Oud 04-06-2004, 14:58
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik zit met een probleempje....
wij hebben een garage bij 3 paar mensen achter het huis.. dit omdat het eerst allemaal van ons was en mijn pa de garage graag wou houden.... nu zet ik daar de scooter in en reed over de oprijlaan.. waar wij recht van overpad op hebben om binj onze garage te komen.. en nu komt er een buurman naar buiten en die was nogal woest.. ik zal daar niet mogen rijden.. hij zij van dat jullie recht van overpad hebben wil niet zeggen dat je hier mag brommen.. en hij wil dus hebben dat ik die 50 meter met de scooter aan de hand loop.. nou hij is gek er zit toch cker niet voor niks een motortje op echter denk ik dat ik gedram met mijn pa ga krijgen als ik vraag of ik daar wel of niet mag rijden om mijn scooter in de schuur te zetten..?

Gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 15:12
Verwijderd
Hij moet zich niet zo aanstellen. Het is geen misdaad daar met je scootertje langs te rijden. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe hard je daar rijd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:08
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ben het eens met de pesoon boven mij. Rijd je beschaaft, of scheur jij met een noodgang die oprijlaan op? En zelfs dan is 50 m behoorlijk overdreven
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:01
Verwijderd
Denk eens na: hoe zou jij het vinden als iemand in jouw tuin een hoop lawaai gaat maken? Eeen beetje medeleven zou prettig zijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:31
Go
Avatar van Go
Go is offline
Als per dag er niet te vaak langs gaat en je scooter niet te veel lawaai maakt, vind ik dat die buurman niet moet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:53
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Alex schreef op 04-06-2004 @ 19:01 :
Denk eens na: hoe zou jij het vinden als iemand in jouw tuin een hoop lawaai gaat maken? Eeen beetje medeleven zou prettig zijn
maar 50 meter??? trouwens: als hij z'n scooter wil parkéren, neem ik aan dat 'ie niet met 80 km/u over die oprijlaan gaat scheuren (tenzij 'ie een verzekerinbg en een hele goede helm heeft )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:24
Verwijderd
Lijkt me wel dat jij gelijk hebt, maar het is handiger om gewoon met elkaar de zaak uit te praten.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:43
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Anders laat je de scooter gewoon de laatste 50 meter uitrijden.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 05:52
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 04-06-2004 @ 20:53 : (tenzij 'ie een verzekerinbg (...) heeft )
Die verzekering gaat echt niet uitkeren als hij opgevoerd is, dat kan je vergeten. Nou ja, een eventuele schade zullen uitkeren op grond van de WA-dekking van de verzekering en vervolgens elke euro verhalen op de veroorzaker van de schade. Dan mag je hopen het dat een normale schade is en geen letselschade die in de tonnen kan lopen....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 06:24
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Volgens mij is dit meer een kwestie van geluidsoverlast dan van overpad. Je hebt van die gasten (ik beweer hiermee niet dat ts dat is) die het leuk vinden om lekker met hun brommer of scooter te scheuren en extra herrie te maken. Hoe ze dat doen weet ik niet, maar ze kunnen het. Kan me dan voorstellen dat dat gaat irriteren.
Maar wat ik nog wel zou willen weten, heeft die buurman al vaker geklaagd of nu zomaar ineens? Probeer er inderdaad eens over te praten met hem waarom hij vindt dat je moet lopen. Is het echt het geluid, spelen er kinderen van hem op dat pad en is hij bang dat jij ze aanrijdt?
En waarom zou je eigenlijk gedram van je vader krijgen als je het met hem er over hebt?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:08
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ik laat mijn brommer altijd al uitlopen... en zijn kinderen spelen daaar niet... tevens is de grond niet van hem en hebben wij ooit geld betaald om er overheen te mogen rijden.. hij heeft eerder geklaagt... bij mijn vorige scooter die zette ik toen altijd maar bij ons achter in de schuur.. aangezien ik deze nieuwe scooter niet in de verzekering heb.. alleen maar opknap.. rijd ik er misschien eens per week langs.. dit was de eerste keer in 4 maand denk ik nja ik vind dat over dreven! hij drukt zijn auto toch cker ook niet het oprit op...

Mvdg Jan-Hein
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 05-06-2004 @ 16:08 :
hij drukt zijn auto toch cker ook niet het oprit op...

dat moet je de volgende keer tegen hem zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 06:13
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 05-06-2004 @ 16:08 :
nou ik laat mijn brommer altijd al uitlopen... en zijn kinderen spelen daaar niet... tevens is de grond niet van hem en hebben wij ooit geld betaald om er overheen te mogen rijden.. hij heeft eerder geklaagt... bij mijn vorige scooter die zette ik toen altijd maar bij ons achter in de schuur.. aangezien ik deze nieuwe scooter niet in de verzekering heb.. alleen maar opknap.. rijd ik er misschien eens per week langs.. dit was de eerste keer in 4 maand denk ik nja ik vind dat over dreven! hij drukt zijn auto toch cker ook niet het oprit op...

Mvdg Jan-Hein
Hm zoals ik het nu zie heb je een zeikstraal van een buurman. Toch ff proberen om er met het over te praten, en anders dreig je met de rijdende rechter
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:23
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 06-06-2004 @ 07:13 :
Hm zoals ik het nu zie heb je een zeikstraal van een buurman. Toch ff proberen om er met het over te praten, en anders dreig je met de rijdende rechter
Haha, dreigen met de rijdende rechter maakt indruk hoor
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
FF4-Ever schreef op 06-06-2004 @ 11:23 :
Haha, dreigen met de rijdende rechter maakt indruk hoor
Ja, dat menneke is 1 meter 60 ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:57
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik ben best wel bang van mr. Frank V
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Algehele vrijspraak voor Wilders
Alpha_Omega
76 17-07-2011 23:29
Studeren Rechten
Daedalus
54 14-10-2007 14:19
Werk, Geld & Recht actie geoorloofd? (recht van overpad)
dr dribble
18 10-02-2005 17:15
Werk, Geld & Recht Verschillende soorten rechten
Thomas
7 21-11-2003 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.