Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
bullshit
voor vrouwen is het zeker ook een groot percentage. tsja als een vrouw zo lelijk als de nacht is zal het vrij weinig uitmaken maar het innerlijk kan het verschil maken tussen een middelmatig fysiek aantrekkelijk persoon en een extreem aantrekkelijk persoon.
Nee hoor. Uitstraling kan wel een verschil maken in hoe snel een man op een vrouw afstapt natuurlijk. Een depressieve emo die zich in een hoekje aan het snijden is ziet er niet erg toegankelijk uit, ook al is ze nog zo heet.
Advertentie
Oud 11-12-2007, 11:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar jij vindt een andere haarkleur ook niet "mooier". Je vindt het gewoon, om de een of andere obscure reden, "cool".
Nja sommige haarkleuren zijn wel heel mooi vind ik, maar dat hangt heel erg van de persoon af. Ik wil gewoon wat anders, en rood haar is mooi. Nu hopen dat het niet snel vervaagd, want ik heb het al eens rood gehad en dat was toen wel zo!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 11:37
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Nee hoor. Uitstraling kan wel een verschil maken in hoe snel een man op een vrouw afstapt natuurlijk. Een depressieve emo die zich in een hoekje aan het snijden is ziet er niet erg toegankelijk uit, ook al is ze nog zo heet.
een extreem arrogante trut kan nog zo vreselijk heet en/of geil zijn en mij persoonlijk misschien aanbidden, ik vind dat extreem arrogante meestal maar een zielige/kinderachtige houding en dat trekt mij totaal niet aan.

No offense Kazet, voor mannen kan ik het niet beoordelen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 11:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik moet zo stof kopen voor het decor van een toneelstuk, maar ik heb geen zin.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Centimetertje of 60
Nice. Mijn metingen varieren van 50 tot 70 cm het komt iig tot aan mijn middel.
Oud 11-12-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
een extreem arrogante trut kan nog zo vreselijk heet en/of geil zijn en mij persoonlijk misschien aanbidden, ik vind dat extreem arrogante meestal maar een zielige/kinderachtige houding en dat trekt mij totaal niet aan.

No offense Kazet, voor mannen kan ik het niet beoordelen
Ja, maar er zit natuurlijk een verschil tussen "willen neuken" en "relatiemateriaal". Zo'n snijdende emo is natuurlijk voor mij ook geen relatiemateriaal, maar zeker wel neukbaar als ze er goed uit ziet.
Oud 11-12-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Nice. Mijn metingen varieren van 50 tot 70 cm het komt iig tot aan mijn middel.
Ja bij mij ook zoiets. Het komt denk ik zo'n 10 centimeter boven mijn reet, maar ik ben ook wel een stuk langer dan jij.
Oud 11-12-2007, 11:42
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ja, maar er zit natuurlijk een verschil tussen "willen neuken" en "relatiemateriaal". Zo'n snijdende emo is natuurlijk voor mij ook geen relatiemateriaal, maar zeker wel neukbaar als ze er goed uit ziet.
Ik pas op alle vrouwen die expres in zichzelf snijden
noch voor relaties noch voor seks wil ik ze
eenieder die zichzelf bewust mutileert mist de boot als ze mij zou willen. Maar geen nood, ze kan gelukkig lekker doorsnijden om de pijn van mijn afwijzing te verwerken ;x t zou me een worst wezen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 11:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jullie haar is zo lang.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik pas op alle vrouwen die expres in zichzelf snijden
noch voor relaties noch voor seks wil ik ze
eenieder die zichzelf bewust mutileert mist de boot als ze mij zou willen. Maar geen nood, ze kan gelukkig lekker doorsnijden om de pijn van mijn afwijzing te verwerken ;x t zou me een worst wezen
Onzin. Maar jij bent maagd (toch?), dus een echt gefundeerd oordeel kun je toch niet geven.
Oud 11-12-2007, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Jullie haar is zo lang.
Dat is kvlt. (en de bril vooral)
Oud 11-12-2007, 11:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Onzin. Maar jij bent maagd (toch?), dus een echt gefundeerd oordeel kun je toch niet geven.
Lol wat is dat nou voor kutreden. Hij kan dan toch best voorkeuren hebben.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Lol wat is dat nou voor kutreden. Hij kan dan toch best voorkeuren hebben.
Ja, natuurlijk. Maar het zijn dan niet de "natuurlijke" voorkeuren.

Oftewel: hij geeft een sociaal wenselijk antwoord.
Oud 11-12-2007, 11:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Right. Alsof mensen nadat ze seks hebben gehad ineens een andere mening hebben.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Right. Alsof mensen nadat ze seks hebben gehad ineens een andere mening hebben.
ja
Oud 11-12-2007, 11:48
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Onzin. Maar jij bent maagd (toch?), dus een echt gefundeerd oordeel kun je toch niet geven.
Ja dus? de laatste jaren bewust hoor
Ik duik gewoon principieel niet met de eerste de beste sloerie t nest in

Citaat:
Lol wat is dat nou voor kutreden. Hij kan dan toch best voorkeuren hebben.
idd dank je voor de backup

Citaat:
Ja, natuurlijk. Maar het zijn dan niet de "natuurlijke" voorkeuren.

Oftewel: hij geeft een sociaal wenselijk antwoord.
Haha, alleen jouw antwoord is "sociaal wenselijk"?
sorry hoor, maar ik noem dat een meelopersattitude
Voor zover ik weet mag je in dit land nog je eigen mening en je eigen principe's hebben, maar als jij graag op elk punt de kudde achterna loopt moet je dat zelf weten Is je eigen keuze
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Haha, alleen jouw antwoord is "sociaal wenselijk"?
sorry hoor, maar ik noem dat een meelopersattitude
Voor zover ik weet mag je in dit land nog je eigen mening en je eigen principe's hebben, maar als jij graag op elk punt de kudde achterna loopt moet je dat zelf weten Is je eigen keuze
Huh? Nee, jouw antwoord is sociaal wenselijk. Het is sociaal wenselijk - tenminste, in hoger opgeleide kringen - om als man niet met de eerste de beste in bed te duiken. Maar in feite willen alle mannen dat natuurlijk wel, zo is men immers biologisch voorgeprogrammeerd.
Oud 11-12-2007, 11:53
Verwijderd
Haha, Kazet is weer bezig
Oud 11-12-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Haha, Kazet is weer bezig
Oud 11-12-2007, 11:55
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Huh? Nee, jouw antwoord is sociaal wenselijk. Het is sociaal wenselijk - tenminste, in hoger opgeleide kringen - om als man niet met de eerste de beste in bed te duiken. Maar in feite willen alle mannen dat natuurlijk wel, zo is men immers biologisch voorgeprogrammeerd.
Is dat je excuus om het te doen?

En om nog even terug te komen op "sociaal wenselijk"
Jouw houding is wat "sociaa wenselijk" is bij de moderne jeugd hoor. Kijk hoer er tegen mensen wordt aangetrapt die nog maagd zijn. Er zijn mensen die pogen maagdelijke mensen te behandelen als "mindere mensen". Hoe zielig is dat?
Die mensen baseren dus het begrip eigenwaarde op het aantal personen v/d andere sexe die ze t bed in hebben gekregen. Als dat alles is wat ze te bieden hebben heb ik eigenlijk een beetje medelijden met die lui.

Ik heb helemaal geen sensor die bij elke vrouw zegt "duik er mee het bed in"
Ik heb een minimum, mjah misschien duik ik met een enkeling wel meteen het nest in, maar dan moet het ECHT een bijzonder perfect iemand zijn.
Mjah misschien komt dat wel omdat mijn genenpoule alleen vrouwen selecteert met een goeie genepoule omdat ik me de luxe kan permitteren. geen idee. Ik weet niet hoe dat allemaal exact werkt.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Is dat je excuus om het te doen?
Nee, ik ben monogaam. Ik zou het - instinctief - wel wíllen doen, maar dat doe ik niet omdat het niet zo praktisch is en ik liever bij mijn vriendin blijf.
Citaat:
En om nog even terug te komen op "sociaal wenselijk"
Jouw houding is wat "sociaa wenselijk" is bij de moderne jeugd hoor. Kijk hoer er tegen mensen wordt aangetrapt die nog maagd zijn. Er zijn mensen die pogen maagdelijke mensen te behandelen als "mindere mensen". Hoe zielig is dat?
Die mensen baseren dus het begrip eigenwaarde op het aantal personen v/d andere sexe die ze t bed in hebben gekregen. Als dat alles is wat ze te bieden hebben heb ik eigenlijk een beetje medelijden met die lui.
Onzin. Men ziet 50 cent op TV en denkt meteen dat bij de jeugd een losse seksuele moraal heerst. De feiten zijn echter dat men gemiddeld voor het eerst seks heeft als men 16½ jaar is. Zelfs bij de vmbo-jeugd is zogenaamde "Breezer-seks" een hoge uitzondering.
Citaat:
Ik heb helemaal geen sensor die bij elke vrouw zegt "duik er mee het bed in"
Ik heb een minimum, mjah misschien duik ik met een enkeling wel meteen het nest in, maar dan moet het ECHT een bijzonder perfect iemand zijn.
Mjah misschien komt dat wel omdat mijn genenpoule alleen vrouwen selecteert met een goeie genepoule omdat ik me de luxe kan permitteren. geen idee. Ik weet niet hoe dat allemaal exact werkt.
Nou, het werkt zo: het is voor jouw genen het beste als je zo veel mogelijk wijven neukt, onafhankelijk van of die vrouwen nu goede of slechte genen hebben. Natuurlijk is er wel een voorkeur voor vrouwen met goede genen, maar als je 2 kinderen hebt, waarvan 1 van een "goede" vrouw en een van een "slechte", is dat nog altijd beter voor je genen dan slechts 1 kind van de "goede" vrouw. De seksuele selectie wordt dan dus ook gedaan door de vrouw en niet de man, immers, de vrouw kan maar één keer per 9 maanden zwanger zijn. Dit verklaart tevens het bestaan van prostitutie: hoeren zijn vrouwen omdat mannen zo veel mogelijk willen neuken, ongeacht de status van hun sekspartner, terwijl gigolo's relatief erg zeldzaam zijn, omdat vrouwen kieskeurig zijn. Jij bent dus ook voorgeprogrammeerd om zo veel mogelijk wijven te neuken, of je dat nu leuk vindt of niet.
Oud 11-12-2007, 12:16
Verwijderd
Ik denk dat ik deze avatar wel een paar dagen ga houden.
Oud 11-12-2007, 12:27
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dit verklaart tevens het bestaan van prostitutie: hoeren zijn vrouwen omdat mannen zo veel mogelijk willen neuken, ongeacht de status van hun sekspartner, terwijl gigolo's relatief erg zeldzaam zijn, omdat vrouwen kieskeurig zijn. Jij bent dus ook voorgeprogrammeerd om zo veel mogelijk wijven te neuken, of je dat nu leuk vindt of niet.
oh wacht hier heb ik heel toevallig WEL iets over gelezen.
Feit is dit:
1/3 v/d kinderen op deze planeet heeft niet de vader die hij/zij DENKT te hebben?
He? hoe kan dat nou?
Ik zal het uitleggen: In haar meest vruchtbare periode wordt de vrouw retegeil en instinctief moet ze van haar systeem dan zoveel mannen neuken?
He wtf? dat gaat tegen Kazet's theorie in?
Luistern EN HUIVER!
Een vrouw kan maar eens in de 9 maanden een kind krijgen en de zaadcel die dat kind heeft gemaakt is haar ticket naar voortplanting op deze planeet.
Echter, er zijn TWEE soort zaadcellen. Zaadcellen die vechten en zaadcellen die bevruchten. Nu zijn de zaadcellen van mannen met sterke genen sterker en hebben een grotere kans op de eicel van de vrouw te bevruchten
Dus....als een vrouw een zo sterk, levensvatbaar mogelijk kind wil baren neukt zo zoveel mogelijk mannen zodat de zaadcellen in haar uterus een felle strijd voeren en ze uiteindelijk een hele sterke zaadcel in haar eicel krijgt die het kind wat ze krijgt goeie genen geeft, en dus een grotere kans op overleven op deze planeet.


