Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 19:45
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Wat vinden jullie van "gezond" dikke mannen en vrouwen? Mannen/vrouwen met dikke billen, of een ietwat dikke buik? Vindf je het seksueel/rationeel aantrekkelijk?

Ik vind dat echt enorm sexy, en niet in de minste mate heb ik het idee dat het de sociaal-maatschappelijke imperfectie is die het zo mooi maakt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:48
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
>> l&g?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:50
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 23-07-2003 @ 20:48:
>> l&g?
Nou nee liever niet, het gaat over de seksuele aantrekkingskracht
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm k... Ik ben zelf ook een beetje mollig maar m'n vriend schijnt t wel lekker te vinden... Hij wordt iig vaak opgewonden van me
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:56
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Nee, ik ben zelf erg dun, dus ik wil wat dat bij mij past
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:57
Verwijderd
Ik vind het bij jongens niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:58
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 20:57:
Ik vind het bij jongens niet mooi.
Maar vind je het géíl?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:01
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
grotere jongens zijn geil, van die kleine niemandalletjes moet niemand iets hebben. Liever een maatje meer.
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:02
poesiefox
poesiefox is offline
Een beetje meer vlees op zijn botten vind ik verrukkelijk. Vroeger was hij zo'n aangeklede spijker, en kreeg ik blauwe plekken van zijn heupbotten op mijn bijzonder mager schonkjes en op de binnenkant van mijn dijen. Nu is-ie lekker zacht.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Lyra schreef op 23-07-2003 @ 21:01:
grotere jongens zijn geil, van die kleine niemandalletjes moet niemand iets hebben. Liever een maatje meer.
Spreek voor jezelf...

En nee, Jonathan, ik vind dik ook niet geil. Eerder het tegenovergestelde. Doet me veel te veel aan m'n vader denken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:05
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 21:04:
Spreek voor jezelf...

En nee, Jonathan, ik vind dik ook niet geil. Eerder het tegenovergestelde. Doet me veel te veel aan m'n vader denken
Jij was toch het type dat op grote jongens met brede schouders en grote rugen viel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 21:05:
Jij was toch het type dat op grote jongens met brede schouders en grote rugen viel
Lang, Brede schouders, Mooie driehoekige ruggen,
Maar vet?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:09
poesiefox
poesiefox is offline
Meid lekker toch, zo'n man die je behaas aan kan?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 21:09:
Meid lekker toch, zo'n man die je behaas aan kan?
En nu in het Nederlands? :]
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:11
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Liever iets te dik dan iets te dun.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:14
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 20:45:
Wat vinden jullie van "gezond" dikke mannen en vrouwen? Mannen/vrouwen met dikke billen, of een ietwat dikke buik? Vindf je het seksueel/rationeel aantrekkelijk?

Ik vind dat echt enorm sexy, en niet in de minste mate heb ik het idee dat het de sociaal-maatschappelijke imperfectie is die het zo mooi maakt.
Mijn vriendje heeft een heerlijk bierbuikje en tjah dat is wel aangenaam en sexy, maar het is niet zo dat ik alle buikjes sexy vind...Ik bedoel slankere jongens zijn niet minder mooi soms. Nou ja mijn vriendje is natuurlijk de mooiste, maar....

*Zucht* Ik geef het op. Beter dan dit kan ik me niet uitdrukken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:16
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Bleg bierbuiken zijn erg

Ik was in Engeland, en daar liepen toch een partij hangbuik zwijnen rond
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:28
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 21:16:
Bleg bierbuiken zijn erg

Ik was in Engeland, en daar liepen toch een partij hangbuik zwijnen rond
De topicstarter heeft het over gezond dik, dus ik gok dat jouwhangbuikzwijnen daar niet bij horen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 21:10:
En nu in het Nederlands? :]
Een jongen met tietjes, die jouw beha nog wel zouden vullen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:59
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 21:39:
Een jongen met tietjes, die jouw beha nog wel zouden vullen.
man boobies dat is eng
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:05
sui
Avatar van sui
sui is offline
mager vind ik echt lelijk, zo'n jongen waarvan je zn ribben kunt tellen...bwek dat doet me zo denken aan een kleutertje en trekt me helemaal niet aan. spierbundels moet ik ook niet. wat ik wel wil is een jongen waarbij ik helemaal kan wegkruipen in zn armen, waar ik pak aan heb en overal mss net een beetje vet heeft zitten maar niet zoveel dat t begint te hangen of dat hij borsten krijgt of vetrollen... mijn vriendje heeft de perfecte verhoudingen grootte-gewicht volgens mij en kben dr heel blij om want poesiefox, die blauwe plekken kreeg ik ook van een vorig mager vriendje, en die pijn van die heupbeentjes tegen mekaar deed de seks geen goed .... dus liever geen skelet voor mij hij moet het gewoon weten te dragen, en er de juiste kledij bij vinden en zeker geen complexen hebben of te hard proberen mooi te zijn, no body 's perfect
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:09
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 20:45:
Wat vinden jullie van "gezond" dikke mannen en vrouwen? Mannen/vrouwen met dikke billen, of een ietwat dikke buik? Vindf je het seksueel/rationeel aantrekkelijk?

