Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 22:33
harry111
harry111 is offline
wie drinkt pis
Oud 14-01-2012, 22:36
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
jij wel dan?
Oud 14-01-2012, 22:49
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Ik vraag me sowieso al af waarom dit bij seksualiteit staat...


ik doe het niet.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 14-01-2012, 23:16
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik wel , die goeie oude tijden bij de padvinders , als we in het koude bos liepen uitgedroogd en we moesten ons warm houden. Een warm kopje urine ging er in. Nee ff serieus , dat is wel heel erg smerig. Toch zijn er mensen die aan plassex doen.
Oud 15-01-2012, 00:29
Verwijderd
doe normaal gek
Oud 15-01-2012, 07:41
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Er zijn mensen die daarvan houden... Maar daar hoor ik niet bij. Nee, pis gaat er bij mij niet in, alleen uit.
Oud 15-01-2012, 09:08
Verwijderd
Bear grylls doet dat, het is volledig veilig, als het er voor de 1e x uitkomt. Doe maar lekker
Oud 15-01-2012, 10:45
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Bear Grylls drinkt ook olifantenpoepvocht...
Oud 15-01-2012, 10:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb het als kind weleens gedaan omdat de 'grappige' oom van een vriendinnetje van me ons wijsmaakte dat je daar een of andere speciale kracht van kreeg. Ik weet niet eens meer welke. Ik vond het helemaal niet lekker.
Maar ik kan me best voorstellen dat mensen urine en dingen met urine opwindend vinden. Over iemand heen plassen of iemand je urine laten drinken geeft toch een gevoel van macht over die persoon, en ik heb ook weleens gehoord dat het voor mannen net is alsof ze heel lang en veel klaarkomen. Mentaal dan, natuurlijk, wanneer het in een seksuele context is.

[/poging het topic te redden]
Oud 15-01-2012, 12:05
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Nou , ik vind dat je een zieke geest hebt als je vind dat over iemand heen plassen macht uitstraalt. Je hoort eerder te realiseren dat je een idioot bent
Oud 15-01-2012, 12:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom een zieke geest? Als je het allebei prettig vindt en het gebeurt in overeenstemming, dan doe je er toch niemand pijn mee? Het is ook niet gevaarlijk, dus ik begrijp niet precies wat jij er 'ziek' aan vindt.
Oud 15-01-2012, 12:07
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Dat is mijn mening , ik bedoel uitwerpselen van iemand anders drinken is gewoon vies. En als je dat niet realiseert dat het heeeeel raar is dan ben je gewoon een idioot. Jij kan overigens een totaal andere mening hebben hoor. En die respecteer ik ook.
Oud 15-01-2012, 12:17
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat is mijn mening , ik bedoel uitwerpselen van iemand anders drinken is gewoon vies. En als je dat niet realiseert dat het heeeeel raar is dan ben je gewoon een idioot. Jij kan overigens een totaal andere mening hebben hoor. En die respecteer ik ook.
Zo gauw je iemand bestempelt als idioot als die iets anders denkt dan jij is het geen mening meer.
__________________
Forumdownie
Oud 15-01-2012, 12:18
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Oke , daar heb je een punt. Naar mijn eerlijke mening VIND ik dat je dan een idioot bent als je pis drinkt.
Oud 15-01-2012, 12:24
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Don't judge before you try
Oud 15-01-2012, 12:28
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik ga geen urine van iemand drinken zodat ik een oordeel kan vaststellen over hoe het is.
Oud 15-01-2012, 12:28
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
En daarom moet je niet judgen
Oud 15-01-2012, 12:28
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou , ik vind dat je een zieke geest hebt als je vind dat over iemand heen plassen macht uitstraalt. Je hoort eerder te realiseren dat je een idioot bent
In hoeverre is over iemand heen pissen heel veel anders dan in iemands gezicht ejaculeren? En hoeverre verschilt dat laatste van in iemands mond klaarkomen en dan verwachten dat zij (of hij) het doorslikt?

Seks is sowieso wat ranzig, het gaat al om dingen die uit piemels komen of in de buurt van plasgaatjes gebeuren en seks is niet bedoeld om droog te zijn of zonder uitwisseling van lichaamsvochten. Als iemand daar graag plas bij gebruikt, dan vind ik dat niet ineens getuigen van een zieke geest oid en eigenlijk niet heel veel raarder dan andere dingen die in seks gebeuren (zoals bijvoorbeeld het doorslikken van sperma of anale seks). Ik heb er geen behoefte aan verder, maar ik vind het eigenlijk amper zieker/viezer dan meer geaccepteerde dingen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 15-01-2012, 12:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens is urine geen uitwerpselen. Als je uitwerpselen drinkt, heb je waarschijnlijk met diarree te maken.
Oud 15-01-2012, 12:29
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ok mijn excuses dat mijn niveau niet match aan de jouwe. Maar je weet best wat ik bedoel. -___-''
Oud 15-01-2012, 12:30
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Overigens is urine geen uitwerpselen. Als je uitwerpselen drinkt, heb je waarschijnlijk met diarree te maken.
Agree
Oud 15-01-2012, 12:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ok mijn excuses dat mijn niveau niet match aan de jouwe. Maar je weet best wat ik bedoel. -___-''
Nou ja, uitwerpselen is poep, en ik vind poep wel een stukje viezer dan plas. Plas is gewoon vocht dat wat geler is en een beetje een smaakje heeft, en poep is echt zo'n substantie die heel veel meer stinkt en veel viezere vlekken maakt. Maar ook al mensen graag seks hebben met poep erbij, zou ik me er niet heel erg druk om maken. Ik heb er geen last van, in ieder geval.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 15-01-2012, 12:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ok mijn excuses dat mijn niveau niet match aan de jouwe. Maar je weet best wat ik bedoel. -___-''
Lees de post van EM eens, daar kun je nog veel van leren
__________________
Forumdownie
Oud 15-01-2012, 12:32
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Nou ja, uitwerpselen is poep, en ik vind poep wel een stukje viezer dan plas. Plas is gewoon vocht dat wat geler is en een beetje een smaakje heeft, en poep is echt zo'n substantie die heel veel meer stinkt en veel viezere vlekken maakt. Maar ook al mensen graag seks hebben met poep erbij, zou ik me er niet heel erg druk om maken. Ik heb er geen last van, in ieder geval.
Nogmaals agree
Oud 15-01-2012, 12:33
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Oke oke oke oke , Ik heb er van geleerd Korreltje.
Oud 15-01-2012, 12:35
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
En vergeven zult gij de rest van het leven spenderen.
Oud 15-01-2012, 12:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 15-01-2012, 13:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik moest een beetje lachen om je verhaal over die oom fizzle
__________________
Forumdownie
Oud 15-01-2012, 13:28
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Niet mijn ding iig.
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Oud 15-01-2012, 17:30
bambambam
bambambam is offline
Als klein kind uit nieuwsgierigheid... En gezien ik Bear Gryllis' raad niet opvolg, drink ik nu geen pis.
Oud 15-01-2012, 17:38
Verwijderd
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Energy drink
demeneer14
15 23-12-2012 15:27
Lichaam & Gezondheid Urinetherapie
blueeyes_jochie
12 08-02-2006 10:57
Drugs & Alcohol [centraal] pistopic
Verwijderd
50 10-08-2005 11:19
De Kantine Wat zou jij nooit doen voor een miljoen?
OceanEye
93 30-08-2004 23:16
Muziek Schijt, pis en kots.
86dagreed
140 20-07-2004 16:24
Muziek Freaky Papa Roach Fan - pis
86dagreed
26 01-09-2002 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.