Oud 09-10-2008, 17:43
Livin'Life
Livin'Life is offline
Hey allemaal,

Ik ben een meisje van 18 en ik zit ergens mee! (zal ook wel weer niet!)
Ik heb een tijdje terug een onwijs leuke jongen leren kennen, sinds kort hebben we erover gepraat dat we elkaar leuk vinden en dat een relatie er wel in zit eigenlijk. Hij heeft mij verteld dat hij me echt heel leuk vind, dat ik eigenlijk alle aspecten heb van wat hij zoekt in een meisje: ik ben sociaal, intelligent, grappig en zie er echt goed uit. (dat weet ik ook wel van mezelf, zonder dat ik arrogant ben hoor!) en ik vind precíes hetzelfde van hem!!
Alleen, deze jongen is 23. Nou is dát nog niet zo erg, alleen ben ik erg onzeker over het feit dat ik nog maagd ben en zelfs nog nooit verder ben gegaan dan zoenen. Ik zie dit echt als een intiem iets en ben niet type meisje wat het 'maar gedaan wil hebben'. Ik weet van hem (dat heeft hij ook eerlijk verteld) dat hij wel veel ervaring heeft en met meerdere meiden naar bed is geweest. En opzich kan ik hier nog wel overheen komen over het feit dat ik zelf nog totaal onervaren ben daar kunnen we natuurlijk wel verandering in gaan brengen stel we beginnen iets. Maar nu komt het dus. Ik ben heel onzeker over mijn lichaam..
Ik laat dit niet merken aan mensen eigenlijk want ik weet dat als je er zelf over gaat zeuren je mensen er alleen maar op wijst! Alleen ben ik redelijk behaard voor een meisje (en de haartjes zijn ook best donker). Ik doe er natuurlijk alles aan, ik hars en scheer en gebruik een crème waardoor het al wat minder is geworden, alleen het is nou eenmaal zo dat de haren ook erg snel groeien en je al heel snel stoppeltjes voelt. (het gaat trouwens over mijn benen).

Ik ben dus heel bang dat stel we gaan verder en ik héb al überhaupt geen ervaring, dat stel hij knapt niet af op mijn onervarenheid, dat hij misschien wel afknapt op stoppels of iets dergerlijks dus. Het zijn ook niet zomaar stoppels zoals bij de meeste meiden he (tenminste neem ik aan), het zijn echt wel dikke stoppels die je gewoon voelt klaar. Gewoon geen prettig gevoel!!! Het lijkt mij dat als je vrijt met je vriendin dat je dit liever niet voelt.. Natuurlijk probeer ik ervoor te zorgen dat ik 100% zeker ben dat de eerste keer dat het ervan komt ik gewoon zorg dat ik gladde benen heb, maar als we een relatie krijgen en vaker seks gaan hebben kan ik dit echt niet bijhouden en zorgen dat ik NOOIT donkere haren op m'n benen heb óf stoppelvrij ben!

Misschien denken jullie jeetje wat een zeikwijf! Maar ik stel het echt enorm op prijs als jullie zeggen wat jullie ervan vinden, wat jullie zouden doen in mijn situatie en advies kunnen geven? En van de mannen zou ik natuurlijk ook graag willen weten wat híj zou doen als dit hem zou overkomen? Als hij dus die jongen was geweest!

Alvast bedankt allemaal!!

Groetjes Mariek
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
jeetje wat een zeikwijf!

Advies: maak je niet zo druk, hij heeft je al verteld dat je intelligent, grappig, sociaal en knap bent en het zou wel een heel sneu persoon zijn als 'ie je zou 'dumpen' om zoiets.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 19:43
Autumn.
Autumn. is offline
Lijkt me inderdaad niets om je druk over te maken.
__________________
Absoluut.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 19:58
Stylus
Avatar van Stylus
Stylus is offline
Je zult zien hoe weinig de stoppels uitmaken als je daadwerkelijk eens wat jongens hebt gehad. Onzekerheid over je lichaam maken je veel onaantrekkelijker voor deze jongen dan niet geheel gladde benen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 20:02
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Veel jongens hebben er ook niet eens zoveel erg in dat je stoppels op je benen hebt, gezien er op hun benen nog 10 keer zo veel haar groeit en ze daardoorheen dus niet precies voelen hoe glad die van jou zijn XD Tenminste, dat is mijn ervaring..
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 21:13
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Relax! Als hij van je houdt heeft hij misschien nog wel een voorkeur, maar knapt ie daar echt niet op af. Iemand die daar op afknapt is een enorme droplul. Ik denk dat je er vooral zelf geen probleem van moet maken, dan maakt hij dat ook niet. Ik weet bijv. ook dat mijn vriendin behaardere armen heeft dan ik, so what?

Sterker nog: Ik zou je aanraden je haartjes een paar dagen te laten groeien voordat hij er aankomt, tenzij je zeker weet dat je alles hebt. Na een paar dagen zijn het haartjes en geen stoppels, dus dan zijn ze niet meer hard. Stoppels zijn vervelender dan haartjes.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 21:16
Livin'Life
Livin'Life is offline
Citaat:
Sterker nog: Ik zou je aanraden je haartjes een paar dagen te laten groeien voordat hij er aankomt, tenzij je zeker weet dat je alles hebt. Na een paar dagen zijn het haartjes en geen stoppels, dus dan zijn ze niet meer hard. Stoppels zijn vervelender dan haartjes.

Maar dat doe ik sowieso niet daar schaam ik me te erg voor! Daarom is het zo moeilijk..
Als ik de haartjes laat groeien voel je idd geen stoppels meer maar dan zie je veel donkere haren op m'n benen (ook al zijn ze dan kort) dat is echt géén sexy gezicht voor een man en dat snap ik natuurlijk ook wel. Ik wil me ook sexy voelen tegenover de jongen met wie ik sex heb! Maar ik ben ook niet van plan hem te vertellen over mijn onzekerheid inderdaad dan is de kans dat het hem opvalt des te groter en is het jammer te horen voor hem dat ik me onzeker voel over m'n lichaam. Al helemaal aangezien hij veel ervaring heeft met sex uiteraard...maar daarom wil ik m'n verhaal hier kwijt en zoek ik advies!

Bedankt voor alle serieuze reacties tot nu toe ik stel het erg op prijs!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:13
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Maar dat doe ik sowieso niet daar schaam ik me te erg voor! Daarom is het zo moeilijk..
Als ik de haartjes laat groeien voel je idd geen stoppels meer maar dan zie je veel donkere haren op m'n benen (ook al zijn ze dan kort) dat is echt géén sexy gezicht voor een man en dat snap ik natuurlijk ook wel. Ik wil me ook sexy voelen tegenover de jongen met wie ik sex heb! Maar ik ben ook niet van plan hem te vertellen over mijn onzekerheid inderdaad dan is de kans dat het hem opvalt des te groter en is het jammer te horen voor hem dat ik me onzeker voel over m'n lichaam. Al helemaal aangezien hij veel ervaring heeft met sex uiteraard...maar daarom wil ik m'n verhaal hier kwijt en zoek ik advies!

Bedankt voor alle serieuze reacties tot nu toe ik stel het erg op prijs!
Je geeft me gelijk en spreekt me dan tegen. Ik denk echt dat JIJ het een probleem vindt. Ik denk dat het hem echt niet uitmaakt als je er leuk bij lacht. Sexy is echt zo veel meer dan een paar haartjes of het ontbreken daarvan. Als je je sexy wil voelen, zorg dan dat je zelfvertrouwen krijgt in hoe je beweegd, wat je zegt etc. Ga desnoods voor de spiegel staan en probeer jezelf te verleiden.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 23:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
hee! wat betreft het feit dat je onervaren bent..
ik weet zeker dat dat voor hem geen probleem zal zijn
Ik denk eerder dat hij gevleid zal zijn dat hij de eerste is die je toelaat tot je private parts om het maar ff zo te zeggen
en ik neem aan dat hij daar rekening mee zal houden en rustig met je zal doen

Als ik een meisje echt leuk vind dan zou ik niet afknappen op hardnekkige beenharen..
je zegt zelf dat je er alles aan doet om het goed bij te houden dus daar kan jij verder niks aan doen en dat zal hij ook zien!

Niet meer onzeker zijn want dat is nergens voor nodig!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 00:35
Verwijderd
Been there, done that. Een jongen heeft in bed echt wel iets anders aan zijn hoofd dan jouw beenharen/stoppels.

Laatst gewijzigd op 10-10-2008 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 07:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bin there, done that. Een jongen heeft in bed echt wel iets anders aan zijn hoofd dan jouw beenharen/-stoppels.
Bin?

Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Bin?

Dit.
Oeps. Snelheidsfoutje. (ik geloof dat ik tevens in het Duits aan het denken was, vaker last van.)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:33
Verwijderd
Fascinerend dat zo veel vrouwen stug blijven denken dat onervarenheid een afknapper kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:38
Livin'Life
Livin'Life is offline
Citaat:
***
Doe ff normaal man. Jezus, hiervoor heb ik dit topic dus niet geopend he..?

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:40
Livin'Life
Livin'Life is offline
Citaat:
Fascinerend dat zo veel vrouwen stug blijven denken dat onervarenheid een afknapper kan zijn.
Dat kan toch best een afknapper zijn? Het lijkt mij dat sex met een ervaren vrouw lekkerder is dan sex met een onervaren meisje..Of is dat heel oppervlakkig gedacht?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:45
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Dat kan toch best een afknapper zijn? Het lijkt mij dat sex met een ervaren vrouw lekkerder is dan sex met een onervaren meisje..Of is dat heel oppervlakkig gedacht?
bij een one-night stand is het belangrijk dat het meisje ervaren is..
bij een meisje waar je veel om geeft in een relatie is het TOTAAL NIET belangrijk..
jullie moeten samen iets opbouwen en ook samen een seksleven opbouwen..
naarmate jullie vaker seks hebben zullen jullie ontdekken wat jullie allebei lekker vinden en er dus ook 'beter' in worden en DAT is wel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Dat kan toch best een afknapper zijn? Het lijkt mij dat sex met een ervaren vrouw lekkerder is dan sex met een onervaren meisje..Of is dat heel oppervlakkig gedacht?
Andersom is het erger. Een jongen pompt hem erin, om het even heel simpel te zeggen, en dan maakt het niet zoveel uit of het meisje nou ervaren is of niet. (Nou ja in het begin wel, als ze nog maagd is, en het niet zo makkelijk gaat)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:50
Livin'Life
Livin'Life is offline
Citaat:
bij een one-night stand is het belangrijk dat het meisje ervaren is..
bij een meisje waar je veel om geeft in een relatie is het TOTAAL NIET belangrijk..
jullie moeten samen iets opbouwen en ook samen een seksleven opbouwen..
naarmate jullie vaker seks hebben zullen jullie ontdekken wat jullie allebei lekker vinden en er dus ook 'beter' in worden en DAT is wel belangrijk
Hee thanks Mark! Ik heb veel aan jouw reacties!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 20:48
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Hoe denk je hier over een paar jaar mee om te gaan als je nu geen stappen onderneemt dankzij je onzekerheid?
Ik denk dat het alleen maar erger wordt en je jezelf een hoop plezier in het leven ontneemt als je je laat remmen door een emotie die niet eens heel gegrond is, gezien je jongen goede interesse in je toont.
Als beenhaar/ stoppels een afknapper zouden moeten zijn heb ik een hoop jongens ontmoet die vreselijk goede acteurs zijn
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:15
Verwijderd
Whu, iedereen heeft na een dag alweer stoppels, dat weet hij ook echt wel. Zou hij ooit "wtf heb jij stoppels op je benen?!" zeggen, dan heeft hij duidelijk minder ervaring met meisjes dan jij denkt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Whu, iedereen heeft na een dag alweer stoppels, dat weet hij ook echt wel. Zou hij ooit "wtf heb jij stoppels op je benen?!" zeggen, dan heeft hij duidelijk minder ervaring met meisjes dan jij denkt
ONZIN!
Zeker niet iedereen heeft na 1 dag stoppels; het is een feit dat niet iedereen een even ''snelle'' haargroei heeft.

Dat jij waarschijnlijk (en wellicht anderen) gelijk na 1 dag schuurpapier op hun benen hebben wil zeker niet zeggen dat iedereen zo harig is (daar beneden)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dat kan toch best een afknapper zijn? Het lijkt mij dat sex met een ervaren vrouw lekkerder is dan sex met een onervaren meisje..Of is dat heel oppervlakkig gedacht?
Nee, dat is heel onjuist gedacht, waarom denk je dat al die baarden zichzelf opblazen voor maagden en niet voor ervaren vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 21:36
Verwijderd
Kazet, dat heeft volgens mij niks met lekkerder te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Kazet, dat heeft volgens mij niks met lekkerder te maken.
Intrinsiek niet, maar het is ook een eerkwestie.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ONZIN!
Zeker niet iedereen heeft na 1 dag stoppels; het is een feit dat niet iedereen een even ''snelle'' haargroei heeft.

Dat jij waarschijnlijk (en wellicht anderen) gelijk na 1 dag schuurpapier op hun benen hebben wil zeker niet zeggen dat iedereen zo harig is (daar beneden)
anderhalve dag voor mij, maar dan is het wel weer raak.


maar ik denk dat hij in bed niet zo heelk erg bezig is met de al dan niet beharing van jouw benen, geloof me.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:05
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hee thanks Mark! Ik heb veel aan jouw reacties!!
your welcome
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Intrinsiek niet, maar het is ook een eerkwestie.
Wat suggereer jij hiermee...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Wat suggereer jij hiermee...
Dat mannen het leuk vinden om meisjes te ontmaagden, maar niet omdat dat fysiek stimulerender is, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
waarom denk je dat al die baarden zichzelf opblazen voor maagden en niet voor ervaren vrouwen?
Citaat:
Dat mannen het leuk vinden om meisjes te ontmaagden, maar niet omdat dat fysiek stimulerender is, ofzo.

Volgens mij heeft ''het zichzelf opblazen'' helemaal niks te maken met lekkerder, maar verbeter me gerust...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:01
Verwijderd
Citaat:

Volgens mij heeft ''het zichzelf opblazen'' helemaal niks te maken met lekkerder, maar verbeter me gerust...
Wat snap je nu niet, eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 20:06
Livin'Life
Livin'Life is offline
Ja inderdaad? Hij is toch vrij duidelijk ?
Het lijkt er een beetje op dat je een discussie zoekt over dit onderwerp en tegen alles ingaat wat hij te zeggen heeft? Terwijl dit topic daar helemaal niet voor is
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:01
Verwijderd
Goed Livin Life. Het is ''jouw'' topic (iig jouw probleem komt ter sprake) en ik zal erover ophouden. Verder is je ''gedragsanalyse'' incorrect, maar dat terzijde.

OT: Ik kan me niet echt heel goed in jouw situatie inleven en heb geen last van van dit probleem. Als je echt zo behaard bent (en je dit echt zo dwars zit enz.) raad ik je aan om je beenbeharing op de één of andere manier definitief te laten verwijderen.

Laatst gewijzigd op 12-10-2008 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:25
Alyssia
Alyssia is offline
Maak je niet druk, ik was eerst ook heel onzeker over dat soort dingen (en soms nog wel), maar zodra jullie relatie een beetje op gang komt en hij langzaamaan je lichaam leert kennen (en jij het zijne), kom je vanzelf wel op het punt van 'Jee waar maakte ik me toch druk om?!'. Hij toont duidelijk interesse en zoals al eerder is gezegd: als hij je daarom zou dumpen, zou ie wel een heel sneu persoon zijn. Maar dat doet ie niet ^^ Zeker weten. Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 17:11
Verwijderd
Jeetje, mannen zijn toch zelf ook behaard. Ik knap er toch ook niet op af als hij eens een dag niet scheert.

Bwuh. En dat je nog maagd bent maakt echt geen hol uit, wie weet vind hij het wel 'speciaal' dat hij jou eerste is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 13:56
mafkees416
mafkees416 is offline
Misschien erg cliché:

Als hij je echt leuk vindt, gaat het allemaal meevallen denk ik...
__________________
In tegenstelling tot mijn gebruikersnaam ben ik ook in staat tot serieuze bijdragen aan dit forum...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 00:19
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Niet meer scheren; enkel harsen; dan groeien je haartjes trager en dunner terug ;-)
In het begin van mijn relatie zorgde ik er ook altijd voor dat mijn benen glad waren. Nu laat ik regelmatig de haartjes een maandje staan (vooral in de winter dan hé) en daar knapt hij niet op af hoor. Hij heeft mij wel al gezegd dat hij het leuker vond als mijn benen glad waren en merkt het dan ook wel, maarja, soms heb ik gewoon geen zin :-p Maar soms heeft hij ook geen zin om zich te scheren en heeft hij ook stoppels en daar knap ik ook niet op af...hoewel het natuurlijk wel leuker is als het glad is...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 01:29
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
ONZIN!
Zeker niet iedereen heeft na 1 dag stoppels; het is een feit dat niet iedereen een even ''snelle'' haargroei heeft.

Dat jij waarschijnlijk (en wellicht anderen) gelijk na 1 dag schuurpapier op hun benen hebben wil zeker niet zeggen dat iedereen zo harig is (daar beneden)
Dat is het punt niet, het punt is dat een doorsnee jongen een beetje stoppels oid geen probleem vind, zolang het geen pakken shag worden.. (maar dit is wel voor het eerst dat ik een beenhaar battle zie )

OT: ..en als hij daarover gaat zeiken, helemaal als hij weet dat hij jouw eerste is, is het een snotaap van heb ik jou daar en wordt het hoog tijd voor nummer twee
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is het punt niet, het punt is dat een doorsnee jongen een beetje stoppels oid geen probleem vind, zolang het geen pakken shag worden.. (maar dit is wel voor het eerst dat ik een beenhaar battle zie )

OT: ..en als hij daarover gaat zeiken, helemaal als hij weet dat hij jouw eerste is, is het een snotaap van heb ik jou daar en wordt het hoog tijd voor nummer twee
Beenhaar battle....
Discussies op een forum zijn niet equivalent aan battlen (of hoe die kleine rappertjes het ook noemen)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 10:50
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
ik vond je nogal aanvallend, vandaar.. je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat haar bij de een sneller/meer groeit dan bij de ander, maar het gaat hier om een onzeker meisje en als iemand haar dan een hart onder de riem wil steken krijgt ze "ONZIN!!!"

en sorry voor mijn verpeste babyrapper woordkeus hoor (de grote rappertjes noemen het trouwens hetzelfde)
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 11:38
Verwijderd
Ik heb wel eens een relatie verbroken vanwege haar beenhaargroei. Ze was lief, mooi, paste goed bij mij, maar echt, iedere keer weer die stoppels, ik kon er niet meer tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 02:45
deemzet
deemzet is offline
ik denk, zolang je het goed bijhoudt, dat je alle reden hebt om je sexy te voelen, je verzorgt jezelf goed en ziet er goed uit, dan ben je toch sexy?

zoals inderdaad al vaker is gezegd door mensen: hij gaat heus niet zomaar afknappen op een paar stoppels. Als hij dat wel doet, dan is hij jou niet waard.


als je het echt een probleem vindt, er zijn behandelingen die zijn (redelijk) permanent (in ieder geval voor een aantal jaren) hiermee verwijderen ze alle haren dmv laser en/of licht.

