Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2007, 19:59
Verwijderd
Hier staat de vorige!
'Opeens' was 'ie vol .

Maar, hier weer ruimte zat om je hart te luchten!

Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 20:02.
Advertentie
Oud 15-05-2007, 20:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Leonoor: je hebt gelijk dat realiseer ik me nu ook wel als ik het terug lees

Ontopic: ik wil al een hele tijd mezelf beschrijven op m'n LJ maar steeds schieten er stukjes door m'n hoofd op momenten dat ik niet kan schrijven (op m'n stage, op de fiets, in de trein) en als ik dan achter de pc zit dan wil het niet. Ik heb het al eens geprobeerd toen ik er niet zo over nadacht maar dat werkt niet. Dan schrijf ik niet de dingen die ik wil schrijven dus ik laat het maar weer ff zitten.

Net weer gewerkt, was wel weer lekker, weer ritme Ik heb een drukke dag gehad maar wel lekker doorgewerkt en ik zit hier nu met een heerlijk voldaan gevoel dat m'n verslag weer helemaal is bijgewerkt. Ik moest het ook voor morgen afhebben maar had het eigenlijk al opgegeven en dan lukt het toch, zo tof is dat

Verder mag ik morgen, donderdag en maandag gaan kijken bij een aantal kamers, ben benieuwd en hoop dat er iets leuks tussenzit. Ik ben nog nooit zo vaak uitgenodigd in zo'n korte tijd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2007, 20:40
Redhair
Redhair is offline
Maanmeisje, je kan ook veel gaan treinen. Ik woon in deventer, een huisgenoot van me zit op school in Leeuwarden, een ander in Amsterdam, zij treinen gewoon.

Zo, even bij mijn broer geweest. Mijn kamers zijn schoon, mijn tas gepakt. Nu even kijken of H. er is om een biertje te drinken, dan lekker vroeg naar bed. Niet vergeten morgenochtend mijn kamersleutel in H.'s postvakje leggen, want een van de ratten is hier.
Iedereen die het nodig heeft krijg een dikke knuffel.
Tot volgende week!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-05-2007, 20:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hee Redhair, heel veel succes deze week! (})
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-05-2007, 20:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Redhair: heel veel succes deze week! Echt super goed van je dat je die stap hebt kunnen maken, ben heel benieuwd hoe komende week zal zijn voor je. En ik ben ook heel benieuwd hoe het J. vergaat in de kliniek. Weet je al wanneer bnn de serie uit gaat zenden? Lijkt me wel erg interessant om te volgen

Iig, veel succes en kracht voor jullie beiden!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 15-05-2007, 21:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
0oopz, ben op de bank in slaap gevallen... heb 3 uur liggen slapen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-05-2007, 22:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: succes komende week meis, echt heel veel sterkte, ik hoop dat het je allemaal gaat lukken! *knuf*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-05-2007, 23:23
Verwijderd
Succes Redhair! Komt goed

Ngh. Stom gezeik van mn moeder altijd, prettig hoor. Moet ik een keertje huilen, kan het niet vanwege de repetitie.. En dan zeiken ze daar ook nog eens.

Ahwell. It could be worse.
Oud 15-05-2007, 23:23
kroot
kroot is offline
@ Redhair: heel veel sterkte.
@ Sagana: gefeliciteerd!!
@ Sonho: wouw! Wat goed dat je het gehaald hebt!

mm is het al zo laat. En ik ben een snabbel bij een orkest in Amsterdam, wel tof. Zo doe ik tenminste ervaring op!
Oud 16-05-2007, 06:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Buh. De wekker ging vroeg. En het regent heel hard en ik moet zodadelijk 40 minuten fietsen naar mijn stageschool
Oud 16-05-2007, 07:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aagh over driekwartier examens!

Begin nu zenuwachtig te worden zeg.
Oud 16-05-2007, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 15-05-2007 @ 21:40 :
Maanmeisje, je kan ook veel gaan treinen. Ik woon in deventer, een huisgenoot van me zit op school in Leeuwarden, een ander in Amsterdam, zij treinen gewoon.