__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
He wtf? dat gaat tegen Kazet's theorie in?
Helemaal niet, noob. Vrouwen zoeken een betrouwbare man om een relatie mee te beginnen. Vervolgens zoeken ze een (of meerdere) "macho" man(nen) om mee te neuken. Dat maakt ze niet minder kieskeurig.
Oud 11-12-2007, 12:33
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
*stukje knip*
je zegt ' nu is het zo nietsig' maar dat is toch net wat je wilt, tenminste dat maak ik op uit dat je niet met hem wil zoenen.
Ja maar niet zoenen is een beetje nietsig maar dit is heeel nietsig

Citaat:
Ik heb gelukkig nooit relatiecrises
How come?

Citaat:
Ik ga mijn haar rood verven! Nja, niet nu, vanavond of morgen ofzo!
Foto's?!

Citaat:
Ja, maar er zit natuurlijk een verschil tussen "willen neuken" en "relatiemateriaal". Zo'n snijdende emo is natuurlijk voor mij ook geen relatiemateriaal, maar zeker wel neukbaar als ze er goed uit ziet.
Jij neukt helemaal niets dan je vriendin dus jouw mening slaat nergens op!

Citaat:
Onzin. Maar jij bent maagd (toch?), dus een echt gefundeerd oordeel kun je toch niet geven.
Trophus daarentegen kan bij elk meisje de keuze maken of hij haar wel of niet neukbaar vindt!


Hej mensen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 12:33
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Helemaal niet, noob. Vrouwen zoeken een betrouwbare man om een relatie mee te beginnen. Vervolgens zoeken ze een (of meerdere) "macho" man(nen) om mee te neuken. Dat maakt ze niet minder kieskeurig.
ja maar de betrouwbare man willen ze stiekem alleen maar als het vaderfiguur voor het kind ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:34
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ja maar de betrouwbare man willen ze stiekem alleen maar als het vaderfiguur voor het kind ;x
ohw jij ben zo cliché fout
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 12:34
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Trophus daarentegen kan bij elk meisje de keuze maken of hij haar wel of niet neukbaar vindt!


Hej mensen

hihi


hoi PD
hoe vaart u vandaag?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Jij neukt helemaal niets dan je vriendin dus jouw mening slaat nergens op!
Jawel, zie mijn verdere uitleg.
Citaat:
Trophus daarentegen kan bij elk meisje de keuze maken of hij haar wel of niet neukbaar vindt!
Nee, dat kan hij niet. Instinct bepaalt namelijk of je iemand aantrekkelijk vindt of niet.
Oud 11-12-2007, 12:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
ohw jij ben zo cliché fout
lach maar. ik ben een goeie vaderfiguur EN een man met sterke genen voor het kind A winnar is me!
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
How come?
Geen aanleiding?
Oud 11-12-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
ja maar de betrouwbare man willen ze stiekem alleen maar als het vaderfiguur voor het kind ;x
Dat klopt. Maar de betrouwbare man maakt in de praktijk dus ook een 2/3 kans om wel degelijk zijn genen door te geven.
Oud 11-12-2007, 12:36
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dat klopt. Maar de betrouwbare man maakt in de praktijk dus ook een 2/3 kans om wel degelijk zijn genen door te geven.
dat hangt van zijn keuze van vrouwen af
Als hij een relatie begint met een slet. welnu, hij is een betrouwbare man en dus monogaan. De slet neukt alles wat macho is en los en vast zit, tsja, de kans dat die genen van de betrouwbare man nog doorkomen is dan bar klein
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
hej troof Ik vaar op ijswater
en u?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
dat hangt van zijn keuze van vrouwen af
Als hij een relatie begint met een slet. welnu, hij is een betrouwbare man en dus monogaan. De slet neukt alles wat macho is en los en vast zit, tsja, de kans dat die genen van de betrouwbare man nog doorkomen is dan bar klein
Ja, daarom kiezen mannen ook sletjes uit voor one night stands, en opteren ze voor een betrouwbaar ogende vrouw voor relaties.
Oud 11-12-2007, 12:38
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Jawel, zie mijn verdere uitleg.Nee, dat kan hij niet. Instinct bepaalt namelijk of je iemand aantrekkelijk vindt of niet.
UIt jouw verdere uitleg blijkt dat jij er wel over nadenkt, maar nooit serieus genoeg omdat je toch wel bij jw vriendin wilt blijven.
Troof heeft dat niet dus zijn mening lijkt me wenselijker!!