Wel prijzig, maar het is bruikbaar, het is ook mogelijk om "andere delen" van het lichaam te laten ontharen, permanent, het is maar wat je prettig vind.

als dit je interesse wekt, kijk dan eens op een van volgende sites:

http://www.sensitif.nl/index.html

http://www.huidlaser.nl/?pid=13

of zoek zelf nog iets verder
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 15:21
blablatje
blablatje is offline
Heb je dikke donkere haren op je tepels? Bovenlip? Kin? Buik? Rug? Bovenarmen?

Als je hier telkens "nee" op kunt antwoorden ben je niet echt overbehaard en maak je je druk om niets. Dat na het scheren 1 of 2 dagen duurt voor je stoppels hebt lijkt me ook niet echt een probleem, de meeste mannen hebben aan het eind van de middag alweer stoppels en anders koop je zo'n epilady ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 15:37
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Dat is overigens niet eens zo'n heel slecht idee, een epilady kopen... Het is op het begin wel wat pijnlijker dan scheren, maar een stuk effectiever... Net als bij harsen, wat al eerder genoemd werd, groeien de haartjes dan minder snel terug en worden ze ook dunner.. Ik heb zelf ook een epilady van maar 20 euro ofzo, maar hij werkt prima, kan me best voorstellen dat dat een redelijke oplossing is.
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 15:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
is Ts er ook nog?
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 17:12
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Intrinsiek niet, maar het is ook een eerkwestie.
yup

echt een groot pluspunt als een meisje nog maagd is bij een relatie!!
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 23:50
Livin'Life
Livin'Life is offline
TS is er nog hoor! Thanks for alle reacties so far.. Ik heb idd al een epilady het stelt me wat meer gerust alleen van een epilady krijg ik weer vaak een beetje last van pukkeltjes.. maar het is beter dan totaal geen oplossing. Er zijn nog niet echt veel vorderingen tussen ons alleen dat we elkaar echt leuk vinden en ik begin hem telkens leuker te vinden...!! Het wordt dus telkens moeilijker.. Ik stel nog meer reacties en/of advies van jullie erg op prijs!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 15:48
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Het wordt niet telkens moeilijker. Jullie vinden elkaar toch steeds leuker dus des te minder hij er moeite mee zal hebben (ik druk me volgens mij verkeerd uit...)

Het is sowieso een sul als hij er opmerkingen over geeft, maar dat wist je al
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 17:59
Livin'Life
Livin'Life is offline
Citaat:
Het wordt niet telkens moeilijker. Jullie vinden elkaar toch steeds leuker dus des te minder hij er moeite mee zal hebben (ik druk me volgens mij verkeerd uit...)

Het is sowieso een sul als hij er opmerkingen over geeft, maar dat wist je al
Ja ik snap wat je bedoelt! Dat is natuurlijk ook wel zo, alleen juist omdat we elkaar telkens leuker vinden wordt het telkens serieuzer en worden we ook meer echt ermee geconfronteerd dat we er toch echt niet meer omheen kunnen draaien maar elkaar echt heel leuk vinden..!
En ja.. ik weet dat hij dan een sulletje is maar het blijft een grote onzekerheid natuurlijk..Ik zal er alsnog enorm van balen..maar alle reacties hebben me wel erg geholpen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 13:39
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 22:08
Seksualiteit ik ben onzeker
carpediem
52 14-07-2007 22:52
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 17-02-2006 00:31
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 12:29
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.