Oud 07-06-2004, 16:03
Verwijderd
kan iemand mij helpen zoeken met een site waar duidelijk de regels staan over de horeca cao , want ik zoek me gek maar kan niks duidelijks vinden


wat ik bv. wil weten zijn de uren die je max. mag maken en het minimun loon etc.




Als iemand mij kan helpen , graag
Advertentie
Oud 07-06-2004, 16:30
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
cao.pagina.nl???
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 07-06-2004, 16:51
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
ga naar google, tik in 'cao horeca'
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 09-06-2004, 11:16
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
het aantal uur dat je maximaal mag werken is 8, excl een halfuur pauze die je na 4,5 uur werken verplicht moet krijgen
in veel horecabedrijven gebeurt het niet omdat dat heel erg moeilijk is om in te plannen..
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 09-06-2004, 23:42
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
er zijn naar mijn weten 2 horeca-vakbonden en dus ook 2 horeca-cao's, je kan ook gewoon bij je baas (als je dus al in de horeca werkt) een kopie van het cao vragen, is je volste recht.
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Oud 10-06-2004, 15:45
Verwijderd
naja ik werk dus nu zelf 4 jaar in de horeca, en word zwaar genaaid met de werktijden die ze me laten werken , bv 12 uur per dag zonder pauze . dat soort shit , nu weet ik wel dat daar gebeurd en zit er ook niet over te zeiken maar ben et nu een beetje zat dus kwil nu een beetje gaan kijken waar ik recht op heb en zo (beetje laat ) maar krijg nu ook gewoon lichamelijke klachten en me hele sociale leven gaat zon beetje naar de maan.


ik kies er zelf voor hoor , dat wel maar et betekent niet omdat et druk is en ze te weinig personeel hebben dat et personeel daar voor moet op draaien , dus ik ga er nu wel wat van zeggen.


maar heb op inet gezocht maar kon niks duidelijks vinden.
Oud 10-06-2004, 19:20
Verwijderd
Toch nog beter zoeken...
Oud 10-06-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
mandarijn schreef op 09-06-2004 @ 12:16 :
het aantal uur dat je maximaal mag werken is 8, excl een halfuur pauze die je na 4,5 uur werken verplicht moet krijgen
in veel horecabedrijven gebeurt het niet omdat dat heel erg moeilijk is om in te plannen..
Hahaha nou dat gaat niet altijd op. Ik werk via een uitzendbureau speciaal voor horeca en het meeste wat ik ooit heb gewerkt was 13 uur op een dag. Ik kreeg in totaal een uur pauze, maar ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die 14 uur zonder pauze en zonder eten moesten werken.

Het is precies wat je zegt: het vaak alleen op als het uitkomt, als je druk is moet je echter doorwerken.
Oud 10-06-2004, 20:20
Verwijderd
Ik heb net een tabel gevonden. Ik ben 18 mijn minimumloon is € 3,32 , daar is een percentage van 60% op van toepassing. Als je 19 bent wordt dat 70% dus jouw minimumloon wordt dan:
€ 3,87
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht [Loon] Verdien ik genoeg volgens CAO?
Biertank 52
10 29-11-2010 08:24
Werk, Geld & Recht Vragen mbt horeca
Fosca
13 22-09-2010 11:12
Werk, Geld & Recht horeca cao
aim_and_fire
5 21-06-2010 12:32
Werk, Geld & Recht Loon in Horeca
NaamInGebruik
5 24-02-2010 18:40
Werk, Geld & Recht Horeca cao
mooi_boy
15 24-11-2009 09:51
Werk, Geld & Recht Horeca CAO - minimumloon?
Fosca
14 10-02-2009 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.