Advertentie | |
|
![]() |
|
Zuurkool en bananen zijn ongelooflijk bah. Haast erger dan witlof.
En ik heb ook een hekel aan cola, ik word er misselijk van en ik vind het raar dat andere mensen dat niet worden. Het is gewoon anti-roestspul!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@ Miekje: Die vriendin van mij lust heel veel dingen niet, dus ik vind het zeg maar onzin. Ik kan het wel begrijpen als je een paar dingen niet lust, maar zij lust echt heel veel niet. Als ik moet koken moet ik altijd bedenken of ze 't nou wel of niet lust. Echt grafirritant. Dan denk ik: "Ik heb duisent zin in *vul gerecht in* en dan: oja, lust ze niet....-_-
Ik lustte vroeger sommige dingen ook niet, maar dan zette ik mijn verstand op 0 en nu lust ik het wel. Of ik ga bedenken dat het er bijvoorbeeld wel lekker uitziet en dan na een paar keer eten lust ik het wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind champignons en gehaktballen een van de smerigste dingen die er zijn. Hoewel ik de smaak van champignons niet vies vind, maar de structuur vind ik walgelijk dat als ik er een in m'n mond heb ik helemaal rillingen over m'n rug krijg.
En gehaktballen vind ik nooit lekker, wie ze ook maakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind trouwens ook dat als je bij anderen eet, je moet eten wat de pot schaft. Als je het écht niet lust kun je altijd nog zeggen: Ik lust dit eigenlijk niet, maar ik heb het wel geprobeerd. Dan kun je er ook bij zeggen dat je het normaal ook niet lust, zodat de kok niet beledigd is enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn school is behoorlijk gristelijk en met name de nieuwe directeur is heel streng. Eens moest een vriend van mij zijn herkansing via internet opgeven, toen had hij bij opmerkingen: "Want frans is een godverdomme kutvak." ingevuld. Toen werd hij een dag geschorst.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|