Oud 29-12-2006, 10:33
Verwijderd
Citaat:
aapje schreef op 21-08-2006 @ 13:07 :
Als je dat zo hoort lijkt het eerder op die konijnenziekten..ik laat mijn konijnen daar altijd voor inenten! Sterkte
Hij was ook ingeënt..

OT: volgende week onze hond Cindy in laten slapen. Eigenlijk kan ik het niet eens zo erg vinden; het was (is) een lieve hond, maar voor m'n gevoel heb ik al lang afscheid van haar genomen. Ze is nu 16 jaar.

Dit is een foto van toen ze 12 was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2007, 15:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Lieve dwerghamster Jip, rust in vrede.
december 2004 - 17 januari 2007
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nemo is naar de caviahemel...

Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 22:37
Verwijderd
Onze poes Henriette is vanochtend doodgegaan.

Ze at al een tijdje niet meer, en we dachten dat het wel goed zou komen. Het bleek dus dat ze al een tijd ziek was... En nu hebben ze haar dus in laten slapen.

Ze was nog maar 7 ofzo, en echt de liefste poes allertijden.

Ik ga haar heel erg missen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 16:28
diaanbnaan
diaanbnaan is offline
Je was ziek, ik wilde je helpen maar je kon echt niet meer..
5 jaar ben je geworden.
Ik zal goed voor je zusje zorgen.
Rust zacht Mickey, lieve konijn
__________________
happy on high heels
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 20:32
telrunya
Avatar van telrunya
telrunya is offline
mijn hond rex.....

op 4 september 2006, op mijn verjaardag.
de dag erna mijn eerste schooldag op een nieuwe school, opleiding dierenverzorging, en die vrijdag daarop mijn eerste stagedag in een dieren asiel...

Ik mis mijn maatje echt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 22:03
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
mijn kat is dood.. overreden..
was pas 2 jaar ongeveer..
en een halve maand geleden is me hond aangerede.. maar die leeft gelukkig nog..
waarom nou net de liefste de dieren waarbij dat moet gebeuren..

ik kom van het volleyen terug en ik zie de kat langs de weg liggen.. waarom.. klote is het gewoon
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 17:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn lieve paarse konijntje is dood Konijnenziekte...

Rust in vrede lieve nijntje/lijntje/delete/jefferson/sjors/scheefje/konijn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 14:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Eind maart 2007: Dwerghamster genaamd Muis.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 13:37
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Gisteren mijn jongste kat Kyra. Ze is aangereden, ik heb haar gevonden toen ze nog leefde, spijtig genoeg, ze was beter meteen dood geweest. Ze was er echt heel slecht aan toe en is ingeslapen bij de dierenarts.
Het was zo'n schatje, en ze was amper een jaar oud (geboren eind april 2006).
Dit is ze.
Nu heeft ze in ieder geval geen pijn meer...
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 00:52
D'nisSe
D'nisSe is offline
Mijn kater Esmo is zojuist aangereden . Hij was al vanaf z'n geboorte bij mij dus nu 2 jaar. Afgelopen najaar is z'n moeder ook al aangereden die k* mensen rijden ook veelste hard .

R.I.P. lieve Esmo

D
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 19:36
Verwijderd
Boris
niet mijn eigen Boris, maar die van m'n oom...zo'n schat

Ik wilde hem dit weekend zien, weet niet waarom maar wilde een lange wandeling met hem gaan maken...
Ik mocht niet gaan van m'n ouders i.v.m. tentamens.. Zondag ochtend stortte ze in elkaar, iets aan haar hart. (ze was pas anderhalf)

Ik heb niet eens afscheid kunnen nemen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 22:25
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Gisteren is mijn kat Lisa overleden. Inmiddels al 12 jaartjes. Ze had een nierziekte en het heeft haar lijfje vergiftigd, ondanks de vele medicijnen en het speciale eten heeft ze het gisteren opgegeven.

Het was echt een lieverd en ik ga haar vreselijk missen!