Zo, even bij mijn broer geweest. Mijn kamers zijn schoon, mijn tas gepakt. Nu even kijken of H. er is om een biertje te drinken, dan lekker vroeg naar bed. Niet vergeten morgenochtend mijn kamersleutel in H.'s postvakje leggen, want een van de ratten is hier.
Iedereen die het nodig heeft krijg een dikke knuffel.
Tot volgende week!
Heel veel succes !
Oud 16-05-2007, 08:50
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nja, ik ben behoorlijk gespannen. Kben nu m'n pws aan het uitprinten, 26 kantjes, dat moet genoeg zijn, zeker met een video-opname van het practicum erbij, die twintig minuten duurt...

Mja, straks Nederlandsexamen he

Nja, ik hoop iig dat alles goed gaat enzo, maar dat zal wel lukken.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 16-05-2007, 09:01
Verwijderd
Suuces @ alle examenkandidaten!
Good luck @ Redhair. Sterkte meis.
Kroot, bij welk orkest speel je mee in A'dam?
Knuff voor Kwast, Dolce, Nijn, Yana en everyone else.

Et moi?
Ik ben móe, zo onwijs moe. Het is echt niet grappig meer. Nu naar school en werken aan een stomme opdracht en vanmiddag hoop ik m'n kamer nog op te ruimen want het is een bende...
Oud 16-05-2007, 10:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffel en veel geluk voor red hair.. ZET EM OP
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-05-2007, 10:50
Verwijderd
Succes voor de examenkandidaten!

Ik voel me aan de ene kant echt niet blij, maar ik heb m'n tentamen gehaald, met een 8 , dus daar ben ik dan wel weer blij om, maar het onderliggende rotgevoel blijft .
Het het is weer
Oud 16-05-2007, 10:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ thoughtfull.. dat heb ik ook met mijn broertje.. hij leert voor 3 toetsen minder dan ik voor 1 toets leer.. haha maar het schijnt te kunnen (hij is vorig jaar al gezakt maar goed)


-------------------

ot. weer eens last van mijn rug en moe.. straks boodschappen doen en schoonmaken.. moeders is een daggie uit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-05-2007, 10:53
gewoonik
gewoonik is offline
ik voelde me weer beter, maar ja alle kleine dingen kunnen mijn steming al doen omslaan. en altijd de negatieve kant op, andersom gebeurt t me veel minder vaak.
achja.. ik zit gewoon toch echt wel in de knoop met mezelf. ben niet tevreden met mijn innerlijk en uiterlijk.
en ik ben bang voor wat er na dit jaar komt..

en ik schaam me ervoor maar eten gaat ook niet goed...

Laatst gewijzigd op 16-05-2007 om 11:17.
Ads door Google
Oud 16-05-2007, 10:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Kloteweer, zin in vanmiddag, gaaf gesprek.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-05-2007, 10:57
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik zou willen dat ik maat kon houden. Dat ik mezelf niet zoveel zou ontzeggen. Dat ik eet wat ik lekker vind ipv wat "mag".

Ik zou willen dat ik een pak crunchy durfde te halen, maar de kans dat ik daar teveel van eet is te groot. Waarom hebben ze nou ook niet gewoon kleine dag-verpakkinkjes?

Verder ben ik weer lekker aan het kloten..en ik heb niet eens meer hulp. Bah.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-05-2007, 11:00
Verwijderd
Yana, ben je wel weer aan het zoeken naar nieuwe hulp?

OT:
bah vanmiddag naar de dokter. Ik hou niet van bloedprikkende dokters. En ik wil niet dat ze iets vinden, want ja ik heb ruzie met mijn lijf, maar het valt best mee toch? Mama en vriendlief vinden van niet dus nu ga ik maar En ik zocht net op internet en het internet is eng want ik heb nu al allerlei enge ziektes..
Oud 16-05-2007, 11:09
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Ave schreef op 16-05-2007 @ 12:00 :
Yana, ben je wel weer aan het zoeken naar nieuwe hulp?

