Oud 20-12-2003, 20:17
Ziekvanhetalles
Ziekvanhetalles is offline
Ooit tijdens sex per ongeluk de ander pijn gedaan of andersom?
Bijvoorbeeld door vingeren met te lange nagels, door een verkeerde beweging je penis verdraaid, door over-enthousiasme van het meisje ten aanzien van je ballen etc. Dat soort dingen.

Dat laatste overkomt mij wel af en toe. Ik heb graag dat mn vriendin extra aandacht besteed aan mn ballen tijdens sex, en dat daarbij af en toe wat geknepen etc wordt, vind ik echt niet zo erg. Maar af en toe wordt het dan toch iets te ruw en dan krijg je het owwwww-effect. Niet leuk.

Maar goed, vertel.....
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:20
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
wel met nagels, maar niet per ongeluk. een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:25
Fledderpoep
Avatar van Fledderpoep
Fledderpoep is offline
heb wel eens gehad dat ik na afloop bloedde van nagelkrassen op m'n rug. Ben toen wel geschrokken. Laatste keer dat ik een dronken meid heb genomen =\
__________________
"Obey the Salami!"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
antispleen~* schreef op 20-12-2003 @ 20:20:
een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.
ja.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:34
Drizzt
Drizzt is offline
Keer met mijn ex gehad, waren we klaar, ik kijk naar beneden: ehm.. bloed?! Gelukkig viel de schade mee, haar nagels waren wat te lang
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:37
Verwijderd
Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking, het duurde een maand voordat het er weer goed op zat, het onderhuids bindweefsel lag gewoon bloot...
En hij heeft structuurbehang, waar ik wel eens mijn rug aan heb geschaafd, de hele huid was er nu niet af maar er waren wel wat adertjes kapot gegaan dus het bloedde.
We zijn ook wel eens van het bed af gevallen, dat levert dan wat blauwe plekken op.
Hoe dan ook als ik bovenop zit geeft dat soms blauwe plekken, want mijn heupbotten raken zijn liezen dan.
Mijn vriend heeft acne op zijn rug, en daar gaat regelmatig een puistje van kapot tijdens de seks.
We hebben allebei lang haar, en dat raakt wel eens in de knel onder een elleboog of schouder, en dat doet wel pijn, maar zorgt niet echt voor verwondingen.
En ja, dan zijn er nog de keren dat ik per ongeluk te hard in zijn ballen knijp, of dat hij vergeten is zijn nagels te knippen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 20:41
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
hehe ja ik heb ook een keer gehad dat ik mijn hele voet open bleek te hebben geschuurd aan de badkamervloer..
tijdens de seks had ik écht niks door
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 21:03
Laïs
Laïs is offline
Dat hij te diep ging met zijn vingers en mij pijn deed,en dat ik bloedde achteraf.

Ach.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 21:15
Ziekvanhetalles
Ziekvanhetalles is offline
Citaat:
antispleen~* schreef op 20-12-2003 @ 20:20:
een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.
precies. daarom laat ik mn vriendin ook in mn ballen knijpen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 22:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ach ja ik bedoelde het niet zo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 00:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Er komt wel eens een elleboog in een oog, of een knie in een kruis. Verder ben ik heel voorzichtig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb het eens op een houten bankje in het bos gedaan, en ik zat bovenop. Nou, wij er keihard tegenaan; de dag erna zaten er donkerblauwe plekken van zo'n 10 cm doorsnee op mijn knieen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:08
PMEV
Avatar van PMEV
PMEV is offline
Knie in ballen, per ongeluk dan, auw....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 17:40
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mja wel eens gehad,

Nagels iets te hard in zijn rug, iets te ruw bewegen waardoor "meneer " bijna knak zegt.. enne voor de rest niet veel
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 20:10
Thomas
Thomas is offline
Verkeerde bewegingen hebben we wel eens gemaakt. Toen had ik pijn.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:52
Verwijderd
Lage nagels, tegen de muur aanbotsen, door het bed zakken (half) , verkeerde beweging maken.. Maar ja, pain is close to pleasure
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 00:15
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
kan me t niet herrinneren.

alleen te lang door gegaan.
en de volgende ochtend pijn, dat heb ik nogal eens gehad.

een beetje pijn is juist wel lekker ja.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 20:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Niet te lang geleden, zij bovenop. Junior floepte eruit, net op het moment dat zij naar beneden ging. *knak*
Dat was tevens het einde van mijn lust die avond.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 20:37:
Mijn vriend heeft acne op zijn rug, en daar gaat regelmatig een puistje van kapot tijdens de seks.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!! Gadver



Dat is echt ZOOOO goor,... Mn pik zou gelijk gaan hange jonge! BRRRRR
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 15:17
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
dat meisje zal daar wel geen last van hebben
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 16:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Natuurlijk doe je elkaar weleens per ongeluk pijn. Gelukkig kan mijn vriend goed tegen pijn (vind ie zelfs lekker) Daarna zeggen we altijd sorry
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 00:55
jos-fan
Avatar van jos-fan
jos-fan is offline
Volgens mij heeft iedereen dat wel. Ik ben wel eens van het bed af gedonderd, samen met haar. Daarop volgde een minuut of tien van alleen maar lachen. Daarna gelukkig wel de draad opgepakt...



En Goes 15, jij bent echt een klein kind: Met je 20 zou je toch mogen verwachten dat je pubertijd over is, maar helaas...

Citaat:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!! Gadver



Dat is echt ZOOOO goor,... Mn pik zou gelijk gaan hange jonge! BRRRRR
__________________
Overtaking is an Art - Jos Verstappen -

Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 00:57.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 01:47
Verwijderd
Niet echt veel ervaring mee behalve éen aandachtspuntje - tijdens intensief pijpen zijn tanden écht not done (auw, dat deed érnstig pijn).
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 01:51
Kadaver
Kadaver is offline
Mijn penis heeft wel eens een knak-moment gehad toen ze mij aan het afrijden was.

Verder ben ben ik tijdens de seks wel eens door mijn bed gezakt , niet pijnlijk maar wel hilarisch.

En tanden die in de weg zitten tijdens een fellatio
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 24-12-2003 @ 01:51:
Mijn penis heeft wel eens een knak-moment gehad toen ze mij aan het afrijden was.
leef ik toch nog even met je mee.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 18:44
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 20:37:
Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking, het duurde een maand voordat het er weer goed op zat, het onderhuids bindweefsel lag gewoon bloot...
En hij heeft structuurbehang, waar ik wel eens mijn rug aan heb geschaafd, de hele huid was er nu niet af maar er waren wel wat adertjes kapot gegaan dus het bloedde.
We zijn ook wel eens van het bed af gevallen, dat levert dan wat blauwe plekken op.
Hoe dan ook als ik bovenop zit geeft dat soms blauwe plekken, want mijn heupbotten raken zijn liezen dan.
Mijn vriend heeft acne op zijn rug, en daar gaat regelmatig een puistje van kapot tijdens de seks.
We hebben allebei lang haar, en dat raakt wel eens in de knel onder een elleboog of schouder, en dat doet wel pijn, maar zorgt niet echt voor verwondingen.
En ja, dan zijn er nog de keren dat ik per ongeluk te hard in zijn ballen knijp, of dat hij vergeten is zijn nagels te knippen.
Ik heb een litteken op m,n stuitje van het vrijen op vloerbedekking
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:25
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-12-2003 @ 20:10:
Verkeerde bewegingen hebben we wel eens gemaakt. Toen had ik pijn.

m/v

?
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 20:37:
Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking
Onlangs nog hetzelfde gehad, ik dacht eerst dat het een schuurplek van de hockey was, had namelijk tijdens de sex helemaal niks gemerkt. De volgende dag ging het pas echt pijn doen, was knap diep ook. Tijd lang geen Niels-op-z'n-knietjes standjes gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:47
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je bed naast de verwarming staat kun je daar heel erg gemeen je billen aan branden.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:54
Lolita
Avatar van Lolita
Lolita is offline
Schuurplekken op mijn rug, (nu nog steeds te zien en het was toch echt een maand of twee geleden.)
Tja ik ga pleiten voor hoog polige vloerbedekking in haal-hier-je-kranten-voor-je-krantenwijk-op-kantoren.

En inderdaad te lange nagels, te ruw, een elleboog op een verkeerde plaats, iets harder bijten als kon zondat heel mijn bovenarmen en een deel van mijn nek blauw waren van de bijtplekken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:56
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 24-12-2003 @ 01:51:
Mijn penis heeft wel eens een knak-moment gehad toen ze mij aan het afrijden was.
Waarom doet jouw vriendin haar rij-examen op jouw penis?


__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 10:13
Tha Joker
Avatar van Tha Joker
Tha Joker is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-12-2003 @ 01:56:
Waarom doet jouw vriendin haar rij-examen op jouw penis?


hahahahahah


Citaat:
Sidhe schreef op 21-12-2003 @ 23:52:
Lage nagels, tegen de muur aanbotsen, door het bed zakken (half) , verkeerde beweging maken.. Maar ja, pain is close to pleasure
pain is close to pleasure... indeed it is...

die nagels in me rug... rrrrrrrrr, lijkt me wel wat, bleedin' is good
__________________
wazzzaaa bro's?! can't get em up? use those fuckin' switches! *dutch lowrider unity car club*
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfpijniging
B-Hooligan
11 24-11-2005 19:02
Lichaam & Gezondheid Klein beetje verwondinge op me penis
SuPeR TeRRoR
10 05-04-2005 13:30
Seksualiteit Verwondingen door (ruige) sex
Thee Muts
56 16-05-2004 19:48
Algemene schoolzaken geweld tegen criminaliteit
hmvreemd
9 10-12-2003 14:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Illegaal ontkomt aan uitzetting door glas in te slikken
ExeCute
70 09-08-2003 00:14
Lichaam & Gezondheid verwonden in slaap
cyber ian
6 17-07-2003 12:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.