__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:31
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
jah mn hamster is dus dood en eigelijk vind ik dat best wel niet leuk want hij was altijd de hele dag uit zn hokje bij mij en nuja uhm hij was niet echt normaal en kon niet eens nornmaal dood gaan
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 13:29
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 04-07-2007 @ 10:31 :
nuja uhm hij was niet echt normaal en kon niet eens nornmaal dood gaan
Wat was er gebeurd dan?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 21:54
Minami
Avatar van Minami
Minami is offline
Mijn konijn is afgelopen week overleden toen ik op vakantie was Mis haar zo erg verdomme. Ze was net een hond, onwijs aanhankelijk, en liep altijd los, kwam op me af rennen als ik thuis kwam of langs liep, deed geen vlieg kwaad, was nog maar 3 jaar...
Ze was zo mooi en lief, en heb haar van kleins af aan en ben er echt kapot van.

Hier was ze paar weekjes oud en zo snoezig;



En dit is afgelopen maand gemaakt,
ze was voor een dwergkonijn heel lang/groot. En de laatste maanden beet ze zichzelf heel vaak onder de kin (zoals je op de foto kan zien), en ben zo vaak naar de DA geweest en niets hielp, zalfjes en medicijnen. Toen heb ik haar op advies van de DA laten steriliseren zodat ze rustiger zou worden, maar ze bleef maar bijten. Dus toen heb ik me er maar bij neergelegd, en het elke dag goed schoongemaakt en zo ging het goed.

Soms had ze ook diarree, ze was erg gevoelig voor groente en ze kreeg ook nauwelijks appel of dergelijke. Toen ik op vakantie was kreeg ze diarree, mijn moeder heeft het schoongemaakt maar ze zag er beestjes in en is naar de DA gegaan. Daar hebben ze haar verteld dat het maden waren, die daar gaan zitten omdat het warm is. Toen hebben ze geprobeerd om het weg te halen maar ze was van binnen al te ver opgegeten, want haar poten kon ze niet meer bewegen en haar hoofd ook niet. Ik vind zo erg dat ze zo heeft moeten lijden Hoe kan het nou gebeuren dat er beestjes bestaan die haar van binnen opeten? Ik heb het alleen bij CSI gezien maar nooit gedacht dat het echt zou kunnen gebeuren, zeker niet bij mijn konijn.


En ze was zo mooi, haar vacht en kleur. Ik wil nooit meer een konijn, ben er zeker van dat niemand haar kan vervangen.
En sorry voor mijn lange zeik verhaal, maar nu ik savonds alleen voor de tv hang mis ik dat ze op de grond huppelt en op de bank springt en op mijn schoot komt liggen.
__________________
No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 15:02
Verwijderd
22 Juli 2007: Beer in moeten laten slapen. Mijn zwarte katertje die uit het asiel is gekomen in '00. Hij begon hier in Amerika eindelijk de kat te worden die je wilt. Op schoot zitten als hij er zin in had, en af en toe op je bed slapen, ook al is het nog zo verboden. Ik kwam 's nachts om 04:00 thuis, niets aan de hand. Ik kreeg een paar voor hem typerende harde kopstoten, heb hem wat eten gegeven. 7 uur later moest hij ingeslapen worden omdat er een bloedpropje was losgeschoten die z'n slagaders naar z'n achterpootjes blokkeerde. Gevolg: Verlamde achterpootjes. Ik mis het arme beest, maar over een uur wordt het nog wat erger.
2 Augustus 2007: Topper in moeten laten slapen. Mijn eerste hond, een pepper/salt schnauzer. Middenslag. Ze heeft haar hele leven gezond geleefd, was altijd vrij gespierd en speels als maar kan. Ze at gezond, ze dronk gezond, maar de afgelopen 5 weken werd ze steeds wat minder actief. Ze lag steeds meer te slapen, en er kwamen steeds vaker kleine plasjes urine liggen of een hoopje gal. De dierenarts diagnosteerde nierfalen, en sindsdien is het hard gegaan. Ze drinkt nauwelijks, ze eet nog minder. De laatste keer dat ze meer dan 10 meter heeft meegelopen is een week geleden. Ik ga d'r missen, ze heeft me echt geholpen door zware tijden, ook al klinkt dat zo onwijs corny.
Ik hou van je Topper, ik bedank je voor wat je voor me betekend hebt.

Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:40
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
net mijn hondje in laten slapen,
maltezertje, ze was 11,5 jaar
en had last van een losse knieschijf,
een tumortje binnenin en nu had ze baarmoederontsteking,
ze had meer als 40 koorts en was echt ziek

het was alles bij elkaar,
en opereren had geen zin

dus is ze nu pijnloos weggegaan lijden hoeft niet
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 18:46
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
De witte ijsbeer
11,5 jaar is een mooie leeftijd voor zo'n hond, en een beter leven had ie niet kunnen hebben natuurlijk.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 07:55
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 06-08-2007 @ 18:46 :
De witte ijsbeer
11,5 jaar is een mooie leeftijd voor zo'n hond, en een beter leven had ie niet kunnen hebben natuurlijk.
nee maar dan heb ik het nog wel moeilijk
ik kapot van ben.........

ben al sinds gistermiddag alleen maar aan het huilen
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 17:09
moon
Avatar van moon
moon is offline
Noeska



11-02-1993 - 20-08-2007

Ik mis je lieve Noes!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 12:51
Verwijderd
Mijn kat, Nous, is gister overleden.
Ze had waarschijnlijk een hersentumor of hersenletsel. De dierenarts heeft haar uiteindelijk in laten slapen, ze had echt geen leven meer. Ze is maar 4 jaar oud geworden.

Ik heb haar 4 jaar geleden voor sinterklaas gekregen, toen was ze nog klein en speels. Nouja, eigenlijk is ze altijd klein en speels gebleven. Ze kwam toen elke avond bij mij slapen en ze was mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden. Toen ik opgenomen was zag ik haar alleen nog in het weekend, maar mijn groepsgenoten werden soms gek van alle verhalen die ik over haar vertelde, mijn kleine held.
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze op het nest van de merel zat en met van die onschuldige oogjes naar beneden keek "wat doe ik verkeerd"? En hoe ze aporteerde als een hond. Als je haar muis gooide bracht ze hem netjes in je hand terug. Maf beesie.

De laatste maanden ging het niet zo goed met haar. Ze bleef soms lang weg en werd ineens heel bang. Je kon haar niet meer oppakken en ze kwam niet meer in de woonkamer. Soms sliep ze ergens onder een bed, maar meestal was ze allang weer verdwenen, vaak zelfs voor ze gegeten had.
De afgelopen dagen moeten heel akelig geweest zijn. Ze at en dronk niet meer, liet poep en plas lopen en was ontzettend gestresst en bang. Toen mijn vader haar in haar kooitje wilde stoppen om naar de dierenarts te brengen, heeft ze mijn vader keihard, door leren handschoenen heen, gebeten van angst. Bij de dierenarts was het meteen duidelijk. Ze had zulke gedragsveranderingen ondergaan en haar staart bewoog ze nog maar voor de helft. Bovendien had ze die ochtend nog een epeleptische aanval gehad. Het moest wel in haar hersenen zitten en er was niks meer aan te doen. Mijn moeder heeft haar terplekke aan de dierenarts moeten geven, er was echt niks aan te doen. De dierenarts heeft haar in laten slapen... Arme Nous, mijn poezebeest.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 06:27
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
De sluierstaartgoudvis is net overleden
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 16:17
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mijn konijn HENK is vandaag helaas overleden.
Na een kort ziektebed besloot ze (ja een vrouwtje) het bijltje er bij neer te gooien.
Zondag was er niks aan de hand, maandagmorgen zat ze in een hoekje, ik denk misschien is ze gewoon lui, en kwam 's avonds weer thuis en zat ze nog steeds stil. Ik zag die morgen al dat het niet goed was, maar ik denk ik wacht nog even af.
's avonds naar de dierenarts geweest, en deze kon zo niks vinden. Konijn was eigenlijk gezond en zag er gezond uit. Maar hij at dus niks meer en er kwamen ook geen keutels meer uit. Dierenarts heeft dwangvoeding gegeven, maar heeft niet meer mogen baten.
Henk is maandag of dinsdag overleden, 's nachts was er niemand vreemd genoeg bij de dierenarts om hem van eten te voorzien.
Of het daar aan lag weet ik niet. Een konijn wat niet meer eet is sowieso niet goed, een konijn moet altijd voedsel in zijn maag hebben anders is het zo gedaan.