OT:
bah vanmiddag naar de dokter. Ik hou niet van bloedprikkende dokters. En ik wil niet dat ze iets vinden, want ja ik heb ruzie met mijn lijf, maar het valt best mee toch? Mama en vriendlief vinden van niet dus nu ga ik maar En ik zocht net op internet en het internet is eng want ik heb nu al allerlei enge ziektes..
Ik heb nog een paar keer zelfhulpgroep..en ik zou de leiding bellen omdat zij me kon helpen met nieuwe hulp (advies geven enzo) maar dat heb ik nog niet gedaan.

Soms is het trouwens beter niet op internet te kijken en zelf voor doktertje te gaan spelen . Gewoon gaan!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-05-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 16-05-2007 @ 12:09 :
Ik heb nog een paar keer zelfhulpgroep..en ik zou de leiding bellen omdat zij me kon helpen met nieuwe hulp (advies geven enzo) maar dat heb ik nog niet gedaan.

Soms is het trouwens beter niet op internet te kijken en zelf voor doktertje te gaan spelen . Gewoon gaan!
bellen dus! maar goed, dat weet je zelf ook wel

Ik weet wel dat ik niet op internet moet zoeken Maar mn moeder wil dat ik me laat testen op diabetes, o.a. omdat dat in de familie zit, maar ik wist er weinig van. Dus ik dacht, ik ga eens even zoeken op internet....stomstomstom
Oud 16-05-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
gewoonik schreef op 16-05-2007 @ 11:53 :
ik voelde me weer beter, maar ja alle kleine dingen kunnen mijn steming al doen omslaan. en altijd de negatieve kant op, andersom gebeurt t me veel minder vaak.
achja.. ik zit gewoon toch echt wel in de knoop met mezelf. ben niet tevreden met mijn innerlijk en uiterlijk.
en ik ben bang voor wat er na dit jaar komt..

en ik schaam me ervoor maar eten gaat ook niet goed...
*herkenning*

Wat ben je bang dat er na dit jaar gaat gebeuren?
Oud 16-05-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 16-05-2007 @ 12:14 :
bellen dus! maar goed, dat weet je zelf ook wel

Ik weet wel dat ik niet op internet moet zoeken Maar mn moeder wil dat ik me laat testen op diabetes, o.a. omdat dat in de familie zit, maar ik wist er weinig van. Dus ik dacht, ik ga eens even zoeken op internet....stomstomstom
Maar heeft ze reden om aan te nemen dat je diabetes hebt, buiten het feit dat het in de familie zit?
Advertentie
Oud 16-05-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 16-05-2007 @ 12:30 :
Maar heeft ze reden om aan te nemen dat je diabetes hebt, buiten het feit dat het in de familie zit?
vaak misselijk/overgeven, enorme dorst, veel plassen. veel jeuk over mn hele lijf. terugkerende schimmelinfectie. erg vermoeid. het zóu kunnen, maar ik vind van niet.
Oud 16-05-2007, 11:36
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als ik over twee jaar net zo overgemotiveerd ben als nu, dan vind ik het helemaal tof .

En mijn vriendinnetje moet mailen want ik wil weten hoe het gegaan is. *hint*
Oud 16-05-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 16-05-2007 @ 12:36 :
vaak misselijk/overgeven, enorme dorst, veel plassen. veel jeuk over mn hele lijf. terugkerende schimmelinfectie. erg vermoeid. het zóu kunnen, maar ik vind van niet.
Mmm, ik hoop voor je dat je het niet hebt, maar succes bij de dokter .
Oud 16-05-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-05-2007 @ 11:42 :

Ik maak me zorgen om mijn zusje. Wie kan mij even overtuigen dat je met nauwelijks leren ook je examen wel kunt halen? Dat zal best wel, maar dan moet ze die oefenexamens ook wel wat beter gaan maken. Ik zou het zo naar voor haar vinden als ze het jaar over moest doen. Ze kan het best wel, maar ze is zo... ongemotiveerd en gestrest. Ik wil haar wel helpen maar ik weet dat we binnen de kortste keren dan ruzie krijgen
Laat haar los. Ze wil blijkbaar je hulp niet, anders had ze er wel om gevraagd (als je haar dat tenminste duidelijk hebt gemaakt, dat dat mag.) Meer kun je er niet mee. Als ze het haalt, is dat mooi, als ze het niet haalt, komt ze daar vanzelf wel achter.
Oud 16-05-2007, 12:01
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Bedankt! @ iedereen me gefeliciteerd heeft
En redhair, succes!