Ik vind dat echt enorm sexy, en niet in de minste mate heb ik het idee dat het de sociaal-maatschappelijke imperfectie is die het zo mooi maakt.
Ik vind t 3 keer nix.. bahbah
geef mij maar een mooie slanke vrouw.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:13
Verwijderd
Ik ben ook "gezond" dik

Nouja ben niet echt dik, wel geweest trouwens. Maar kheb toch wel een beetje vet rond mijn buikje. En ik heb ook geen super smal kontje.

Bij meisjes vind ik een buikje vaak best wel mooi. Nouja.. het ligt er wel aan of het een beetje in verhouding komt met de rest van het lichaam (vaak vind ik het bij kleinere meiden het mooiste). Maar ik zie vaak meisjes die mooi bruin zijn door de zon en dan zo`n klein buikje (beetje vet dus).. ja dat vind ik heerlijk om te zien Nog mooier dan een strak plat buikje.

Kheb ook eens een vriendin gehad dat toch best flink was, niet dik maar wel flink. Das toch wel lekker soms, dan heb je flink wat vast te pakken in bed
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:15
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
3307 schreef op 23-07-2003 @ 22:13:
Ik ben ook "gezond" dik
[afbeelding]
Nouja ben niet echt dik, wel geweest trouwens. Maar kheb toch wel een beetje vet rond mijn buikje. En ik heb ook geen super smal kontje.

Bij meisjes vind ik een buikje vaak best wel mooi. Nouja.. het ligt er wel aan of het een beetje in verhouding komt met de rest van het lichaam (vaak vind ik het bij kleinere meiden het mooiste). Maar ik zie vaak meisjes die mooi bruin zijn door de zon en dan zo`n klein buikje (beetje vet dus).. ja dat vind ik heerlijk om te zien Nog mooier dan een strak plat buikje.

Kheb ook eens een vriendin gehad dat toch best flink was, niet dik maar wel flink. Das toch wel lekker soms, dan heb je flink wat vast te pakken in bed
heb je haar op je buik, of lijkt dat allen amar zo?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Bij mannen vind ik een extra vetlaagje op de buik heerlijk. Geen bierbuik dus, maar ook geen eng plat buikje alsof je met een joch van 10 in bed ligt, gatver. Dikke billen bij een man zijn niet mooi, uitstekende kontbotjes ook niet, ieuw. Gewoon, het gemiddelde. Niet te veel, niet te weinig. Zoals mijn vriend dus.

Bij meiden vind ik wat stevigere billen heel sexy. Gewoon een mooie Shakira-reet, niks zo lelijk als een vrouw zonder billen/met kleine billetjes. De buik vind ik plat het mooist, met een klein vetlaagje erop, niet dat je ribben ziet.
Ach, ik kan heel dunne meiden mooi vinden, maar ook mollige meiden (zonder vetrollen). Zolang die kont er maar aan zit, de rest is van minder belang.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 22:15:
heb je haar op je buik, of lijkt dat allen amar zo?
Schat, 3307 is een man. Check zijn avatar maar.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:27
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Een beetje haar is geil, naar mijn mening.
Net als een goed gevuld buikje. En inderdaad geen hangbuikzwijn, maar op van die krielkipjes knap ik qua uiterlijk af.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:28
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-07-2003 @ 22:20:
Schat, 3307 is een man. Check zijn avatar maar.

3307
18V - Lid

Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:36
Soullar
Soullar is offline
Kvind buikje heerlijk, moet niet aan de voorkant verder uitsteken dan de borsten maar dat lijkt me duidelijk, maar om een of andere vage reden vinden vrouwen dat niet mooi bij hunzelf ofzo. Maar waar ik dus helemaal op geil zijn vrouwen die een strak getraint buikje hebben met zo'n fantastisch lijntje wat de spiertjes een beetje accentueert. Maar ik wil wel dat het zacht is, anders kan ik er niet lekker op liggen.

Maar of ik een gezond (dik) buikje lekker vind? Jammie!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:50
Vevay
Ik vind het niet geil.
Ik heb liever dun, maar het moet niet te bottig zijn. En spier erbij vind ik goddelijk. Het is overigens absoluut geen must, klein beetje dikker vind ik ook best.