Henk
1 juli 2007 - 8 januari 2008

Ze waren met zijn 4en, nu dus nog maar 3.
Zal maar op zoek gaan naar een nieuwe en dan noem ik hem BERT.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 19:22
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
was mijn Henkje, ik heb m uitgezocht

Henk is op 20 juli bij ons gekomen
dus in juni 2007 ergens geboren

Ik kan het nu beter verwerken nu ik m nog even gezien
en geaaid heb

__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 09:54
Verwijderd
Gisteravond speelde hij nog met de speelgoedmuizen, at gewoon, rende vrolijk rond.. kwam met ons knuffelen.. geen vuiltje aan de lucht.

Vanmorgen vonden we hem koud en verstijft. Zo onverwachts en onbegrijpelijk. We hadden hem pas 2 maanden, uit het asiel gehaald.. maar hij had ons al helemaal ingepakt met zijn charmes en ik was razend verliefd op het beestje. En nou is hij ineens dood. Zomaar ineens zonder enige aanleiding. Ik kan het niet bevatten... hij was al 11, misschien van ouderdom?

R.I.P. lieve Sam:
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 13:36
SpoiledRotten
Avatar van SpoiledRotten
SpoiledRotten is offline
Anouschka(kat), Wanda(hond),stampertje (konijn) snoopie(hamster) konijn (konijn), hamster(hamster), elmo(rat), rattie(rat), sheebha (L)(kat) inniminie(rat), blacky(rat),billie(rat) blub (vis).,


RIP


< 3
__________________
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/spoiledrotten/
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 17:21
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ons cavia Flappie/Massy is overleden. Gelukkig voor hem is ie overleden in z'n favoriete positie, liggend in lekker wat hooi.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 16:40
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Gistermiddag mijn ene ratje, vannacht de andere. Ik snap niet hoe of waarom. Het ging zo snel, ze hadden zoveel pijn. Dag lieverds!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 12:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn allerliefste nederlands hangoordwergje is op dierendag overleden. Hij leed aan een of andere konijnenziekte, vermoeden we.
Rust zacht, lieve Frummel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 11:40
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline


23/11/1991 - 03/01/2009

Slaap zacht men lieve schat, nu heb je geen pijn meer...
Het ene moment zo actief en zo lief, het volgende moment verlamd
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 13-02-2009, 01:45
Verwijderd
Gistermiddag is mijn lieve Max overleden.



We hadden hem net gewassen toen hij ineens half verlamd op de vloer lagte schuimen, miauwen, werd helemaal gek. 10 minuten later was hij al weg, op weg in de auto naar de DA. Hij wasnognet geen 3 jaar oud. Da zei dat hetw ss van een hart aandoening/stress was, het was sowieso noggal een bangig beestje. Anyway, bah.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 15:50
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Vanochtend is mijn lieve kikker overleden
Ik hoop dat hij een leuk leventje had in onze vijver

Rust Zacht Mr. Frog
__________________
Is this what the future will bring? I pray for peace more than anything!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 13:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Onze hond is vorige week donderdag overleden. Hij bleek al vijf jaar kanker te hebben, al was hij pas 8,5 jaar oud.

Foto van zijn laatste dag:

__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 22:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn vriend belde net. Mijn konijntje, achteneenhalf jaar oud, is vanavond overleden. Ze ging liggen, is een poosje stil geweest, heeft zich nog even rustig laten aaien en is toen ingeslapen.

Het werd tijd. Ze was oud, werd veel te mager en kon zich niet meer goed schoon houden. Maar ze was zo lief en vrolijk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 20:18
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
4-11-2009 15:15 is mijn lieve cavia Mindy overleden.

Ik mis haar
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 22:10
Thirza!
Thirza! is offline
ik krijg de tranen in mn ogen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 23:44
Argai
Avatar van Argai
Argai is offline
De hamster (Ucky) is vanmiddag overleden
__________________
Keallepoat voor Sortjuh | ICD-9-CM 299.8 | ICD-9-CM 301.81
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 20:15
Verwijderd
al vanaf maart niet meer bij me, maar ik mis dr nog elke dag.


Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 22:34
Verwijderd
Ik was helemaal van ohhhhh en toen besefte ik in welk topic ik zat

Maar niet om je te ontmoedigen, maar Arca is al een paar jaar dood en ik mis hem nog steeds... Het gaat wel over, de pijn, maar uiteindelijk zijn er kleine dingen die je blijven herinneren. En dat is aan de ene kant kut en aan de andere kant mooi, want vergeten doe je toch nooit en ze zijn het gvd waard!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 14:09
Verwijderd
Mijn zoetwatermossel, Mozzel, is naar de eeuwige jachtvelden

al zo'n vijf jaar, maar toch
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 22:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Bob, mijn lieve ratje is terwijl ik op vakantie was overleden Bah, wat voelt die kooi nu leeg aan...

Ze was al oud en had kanker, maar toch... Het blijft rot.

Gelukkig huppelen haar moedertje en tante nog wel vrolijk rond.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 03:49
Verwijderd
Mijn lieve Wodan, dwergpapegaai, is om 10 over 3 vannacht overleden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 13:40
Verwijderd
Ik weet niet of er nog geupt mag worden, maar ik wil evengoed wel even melden dat de hond van mijn ouders (en dus ook een beetje mijn hond) gisteravond is overleden. Henkie is zeventien jaar geworden. We hadden hem al vijftien jaar, uit het asiel gehaald. Hij was een heel lieve, onhandige en enthousiaste hond. We zeiden al zo'n twee jaar dat hij wel elk moment dood kon gaan, maar nu het toch echt zover is, is het wel heel erg vreemd. Gistermiddag, toen mijn vriend en ik net weg waren, moest hij overgeven. Hij ging op zijn mat liggen en zijn kop hing al een beetje scheef, dus mijn moeder had al het vermoeden dat het wel eens in de hersenen kon zijn. Na een half uur kon hij weer opstaan, maar buiten zijn poot optillen om te plassen ging al niet meer, hij viel bijna om. Mijn moeder heeft hem opgetild, in de auto op schoot gehad en mee naar de dierenarts genomen. Die zei dat het waarschijnlijk een tia of hersenbloeding of iets dergelijks is geweest. De DA zei ook dat hij wel medicijnen kon geven voor een dag, maar dat het afwachten zou zijn of die aan zouden slaan. Mijn ouders hebben toen besloten dat ze Henkie in zouden laten slapen. Hij stribbelde niet tegen en is heel rustig gegaan. Ik ben heel erg blij dat we hem dit weekend nog gezien hebben, hij wist het echt niet meer. Hij was een beetje doof en blind aan het worden, als de bureaula open stond, liep hij daar tegenaan en hij schrok heel erg als je hem aanraakte wanneer hij dat niet aan zag komen.

Ik ben er meer van ondersteboven dan ik dacht en zelf h et appartement waar ik nu zit en Henkie nooit is geweest, lijkt stiller zonder hem Bah.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 18:41
Verwijderd
Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug,
dan klommen wij hoog de hemel in,
en haalden we je gelijk weer terug.
mijn hond oda was een leuk hondje moest helaas in laten slapen.....
26 juni1997 /4 juli 2009
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 13:51
Verwijderd
Bruno is naar de hondenhemel (18 jaar)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:44
depress
depress is offline
echt zielig allemaal.

ik heb een anderhalf jaar geleden een grasparkietje verloren. Blue <3
ik zal hem nooit vergeten en zijn andere maatje in de kooi ook niet!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 09:10
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Vandaag is ons hamster Jimmy overleden
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 22:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het is al weer iets geleden, maar mis hem nog zo ontzettend..

Snow* 04-04-2010 . 08-04-2012

Mijn eerste lieve Zwitserse witte herder, vergiftigd. Klote zooi
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 11:45
mayaathjee
mayaathjee is offline
mis men opa hij is nu al een jaartje dood ma ik mis hem nog elke dag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn hond is dood
kiki is back
2 08-09-2003 16:36
Flora & Fauna Onbegrip
DarkCat
7 31-08-2003 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.