Zooo twee daagjes verlof en dan weekend.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 16-05-2007, 12:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb iets besteld voor mijn mama, voor haar verjaardag, en ik hoop dat het gewoon goed gaat met de bestelling. Wat kan ik me daar dan weer druk om maken...

Afwas gedaan, gestofzuigd. Braaf. Nu studeren, dat wordt nog lachen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-05-2007, 12:19
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
De dokter belde me met de mededeling dat ze bij het RV niet de juiste persoon te spreken kon krijgen. En volgende week is ze op vakantie.
En weer 2 weken uitstel.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-05-2007, 12:57
Verwijderd
Aaaaaah, studieontwijkend gedrag .
Maar de 'deadline' staat nu op 2 uur, dan moet ik aan het werk!
Oud 16-05-2007, 12:57
gewoonik
gewoonik is offline
wat er volgend jaar gaat gebeuren?
dat weet ik niet, dat is t juist.
weet niet wat ik ga doen: studeren. niet studeren. waar ga ik wonen?.. enz
Oud 16-05-2007, 14:27
Verwijderd
Ik wil je helpen. Ohnee ik wil je helpen omdat ik daarmee mijzelf ook help? Wat een dag. Damn.
En ik durf niets te zeggen
Oud 16-05-2007, 14:30
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb iets wat ik te lang heb laten wachten eindelijk uitgesproken tegen een goeie vriend. Een kútgesprek volgde, en op een gegeven moment stond ik op het punt het gesprek af te kappen en daarmee een vervelende situatie te scheppen. Toch doorgegaan, het werd nog zwaarder, maar uiteindelijk zijn we eruit gekomen. Ik ben blij, en zowaar trots op mezelf.
__________________
Guitarred and feathered
Ads door Google
Oud 16-05-2007, 14:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Eigenlijk heb ik gewoon zin om de rest van de middag foto's in te gaan plakken, maar die kan ik vrijdag pas ophalen, dus dat kan niet. Misschien maar goed ook, want ik kan mijn tijd veel beter besteden. Gelukkig hoef ik straks alleen tagliatelle nog te koken, de restjes van de groenten en vis van gisteren kunnen zo in de magnetron.
Mijn zusje is vandaag begonnen met haar eindexamens, en eigenlijk ben ik best nieuwsgierig hoe het haar vergaat.
Oud 16-05-2007, 16:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutexamens!
Oud 16-05-2007, 16:59
Verwijderd
Vanmiddag geprobeerd te studeren maar concentreren gaat moeilijk dus het ging heel langzaam.
En dan word ik nu boos op mezelf dat ik te weinig gedaan heb en ga ik me op zitten jutten en en en en.....

*zucht*

Ik moet tevreden zijn met wat ik wél gedaan heb, maar dat is zo moeilijk .

Nu het eten voorbereiden en dan morgen verder met studeren.
Oud 16-05-2007, 17:04
Verwijderd
Wat er fout ging?
Ik denk de jaren, teveel jaren te lang goed.
Je kunt de dans wel lang ontspringen.
Tot het moment en dat is nu:
Dat je toch eens dansen moet

Maar wees niet bang het komt wel goed,
't Lijkt koud en killer dan het is.
'k Denk vaak aan jou, en hoe je thuis bent.
Denk jij aan mij en wat ik doe?
En wie ik mis?
Oud 16-05-2007, 17:21
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vorige week heb ik een aantal keer een flinke huilbui gehad, daarna niet meer. Maar dat komt omdat ik het wegslik want ik heb al de hele week het gevoel dat ik overal om kan huilen, zelfs om dingen die helemaal niet om van te huilen zijn. Ik moet in de meest nietszeggende situaties al mijn tranen wegslikken. Ik voel me kwetsbaar, klein en onzeker, er is veel dat onveilig voelt en ook daarom verschijnen de tranen misschien wat eerder nu. Ik weet niet zo goed wat het anders is.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-05-2007, 18:34
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik maandag word opgenomen in revalidatiecentrum.. Eh oke.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-05-2007, 18:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 16-05-2007 @ 12:36 :
Als ik over twee jaar net zo overgemotiveerd ben als nu, dan vind ik het helemaal tof .

En mijn vriendinnetje moet mailen want ik wil weten hoe het gegaan is. *hint*
D0ne maar ik moest PLOTSELING beneden wentelteefjes eten en Wiskunde maken en toen was het laat want een zeker Utrechts persoon (<3!) kwam ook nog sowwie.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-05-2007, 19:00
Verwijderd
Telkens als mijn zus belt, schrik ik en denk ik dat het zover is. Maar dan gaat het over Hollands Next Topmodel. Ook wel belangrijker nieuws hoor Zo kunnen ze zeer waarschijnlijk het huisje dat ze willen kopen En mijn zwager heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald

Mijn man zegt telkens lieve babydingen. Dat hij zo graag een baby wil enzo. Dat vind ik echt lief om te horen Ik piep al 7 jaar dat ik kinderen wil. En sinds twee jaar vind ik dat ook echt een mogelijkheid qua leeftijd. Pff, wel moeilijk hoor.
Maar goed, de komende 2 á 3 jaar ga ik me storten op mijn nichtje
Oud 16-05-2007, 19:53
Verwijderd
@ Andijvie: ik herken het gevoel maar ik wil eerst afstuderen, want daar komt niks meer van als ik een baby zou hebben denk ik
Oud 16-05-2007, 19:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik droomde van de week dat ik zwanger was echt bizar was dat want het leek heel echt en ik was me gelijk druk aan het maken hoe dat dan moest op vakantie enzo (ik ga interrailen), was toch wel blij dat het maar een droom was

Ontopic: Net wezen kijken bij een kamer, het was wel okee maar ik vind het denk ik wel vrij duur voor wat het is. Ik ga morgen en maandag ook nog ergens kijken maar ben zo bang dat als ik dan niet uitgekozen wordt ik te laat ben voor deze kamer en dat die dan al weg is. Ik weet het niet zo goed allemaal
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-05-2007, 20:52
Verwijderd
Oh, fijn, we kunnen geen water meer uit de kraan drinken vanwege de E-coli bacterie. Al het water in de supermarkten was vanmiddag al uitverkocht, maar m'n broer had gelukkig nog wat kunnen krijgen. Ik heb zijn laatste flesje gekregen om mijn medicijnen in te kunnen nemen. Handig dit...
Oud 16-05-2007, 20:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
jeetje, stopt het dan nooit? morgen maar even bellen want het gaat niet zo als het moet. Natuurlijk krijg ik als ik bel ook niet te horen wat ik wil en voel ik me daarna wellicht alleen maar slechter, maar ja...wat moet ik anders? ik voel me gewoon beroerd en het moet niet uit de hand gaan lopen ofzo.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-05-2007, 20:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-05-2007 @ 21:52 :
Oh, fijn, we kunnen geen water meer uit de kraan drinken vanwege de E-coli bacterie. Al het water in de supermarkten was vanmiddag al uitverkocht, maar m'n broer had gelukkig nog wat kunnen krijgen. Ik heb zijn laatste flesje gekregen om mijn medicijnen in te kunnen nemen. Handig dit...
Als je het water kookt en tenminste twee minuten door laat koken mag je het wel drinken hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-05-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-05-2007 @ 21:57 :
Als je het water kookt en tenminste twee minuten door laat koken mag je het wel drinken hoor
Maar dat schijnt enorm smerig te zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.