Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat wist ik al, volgende keer wel een foto hoor. ![]() Als de GTW's massaal uitvallen aan de kinderziektes en de Maaslopers zijn teruggegeven aan NS, dan mis je ze vast nog wel. ![]() In Blerick komt ook de onderhoudwerkplaats.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Neonazi's kerven hakenkruis in heup vrouw
Uitgegeven: 23 november 2007 22:14 Laatst gewijzigd: 23 november 2007 22:15 BERLIJN - Neonazi's in de Duitse plaats Mittweida hebben een hakenkruis gekerfd in de heup van een 17-jarig meisje. ANP De tiener was een zesjarige allochtoon meisje te hulp geschoten dat werd lastiggevallen door de rechtsextremisten, maakte de Duitse politie vrijdag bekend. De daders namen de benen nadat de vrouw had teruggevochten toen ze het SS-insigne in haar wang dreigden te kerven. Verdachten In het appartement van een van de verdachten troffen agenten nazi-spullen aan. Tegen één persoon is een strafrechterlijk onderzoek ingesteld. Een arrestatiebevel ligt er niet. De rechtbank in Chemnitz wees een verzoek daartoe af. Gadverdamme, wat een tuig.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In Blerick is ook niks, dus er is nog genoeg plaats.
||
Citaat:
Het ligt ook vrij centraal op de lijn en heeft goede aansluitingen op de rest van het spoorwegnet. Wellicht dat dat ook speelt. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Blerick ligt sowieso ook op de lijn Venlo - Eindhoven - rest van Nederland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het nogal raar dat mensen zo kwaad reageren op mensen die voor de trein springen. Oke, er zijn methodes die socialer zijn, maar staat dan niemand stil bij de ellende die iemand doormaakt om tot zo'n daad te komen? Ik zou het in ieder geval vreselijk vinden om mee te maken dat iemand voor mijn trein sprong, en niet (alleen) omdat ik dan vertraging heb en zo. |
![]() |
||
Citaat:
I know. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, dat is natuurlijk ook vervelend. En het is ook vervelend voor de mensen die er een trauma aan overhouden (machinist, conducteur ed). Ik ben ook blij dat ik op dat moment de conducteur niet ben die het lijk (of wat er van over is) moet gaan afdekken met een deken en een machinist rijdt toch iemand dood. Machinisten rijden soms nooit meer op een trein.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De machinist had dat waarschijnlijk ook gedacht, maar de trein was sowieso al af aan het remmen en stond toen ook heel snel stil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
huur gewoon een boot, schrijf een broef, spring overboord en mensen hebben er zo min mogelijk last van. ik ken te veel verhalen van kinderen die mama hangend in het trapgat vinden of dochter onder de pillen in de badkamer of whatever. dat maakt me gewoon boos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en daarbij geloof ik ook dat zelfmoord een zwakke oplossing is, een soort weglopen voor je problemen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |