Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 08:21
Elientje*x*
Elientje*x* is offline
Dag mensjes, ik heb eens een vraagje voor iemand die er een beetje van kent
Ik heb dus normaal blond haar, toen had ik ze rood geverfd, maar dat mocht niet van de *** directeur toen hebbik er een zwarte (pernamente of hoe schrijf je dat ) kleurshampoo op gedaan met gevolg -->
ik heb een lelijke uitgroei
Weet iemand misschien hoe ik mijn haar trug blond kan krijgen ? (welke producten nodig zijn enzo,neen wil niet naar de kapper )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 08:25
Verwijderd
Volgens mij kan je terug blonderen beter door een kapper laten doen...'t wordt mooier en het zal vaker 'goed' gaan (dat je ong. je eigen haarkleur krijgt en niet wel blond, maar toch een heel andere kleur (gevolg: opnieuw uitgroei)). Maar als je dat echt niet wilt dan moet je gewoon een keer bij de drogist blondeerspullen (met waterstofperoxide <- wel agressief spul, maar ik denk niet dat je zwart haar anders blond krijgt) halen... Je kunt ook ff hulp vragen van iemand van de drogist en/of je pakt zo'n boek erbij en je kijkt wat ze daarin aanraden (welk merk en welk spul ed).

Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 08:29.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:53
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
MOET bij de kapper.. ik had ook paars/rood haar dak zelf owu blonderen.. echt ik heb alles geprobeeerd. in 1 weekend tijd 4 x geblondeerd: t weerd knaloranje.. maar iederee heeft een rood pigment of een groen pigment. als jij je haar blondeerd zelf word t dus OF groen of ROOD 8ig.. beide niet echt mooi.. k heb t een maand later bij kapper laten doen en toen was t wel goed.. K zou alleen wel goed dr op leten dat je de juiste kleur blond neemt. en als je t dan geblondeerd heb moetje nog 1 a 2 jaar w8en tot je haar weer normale kleur heeft.. kweenie hoelang je haar is,m mijnne is schouderlang en is na 10 maanden pas halverwege.. ziet dr idd heel dom uit ja.. maarja ..

kappers hebben ook manieren om blon dte krijgen. waterstofperioxide word je haar heel dun van zij mijn kapper.. t beste is gewoon droverheen te verven.. en ze hadden ook nog andere manieren maar droverheen verven is t beste
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:56
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Maar als je dat echt niet wilt dan moet je gewoon een keer bij de drogist blondeerspullen (met waterstofperoxide <- wel agressief spul, maar ik denk niet dat je zwart haar anders blond krijgt) halen...
die dingen werken niet.. ffe voorbeeld ewat ik met mijn soort haar allemaal dr in heb gedaan (ik had jaar geleden precies t zelfde probleem)
pakje goudblond was ik mee begonnen
ehh 2e was blondeerspul, waarmee je t ect wit zou krijgen (gevolg bovenste stukje werd helemaaal wit rest nie)
3e weer zo n goudblond ding
en 4e een spray die je haar blond zxou moeten sprayen..
na dat weekend was t dus knaloranje..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Het is je te doen om de uitgroei?

Waterstofperoxide is behoorlijk agressief spul. Aangezien je al vele keren je haren geverfd hebt, is dit niet goed voor je haren.

Wat je zou kunnen doen:
uitgroei bijwerken d.m.v. kleurspoelingen (niet het al geverfde haar !! Alleen de uitgroei!)

Als het geverfde haar uitgegroeid is (en je het hebt kunnen bijknippen (zorg dus voor een kort of halflang kapsel, want dan ben je sneller daarmee klaar!), hoef je de kleurspoelingen er niet meer op te doen, maar laat je ze helemaal uit je haar verdwijnen totdat je je eigen blonde kleur weer hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
waarom mag je je haar niet rood verven van de directeur??
En dan weer wel zwart

Bij ons lopen ze met knalroze en paarse rond en daar heeft de directie helemaal niks over te zeggen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:26
Verwijderd
Kapper doet het volgens mij ook met waterstofperoxide. Volgens mij is zwart haar niet blond te 'verven', het moet geblondeerd worden en volgens mij kan dat alleen met waterstofperoxide. Maar dat kan ik ook fout hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:55
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:

kappers hebben ook manieren om blon dte krijgen. waterstofperioxide word je haar heel dun van zij mijn kapper..
Hoeft niet..
(m'n haar is tig x met dat spul behandeld,
heb geen haartuitval..
(iig niet daardoor))
T kan wel droog worden,
maar met een maskertje wordt dat wel minder..
Citaat:
nogwatjuh schreef:

kappers hebben ook manieren om blon dte krijgen. waterstofperioxide word je haar heel dun van zij mijn kapper..
Hoeft niet..
(m'n haar is tig x met dat spul behandeld,
heb geen haartuitval..
(iig niet daardoor))
T kan wel droog worden,
maar met een maskertje wordt dat wel minder..
Citaat:
nogwatjuh schreef:

t beste is gewoon droverheen te verven.. en ze hadden ook nog andere manieren maar droverheen verven is t beste
Dan wordt het niet echt blond..
(bij mij werd 't iig een
hele vieze bruine kleur.
Maar mijn haar is ook vrij vaag.)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:09
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Hoeft niet..
(m'n haar is tig x met dat spul behandeld,
heb geen haartuitval..
(iig niet daardoor))
T kan wel droog worden,
maar met een maskertje wordt dat wel minder..

ja dat bedoelde ik.. tis heel slecht voor je haar word t heel lelijk en droog.. naja dat zei mijn vorige kapper dan zoiets

Dan wordt het niet echt blond..
(bij mij werd 't iig een
hele vieze bruine kleur.
Maar mijn haar is ook vrij vaag.)
mijne ook hoor. alleen je moet van tevoren goede kleur aangeven. kapper zei ook tegen mij dak maar t beste moest hopen, dat t ook helemaal mis kon gaan. is gelukkig nie gebeurd,
maar bij mij werd t wel blond. als je maar genoeg van die verf dr in doet en t lang genoeg laat inwerken lukt t ehct wel.. maarja msschien heb ik wel gewoon geluk gehad.. je kan gloof ik ook verschillende sterktes ofzo.. mn kapper had toen dat spul zelf gemend weet ik nog wel. is alleen zooooo lang geleden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Poging 3 ---> [verhaal] Geluk bij Ongeluk
Soapsie
15 12-09-2005 19:01
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 21:31
ARTistiek Harry Potter verhaaltje door juliette!
juliettebinoche
10 23-10-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.