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 21:39:
Een jongen met tietjes, die jouw beha nog wel zouden vullen.
Gatverdegatver.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:33
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2003 @ 23:31:
Gatverdegatver.
Just because they have biger boobies as you, doesnt mean you have to be angry at them j/k
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 23:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 23:33:
Just because they have biger boobies as you, doesnt mean you have to be angry at them j/k
It does mean we don't fuck them!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 23:23
Verwijderd
ik heb liever iemand die wat ronder is dan een waarvan ik de ribben kan tellen ja.
ik moet natuurlijk wel zacht kunnen liggen he
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 23:25
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 00:08:
It does mean we don't fuck them!
LOL

iig.. ik val meestal op vrij slank maar ook niet altijd zoals mijn huidige vriendin... als het maar bij diegene past... kijk ik hoef geen papzak van 100 kilo maar een onsje meer moet kunnen
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 01:07
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 23-07-2003 @ 21:11:
Liever iets te dik dan iets te dun.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 01:31
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline


hmm, doet me denken aan het lichaam van mijn manneke.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 02:12
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 23-07-2003 @ 21:11:
Liever iets te dik dan iets te dun.
al boeit t me eigenlijk geen fuck
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 02:27
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Vevay schreef op 23-07-2003 @ 22:50:
Ik heb liever dun, maar het moet niet te bottig zijn. En spier erbij vind ik goddelijk.
Precies, ja
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 08:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
het gebeurt meer dat ik me aangetrokken voel tot een (ik weet niet of je het zo kunt noemen) mollige jongen, waar dus iets van pak aan is
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 08:30
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
3307 schreef op 23-07-2003 @ 22:13:
Ik ben ook "gezond" dik
[afbeelding]
Nouja ben niet echt dik, wel geweest trouwens. Maar kheb toch wel een beetje vet rond mijn buikje. En ik heb ook geen super smal kontje.

Bij meisjes vind ik een buikje vaak best wel mooi. Nouja.. het ligt er wel aan of het een beetje in verhouding komt met de rest van het lichaam (vaak vind ik het bij kleinere meiden het mooiste). Maar ik zie vaak meisjes die mooi bruin zijn door de zon en dan zo`n klein buikje (beetje vet dus).. ja dat vind ik heerlijk om te zien Nog mooier dan een strak plat buikje.

Kheb ook eens een vriendin gehad dat toch best flink was, niet dik maar wel flink. Das toch wel lekker soms, dan heb je flink wat vast te pakken in bed
oehoe! volgens mij heb je daar een stijve
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 24-07-2003 @ 09:30:
oehoe! volgens mij heb je daar een stijve
Jezus waar let jij op
En nee ik heb daar geen stijve, jammer he
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:44
Verwijderd
Slank vind ik niet erg, maar dan moet wel mooie vrouwelijke vormen hebben. Van die plankjes vind ik niet mooi, maar een slank meisje met een mooie kont en mooie ronde borsten is natuurlijk wel

Overigens moet ik wel zeggen dat ik wat steviger of zelfs mollige meisjes vaak seksueel wel aantrekkelijker vind dan slanke, en ik denk dat veel mannen dat me me eens zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:46
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Serena Williams ofzo, dát vind ik nou geil!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:47
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:44:
Slank vind ik niet erg, maar dan moet wel mooie vrouwelijke vormen hebben. Van die plankjes vind ik niet mooi, maar een slank meisje met een mooie kont en mooie ronde borsten is natuurlijk wel

Overigens moet ik wel zeggen dat ik wat steviger of zelfs mollige meisjes vaak seksueel wel aantrekkelijker vind dan slanke, en ik denk dat veel mannen dat me me eens zullen zijn.
kun je daar een uitleg voor geven. Een vriend van me zei me dat eens, maar ik vond het eigenaardig... is waarschijnlijk gewoon een gevoel?
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:44:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik wat steviger of zelfs mollige meisjes vaak seksueel wel aantrekkelijker vind dan slanke, en ik denk dat veel mannen dat me me eens zullen zijn.
Hear hear. Ik vind overigens hoe slank/stevig ze is helemaal niet zo erg belangrijk. Erg dun is niet mooi, dik ook niet, maar als het daartussen zit is het wel okay. Ik vind de verhoudingen van de rest van haar lichaam en vooral haar gezicht veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:49
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 24-07-2003 @ 11:47:
kun je daar een uitleg voor geven. Een vriend van me zei me dat eens, maar ik vond het eigenaardig... is waarschijnlijk gewoon een gevoel?
Ik vind het ook, het is misschien moeilijk uit te leggen. Zal wel iets "natuurlijks" zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:51
f1sven
Avatar van f1sven
f1sven is offline
Og ik zeg altijd zo beter een wat molligere vrouw dan zo een anorexia typetje dat vind ik echt niet om aan te zien!
By the way ik ben nieuw hier!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
f1sven schreef op 24-07-2003 @ 11:51:
Og ik zeg altijd zo beter een wat molligere vrouw dan zo een anorexia typetje dat vind ik echt niet om aan te zien!
By the way ik ben nieuw hier!
Welkom!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:55
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
f1sven schreef op 24-07-2003 @ 11:51:
Og ik zeg altijd zo beter een wat molligere vrouw dan zo een anorexia typetje dat vind ik echt niet om aan te zien!
By the way ik ben nieuw hier!
Geef mij maar zon Anorexia persoon
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid "Alcohol is gezond", aldus drinkend nederland
Rerisen Phoenix
14 16-11-2003 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.