Citaat:
lach maar. ik ben een goeie vaderfiguur EN een man met sterke genen voor het kind A winnar is me!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 12:39
Verwijderd
Wat een lelijke trouwringen
Oud 11-12-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
UIt jouw verdere uitleg blijkt dat jij er wel over nadenkt, maar nooit serieus genoeg omdat je toch wel bij jw vriendin wilt blijven.
Troof heeft dat niet dus zijn mening lijkt me wenselijker!!
Mijn punt is dus: Trophus heeft dat wél, alleen hij ontkent het, of hij is er zich niet van bewust.
Oud 11-12-2007, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Wat een lelijke trouwringen
Pleonasme.
Oud 11-12-2007, 12:41
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Mijn punt is dus: Trophus heeft dat wél, alleen hij ontkent het, of hij is er zich niet van bewust.
wat heeft trophus wel? Een stop op zijn seksuele gevoelens om zijn vriendin te beschermen?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Pleonasme.
Omdat ringen altijd lelijk zijn, of omdat trouwringen altijd lelijk zijn?
Oud 11-12-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
wat heeft trophus wel?
De instinctieve drang om zo veel mogelijk wijven te neuken.
Oud 11-12-2007, 12:41
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
hej troof Ik vaar op ijswater
en u?
Ik vaar op open zee en de horizon is prachtig aan alle zijden

Citaat:
Ja, daarom kiezen mannen ook sletjes uit voor one night stands, en opteren ze voor een betrouwbaar ogende vrouw voor relaties.
Mijn genenpoule weert alle sletten en slechte vrouwen uit mijn selectie omdat mijn genen te waardevol zijn om te riskeren aan een ontrouwe vrouw


Citaat:
UIt jouw verdere uitleg blijkt dat jij er wel over nadenkt, maar nooit serieus genoeg omdat je toch wel bij jw vriendin wilt blijven.
Troof heeft dat niet dus zijn mening lijkt me wenselijker!!


[afbeelding]
Ik ben het meest wenselijke op de planeet

P.S. was dat een aanzoek?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Omdat ringen altijd lelijk zijn, of omdat trouwringen altijd lelijk zijn?
Beide.
Oud 11-12-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn genenpoule weert alle sletten en slechte vrouwen uit mijn selectie omdat mijn genen te waardevol zijn om te riskeren aan een ontrouwe vrouw
Je snapt het niet. Genen kun je niet riskeren.
Oud 11-12-2007, 12:42
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Mijn punt is dus: Trophus heeft dat wél, alleen hij ontkent het, of hij is er zich niet van bewust.
Neen lees de vorige post van mij
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:42
Verwijderd
Mijn trouwring is mooi
Oud 11-12-2007, 12:42
Verwijderd
Oeh, ik ga kijken of ik studieboeken kan bestellen voor volgend semester!
Oud 11-12-2007, 12:42
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Je snapt het niet. Genen kun je niet riskeren.
Ik ben een trouw figuur, als ik trouw zweer aan een ontrouwe vrouw zijn mijn genen in gevaar
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-12-2007, 12:42
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
De instinctieve drang om zo veel mogelijk wijven te neuken.
Maar dat hoeft hij toch niet te doen? Misschien heeft hij gelijk en is het beter te wachten op een goed iemand dan dat je steeds kansloze mensen sekst!

Citaat:
Ik vaar op open zee en de horizon is prachtig aan alle zijden

Ik ben het meest wenselijke op de planeet

P.S. was dat een aanzoek?
*foto?*

Hahaha
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.