Advertentie | |
|
05-04-2013, 19:44 | |
Verwijderd
|
Als je een klas vol met Muutjes had, dan wel ^^
Ik heb net heel stoer een lamp proberen op te hangen, maaaarrrrr dat is nog niet simpel. Deze toch niet met bedrading uit de jaren stillekes. Ik durfde niet te gaan klooien terwijl de stroom nog aan stond, dus die had ik uitgezet (schakelaartjes testen in de meterkast, gelukkig heb ik niet veel apparaten die van slag kunnen raken. Behalve het modem en de digitv en waar hangen die aan? Juistem!). Toen kabeltjes losdraaien want er zijn 4 kabeltjes die tot 2 kabeltjes zijn samengedraaid en mij Ikealamp heeft 4 kleine prutsgaatjes en geen 2 grote. Proberen die er in te proppen terwijl mijn nek al een jankmelodie aanhief. Na veel gepruts en pijn, lukte het niet omdat ik een plettang mis en mijn films gingen beginnen, dus opgegeven, stroom terug aan zodat ze opgenomen kunnen worden. De lamp moet op de gang. De modem zit in de hoek in de living. Wie verZint dat! |
05-04-2013, 19:49 | |
Ik heb zin in koffie, maar ik ben ook erg toe aan een nacht heel erg goed slapen. Dilemma. Ik denk dat ik 1 kopje koffie doe en dan op een redelijk normale tijd ga pitten, dat dat wel moet lukken nu ik toch weer meer pillen moet slikken. Misschien is het juist wel slim, anders ga ik nu al slapen en dan verneuk ik mijn ritme ook.
05-04-2013, 20:22 | |||
Citaat:
Citaat:
05-04-2013, 20:40 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Oh dit komt over als grote drama maar ik ben heel tevreden en gelukkig met mijn leven nu hoor Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-04-2013 om 21:15. |
05-04-2013, 21:21 | |
Ik zat uploadtv te kijken. Leuk idee maar teeeeeeeeering wat een slechte presentatie. Dat vrouwmens probeert alleen maar een beetje mooi te zijn ofzo, maar ze kan niet presenteren en niet interviewen en die man lijkt me iemand die zelf niet weet hoe je moet emailen. Wat een droeftoeters.
05-04-2013, 21:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En tering, wat een vreemde moeder heb je dan. Niet dat ik je verhaal in twijfel trek hoor, maar hoe weet je dat zij die brief had geschreven? Meh, wel mooi klote dan, sta je dan met je goeie gedrag, zeg maar. Lijkt me inderdaad wel heel vreemd, dat je geen "Thuis" meer als basis hebt, ik merk nu pas (nu ik 200 km verderop woon) hoe belangrijk dat mijn ouders als basis zijn. En ik weet best dat het geen groot drama is, daar zijn je posts te positief voor. Al helemaal nu je uit de fetish-kast bent en cola aan het minderen bent enzo. Hmm. Dit klinkt lekker vreemd. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel, hoop ik |
05-04-2013, 21:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En Pip, is er zoveel verschil dan ook hoe jullie moeder jou en je zus behandelt? En ja, als mensen beginnen over het is toch je kind of het zij toch je ouders, dan snuif ik altijd wel eens. Mensen beseffen niet welke droeftoeters er soms rondlopen. |
05-04-2013, 21:36 | |
Verwijderd
|
Ik denk dat mensen op zich best een punt hebben als ze zeggen 'het is toch je kind / je ouders'. Ik denk namelijk dat Pip misschien nog wel meer moeite erin heeft gestoken dan voor willekeurige andere mensen omdat het haar ouders zijn, maar goed, er is voor alles een grens en die hebben ze wel heel duidelijk bereikt ja.
|
05-04-2013, 21:52 | ||
Citaat:
05-04-2013, 21:53 | ||
Citaat:
05-04-2013, 21:53 | ||
Citaat:
05-04-2013, 22:06 | |
Ik heb honger, dus nu heb ik cornflakes in plaats van chocolade of koek gepakt Niet dat het veel uitmaakt, ofzo, maar het voelt al iets gezonder
En mijn cornflakelepel lag niet in de la Dus nu eet ik cornflakes met een vreemde lepel.
|
|