoewel ik niet weet of ze m'n nieuwe winterjas gaan vergoeden aangezien ik wel een winterjas heb maar die is te koud voor in de winter op de brommer dus ik MOET een nieuwe.. Nou ja zal wel, geld zat )

Verder krijg ik 12 euro per week...

Ik voel mezelf verwend
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:08
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:



WOW willen je ouders dat je niet gaat werken...

hoezo dat?

Rat
Ben jij de laatste weken nog in Den Bosch geweest? Ik zag in de stad namelijk wat nieuwe tags staan... Er stond 'Rat'...

Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:38
Rhinus
Rhinus is offline
Ik kreeg 200 GULDEN per 3 maanden. En dat is meer dan zat. Mijn schoenen werden trouwens betaald door ouders. Nu moet ik alles zelf betalen omdat ik studiefinanciering heb.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:50
Verwijderd
Ik krijg 102 euro p/m (haha, ja 120 euro eigenlijk, maar 18 euro voor het busabbonement)
Dat is dan voor kleed- en zakgeld. Ik hoef niet zelf mijn jassen en schoenen ervan te betalen.
Persoonlijk vind ik het veel te weinig, maar ja, anderen in mijn omgeving vinden het superveel. Ik besteed eigenlijk meer geld aan andere dingen dan aan kleding haha, stom he..Dat vind ik wel een nadeel aan kleedgeld. Desalniettemin (mijn favoriete woord ) loop ik er altijd netjes bij (al zeg ik het zelf )..

Ik heb kleedgeld gekregen omdat ik vorig jaar echt veel kleding heb gekocht die ik maar 2x aan deed ofzo en mijn moeder vond het kleding kopen op die manier niet meer kunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:57
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik krijg helemaal niks van kleedgeld/zakgeld..

Omdat als ik bv iets wil.. bv een mp3 speler.. dan heb ik bv nog 100 euro cash.. en dan schiet me pa wel ff de rest voor..

kleren koop ik wel ff met me pa op zaterdag ochtend
prijs boet dan niet echt zo..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:54
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Ik krijg 102 euro p/m
Persoonlijk vind ik het veel te weinig, maar ja, anderen in mijn omgeving vinden het superveel.
Weinig?? Het is iets van 225 gulden!!

*is jaloers*
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:30
Verwijderd
ik heb geen kleedgeld maar ik zou het misschien wel willen
het ligt er dan dus wel aan hoeveel ik krijg en wat ik ervav moet halen (ook sportkleren=duur en ondergoed, jassen schoenen enz...)
ff onderhandelen misschien, maar nu heb ik ook wel genoeg kleren dus ik hoef het niet perse
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:


Weinig?? Het is iets van 225 gulden!!

*is jaloers*
Hoe meer geld je hebt, hoe makkelijker je het eigenlijk uit geeft, en ook makkelijker aan duurdere dingen..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:44
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
rodina schreef:


Hoe meer geld je hebt, hoe makkelijker je het eigenlijk uit geeft, en ook makkelijker aan duurdere dingen..
neeh dat ligt bij elke persoon anders..
ik heb redelijk wat geld te besteden maar ik ga toch eerder voor het goedkopere spul omdat ik duurder gewoon zonde vind.
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2002, 20:51
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
UnUsual schreef:


neeh dat ligt bij elke persoon anders..
ik heb redelijk wat geld te besteden maar ik ga toch eerder voor het goedkopere spul omdat ik duurder gewoon zonde vind.
kee da's waar..

Maar toch als ik geld heb en ik ga uit, kijk ik niet op een drankje meer of minder. Dat zelfde geldt voor kleding, als ik een hoop geld heb stap ik eerder een dure kledingzaak binnen dan dat ik normaal zou doen, omdat ik er toch geen geld voor heb..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:55
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
rodina schreef:


kee da's waar..

Maar toch als ik geld heb en ik ga uit, kijk ik niet op een drankje meer of minder. Dat zelfde geldt voor kleding, als ik een hoop geld heb stap ik eerder een dure kledingzaak binnen dan dat ik normaal zou doen, omdat ik er toch geen geld voor heb..
ja je kan er ook inderdaad echt van genieten ja
als ik uit zou gaan, zou ik ook niet op een drankje meer of minder, maar ik ga nou eenmaal niet uit
ik bewaar mijn geld wel voor grotere aankopen ofzo...
of ik ga er woensdag mee naar amsterdam
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:45
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Ik krijg 102 euro p/m. Ik hoef niet zelf mijn jassen en schoenen ervan te betalen.
Persoonlijk vind ik het veel te weinig.
Persoonlijk vind ik dat je je verschrikkelijk aan steld .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 22:00
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Karliene schreef:

Persoonlijk vind ik het veel te weinig, maar ja, anderen in mijn omgeving vinden het superveel.
je bent echt ziekelijk verwaand als je dat te weinig vind..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 08:26
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik krijg 50 euro per maand zakgeld en ik krijg 160 euro per 3 maanden kleedgeld.
En ik red het wel zo niet betaal ik het zelf.
Doordat ik kledinggeld ben gaan krijgen let ik veel beter op de prijs. Het hoeft voor mij niet het allerduurste van het allerduurste te zijn. Verder krijg ik wel 2 paar schoenen per jaar, dus 1 in de zomer en 1 in de winter. En de rest van mn schoenen betaal ik zelf als ik die wil.
En ik krijg 1 jas per jaar. Ligt eraan wat ik meer nodig heb een winter of een zomerjas.
En zo nu en dan krijg ik weleens wat van me ouders.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 08:33
Verwijderd
Ik kreeg (in een ver ver verleden ) ƒ75,- kleedgeld per maand en ƒ40,- zakgeld oid. Nu niet meer, ik woon op mezelf enz. Ik krijg nog wel elke maand geld voor m'n ouders, maar das bijdrage aan alles (kleren, huur, boeken, telrek, school, enz.), 'k kan natuurlijk wel zelf beslissen wat ik er mee doe, maar ja, ik heb toch elke maand de huur die betaald moet worden. Hoewel ik wel duurdere kleding ben gaan kopen sinds ik het huis uit ben.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 09:06
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ik heb zelf afgesproken met mun ouders dat ik zelf mun kleren/schoenen enz. betaal. ze geven al geld genoeg uit aan mij. (hehe ik heb wel fatsoen in mun lijf)
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 09:36
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ik krijg 100 Euro per maand. Dat is inc. zakgeld. Schoenen, en jassen, als ik ze nodig heb, betalen m'n ouders. Het is veel, maar m'n ouders willen absoluut niet dat ik ga werken, dus tja dan leggen ze maar wat meer geld neer.
Krijg sinds deze maand precies t zelfde maar ben er echt zwaar ontevreden mee. Meisjes kunnen nog kleren gaan kopen bij h & m ofzow, maar voor mij is het praktisch onmogelijk om iets draagbaars te vinden onder de 60 euro, zelfs t-shirts zijn al zo focking duur tegenwoordig. Kwas zonder kleedgeld veel beter uitgeweest, maarja mijn ouders willen dat ik zelf met geld om leer gaan enzow

[EDIT]

Ik ben trouwens 'Ik ben de Walrus' per ongeluk mijn broertjes naam gebruikt.

[\EDIT]
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 09:40
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik krijg geen kleedgeld, als ik wat nodig heb kan ik er gewoon om vragen.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:24
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
]{ing schreef:


je bent echt ziekelijk verwaand als je dat te weinig vind..
*jups*

Ik werk zelf en verder krijg ik geen kleedgeld, maar ik kan altijd om geld vragen aan mijn vader. 9/10 keer krijg ik het ook wel. (Moet ik niet iedere dag doen natuurlijk...)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:40
notorious ikke
Avatar van notorious ikke
notorious ikke is offline
ik krijg 70 euro per maand en ik werk zat.middag, dus ik heb ook nog een klein eigen inkomen...

meestal red ik het hierwel meej maar tegenwoordig gaat het met mn beltegoed veel harder dan eerst, ik bel / sms nu zoon 40 euo per maand op...
__________________
toen tomaten tomaten tomaten tovrat.... the only thing that looks good on me--->is you!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:26
Verwijderd
ik krijg 75 euro per maand kleedgeld
en 15-20 euro zakgeld per maand

ben ik best wel tevreden mee ^_^

Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:02
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik krijg geen kleedgeld!
Als ik iets leuks zie en het wil hebben kan ik mijn moeder altijd om geld vragen!
Soms koop ik het zelf, en soms past zij bij!!
half om half!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:41
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Lil_DarkAngel schreef:
Ik krijg geen kleedgeld!
Als ik iets leuks zie en het wil hebben kan ik mijn moeder altijd om geld vragen!
Soms koop ik het zelf, en soms past zij bij!!
half om half!
jah heb ik ook.. omdat ik werk heeft ze zo iets van dan betaal je maar beetje meej... heb een kleding tik.. moet altijd veel te veel hebben...
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 07:24
Werk, Geld & Recht Kleedgeld
Lobke1988
51 16-10-2003 19:35
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 18:51
Lifestyle Hoeveel kleedgeld krijg jij?
D-sire
70 05-10-2002 18:32
Lifestyle kleedgeld
caroos
70 30-04-2002 19:02
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.