Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() amen Ik heb mijn goeie winterhumeur zodra het gaat sneeuwen en vriezen klapt dat om en mopper ik op alles wat los en vast zit. dus geniet er nu nog maar van
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben gek op deze week, deze week is geweldig geweldiger dan vorige week, en volgende week wordt NOG beter en die trend hou ik nu al maanden vol ![]() Citaat:
![]() alleen als iemand lelijk is draait alles in zijn/haar leven om mooier worden voor anderen geeft af en toe een beetje verandering de kick zo vind ik mezelf bijvoorbeeld mooi genoeg dus wat ik zo nu en dan doe ik dat ik iets wat al goed is naar iets anders verander wat ook goed is en kijk wat ik er dan van vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
En tsja, echte schoonheid zit toch van binnen, het klinkt misschien cliche en "nee dat is niet waar bladiebla" maar hoe je je ECHT voelt dat straal je uit, en wat je uitstraalt bepaalt een HEEL groot deel van je uiterlijk
![]() Zo ken ik fysiek bloedmooie meiden die ik echt lelijk vind vanwege hun arrogante kuthouding en fysiek niet echt bijzonder aantrekkelijke meisjes die ik heel erg mooi vind omdat ze zo'n mooie houding en attitude hebben i.c.m. en niet al te lelijk uiterlijk. Fysieke verschijning is wel een DEElL van het uiterlijk maar lang niet alles. omfg ik heb een deja vu, ik heb EXACT hetzelfde getypt god-wete-hoe-lang geleden op een ander subforum en volgens mij was Kazet toen ook in die discussie XD
|
Verwijderd
|
Ik heb ook al mijn hele leven dit kapsel, min een paar dramatische misstappen die ik graag met jullie deel. Op mijn negende had ik semikort haar dat aan de achterkant opgeschoren was
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() voor vrouwen is het zeker ook een groot percentage. tsja als een vrouw zo lelijk als de nacht is zal het vrij weinig uitmaken maar het innerlijk kan het verschil maken tussen een middelmatig fysiek aantrekkelijk persoon en een extreem aantrekkelijk persoon.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |